Forum FiestaKlubPolska -

Youngtimer Party 2010 - Klasa Fiest - Informacje podstawowe, pytania i odpowiedzi

trzeci - 2 Lut 2010, 15:07
Temat postu: Informacje podstawowe, pytania i odpowiedzi
Z inicjatywy Żówika Tuptusia i po jego wstępnych rozmowach z organizatorami powstała możliwość zorganizowania Klasy Fiest w cyklu imprez Youngtimer Party 2010


Wstępne zasady są następujące:

- Udział mogą wziąć Fiesty do MK3 włącznie
- Nagrody w swojej klasie fundujemy sobie sami
- Pomiary czasu i wyniki końcowe zapewnia Organizator
- Organizujemy zbiórkę wpisowego na każdą z eliminacji i robimy wpłatę grupową
- Terminy poszczególnych eliminacji oraz informacje Organizatora pojawiać się będą na YoungtimerParty.pl


Tyle suchych informacji na początek.
Więcej informacji i wyjaśnień na bieżąco.


Deklaracje uczestnictwa w Klasie Fiest oraz lista zapisów: TUTAJ

Planowane terminy Pucharu Youngtimer Party 2010 to:

10-11 kwietnia
10-11 lipca
9-10 października


Zapraszamy do udziału w tej ciekawej imprezie motoryzacyjnej, odbywającej się na Torze Poznań :)

sowa - 2 Lut 2010, 16:16

Warto dodać, że prócz auta i kierowcy, w trakcie zmagań mile widziany jest pilot. Próby są KJS'owe, i w sporej ich części pilot ma co robić.
Zazwyczaj prób jest 7, jechane po 3 razy. Impreza przynajmniej do tej pory była 2 dniowa.
Pierwszy dzień (sobota) to zmagania z próbami - wliczone do klasyfikacji.
Drugi (niedziela) to juz nienagradzane przejazdy dużej pętli w klasach. (ale tu nagroda nie potrzebna <8> )

Zachęcamy, bo klimat i wrażenia na imprezie są naprawdę warte wielu wyrzeczeń!!!!

Rkalitka - 2 Lut 2010, 19:35

sowa napisał/a:
Zachęcamy, bo klimat i wrażenia na imprezie są naprawdę warte wielu wyrzeczeń!!!!

:yes:

Żółwik Tuptuś - 2 Lut 2010, 19:50

Ja nie będe nic pisał , bo będę bardziej jak baner antyreklamowy bike
Rkalitka - 2 Lut 2010, 20:13

Żółwik Tuptuś napisał/a:
a nie będe nic pisał , bo będę bardziej jak baner antyreklamowy


To ja napiszę, że jak raz tam pojedziesz to wrócisz na pewno - tak jest dobrze - a jak....a jak mi fiesta się rozpadnie dwa dni przed YTP to wezme każde inne auto, którym będę mógł wystartować

FiFa - 2 Lut 2010, 21:44

a ja mam takie pytanie, jak starty maja sie do auta, tylko oryginalne, z oryginalnym silnikami, czy jakie sa wymogi??
Piter - 2 Lut 2010, 21:54

Masz mk3 i przejdziesz BK to jedziesz. Proste.
A w zgłoszeniu podaj taki silnik jaki masz pod maską, choć w naszej klasie chyba i tak nie będzie to miało znaczenia.

trzeci - 2 Lut 2010, 21:54

Regulaminu na ten rok jeszcze nie ma.
Ale jeśli masz silnik z lat mieszczących się w ramach czasowych YTP to nie będzie problemu, moim zdaniem :)

sowa - 2 Lut 2010, 22:13

Nie jest wymagana zgodność auta z homologacją... przynajmniej do tej pory nie była.
Zgłaszasz silnik zamontowany (przyzwoitość i zasady fair play).
Najpewniej będzie tak, że będziemy sklasyfikowani w ogólnej stawce wg pojemności, plus dodatkowo klasa fiest.
Czyli jest szansa na trzy puchary. W generalce, klasie poj, w klasie fiest.

szczepan522 - 3 Lut 2010, 07:48

A ja bym prosił o podanie kosztów czyli wszystkich opłat przy jednym starcie (cały czas się zastanawiam) lecz nie wiem jak z moim budżetem...

trzeci napisał/a:
Regulaminu na ten rok jeszcze nie ma.

ale znacząco się pewnie nie zmieni :)

Piter - 3 Lut 2010, 08:03

Kod:
WPISOWE, OPŁATY DODATKOWE

Wpisowe
Obejmuje: koszty startu Załogi w Imprezie, koszty pobytu 2 osób na polu namiotowym przez czas trwania Imprezy
170 zł - Załoga składająca się z Kierowcy i Pilota
140 zł - Załoga składająca się z Kierowcy (członek AW z opłaconymi składkami za 2009r.) i Pilota

Opłaty dodatkowe
Rezygnacja z umieszczenia dodatkowych materiałów reklamowych na samochodzie &#8211; 200 zł
Koszt ponownego wydania numerów startowych &#8211; 30 zł
Koszt pobytu każdej dodatkowej osoby na polu namiotowym przez czas trwania Imprezy &#8211; 20 zł &#8211; trzeci i każdy kolejny członek Załogi
Kara finansowa za nieprzestrzeganie Regulaminu Imprezy &#8211; od 50 do 300 zł

Organizator nie zapewnia wyżywienia przez cały czas trwania Imprezy.
Otwarty będzie punkt gastronomiczny na terenie Imprezy w czasie jej trwania.


+ wacha, olej, żarcie, nocleg ...

trzeci - 3 Lut 2010, 08:03

szczepan522 napisał/a:
A ja bym prosił o podanie kosztów czyli wszystkich opłat

Główna opłata to wpisowe.
W zeszłym roku wynosiło ono 170 PLN za jedną Eliminację od załogi - Kierowca (+ Pilot)
Reszta kosztów:
- nocleg (pewnie wynajmiemy sobie domek na Torze Poznań ( ca. 40 PLN / osoba za dobę)
- dojazd / paliwo (musisz sobie sam wyliczyć)
- wyżywienie (j/w)

Ale na prawdę warto wydać tą kaskę :)

szczepan522 - 3 Lut 2010, 09:37

trzeci napisał/a:
W zeszłym roku wynosiło ono 170 PLN za jedną Eliminację od załogi - Kierowca (+ Pilot)

czyli za jeden dzień ? czy jest możliwość przyjazdu jedynie na jeden dzień eliminacji ?

trzeci napisał/a:
Ale na prawdę warto wydać tą kaskę

Wiem Wiem :ups:

sowa - 3 Lut 2010, 09:47

nie ma osobnej ceny za jeden czy dwa dni.... Start załogi kosztował w zeszłym roku 170 zł. Czy chcesz brać udział w przejazdach dużej pętli w niedziele czy nie to twoja decyzja.

Oczywiście wszystko na bazie poprzednich edycji, czy w tym roku coś zmienią - okaże się.
Póki co bardzo nieoficjalne przecieki, że pierwsza eliminacja pucharu 2010 będzie w pierwszej połowie kwietnia.

Eliminacja - czyli dwudniowa impreza- próby liczone do klasyfikacji i wolne przejazdy całej nitki. Po każdej eliminacji są miejsca i nagrody.
Dlatego to się eliminacja nazywa, bo Puchar YTP ma w roku trzy eliminacje i po trzeciej jest ich podsumowanie + nagrody za cykl.

Tommur - 3 Lut 2010, 14:29

Oczywiście należy doliczyć koszt kasku. Tylko z homologacją, nie na rower
Żółwik Tuptuś - 3 Lut 2010, 15:19

Sprawę kosztów oraz zgrubnego kształtu eliminacji wyjaśniła Sowa , ze swojej strony dodam że podczas " wolnego przejazdu " Dużej pętli startuje się klasami ( czyli w tym przypadku byłą by to najprawdopodobniej " Klasa Fiesta " a prędkości dochodzą do 180 - 200 km/h miejscami

Ważny temat poruszył Tommur .

Auto musi mieć dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym , OC+NW , Ważną gaśnicę , Apteczkę , Dwa homologowane kaski , oraz wszelkie wyposażenie dopuszczone do ruchu drogowego ( opony z homologacją drogową itd ) wyjątkiem jest klasa " Sport "
Auto przechodzi badanie techniczne oraz badanie głośności , a na Torze , podczas imprezy zdażają się wyrywkowe badania trzeźwości i dodatkowe BK aut .

