Forum FiestaKlubPolska -

Projekty FKP - [MK5] czarnulka by dark86ford

dark86ford - 9 Maj 2009, 23:09
Temat postu: [MK5] czarnulka by dark86ford
1.Nick: dark86ford
2.Imię: Darek
3.Model: Fiesta
4.Wersja: hmmm
5.Rocznik: MK5, 2000r.
6.Silnik: 1.25 zetec 16v
7.Opis Auta: zakupiona doslownie wczoraj, czeka jeszcze na rejestracje, wszystko dzieki FORDONowi, po kilku godzinnej wyprawie na polowanie nowego autka trafila sie fiesta naprawde w swietnym stanie, w zasadzie ma prawie wszystko, el.szyby, klima, tylko obecnie zmieniam naglosnienie bo fabryczne to swoim brakiem barwy az przeraza hehehe,
info z numeru VIN:
Build Date: 23.10.2000
Body Style: 5 Door Saloon
Version: Family
Engine: 1.25 Zetec-S/Duratec DOHC EFI(75PS)
Transmission: 5-Speed Manual - B5/IB5
Drive: LHD FWD
Axle Ratio: 4.06
Emission: Stage IV Emissions
Air Conditioning: Manual Air Conditioning
Territory: (+)"D"
Paint: Panther Black (Metallic)
Interior Fabric: Swift (V)


8.Dokonane zmiany/Wykonane Prace:
a.wizualne:
- oponki 195/50r15 uniroyal rainsport2
b.mechaniczne: wymiana oleju poza tym puki co to jeszcze niemusze nic robic,
c.audio: Kenwood 4x50W WMA&MP3, infinity 5020cs na przedzie, a na tył wrzucony wzmacniacz sony 4x50w, sub Magnat 450W i glosniki 6x9 Hertz 200W
mala rozbudowa: wzmak Sony pracuje dla glosnikow z przodu i tylu, osobny wzmak pracuje na sub, do tego jeszcze kondensator 1F


d.inne: b/d

9.Planowane Zmiany / Planowane Prace:
a.wizualne: halogeny przednie , przyciemnienie lekkie szyb, pneumatycznie otwierana pokrywa silnika (elementy czekają już na montaż), może jakieś ciekawe światełka na przód i tył,
b.mechaniczne: regularne naprawy jak coś padnie…
c.audio: już zrealizowane :hihihi:
d.inne: ksenony + system spryskiwaczy, czujniki cofania i deszczu. :cojest:


10.Fotki Auta: (odrazu po zakupie)





(fotki autka juz po rejestracji, zrobieniu naglosnienia, wymianie opon, ale przed przyciemnieniem szybek)




hehe jak widac duzo sie nie zmienila :-)

avenger - 10 Maj 2009, 09:36

w sumie jak zrobisz to co napisales w planach to juz nic jej nie będzie brakować, oprócz... mocniejszego silnika ;p
O, i nie podoba mi sie jeszcze ze masz za duzo o 2 drzwi ;D

grzes87 - 10 Maj 2009, 12:21

dark86ford napisał/a:
ksenony + system spryskiwaczy,

planujesz zaadoptowac fordowkie spryskiwacze czy jakies pierwwzse lepsze ? tez sie nad tym zastanwaiam zeby np z mondziaka wziac taki uklad. powiedz mi jakie koszta planujesz na taki bajer bardzo potrzebny wg mnie ?

