Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Swap 1.1i na 1.6 ON z Mk 2

kamil8787 - 14 Lut 2010, 20:41
Temat postu: [MK3] Swap 1.1i na 1.6 ON z Mk 2
Tak jak w temacie. Mam możliwość dostania tanio silnika 1.6 D z osprzętem czytaj silnik skrzynia osprzęt. Czy silnik 1.6 spasuje do mojej fiesty mk3 i czy trzeba dużo "rzeżbić"?????

Bo myślę że jak mam cały silnik 1.6 D za 400 zł ze wszystkim a 1.3i i do tego gaz więc chciałbym się doradzić co lepsze. Dodam że dla mnie np lepiej było by mieć ropniaka bo w firmię łatwiej bym dostawał paliwo od szefa.

JoeMix - 14 Lut 2010, 21:18

1,3 to bardzo podobny silnik do 1,1, natomiast 1,6D to zupełnie inny silnik od 1,1 więc dużo będziesz musiał przerabiać jak nie wszytko,,,
kamil8787 - 15 Lut 2010, 08:51

hmm czyli taniej wziąśc 1.3i i wpakować gaz
JustMario - 18 Lut 2010, 09:33

Zdecydowanie taniej Cię wyjdzie gaz. Niepraktycznym jest montowanie Diesla i wszystkich układów (a są one całkowicie inne, inaczej pracujące itd.) do benzyniaków.

Masz dwa wyjścia, które wyjdą Ci taniej i sensowniej:

1. Sprzedaj to auto i kup drugie w Dieslu.
2. Gazuj (chociaż trzymam się przekonania, że na gaz to jest kuchenka).

kamil8787 - 18 Lut 2010, 14:12

JustMario napisał/a:
Zdecydowanie taniej Cię wyjdzie gaz. Niepraktycznym jest montowanie Diesla i wszystkich układów (a są one całkowicie inne, inaczej pracujące itd.) do benzyniaków.

Masz dwa wyjścia, które wyjdą Ci taniej i sensowniej:

1. Sprzedaj to auto i kup drugie w Dieslu.
2. Gazuj (chociaż trzymam się przekonania, że na gaz to jest kuchenka).


Jak narazie zrobie swapa na 1.3i ale w przyszłości jak skończę robić 1.5D citroenowski na 1.7TD( projekt kocica). Taki jaki miałem w saxie. Co do instalacji całej wiem jak pracuje ropniak bo w sumie najlepiej na nich się znam. Nie chcę sprzedawać fiesty bo:
1) mam już do niej sentymet
2) już raz musiałem sprzedać swoje ukochane autko(citroen saxo 1.7TD, silnik wzmocniony węglikiem spiekanym, turbina od zx)
Co do gazu miałem kiedyś poloneza trucka i mi się spalił o mało nie ze mną w środku:(
Mam komplet z rozbitego saxa anglika (moje 2 saxo co miałem w angli)

co do 1.6 to myślałem że podejdą łapy ale szef podiął się przygotowania projektu jak i po godzinach pracy mam do własnego użytku Frezarki, tokarki, szlifierki wszystko CNC jak i konwencjionalne maszyny. Mam potencjiał na wykonanie projektu ale wszystko stopniowo pierw zrobie swapa na 1.3i potem gaz i blacharka + nowy lakier(Czarny z wzorkami białymi), w między czasie zawieszenie przód i tył z saxa (zmodernizowane wq projektu do kocicy(moje 1 saxo)) ewentualnie modernizacja obecnej belki tylniej. Ale wszystko stopniowo.
Swap na diselka będzie najprawdopodobniej w 2011. Przygotowanie silnika trochę zajmuje jak i musi być wszystko przemyślane (Choć mamy wszystkie dane z projektu kocica).
Teraz swapa i ogólnie wszystko bez silnika disela. W przyszłym roku szef obiecał przygotowanie kompletne do projektu kocica. Teraz zależy mi aby mieć je sprawne jak i robię moją fiestą sporo km.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group