Dla aut startujących w klasach pojemnościowych , następuje start w klasie wynikajacej z pojemności jaką zadeklaruje sie w formularzu zgłoszeniowym ( w przypadku klasy Fiesta - najpierw poznajmy potencjalnych kandtydatów , później ewentualnie będziemy myśleli jaki i czy wogóle robić podział )

Warto sie zaopatrzyć w kanister z paliwem :)

Zasadniczo to na teraz chyba tyle .

Pytajcie w razie wątpliwości .

Rkalitka - 3 Lut 2010, 16:13

Co by wyeliminować kolejne pytania dodam, że pilot nie jest wymagany - można jechać bez niego - ale ciężko jest zapamiętać trasę więc się przydaje.

W pierwszy dzień jak wsiądziecie za kółko o 9 rano to wyjdziecie o 16 - nie ma szans żeby mieć mało jazdy :yes:

Dotychczas było 7 prób pierwszego dnia gdzie można każdą próbę przejechać 3 - krotnie = się 21 przejazdów.

2 z 3 prób są brane do klasyfikacji, więc jedna jest na zrobienie ewentualnych błędów, zapoznanie się z trasą czy załapanie sekund karnych/taryfy.

Próby można wybierać samemu, nie ma nakazu jazdy prób po kolei czy jedna za drugą - jak kto woli.

Można zrobić sobie przerwę na kawę, obiad, siku, obojętnie - ale uwierzcie, że nie ma na to czasu zbyt wiele :yes:

Jest jeszcze jedna najważniejsza rzecz - NIE LICZY SIĘ SPRZĘT!!!!!! na dowód powiem, że w Październiku startowałem moim niebieskim pasztetem z dieslem pod maską = 60KM i 850kg......maluchy co tam były w pierwszej klasie miały zapewne lepszy stosunek moc/waga.......A jednak bawiłem się świetnie i poprawiałem własne czasy o kolejne sekundy - nikt się nie śmiał ze mnie :yes:

szczepan522 - 3 Lut 2010, 17:17

Żółwik Tuptuś napisał/a:
opony z homologacją drogową itd


czyli ? ale poproszę tak po polsku... Homologacja to przystosowanie danej opony do auta i teraz pojawia się pytanie jakie kryteria muszą spełnić opony ?

Żółwik Tuptuś - 3 Lut 2010, 17:21

szczepan522 napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
opony z homologacją drogową itd


czyli ? ale poproszę tak po polsku... Homologacja to przystosowanie danej opony do auta i teraz pojawia się pytanie jakie kryteria muszą spełnić opony ?


Czyli muszą być dopuszczone do jazdy po drogach ( zakaz jazdy na oponach typu slick itp ) i muszą mieć bieżnik o minimalnej głębokości wymaganej przez kodeks drogowy .

sowa - 3 Lut 2010, 17:24

dopuszczenie jazdy po ulicach... więc nie jakies markgumy czy nalewki madeby garaż wuja Stacha tylko normalna opona z bieżnikiem min 1,6mm.
W regulaminie będzie prawdopodobnie ile kół można ze sobą przywieźć. (ta kwestia zawsze budziła jakies tam emocje więc moze byc zaktualizowana)

Odnośnie kasków - musi byc to orzeszek z dopuszczeniem do ruchu motorowego. Czyli moze być to kask sportowy- samochodowy albo motocyklowy/ skuterowy najlepiej pozbawiony szybki i zbędnych detali. Musi mieć zapięcie. Kaski rajdowe nie muszą mieć aktualnej homologacji, ważne że miały ją wcześniej.
W razie W mogę kaski pożyczyć.

Żabcia - 3 Lut 2010, 22:32

Rkalitka napisał/a:
pilot nie jest wymagany - można jechać bez niego - ale ciężko jest zapamiętać trasę więc się przydaje.


no, wiesz ... pilot jest wery wery ważny :hahaha:


A kaski Sowy polecam :) sama przetestowałam - można nawet wybierać :hahaha:

Rkalitka - 3 Lut 2010, 22:37

Cytat:
kaski Sowy polecam :) sama przetestowałam - można nawet wybierać :hahaha:
_________________



yyyyyeeeeee......a ja nie miałem wyboru :yyy:

Żółwik Tuptuś - 3 Lut 2010, 22:41

Rkalitka napisał/a:
pilot nie jest wymagany - można jechać bez niego - ale ciężko jest zapamiętać trasę więc się przydaje.



:ok: - zasadniczo to włąśnei po to jest pilot .

Team to :

Auto - przydaje się bo bieganie po Dużej Pętli może być męczące ( tym bardziej w wymaganym kasku , z gaśnicą i apteczką )

Pilot - pracownik psychiczny ( nie mylić z umysłowym ) - przydaje się bo to ten co pamięta gdzie jechać ( bez Sowy to klomby bym kończył jakby mi się paliwo kończyło )

Kierowca - pracownik fizyczny - najczestrza przyczyna niepowodzeń oraz fiaksa pracy dwóch w/w elementów .

Rkalitka - 3 Lut 2010, 22:54

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Auto - przydaje się bo bieganie po Dużej Pętli może być męczące ( tym bardziej w wymaganym kasku , z gaśnicą i apteczką )


yyyyyy......ale jak mi fieścior się zbuntuje to zawsze lepiej pobiegać trochę przed zawodami dla kondycji :yes: :yes:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
Pilot - pracownik psychiczny ( nie mylić z umysłowym ) - przydaje się bo to ten co pamięta gdzie jechać ( bez Sowy to klomby bym kończył jakby mi się paliwo kończyło )


Ale jak Sowcia tym razem sama kieruje to kto pitoluje Żółwia?? :yyy:

Żółwik Tuptuś - 3 Lut 2010, 22:56

Jak Sowa nie pilotuje , to jak nie wyznaczy następcy , to nikt nie pilotuje . To jej fotel i jej decyzje o tym kto tam zasiada .

Ale mam sposób - słyszałęś o sztywnym holu ? - tak pojadę za Sową, frajda dla Żółwia podobna , a się przynajmniej nie zgubię

Piter - 3 Lut 2010, 22:59

Jeździjcie na zmianę
Żółwik Tuptuś - 3 Lut 2010, 23:05

nie starczy czasu na pojechanie wszystkich prób na dwóch kierowców - to naprawdęcały dzień jeżdżenia
sowa - 3 Lut 2010, 23:07

na razie jest opcja ze jadę tylko na prawym <8> jak się coś zmieni to będziemy kombinować.... jak tankować wannę w locie na klombach :-) bo wrzucać jedzenie przez szybe damy rade po małym treningu :-)
Piter - 3 Lut 2010, 23:11

sowa, nie wymiękaj! Startuj jak reszta ;/ auto nie da rady czy Ty ;/
Tommur - 4 Lut 2010, 11:12

szczepan522 napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
opony z homologacją drogową itd


czyli ? ale poproszę tak po polsku... Homologacja to przystosowanie danej opony do auta i teraz pojawia się pytanie jakie kryteria muszą spełnić opony ?


Opona musi posiadać znak E (slicki ich nie mają), a reszta to tak jak napisał Żółw i Sowa.

A jak wygląda sprawa z autem na gaz. Wiem, że na nim jeździłeś. Czyli organizator dopuszcza taką możliwośc czy to przeoczenie BK :fox: .