[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 12:21 ]
hmm a czemu ma takie balony zaozone ? wyglada jak crosscountry :-P

Fordon - 10 Maj 2009, 16:33

z Xenonem to zart, nie zrobisz sobie od tak ukladu samopoziomowania, do tego musial bys miec wiekszy zbiornik spryskiwaczy+ dysze itp.
Auto ma takie balony bo na takich przyjechalo, niedlugo wpadaja tam 195/50R15...
Do tego jest kpl zimowek na satlusach...
ogolnie bardzo ucziwe auto a za razem handlaz nie mial pytan i odrazu przyznal ze zmienial lampe przod i atrape bo byla kelpnieta w gebe...
Teraz bedzie trzeba zmienic w niej wszytkie srutututu eksploatacyjne i jezdzic.

pP - 10 Maj 2009, 17:46

Fordon napisał/a:
nie zrobisz sobie od tak ukladu samopoziomowania

w takim razie nie widze sensu robienia spryskiwaczy reflektorów, chyba, że po prostu chcesz mieć..
ostatnio np. w wawie policja przy xenonach sprawdza, czy seryjne czy "montowane". dowód czy ze spryskiwaczem czy bez i tak zabiorą..
lepiej zainwestować w lepsze żarówki :)

dark86ford - 10 Maj 2009, 21:43

avenger, hehe tylnie drzwi zawsze mozna zaspawać :-P hehehe

a co do spryskiwaczy do xenonow to przyznam ze jest to założenie że może kiedyś da rade coś takiego zrobić chociażby po to zeby zobaczyc jak bedzie to wygladalo :twisted:

arecki - 10 Maj 2009, 22:10

dark86ford napisał/a:
pneumatycznie otwierana pokrywa silnika (elementy czekają już na montaż)



:yyy: <???>

kaczoro - 10 Maj 2009, 22:32

arecki napisał/a:
dark86ford napisał/a:
pneumatycznie otwierana pokrywa silnika (elementy czekają już na montaż)



:yyy: <???>


Zapewne chodzi o coś takiego ;/

J@rek - 10 Maj 2009, 22:37

jak coś takiego to sam się nad czymś takim zastanawiałem :D
arecki - 10 Maj 2009, 22:55

kaczoro napisał/a:
Zapewne chodzi o coś takiego ;/



no to się pisze że pneumatyczne siłowniki do podnoszenia maski ;/ :fox: a nie pneumatyczne podnoszenie maski :| ;-| no chyba że to nie o to chodzi <8>

Tommi - 11 Maj 2009, 00:16

Fajna, ale jakoś nie przepadam za czarnymi, podmień te półskórzane fotele z mk4 jeśli sięjeszcze nie sprzedała :yes: kółeczka :odlot: dobrze że czekają inne
Cytat:
Zapewne chodzi o coś takiego
bedzie instalacja i siłownik pneumatyczny, pstryk przełącznik i maska w górę :devil: :V: pstryk i zamykamy devil gy
J@rek - 11 Maj 2009, 00:20

Tommi napisał/a:
bedzie instalacja i siłownik pneumatyczny, pstryk przełącznik i maska w górę :devil: :V: pstryk i zamykamy devil gy

no to jestem ciekaw jak pójdzie instalacja i jak to będzie działać :-P

DziDzia - 11 Maj 2009, 23:49

kaczoro napisał/a:
Zapewne chodzi o coś takiego ;/

Mam takie siłowniczki w mk5.. Dosyć wygodne , puki nie trzeba dolewać płynu spryskiwaczy :) .. Troszkę przeszkadzają..



pozdro :!:

chudy - 12 Maj 2009, 00:11

ja u siebie tez takie mam i powiem szczerze ze fajna sprawa delikatnie do gory i dalej sama sie podnosi :D musze jeszcze pomyslec zeby jakis elektryczny zamek podlaczyc bo na lince to jak to w fordach dosc opornie dziala :D moze z zamka tylnej klapy by jakas adaptacje zrobic :D
dark86ford - 13 Maj 2009, 19:33

przyznam ze zle sie wyrazilem, oczywiscie chodzilo mi o silowniki do otwierania maski, ale z systemem pneumatycznym to tez nie glupi pomysl hehe

poza tym foteli niezmieniam bo w seryjnych mam poduszki a w tych z mk4 ich niema... wiec jesli mialbym wybierac to wole bezpieczenstwo niz komfort

temat kolejny - kółka, oponki juz zmienione na 195/50r15 uniroyal rainsport 2, napompowane azotem, wyglada niezle, fotki beda wrzucone niedlugo

co do planowanych modyfikacji to audio juz zalatwione - wpakowane niespelna 1200W naglosnienia hehe, radio mozna ustawic na 3/4 skali, wiecej sie nieco obawiam o szyby i lusterka bo przy 3/4 mocy lusterka wibrują i to solidnie w rytm muzyki...
(infinity 5020cs, sub-magnat, wzmacniacz 4ro kanalowy sony, hertz 6x9 cala na tylniej polce...)

Fordon - 13 Maj 2009, 19:43

No i jak wrazenia na Uniroyalach ?? cene mam chyba lepsza niz ten gosc na allegro :-)
Zapomniales dodac ze systemem audio zaopiekuje sie S-audio bydgoszcz :) Pawel wie co dobre...
Fakt ze ta MK5 ma 4x air bag :)

dark86ford - 15 Maj 2009, 10:33

unirojal spisują sie genialnie <8> ale nie zebym je testowal na naszych polskich drogach hehehe :rotfl:
a co do audio to z moich wyliczen wyszlo ze taniej i parametrami lepiej wyjdzie mi zrobic samodzielny montaż, i kilkuletnie doswiadczenie sie przydalo hehe...
okolo 1200W mocy daje kopa... czysty dzwiek, na zwrotnicach, solidny wzmacniacz sony z realnie podaną mocą (nie to co np niektore firmy podaja 500W a w rzeczywistosci jest to 4x35W - niewiem jak z tego moglo wyjsc producentowi 500W hehe bo na moje oko to jest nieco nie realne)
niestety z oferty SAUDIO nie skorzystam bo moje srodki finansowe nie bardzo mi na to pozwolą, jednak przyznaje ze mają oni naprawde świetną ofertę i świetne przygotowanie techniczno dydaktyczne,
ze względu na potrzebe nowych opon wolalem zmniejszyc srodki finansowe na audio, i teraz tego nie zaluje :hihihi:
teraz jazda to czysta przyjemność

dark86ford - 8 Cze 2009, 07:25

wreszcie zrobilem fotke naklejki klubowej, wybaczcie jakosc, fotka robiona telefonem

dark86ford - 1 Lip 2009, 19:05

wreszcie dostalem zamowione flagi



<imprachili>

dark86ford - 3 Lip 2009, 08:04

[ Dodano: Nie Sie 02, 2009 21:12 ]
wreszcie udalo mi sie znalezc czas na pomalowanie zaciskow

teraz tylko zostalo mi do ogarniecia komora silnika (malowanie pokrywy zaworow, lekkie odswierzenie reszty) i przyciemnienie szybek - tzn chcialbym sie z tym wyrobic do konca sierpnia ale jak to z czasem bedzie to sie okaże

[ Dodano: Nie Wrz 06, 2009 12:58 ]

dzis doszly nowe naklejki na autko, wybaczcie jakosc ale fotka robiona z komy

Fordon - 6 Wrz 2009, 15:40

teraz to by sie przydalo zrobic lekka glebe i do tego czarne szyby... :)
dark86ford - 6 Wrz 2009, 20:56

czarne szyby są w planach na najblizszy czas :hihihi: a co do gleby to kilka razy juz dostalem do myslenia na niektorych progach wiec jeszcze niewiem... ale napewno wchodzi w gre usztywnienie zawieszenia
hubi_2006 - 6 Wrz 2009, 22:53

dark86ford, chciałem przypomnieć, że tytuł BlackLady jest już zajęty na FKP :-P Kto pierwszy ten lepszy. Poza tym nie każda zasługuje na ten tytuł <8>
dark86ford - 15 Paź 2009, 10:59

niedlugo wpadna fotki z przyciemnionymi szybkami oraz CB i foto tego co pod maska siedzi... teraz fiesta czeka na nowa WIEKSZA przepustnice :rotfl:



hubi_2006, co do tytulu to "czarnulka" a "blacklady" to zupelnie inne oznaczenia mimo ze w gruncie rzeczy znacza to samo :-P hehe a tak poza tym to nie nazwalem i bym nie nazwal fiesty blackLady... (chyba ze masz na mysli opis Panther Black Lady to dla uscislenia to Panther Black jest kolorem lakieru mojej fiesty hehe)