Żółwik Tuptuś - 4 Lut 2010, 17:10

Nigdy nie ukrywałem instalacji LPG , ani w kwitach , ani w aucie .

na BK było sprawdzane czy butla jest dobrze umocowana i tyle .

xr2fun - 4 Lut 2010, 20:56

Rkalitka napisał/a:
Jest jeszcze jedna najważniejsza rzecz - NIE LICZY SIĘ SPRZĘT!!!!!! na dowód powiem, że w Październiku startowałem moim niebieskim pasztetem z dieslem pod maską = 60KM i 850kg......maluchy co tam były w pierwszej klasie miały zapewne lepszy stosunek moc/waga.......A jednak bawiłem się świetnie i poprawiałem własne czasy o kolejne sekundy - nikt się nie śmiał ze mnie

I o to właśnie chodzi. A dlaczego ktoś by miał się śmiać z wyników - to jest poważna impreza.
Wielu jedzie na wynik (ja się zaliczam) ale to są auta stricte sport, wielu innych serią i też się dobrze bawią w takiej atmosferze. :)

Marcin - 4 Lut 2010, 21:01

Kiedy mniej więcej będzie wiadomo o ilości miejsc w klasie gość?
Żółwik Tuptuś - 4 Lut 2010, 21:05

Marcin, - jak tylko coś będzie wiadomo , to dam znak . Ale :| ...
sowa - 4 Lut 2010, 21:05

jak będzie cokolwiek więcej wiadomo. Jeśli chcesz startować to w momencie otwarcia listy zapisów musisz napisać do organizatorów maila z danymi auta i z prośbą o klasyfikacje w klasie gość. Akceptacja nie jest oczywista.
Marcin - 4 Lut 2010, 21:34

ok, przyjąłem do wiadomości... czyli pożyjemy zobaczymy...
Tommur - 5 Lut 2010, 16:22

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Nigdy nie ukrywałem instalacji LPG , ani w kwitach , ani w aucie .

na BK było sprawdzane czy butla jest dobrze umocowana i tyle .


Chodziło mi tylko o to czy się tego czepiają, bo do kjs trze demontować zawór na butli lub instalkę spod silnika. Ale to impreza towarzyska więc ich ten regul. nie obowiązuje.

janas - 6 Lut 2010, 13:25

Witajcie
Temat pilotuje Żółw, który się ze mną kontaktował, ale w razie czego postaram się odpowiedzieć na pytania. Jak dobrze że miałem kiedyś Fieste i jestem zarejestrowany na forum ;)
Aktualnie ustalamy szczegóły i myślę że za parę dni wszystko będzie jasne.

Terminy Pucharu Youngtimer Party 2010 to:

10-11 kwietnia
10-11 lipca
9-10 października


Tommur muszę cię trochę sprostować. Puchar YTP nie jest imprezą towarzyską. Jego regulamin oparty jest na regulaminie KJS, bo inaczej w obecnych warunkach być nie może po prostu. Kwestię gazu także postaramy się ostatecznie wyjaśnić na dniach.

Żółwik Tuptuś - 6 Lut 2010, 14:13

dla uczynienia honorów :

Janas - jest współorganizatorem Pucharu i osobą , dzięki której klasa fiesta zaistnieje .

Dalsze info i problemy będziemy wyjaśniali na bieżąco .

Żółwik Tuptuś - 9 Lut 2010, 14:32

Dodatkowe info : Fiesty jadą w swojej klasie i nie są klasyfikowane w związku z tym w klasach pojemnościowych !!


Dostałem także od Janka informacje że jeżlei przywieziemy klubowy baner , to nie będzie kłopotów z jego rozwieszeniem - może warto pomyśleć ??

elmek13 - 9 Lut 2010, 15:02

Żółwik Tuptuś, Jasne, że warto taka reklama na torze dobrze może zadziałać na klub.

A nie można by się dogadać, żeby na stałe gdzieś wisiał baner albo jakieś inne reklamy klubu? To oczywiście tylko propozycja.

trzeci - 9 Lut 2010, 22:57

Jeśli jest taka możliwość, to pewnie, że zawiesimy baner :)
Jak dobrze pamiętam, to na AJS z Pumami też go miałem, tylko brakło czasu aby się nim zająć ;-))
Teraz będzie inaczej.
Pozdro ...

szczepan522 - 9 Lut 2010, 23:18

sowa napisał/a:
Odnośnie kasków - musi byc to orzeszek z dopuszczeniem do ruchu motorowego. Czyli moze być to kask sportowy- samochodowy albo motocyklowy/ skuterowy najlepiej pozbawiony szybki i zbędnych detali. Musi mieć zapięcie. Kaski rajdowe nie muszą mieć aktualnej homologacji, ważne że miały ją wcześniej.


jaki musi mieć atest ?

Mam fioła na punkcie naklejek :twisted: czy przewidujecie takowe na występ ? fajnie byłoby mieć taką pamiątkę na szybie :)

trzeci - 9 Lut 2010, 23:44

Tam naklejki dają, obowiązkowe ;-))
Ale w sumie good idea, żeby własne zrobić, w końcu po coś mamy naszego naklejkowego Ad@musa hehe
Pogadam z Żółwiem i sową na ten temat.
Pozdro ...

Piter - 9 Lut 2010, 23:46

Można zrobić dla fiest startujących, czemu nie. Tylko wzór trzeba zrobić. Choć wystarczy nasze logo R&R
DziDzia - 10 Lut 2010, 00:14

Piter napisał/a:
Choć wystarczy nasze logo R&R

z akcentem YTP :)



pozdro :!:

Żabcia - 10 Lut 2010, 15:16

a ja poproszę jeszcze o wyjaśnienie

trzeci napisał/a:
Udział mogą wziąć Fiesty do MK3 włącznie


jeżeli mogą startować fiesty mk3 - czyli i Pucio, który w jesiennej eliminacji startował jako gość i absolutnie nie wliczał się w generalkę to nawiązując do

sowa napisał/a:
Najpewniej będzie tak, że będziemy sklasyfikowani w ogólnej stawce wg pojemności, plus dodatkowo klasa fiest.
Czyli jest szansa na trzy puchary. W generalce, klasie poj, w klasie fiest.



czy faktem jest, że teoretycznie (i tak proszę odebrać moje zapytanie :-) ) może zdobyć trzy puchary - jak wspomniała Sowa?

to samo dotyczy i pozostałych mk3 :) - bo jak tak patrzę, to dość silna nam się grupa zbiera :brawo:

Piter - 10 Lut 2010, 15:27

Nie.
Fiesty będą startować w swojej grupie i będą klasyfikowane TYLKO w swojej grupie.
Więc jeśli chodzi o puchar to tylko od nas który i tak sami musimy sobie kupić.
Ale jeszcze miejsca na niego nie rób bo łatwo wam go nie damy :devil:

Żabcia - 10 Lut 2010, 15:30

Piter napisał/a:
będą klasyfikowane TYLKO w swojej grupie


a Wanna np? Nie szkoda tak odpuścić wszystkim?

Piter - dziękuję za wyjaśnienia - a o puchar się nie martwię - zawsze można kupić jakiś na aukcji - a z daleka i tak nie widać za co :twisted:

Piter - 10 Lut 2010, 15:36

Wanna i Niebieski Pasztet mogą startować wg pojemności w ogólnej klasyfikacji YP ale myślę że pojadą z nami i wtedy zasady jakie ich obejmą będą takie jak dla nas.
PUCIO - 10 Lut 2010, 18:01

Żabcia napisał/a:
czy faktem jest, że teoretycznie (i tak proszę odebrać moje zapytanie ) może zdobyć trzy puchary - jak wspomniała Sowa?


Żabcia ty się nie martw za wczasu bo tym razem nie pojadę :twisted: jak" dupa "

Żółwik Tuptuś - 10 Lut 2010, 18:06

Piter napisał/a:
Wanna i Niebieski Pasztet mogą startować wg pojemności w ogólnej klasyfikacji YP ale myślę że pojadą z nami i wtedy zasady jakie ich obejmą będą takie jak dla nas.


Piotrze - mylisz się .

Decydując się na start w klasie Fiesta automatycznie zrezygnowaliśmy z klas pojemnościowych i w nich nie będziemy uwzględniani .

Nie wiem jak dla Romana , ale dla mnie to małe wyrzeczenie za otwarcie drogi startu dla Was w mk trójkach .

Kolejna sprawa - WSZYSTKIE fiesty będą klasyfikowane w klasyfikacji generalnej każdej eliminacji i klasyfikacji głównej sezonu , więc oprócz pucharu Klasy Fiesta Można wyjąć generalkę Eliminacji i Puchar YoungtimerParty 2010

Piter - 10 Lut 2010, 18:34

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Piter napisał/a:
Wanna i Niebieski Pasztet mogą startować wg pojemności w ogólnej klasyfikacji YP ale myślę że pojadą z nami i wtedy zasady jakie ich obejmą będą takie jak dla nas.


Piotrze - mylisz się .

Decydując się na start w klasie Fiesta automatycznie zrezygnowaliśmy z klas pojemnościowych i w nich nie będziemy uwzględniani .

A co ja niby napisałem ?

Maćko - 10 Lut 2010, 18:43

Do kiedy trzeba zgłosić swój udział w eliminacji i wpłacić wpisowe ? Czytałem ale nie doczytałem dokładnie, a nie wiem czy uda mi się przygotować auto na pierwszą eliminację.
Żółwik Tuptuś - 10 Lut 2010, 18:49

Piter, - napisałeś że mamy wybór . Wybór mieliśmy zanim zaczęły sie negocjacje o utworzeniu klasy .
Teraz jedziemy w klasie Fiesta i koniec .

Żółwik Tuptuś - 10 Lut 2010, 18:53

Maćko, - jeżeli chodzi o pierwsza eliminację, to niedługo trzeba by się określać ( czyli wpłacać zaliczkę ) , ale nic nie stoi na przeszkodzie , żebyś zadeklarował udział dopiero w drugiej eliminacji i zaczynał od lipca .

A udział możesz zgłosić już teraz , pod warunkiem że jesteś naprawdę zainteresowany startem w którejkolwiek z eliminacji ( choć lepiej to zrobić przed tą eliminacja , w której chcesz wystartować , to nam pozwoli określić mniej więcej jaką mamy frekwencje )

Żabcia - 10 Lut 2010, 22:10

PUCIO napisał/a:
tym razem nie pojadę jak" dupa "


z taką konkurencją zabawa się skończyła :)

PUCIO - 11 Lut 2010, 14:17

Żabcia napisał/a:
z taką konkurencją zabawa się skończyła

- ...dokładnie, i koniec z popuszczaniem, nie oddamy łatwo skóry ;/

Tommur - 11 Lut 2010, 14:42

Artur (trzeci). Nie chcę cię załamywać. Właśnie zerknąłem na kalendarz PPAiK i <wow> :ołnoł:
1. YTP 10-11 kwietnia
2. 31 Magnolia Szczecin - 11 kwietnia i może prolog 10.04.

Załamka :sad:

trzeci - 12 Lut 2010, 12:23

No fakt, terminy się pokrywają :|
Ale, że Magnolia jest w roku tylko jedna a eliminacji YTP będzie trzy, to trzeba tym razem wybrać sędziowanie.
Nie ma co osłabiać AK Szczecin ;-))
Pozdro ...

Rkalitka - 13 Lut 2010, 08:58

Piter napisał/a:
Wanna i Niebieski Pasztet


"Curva", "Spadek", "Wanna"....... a mój ....."Niebieski Pasztet" - chyba sobie walne taką naklepkę na zadek :ok:

trzeci napisał/a:
Ale, że Magnolia jest w roku tylko jedna a eliminacji YTP będzie trzy, to trzeba tym razem wybrać sędziowanie.
Nie ma co osłabiać AK Szczecin ;-))


Szkoda :sad: Miałem cichą nadzieję zachaczyć Magnolię w tym roku :|

szczepan522 - 19 Lut 2010, 17:54

Chłopaki uświadomcie mnie czy kaski muszą mieć atest (na papierku potwierdzony) ? czy wystarczy że kupię kask za który nie będę musiał wydać 200zł za sztukę np. koszt jakieś 50-100zł ? czy kaski muszą mieć ochronę szczękę ?
np. http://allegro.pl/item917...testem_r_l.html

oczywiście szybka będzie wywalona...

Piter - 19 Lut 2010, 18:13

Heh mam niemal identyczny.
Ochrony na szczękę nie musi być ale dobrze jest mieć zęby :)
Co do homologacji chyba chodzi o to aby posiadał atest czyli był dopuszczony do użytku bo prawdziwe kaski z homologacją rajdową to takie:
http://allegro.pl/item921...r_mistrzow.html

szczepan522 - 19 Lut 2010, 18:17

Nawet zwykła kaski motorowe z homologacją ECE R22-05 kosztują w granicach 250zł jeden ;-( dlatego tyra mnie ten temat :) Czyli co nieważne jaki byleby był dopuszczony do ruchu drogowego tak ? a reszta jaki to będzie to już moja sprawa... ? :twisted:
trzeci - 19 Lut 2010, 18:39

szczepan522 napisał/a:
Czyli co nieważne jaki byleby był dopuszczony do ruchu drogowego tak ? a reszta jaki to będzie to już moja sprawa... ? :twisted:

Tak :)
Byleby nie był to kask rowerowy ;-))
Jakiś samochodowy czy motocyklowy i będzie OK, spokojnie :)
Pozdro ...

szczepan522 - 19 Lut 2010, 20:59

A ja już miałem kisiel w majtkach że będę musiał wybulić 500zł na kaski :cojest: no więc wszystkie wątpliwości rozwiane :-P no może prawie wszystkie :) Kiedy będzie jakikolwiek regulamin ? Zadatek wpisowego poleci w przyszłym tygodniu :ok:
Faza - 21 Lut 2010, 16:06

nie wiem gdzie tego szukac albo len mi sie wdarł :-) ... czy ja swoim rupieciem sie kwalifikuje czy juz nie?
Żółwik Tuptuś - 21 Lut 2010, 16:34

Faza, - nie zadawaj głupich pytań .

Jasne że się kwalifikujesz :)

szczepan522 - 2 Mar 2010, 09:09

Kiedy będzie zaktualizowany regulamin na Youngtimerparty ? i do kiedy trzeba wpłacić wszystkie pieniądze ?
trzeci - 2 Mar 2010, 09:18

Regulamin leży w gestii Organizatorów, więc trzeba śledzić na bieżąco stronę YTP

Jeśli chodzi o nas, to dzisiaj jadąc w delegację, obgadam to sobie telefonicznie z Żółwikiem, ale najprawdopodobniej na dniach założymy temat o pierwszej eliminacji z listą zapisów, terminem wpłat i innymi informacjami.
Pozdro ...

Rkalitka - 4 Mar 2010, 22:19

no w sumie się blisko robi ten termin a co niektórzy jeszcze w proszku są..... :| Ale w imię wysokiej frekwencji stawiam wyzwanie mk2, 3 - kowiczom co by pokazali swoją domniemaną wyższość nad starym zdezelowanym czarnym mk1 i jego kolegą w klekoczącym zajeżdżającym gnojówką z tłumika niebieskim pasztecie.... :fox:
Żółwik Tuptuś - 5 Mar 2010, 20:35

Roman, - no co ty ;/

Przeca te w emkatrójkach to tylko w gębie i internecie mocne są ( no z małymi wyjątkami )

Ale spoko - nie chcą to nie :)

Jak będziemy otwierali browarki po pierwszym dniu na Torze , to wypijemy ich zdrowie ( oby się dobrze wtedy oglądając Redtube bawili )

Rkalitka - 5 Mar 2010, 23:28

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Ale spoko - nie chcą to nie :)

Jak będziemy otwierali browarki po pierwszym dniu na Torze , to wypijemy ich zdrowie ( oby się dobrze wtedy oglądając Redtube bawili )


:ok:

PS: a tak poważnie to zapodajcie już listę na pierwszą eliminację co ilu nas będzie :yes:

szczepan522 - 6 Mar 2010, 08:25

Rkalitka, wyzwanie wyzwaniem ale moją mk2 to ja nie poszaleję ;-( już od dawna mam w głowie że będę ostatni w klasie :2xf:
Żółwik Tuptuś - 6 Mar 2010, 18:57

szczepan522, - z tego typu deklaracjami bym uważał .
Dopóki ostatnie auto nei przekroczyło linii mety , wszystko jest możliwe .

poza tym lepiej być ostatnim na Torze niż pierwszym w Hajdparku :yes:

szczepan522 - 6 Mar 2010, 19:23

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Dopóki ostatnie auto nei przekroczyło linii mety , wszystko jest możliwe .


wiem wiem sprawdzam waszą czujność :cojest:

Piter - 6 Mar 2010, 19:25

Żółwik Tuptuś napisał/a:


poza tym lepiej być ostatnim na Torze niż pierwszym w Hajdparku :yes:

tego nie wiedziałem :9:

charpia - 11 Mar 2010, 14:55

a przepraszam, że tak wtrącę, ale nieśmiało zapytam: czy można pojechać tam pogapić się, bez kasku i bez fiesty :9: :hihihi:
Rkalitka - 11 Mar 2010, 16:04

charpia napisał/a:
a przepraszam, że tak wtrącę, ale nieśmiało zapytam: czy można pojechać tam pogapić się, bez kasku i bez fiesty