[ Dodano: Sob Lut 27, 2010 15:15 ]
na Fiescie wyladowala wlepka firmowa :rotfl:


[ Dodano: Pon Lip 12, 2010 09:11 ]
wczoraj udalo mi sie sprawdzic V-max mojej fiesty tzn 190km/h gdzie producent podaje ze predkosc maxymalna to 170 :-P

[ Dodano: Czw Sie 05, 2010 20:44 ]
Fordon napisał/a:
teraz to by sie przydalo zrobic lekka glebe i do tego czarne szyby... :)
mowisz i masz ;/




sudoMK4 - 5 Sie 2010, 20:53

doborze wygląda hehe xDD
DemptD - 5 Sie 2010, 21:02

jeszcze wszystko pomarańczowe wywal i zamień na białe i będzie git :ok:
arecki - 5 Sie 2010, 22:14

jakoś nisko ten tył siedzi
Puff - 6 Sie 2010, 00:01

dark86ford napisał/a:
wczoraj udalo mi sie sprawdzic V-max mojej fiesty tzn 190km/h gdzie producent podaje ze predkosc maxymalna to 170 :-P

Licznikowe czy GPS-owe? :P

dark86ford - 6 Sie 2010, 09:23

Pufcio napisał/a:
Licznikowe czy GPS-owe?
i licznikowe i GPS-owe (roznica byla +- 2km) dlatego podalem wartosc najnizsza :-P
Puff - 6 Sie 2010, 10:20

dark86ford - no to ładnie :ok: choć pewnie przy tej prędkości masz ładny wir w baku :rotfl:
dark86ford - 6 Sie 2010, 12:24

Pufcio napisał/a:
masz ładny wir w baku
hehe jaki wir :fox: to wygladalo tak ze miedzy 170 a 190 to pociaglo konkretnie paliwa, wrecz wskazowka spadala w oczach :D a jak zobaczylem rezerwe to stwierdzilem ze odpuszcze gazu :rotfl:
a najzabawniejsze jest to ze mialem jeszcze 2 osoby i bagaze na pokladzie :hihihi:

Tommi - 8 Sie 2010, 10:45

Cytat:
udalo mi sie sprawdzic V-max mojej fiesty tzn 190km/h

oczywiście na aftostradzie w niemczech :-P

DziDzia - 8 Sie 2010, 12:33

Tommi napisał/a:
oczywiście na aftostradzie w niemczech :-P

E tam, takie prędkości są u nas dozwolone na obwodnicach osiedli :rotfl: dark86ford, fajnie wygląda taka niska i czarna :ok:



pozdro :!:

dark86ford - 8 Sie 2010, 21:49

Tommi napisał/a:
oczywiście na aftostradzie w niemczech :-P
hehe jakby pytala policja to taaak :-P
ale nie wiedzialem ze przejazd niemiecka autostrada kosztuje 17,5zł :rotfl:

Fordon - 15 Sie 2010, 15:47

No to zaczynamy zabawe z mechanicznymi zmianami przy fiescie :)
Na dzis, nowy uklad dolotowy jest przygotowany do montazu na aucie, pozostaje tylko czekac az przyjedzie zlaczka Samco i do auta :)
Uklad full custom:
No i to co lubimy najbardziej czyli Foty :)