Można :yes: Przyjedziesz??

charpia - 11 Mar 2010, 16:51

Nie potwierdzam, nie zaprzeczam :D
Żabcia - 12 Mar 2010, 11:45

są już regulaminy http://www.youngtimerparty.pl/index.php?link=2

jest co czytać :)

Piter - 12 Mar 2010, 11:55

Ja już nie mam miejsca na bocznych szybach :rotfl:
Żabcia - 12 Mar 2010, 12:19

Kod:
5.3 Karta identyfikacyjna 
Podczas imprezy, wewnątrz pojazdu wymaga się, aby była umieszczona karta identyfikacyjna widoczna przez prawą tylną boczną szybę, zawierająca numer startowy, aktualne informacje o członkach załogi i ich aktualne fotografie oraz podpisy. Brak tej karty może spowodować nałożenie kary aż do wykluczenia włącznie. &#8211; Ostateczna decyzja należy do Organizatora. [b]Obowiązkiem Załogi jest dostarczenie aktualnej fotografii Kierowcy i Pilota [/b](&#8222;legitymacyjna&#8221;, wymiary 35mmx45mm). Organizator dostarczy Kartę identyfikacyjną, którą Załoga zobowiązana jest wypełnić.


czyli do fotografa Panowie i Panie :fotopstryk:

Piter - 12 Mar 2010, 12:23

I gdzie ja teraz o la la fotografa znajdę ? :9:
Żabcia - 12 Mar 2010, 12:28

Piter napisał/a:
I gdzie ja teraz o la la fotografa znajdę ? :9:


proponuję Piter przeszukać archiwa zdjęć z naszych zlotów :) Jakieś "kfiatki" się znajda :-P

PUCIO - 12 Mar 2010, 17:17

Żabcia,
Cieszę się że Ciebie mam
- prosze prosze
przystało jak na prawdziwego pilota
(odnośnie imprez szlifuje wszystko co do życia potrzebne)

A co do fotek to pewnie notw Żabcia coś wyrzeźbisz

Żabcia - 13 Mar 2010, 23:35

czytając różne forma trafiłam na... tu cytuję:

Cytat:
nowości wspomnę jeszcze o tym że prób będzie "tylko" 6. Ale za to w nowej jakości - oczywiście będą inne, w naszej opinni atrakcyjniejsze... na dwóch z nich (DEPOT i Karting) zastosujemy do pomiaru czasu fotokomórki.


czyli karting jest, a miało nie byc, i jeśli 6 - to której nie będzie?

Piter - 13 Mar 2010, 23:40

Dużej pętli :hahaha: :hahaha:
Żabcia - 13 Mar 2010, 23:44

Piter napisał/a:
Dużej pętli


że znów zacytuję :
Cytat:
W niedzielę oczywiście "tradycyjnie" przejazdy zapoznawcze z Torem Poznań w całej okazałości


to o to chodzi? :-)
pilotów tam nie wpuszczają - tak, że powiem: mnie to pikuś... :twisted:


ps. podaję link do strony: http://www.youngtimer.pl/...pic.php?id=6189

trzeci - 14 Mar 2010, 11:12

Jak tylko ruszą zapisy na stronie Organizatora, to zgłosimy od razu załogi zapisane na naszej liście startowej.

Proszę przygotować się na przelew wpisowego za I Eliminację, na konto stowarzyszenia.
Dane do przelewu podane są w poście początkowym, topicu o I Eliminacji.

Rozliczenie za noclegi w domkach, na miejscu, osoba odpowiedzialna za zbiórkę pieniędzy: PUCIO

Za zgromadzone do tej pory zadatki (po 50 PLN od załogi) kupione zostaną nagrody w naszej klasie.

Na razie tyle.
Kto jeszcze chętny poganiać w klasie Fiest na YTP 2010 to serdecznie zapraszamy :)

SZARY - 14 Mar 2010, 18:51

zastanawiają mnie trzy sprawy odnośnie regulaminu. Jeśli możecie to odpowiedzcie na nie :)
Po pierwsze - Karta informacyjna.
Jako załoga, ja z moim pilotem mamy taką kartę informacyjną z aktualnymi fotkami wiec zastanawiam się czy będę musiał wysyłać zdjęcia do organizatora i robić nową?, czy poprostu użyję swojej a organizator tylko dołoży mi częśc z numerem startowym i logiem imprezy

Po drugie - Czy jako zawodnik startujący w klasie Fiesta muszę również wypełniać kartę zgłoszenia na stronie organizatora? czy wystarczy to zgłoszenie tutaj na stronie FKP?

Po trzecie - czy mogę już wpłacać wpisowe? czy jeszcze na coś czekamy?
Pozdrowienia dla wszystkich!!!

janas - 14 Mar 2010, 19:18

Żabcia napisał/a:
czyli karting jest, a miało nie byc, i jeśli 6 - to której nie będzie?


Nie będzie "Brzucha Romana", Karting jest, ale będzie wyglądał inaczej, myślę że ciekawiej.

Żabcia napisał/a:
to o to chodzi? :-)
pilotów tam nie wpuszczają - tak, że powiem: mnie to pikuś... :twisted:

Tak, przejazdy dużej pętli jadą tylko kierowcy.

Startujących w klasie Fiesta proszę także o rejestrację na stronie, z zaznaczeniem w rubryce klub:"FKP". Najlepiej może gdyby zrobiła to jedna osoba zbiorczo, ale w to już nie wnikam :)

Karty identyfikacyjne chcemy wyrobić wszystkim jednakowe. Może nie przykleiliście tak mocno tych zdjęć Panowie? ;)

trzeci - 14 Mar 2010, 19:28

Widzę, że Organizator już zabrał głos - za co dziękujemy :)

Podsumowując:
1. Gdy ruszą zgłoszenia na stronie YTP, wypełniajcie i wysyłajcie zgłoszenia z dopiskiem o którym wspomniał janas (tyle, że może w pełnej wersji: Fiesta Klub Polska, co rozwieje wszelkie wątpliwości co do Waszej przynależności i klasy w której będziecie startować)
2. Kopię Waszych zgłoszeń poprosimy także na maila: stowarzyszenie@fiestaklubpolska.pl
Zrobimy zbiorczą listę, która wraz z potwierdzeniem przelewu trafi do Organizatora
3. Odnośnie kart identyfikacyjnych prosimy zastosować się do wymagań Organizatora
4. Wpisowe można już wpłacać na konto podane w topicu o I Eliminacji

Pozdro ...

xr2fun - 14 Mar 2010, 20:22

Niech jeszcze organizator doprecyzuje Regulamin bo jest tam sporo nowych rzeczy (KJS)
93dB (było 96), kaski, światła, koła, opony, przeróbki wg załącznika "J"
Czytał to ktoś dogłębnie i porównywał?

janas - 14 Mar 2010, 21:54

Głośność taka jak w regulaminie.
Opony i koła taki same na każdej osi, czyli jak w każdym samochodzie poruszającym się po drogach, na tej samej osi nie można mieć różnych opon.
Jeśli samochód nie posiadał fabrycznie np. światła przeciwmgielnego to przecież nie musi go mieć.
Kaski jak zawsze czyli samochodowe, motocyklowe, skuterowe z homologacją drogową ("E"), lub sportową.
Ilości kół nie będziemy ograniczać, wszystkie używane koła/opony mają być tylko okazane prowadzącym BK.

SZARY - 15 Mar 2010, 10:33

janas napisał/a:
Karty identyfikacyjne chcemy wyrobić wszystkim jednakowe. Może nie przykleiliście tak mocno tych zdjęć Panowie? ;)




Moja karta jest zalaminowana hehehe :) ale spoko. Wyślę nowe zdjęcia tylko na jaki adres?

trzeci - 15 Mar 2010, 10:46

Poczekaj jeszcze trochę, jak ruszą zapisy na stronie Organizatora to będzie to na pewno podane :)
trzeci - 15 Mar 2010, 16:47

Ruszyły zapisy: patrz

W polu opisu dodatkowego wpisujcie: Fiesta Klub Polska

Kopię informacji wyślijcie na: stowarzyszenie@fiestaklubpolska.pl
żebyśmy mogli przygotować zbiorczą listę dla naszej klasy.

No i można już śmiało wpłacać wpisowe, na konto:
Bank PKO BP II/O w Szczecinie
Stowarzyszenie Fiesta Klub Polska
58102047950000970201813690

w tytule przelewu podając swój nick i hasło: YTP 2010

Organizator otrzyma od nas zbiorczą listę Klasy Fiest i łączny przelew za wszystkich.

I czas pomału rozglądać się za pucharami ;-))
Oprócz tego każdy z uczestników Klasy Fiest otrzyma pamiątkowy dyplom z I Eliminacji i naklejkę na auto.
Pozdro ...

janas - 15 Mar 2010, 17:11

Na bieżąco uściślamy i poprawiamy sprawy które są rozbieżne z regulaminem KJS (czyli generalnie na korzyść uczestników):
-głośność jednak 96 dB przy 3500 obr/min, jak w ubiegłych latach
-pilot jest zalecany, ale nie wymagany

FiFa - 15 Mar 2010, 18:11

A ja mam takie pytanie czy jest moze mozliwosc przyjechania, jako gosc/kibic i potowarzyszyc ekipie fiest?? Bo ja na pierwsza edycje na 100% nie zdaze ze samochodem... No i jesli tak, to jakie koszta ??
Piter - 15 Mar 2010, 19:21

Moje poszło :)
trzeci - 15 Mar 2010, 19:31

FiFa napisał/a:
A ja mam takie pytanie czy jest moze mozliwosc przyjechania, jako gosc/kibic i potowarzyszyc ekipie fiest?? Bo ja na pierwsza edycje na 100% nie zdaze ze samochodem... No i jesli tak, to jakie koszta ??


Pewnie, że tak :)
Koszt to: nocleg w domku z całą ekipą (ca. 35-40 PLN za dobę od osoby) , dojazd i wyżywienie.
Kibice na pewno się przydadzą naszym zawodnikom :megafon:
Pozdro ...

SZARY - 16 Mar 2010, 18:14

Moje zgłoszenie poszło :)
janas - 16 Mar 2010, 18:50

Czy wszystkie Fiesty już zgłoszone?
Od wczorajszego ranka zgłosiło się około 70 załóg! :)

trzeci - 16 Mar 2010, 18:58

Pewnie jeszcze nie wszystkie, ale zgłoszą się na pewno.
Wszystkie 8 zapisanych do tej pory załóg :)

Fajnie, że taka frekwencja się zapowiada <oki>

Brook - 16 Mar 2010, 21:03

dzisiaj wysłałam i ja zgłoszenie :ok:
trzeci - 16 Mar 2010, 21:23

Nie zapominajcie o przesłaniu kopii do nas na mail stowarzyszenie@fiestaklubpolska.pl
Dane będą potrzebne do listy zbiorczej a imię pilota do dyplomu ;-))
I nie zapominać o wpisowym.
Zbierzmy wszystko jak najszybciej razem i wyślijmy do Organizatora :)
Pozdro ...

Piter - 16 Mar 2010, 21:45

Wpisowe czyli 210zł tak? Bo wpłacona zaliczka 50zł idzie na nagrody ??
trzeci - 16 Mar 2010, 21:53

Tak :)
Te 50 PLN to na koszty nagród w klasie Fiest na cykl YTP 2010.

Piter - 16 Mar 2010, 21:58

Oki
SZARY - 17 Mar 2010, 12:15

trzeci napisał/a:
Nie zapominajcie o przesłaniu kopii do nas na mail stowarzyszenie@fiestaklubpolska.pl


Ale co konkretnie mam wysłać do was? bo tamtego zgłoszenia chyba nie da się skopiować? ZCy poprostu wystarczy wysłać wam dane kierowcy i pilota ?

trzeci - 17 Mar 2010, 12:21

Jeśli nie da rady skopiować i przesłać kompletnego zgłoszenia to poproszę o podstawowe informacje:
- Imię i nazwisko kierowcy oraz pilota
- Która grupa (A czy B)
- Dane odnośnie auta: model, rok produkcji, typ silnika, pojemność silnika, moc silnika.
W mailu podajcie też swój nick z Forum :)
Pozdro ...

Piter - 17 Mar 2010, 13:04

Kod:
Dziękujemy za zgłoszenie na 1. eliminację Pucharu Youngtimer Party 2010!

Twój udział zostanie potwierdzony w ciągu kilku dni w kolejnym mailu od Organizatorów, w którym otrzymasz dokładne informacje odnośnie wpłaty wpisowego i dalszych kroków.


Chyba trzeba poczekać na mail z potwierdzeniem i jego przesłać na adres stowarzyszenia Tak?

A,B ??? Przecież mk-3jki nie łapią się rocznikowo w tych grupach. Ja zaznaczyłem klasa Sport a w informacjach dodatkowych Fiesta Klub Polska

Freeman - 17 Mar 2010, 13:12

Piter

Kod:
Grupa:  A -  modele, których produkcja rozpoczęła się przed 1.01.1981
B - modele, których produkcja rozpoczęła się między 1.01.81 a 31.12.89


a mk3 zaczeli produkować w 1989 r także chyba grupa B

JoeMix - 17 Mar 2010, 13:15

We wrześniu, więc się łapie :P
Piter - 17 Mar 2010, 14:11

No i co teraz?
Brook - 17 Mar 2010, 14:19

Piter, doooopa zbita :-P ja też nie wiedziałam co wpisać więc się z Żółwikiem skontaktowałam :twisted:

lepiej powiedzcie jak z tymi kartami identyfikacyjnymi?? zdjęcia mam wysłać pocztą czy już na miejscu będzie można to załatwić???

Freeman - 17 Mar 2010, 14:22

Piter, może skontaktuj się z janasem
trzeci - 17 Mar 2010, 14:31

Piter napisał/a:
Ja zaznaczyłem klasa Sport a w informacjach dodatkowych Fiesta Klub Polska

Na jakiej podstawie Przepióreczko, skoro:

Kod:
4. Grupa Sport
4.1 W Grupie Sport dopuszczone do udziału zostaną modele samochodów z Grup A i B, w których dokonano istotnych przeróbek przystosowujących do sportowej lub wyczynowej jazdy.
4.2 Dodatkowe wymagane wyposażenie w Grupie Sport:
klatka bezpieczeństwa wykonana wg. aktualnie obowiązującego Załącznika J do MKS
fotel kubełkowy dla kierowcy i pilota &#8211; wymagana aktualna lub wygasła homologacja
szelkowe pasy bezpieczeństwa dla kierowcy i pilota &#8211; wymagana aktualna lub wygasła homologacja


więc jeśli już, to prędzej Klasa Gość ;-))

No ale nic, wyślij sprostowanie na maila Organizatorów.
Wyslij PW do janasa.
Oprócz tego na naszej liście zbiorczej dla Organizatora będzie wszystko korekt podane :)
Pozdro ..

sowa - 17 Mar 2010, 14:55

ŻYRT oczywiście głoszony :ok:

Brook napisał/a:


lepiej powiedzcie jak z tymi kartami identyfikacyjnymi?? zdjęcia mam wysłać pocztą czy już na miejscu będzie można to załatwić???


Kod:
Obowiązkiem Załogi jest dostarczenie aktualnej fotografii Kierowcy i Pilota (&#8222;legitymacyjna&#8221;, wymiary 35mmx45mm). Organizator dostarczy Kartę identyfikacyjną, którą Załoga zobowiązana jest wypełnić.


Ja z tego rozumiem, że na miejscu wypełniamy i wklejamy 'analogowe' fotki do gotowego formularza.
Swoją drogą wersja z pocztą raczej mało prawdopodobna, bo za dużo zabawy by mieli <8>

Piter - 17 Mar 2010, 15:03

trzeci napisał/a:

No ale nic, wyślij sprostowanie na maila Organizatorów.
Wyslij PW do janasa.