Lekko sie fiesta odetkala ze krecimy ja do 6800rpm :)

dark86ford - 15 Sie 2010, 15:58

Fordon napisał/a:
Lekko sie fiesta odetkala ze krecimy ja do 6800rpm
:twisted:
sudoMK4 - 15 Sie 2010, 16:27

no rzeczywiście się odetkała xDD ;))
dark86ford - 15 Sie 2010, 18:41

już niedlugo dojdą fotki po zamontowaniu :devil:
Puff - 15 Sie 2010, 20:22

Fordon napisał/a:
Lekko sie fiesta odetkala ze krecimy ja do 6800rpm :)

Ekhm, a ile jest standardowo? :P

dark86ford - 15 Sie 2010, 21:33

Pufcio, nie wiem ile jest standardowo/seryjnie, ale wiem ze na zwyklym filtrze ktory mialem do tej pory to krecila sie do ok 6200rpm :-P
Puff - 15 Sie 2010, 21:46

Oł, to daje teoretycznie przyrost mocy na poziomie 10%... fiu fiu...
Fordon - 15 Sie 2010, 21:49

Od mierzenia przyrostow jest hamownia... tu raczej chodzi o to ze 1 oraz 2 bieg mozna spokojnie zakrecic do 6800rpm, kolejne skutecznie do 6k rpm bo dalej slabnie juz ten silniczek.
DziDzia - 15 Sie 2010, 22:22

Tak tak, macanie tylko przez szmatkę, żeby odcisków palców nie zostawić :ok:
Ładnie wygląda...
600 obrotów, tak mało a tak dużo :rotfl:
Powodzenie :)


pozdro :!:

Puff - 15 Sie 2010, 22:31

Fordon napisał/a:
Od mierzenia przyrostow jest hamownia...

Dlatego piszę "teoretycznie" - tyle wynika z czystej matematyki, przy założeniu, że krzywa momentu po przekroczeniu 6krpm nie leci "na pysk" :)

Marcin - 15 Sie 2010, 22:36

hmmm.. szczerze... żadna rewelka :-P moja jakoś nie miała na serii oporów do kręcenia się do 6,8k, powyżej 5,5k nie ma już przyrostu mocy nawet po moich modyfikacjach.
arecki - 15 Sie 2010, 22:46

może seryjny filtr był tak zapchany że nie chciał wyżej kręcić :rotfl: bo sam dolot do daje tyle co nic
dark86ford - 16 Sie 2010, 09:21

arecki napisał/a:
seryjny filtr był tak zapchany że nie chciał wyżej kręcić :rotfl:
hehe w sumie był bo miał koło 14tys km przejechane

arecki napisał/a:
sam dolot do daje tyle co nic
a co do tego to moze sie wypowiedziec Fordon, bo on o tych dolotach wie spoooro :rotfl:

[ Dodano: Pią Sie 20, 2010 14:23 ]






już po założeniu dolotu...

Fordon - 21 Sie 2010, 23:47

Troche kwasa + dobry spawacz + troche obliczen i jest... :)
Dalej to juz wiesz co cie czeka :)

arecki - 22 Sie 2010, 00:20

Fordon napisał/a:
Dalej to juz wiesz co cie czeka :)


4-2-1 i wydech żeby to jajca miało :ok:

dark86ford - 22 Sie 2010, 13:27

arecki napisał/a:
4-2-1 i wydech żeby to jajca miało

jak juz Fordon sie za to zabierze to bedzie jajca mialo napewno, a co do zmian to przed wydechem to nieco jeszcze pare rzeczy jest do zrobienia :rotfl:

piecuO - 10 Paź 2010, 21:27

kilka sekund i nie było by co zbierać :devil: ale nie ma to jak szybka kontra i wysoki krawężnik :devil:
sudoMK4 - 10 Paź 2010, 23:24

oo co się stało jaki krawężnik ???
dark86ford - 11 Paź 2010, 10:23

sudoMK4, nie badz taki ciekawski hehe :1xf:
kamil wolski - 12 Paź 2010, 09:52

To po co pisać o tym na forum?
dark86ford - 12 Paź 2010, 12:24

kamil wolski, nie ja zaczalem temat, ale ja go koncze, nie ma o czym mowic i tyle
piecuO - 12 Paź 2010, 12:58