Wysłałem

sowa - 17 Mar 2010, 15:08

eeh przepióra.... ty nasz szportowcu :chearlinderka: :megafon: :jupijej: :chearlinderka:
Piter - 17 Mar 2010, 15:12

No co! Myślenie nigdy nie było moja najsilniejszą strona :2xf:
janas - 17 Mar 2010, 17:56

sowa napisał/a:

Ja z tego rozumiem, że na miejscu wypełniamy i wklejamy 'analogowe' fotki do gotowego formularza.
Swoją drogą wersja z pocztą raczej mało prawdopodobna, bo za dużo zabawy by mieli <8>

Dokładnie tak, prosimy o wzięcie ze sobą zdjęć.

tommirs - 17 Mar 2010, 18:21

To jak to jest z tym zgłoszeniem?
sami wysyłamy czy zbiorczo ktoś z FKP wyśle?
jakiś taki chaos trochę zapanował, jaką klasą wpisujemy? bo do żadnej nie pasuje teoretycznie mk3?

sowa - 17 Mar 2010, 18:29

zgłoszenie wysyłasz przez formularz na stronie YTP. Dodając w uwagach Fiesta Klub Polska.
MK3 pasuje do grupy B - rok produkcji modelu do 89roku dodatkowo pojemność i sposób doładowania to już jasne.
Kasę przelewasz na konto podane w tym temacie, a my puścimy zbiorowy przelew jak będzie już wskazany termin i konto ze strony YTP.
Dodatkowo na maila stowarzyszenie@fiestaklubpolska.pl wyślij dane o której prosił Artur.

zefir - 23 Mar 2010, 23:09

dobrze skumalem ze siedzicie tam od pt do nd??
sowa - 23 Mar 2010, 23:12

chyba dobrze <8>
zefir - 23 Mar 2010, 23:17

jak se ogarne urlopa , bede czychal na was z aparatem
Żabcia - 26 Mar 2010, 20:44

Jako, że że z pytaniem to chyba tutaj :-)

Cytat:
Co do samej imprezy: Będą nowe próby. Już teraz mogę ujawnić że wykorzystaliśmy nowy odcinek toru który wcześniej nie był używany na żadnej imprezie cyklu YTP.
Do tego mamy piękną próbę wykorzystującą karting, w której po raz pierwszy start i meta będą w innych miejscach. Umożliwił to profesjonalny system pomiaru czasów.



znalazłam takie coś - i tu właśnie pytanie: nowy odcinek toru ? tzn. gdzie?

Freeman - 26 Mar 2010, 20:46

Przez łąki przez lasy pędzą fiestasy.
Żółwik Tuptuś - 26 Mar 2010, 20:51

Żabcia, - Pucia się pytaj , nie nas :)

moim zdaniem to będą wyścigi wokół budynku głównego :)

Freeman, - to taka mała niespodzianka - jedną z prób będzie przejazd przez okoliczny la , jak piloci będą drogę maczetami wycinać .

trzeci - 26 Mar 2010, 21:48

Tak najprawdopodobniej będą wyglądać Wasze eliminacyjne naklejki w Klasie Fiest.

Zamówione jest 10 szt.
Czyli praktycznie po 1 na samochód i 2 w zapasie.


Żółwik Tuptuś - 26 Mar 2010, 21:51

:ok: no - i to to chodzi .

jak za 10 lat będziemy robić Fiesta CUP z wyścigami na wszystkich większych torach w europie , to ta naklejka będzie dawała naprawdę wielki szacun :yes:

Piter - 26 Mar 2010, 22:15

Ja chce dwie. Poważnie.
Żółwik Tuptuś - 26 Mar 2010, 22:27

w ryj możesz najwyżej dostać dwa razy .

a wlepki są po sztuce i koniec .

Piter - 26 Mar 2010, 22:31

Cham i prostak jak Paździoch !!
Żółwik Tuptuś - 26 Mar 2010, 22:51

a co mi tu Waść amputujesz za morały ??
Topik ma temat : " Informacje podstawowe, pytania i odpowiedzi "

Była informacja podstawowa od Artura

Było pytanie od Ciebie

Była odpowiedź ode mnie

zasadniczo chyba nikt nie będzie miał wątpliwości odnośnie naklejek więcej conie ?

trzeci - 26 Mar 2010, 22:55

Piter, nie obrażaj Żółwia bo się zamknie w w sobie (czytaj: w skorupie) i tyle go będziemy widzieć ;-))

A kończąc OT nunu
To jak zostaną te dwie naklejki to jedną sobie weżmiesz i tyle :)
Byleby trafiła na Curvę a nie na Passata :fox:
Naklejki są przypisane tylko i wyłącznie do aut które startują w 1 Eliminacji.
Pozdro ...

Piter - 26 Mar 2010, 23:29

Oczywiście że na Curve

Żółwik Tuptuś napisał/a:

zasadniczo chyba nikt nie będzie miał wątpliwości odnośnie naklejek więcej conie ?

zasadniczo raczej nie

Żółwik Tuptuś - 26 Mar 2010, 23:33

Arturo - ale naklejki naprawdę fajne :)

Po tym sezonie będe musiał szyby wyjąć z Wanny , bo jest na nich już sporo naklejek , a żadnej nie oderwę i założyć nowe , bo nie będzie gdzie przyklejać kolejnych :yes:

szczepan522 - 27 Mar 2010, 10:47

Naklejki jak najbardziej super :ok: no i następne 2 konie więcej na YTP za naklejkę :hahaha:

[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 20:32 ]
A co z fotografiami trza je pocztą słać czy czy wystarczy je ze sobą wziąć ?

[ Dodano: Sob Kwi 03, 2010 08:58 ]
Kto pyta nie błądzi :cojest:

to teraz next pytanko Jaka będzie pogoda :hahaha: ??

xr2fun - 5 Kwi 2010, 18:41

Są już schematy prób do pobrania. Szkoda, że nie ma Brzucha Romana a Klomby zostały.
trzeci - 5 Kwi 2010, 21:21

Próby typowo youngtimerowskie, choć znam przypadki, że na zbliżonych w trudności załogi taryfy łapały :ołnoł:
Wszystkie mety są lotne, więc tylko pamiętać, że po zrobieniu próby i zobaczeniu sędziów na mecie, żadnych odruchów w stronę środkowego pedału - ostry pędzel aż się ich minie ;-))
Pozdro ...

sowa - 5 Kwi 2010, 21:39

Piotr wg mnie brzuch Romana to był kolejny slalom podobny do baba-jagi czy ciężarówek... na klombach przynajmniej pokręcić można i odrobić do tych co bez pilota (czyt. z mniejszą masą) kręcą dobre czasy na prostych próbach, bo tu w większości przypadków mają taryfki.

Ciekawa zmiana na kartingu :ok:
Ja chyba tak od środy już w szelkach będę jeździć.... :rotfl: a w piątek do poznania to juz obowiązkowo w kasku :fajka:

KTO POTRZEBUJE KASK/I DO STARTÓW???!!!
Wpisać się nawet jak juz kiedyś się zapowiadali <8>


Lista
1. Rkalitka - 2szt
3. .........

Rkalitka - 5 Kwi 2010, 22:36

Jeśli można Sowciu to ja dwa kaski bardzo bym prosił :ups:
luk-90 - 10 Kwi 2010, 12:19

Czy w zwiazku z tragiczna śmiercią prezydenta imreza zostanie przełożona czy odbedzie się, bo w radiu móiwią dziennikarze, że imprezy sportowe zostają odwołane??
Sachar - 10 Kwi 2010, 14:59

Impreza odwołana - informacja z capri.pl.
tommirs - 10 Kwi 2010, 16:15

impreza przeniesiona, na inny termin (chociaz nie będzie łatwo bo ciężko z wolnymi weekendami).
Gdyby ktoś chciał ma być zwrot wpisowego, lista startowa automatycznie przeniesiona na przyszły termin.

SZARY - 10 Kwi 2010, 17:38

Witam. a ja mam takie pytanie w związku z tym przeniesieniem imprezy. Jak już wiecie nie mogłem dołączyć do was na torze z powodu wypadku mojego pilota dzień przed imprezą, więc teoretycznie moje wpisowe powinno przepaść z powodu nie stawienia się na torze, ale skoro impreza jest przeniesiona, to ciekawi mnie czy będę mógł wziąć w niej udział? mój pilot w środę wyjdzie ze szpitala więc na pewno stawimy się na torze w nowym terminie zawodów. Mam prośbę. Zapytajcie kogoś z organizatorów czy w związku z przeniesieniem imprezy będziemy mogli w niej wystartować i czy nasze wpisowe i numer startowy nie przepadną? Z góry dziękuję i pozdrawiamy!!! Załoga Nr. 84 Krzysztof Szary/Robert Lewandowski :)
tommirs - 10 Kwi 2010, 18:14

SZARY napisał/a:
Witam. a ja mam takie pytanie w związku z tym przeniesieniem imprezy. Jak już wiecie nie mogłem dołączyć do was na torze z powodu wypadku mojego pilota dzień przed imprezą, więc teoretycznie moje wpisowe powinno przepaść z powodu nie stawienia się na torze, ale skoro impreza jest przeniesiona, to ciekawi mnie czy będę mógł wziąć w niej udział? mój pilot w środę wyjdzie ze szpitala więc na pewno stawimy się na torze w nowym terminie zawodów. Mam prośbę. Zapytajcie kogoś z organizatorów czy w związku z przeniesieniem imprezy będziemy mogli w niej wystartować i czy nasze wpisowe i numer startowy nie przepadną? Z góry dziękuję i pozdrawiamy!!! Załoga Nr. 84 Krzysztof Szary/Robert Lewandowski :)


sorry, ale nie rozumiem, nie możesz sam w swoim imieniu wysłać zapytanie w tej sprawie do YTP?
masz link http://youngtimerparty.pl/index.php?link=5

trzeci - 11 Kwi 2010, 09:54

SZARY, myślę że nie będzie z tym problemu.
Wpisowe masz wpłacone, na liście startowej byłeś więc jeśli termin będzie Ci pasował to śmiało możesz przyjechać.
Ale dla pewności skorzystaj z linka tommirsa i napisz do Organizatorów, że z przyczyn niezależnych od Ciebie nie mogłeś stawić się 10 kwietnia ale na pewno będziesz w kolejnym terminie. (podaj w mailu swoje dane i że chodzi o Klasę Forda Fiesty)
Dla osób którym ten nowy termin nie przypasuje, jest już odpowiedni komunikat na Stronie Organizatora
Pozdro ...

Rkalitka - 11 Kwi 2010, 11:20

Sytuacja jest patowa :|

Jeśli termin zostanie przełożony i odbędzie się przed drugą rundą youngtimerparty czyli przed Lipcem - to nie zobaczymy się już w tym samym gronie - przynajmniej ja tego finansowo nie ogarnę :sad:

tommirs - 11 Kwi 2010, 13:07

przecież juz masz zapłaconą tą eliminację, a następną i tak musiałbyś opłacić. Więc nie gra roli zę będą czasowo obok siebie.
Z resztą żeby się wogóle odbyła, to jest zmartwienie.
Czyli z kosztów dodatkowych wyjdzie Ci tylko ponowny przyjazd na Tor, nie jest tak?

Rkalitka - 11 Kwi 2010, 13:50

tommirs napisał/a:
Czyli z kosztów dodatkowych wyjdzie Ci tylko ponowny przyjazd na Tor, nie jest tak?


Czyli domek 200zł za dwie osoby + paliwo 200zł + żarcie i picie 100zł minimum i = 500zł.....lekką rączką :|

trzeci - 11 Kwi 2010, 14:37

Roman nie odpuszczaj, z kasą da radę coś załatwić - spoko :)
tommirs - 11 Kwi 2010, 15:05

Rkalitka napisał/a:
tommirs napisał/a:
Czyli z kosztów dodatkowych wyjdzie Ci tylko ponowny przyjazd na Tor, nie jest tak?


Czyli domek 200zł za dwie osoby + paliwo 200zł + żarcie i picie 100zł minimum i = 500zł.....lekką rączką :|


Fakt, zapomniałem o dachu nad głową, bo żarcie to i tak musiałbys jeść nawet jakbyś siedział w domu :-P głowa do góry!

szczepan522 - 11 Kwi 2010, 15:13

Rkalitka, Mam podobne zmartwienie :| ale spoko dasz radę... nie myśl o kasie tylko o zawodach :)
SZARY - 12 Kwi 2010, 18:18

Dzwoniłem do organizatora i powiedzieli że nie będzie problemu żebym wystartował. Tak więc wszystko ok. Zobaczymy się w nowym terminie. Pozdrawiam :)
Żabcia - 20 Kwi 2010, 13:18

sowa napisał/a:
KTO POTRZEBUJE KASK/I DO STARTÓW???!!!
Wpisać się nawet jak juz kiedyś się zapowiadali


Sowa - to ja poproszę :) i najlepiej ten sam co ostatnim razem

Piter - 9 Cze 2010, 22:16

Piękna pogoda teraz tutaj na wybrzeżu i głównie odpoczynek mi w głowie, ale zaraz po powrocie, jeszcze przed zlotem w tym temacie oraz w giełdzie pojawią się pamiątkowe kubeczki z pierwszej eliminacji ( już czekają i są superaśne ). Obowiązkowy gadżet dla każdego uczestnika i niemała gratka dla kolekcjonerów :)
Żółwik Tuptuś - 9 Cze 2010, 22:52

Super sprawa :)
sowa - 9 Cze 2010, 23:28

lipa jakaś ... używane ;-| sama widziałąm jak z nich kisiel jadłeś gy
Piter - 9 Cze 2010, 23:44

Tylko z Twojego :-P
Żabcia - 1 Lip 2010, 13:33

właśnie zauważyłam zmiany w harmonogramie imprezy

http://www.youngtimerparty.pl/index.php?link=4

sobota 10 lipca

8:30 do 12:30 Przejazdy Prób Sprawnościowych

12:30 do 14:00 Przerwa

14:00 do 18:00 Przejazdy Prób Sprawnościowych


i już o 8.00 otwarcie imprezy.... nie zdążę ;-|

janas - 8 Wrz 2010, 20:45

AUTOMOBILKLUB WIELKOPOLSKI
Koło Youngtimer


Zaprasza na

Puchar Youngtimer Party 2010 – 3-cia runda


Termin imprezy: 8-10 października 2010 (piątek-niedziela)
Miejsce imprezy: Tor Poznań ul. Wyścigowa 3, 62-081 Przeźmierowo
(GPS N:52°25'3" E:16°47'49")

W roku 2010 wszystkie edycje Youngtimer Party są częścią klasyfikacji pucharowej. Poznamy więc nie tylko najlepszych zawodników 3 rundy, ale także zdobywców Pucharu Youngtimer Party 2010!

W programie imprezy m.in.:
- 6 zróżnicowanych Prób Sprawnościowych rozgrywanych na terenie Toru Poznań
- niedzielne rekreacyjne przejazdy Toru Poznań (dwa przejazdy po 3 okrążenia z podziałem na klasy)

Wysokość wpisowego:
210 zł – Kierowca (+ Pilot)
170 zł – Kierowca – Członek Automobilklubu Wielkopolski z opłaconą składką na 2010 rok (+ Pilot)

Przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 9 września 2010 r. o godz. 00.00 na stronie www.youngtimerparty.pl

O wpisaniu na listę startową decydować będzie kolejność zgłoszeń – limit uczestników to 100 Załóg.



W trakcie imprezy dla Załóg dostępne będzie pole namiotowe oraz możliwość wynajęcia przyczep kampingowych za dodatkową opłatą.
Przez cały czas trwania Imprezy na jej terenie otwarty będzie punkt gastronomiczny dostępny dla Wszystkich.

Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: kontakt@youngtimerparty.pl

Zapraszamy Serdecznie
Zespół Organizacyjny Youngtimer Party

trzeci - 7 Paź 2010, 23:04

Po opłaceniu zakupów na III Eliminację, zostało nam w budżecie Klasy Fiest 44,74 PLN.
Dajcie znać co z nimi robimy.
Przenosimy na rok 2011 czy przeznaczamy na przykład na którąś z naszych obecnych akcji charytatywnych ? (zbiórka na gokarta dla chorego chłopca, pomoc dla klubowiczów Peugota 406, pomoc dla podopiecznych z Domu Dziecka w Lutolu Mokrym)
Pozdro ...

Żabcia - 9 Paź 2010, 23:09

proponuję przelać pieniążki na jakiś szczytny cel :) wybór pozostawiam Zarządowi.

Jeśli na następny sezon uzbiera się ekipa, to na nowo się pozbiera.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group