Darek wykazał się poprostu niebywałym refleksem i tyle!! reszta pozostanie naszą słodka tajemnica :rotfl:
Ziomek - 13 Paź 2010, 16:12

Takie małe pytanie do autora odnośnie tego ślicznego dolotu (nie wiem czy byłeś na hamowni ale). Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak? Osobiście wizualnie mi się nie podoba pomysł z ściąganiem pokrywy oryginalnego filtra bo wygląda ładnie ale wizja takiego chromu pod maską i stożka na końcu wygląda obiecująco, kwestia osiągów i ceny jaką musiałeś wyłożyć na sam dolot ( rura + stożek + złączka), zakładam że przepustnica jest oryginalna
Marcin - 13 Paź 2010, 18:30

Ziomek napisał/a:
Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak?

a to czasem nie odwrotnie działa :fox: dłuższy dolot = lepszy dół.

Ziomek - 14 Paź 2010, 15:56

Marcin napisał/a:
Ziomek napisał/a:
Widać że dolot krótszy więc dół się chyba polepszył i fiesta ciągnie lepiej od dołu tak?

a to czasem nie odwrotnie działa :fox: dłuższy dolot = lepszy dół.


Ile osób tyle opinii:P

arecki - 14 Paź 2010, 16:45

Marcin napisał/a:
a to czasem nie odwrotnie działa :fox: dłuższy dolot = lepszy dół.


dokładnie... ważna też jest średnica rury...

Marcin - 14 Paź 2010, 17:09

Ziomek napisał/a:
Ile osób tyle opinii:P

to akurat wynika z fizyki :fox:

Ziomek - 14 Paź 2010, 19:19

Marcin napisał/a:
Ziomek napisał/a:
Ile osób tyle opinii:P

to akurat wynika z fizyki :fox:


Hmm, skończyłem fizykę ale nic takiego nie było o liczeniu dolotów. Logicznie myśląc to to czy samochód po zmianie długości dolotu na krótszy ma lepszy czy gorszy dół to kwestia też komputera i dawkowania przez niego paliwa, tego czy samochód ma przepływomierz czy nie, to czy pobierane przez nowy filtr powietrze jest cieplejsze czy zimniejsze itd. Nie interesuje się na tyle mechaniką żeby powróżyć na ten temat, interesuje mnie raczej odczucie dark86forda dotyczące jazdy jego fiestą.

dark86ford - 14 Paź 2010, 19:55

Ziomek napisał/a:
interesuje mnie raczej odczucie dark86forda dotyczące jazdy jego fiestą.

ogólnie zbierać się zbiera lepiej, ale za to zabawnie wyglądają miny ludzi których mijam, jadąc lewym pasem wszyscy mi zjeżdzają :rotfl: do dzis nie wiem dlaczego :hahaha:

Ziomek - 15 Paź 2010, 06:35

Po prostu czują Respect przez duże R <8> :twisted:
Marcin - 15 Paź 2010, 10:03

Ziomek napisał/a:
Po prostu czują Respect przez duże R

taaa ciekawe... 1.25 przecież nie jedzie gy

Magda M. - 15 Paź 2010, 10:29

Taaaa, nie jedzie.... No zależy które - to 1.25 nie jedzie tylko zap******a xD
Marcin - 15 Paź 2010, 13:58

Magda M. napisał/a:
to 1.25 nie jedzie tylko zap******a xD

takie rzeczy to tylko w erze :-P a już na pewno nie po dodaniu stożka, bo póki co nie zauważyłem opisu innych modów. Ja przynajmniej mam porównanie czy to co zrobiłem dało efekty, a nie tylko bazowanie na dziwnych minach innych kierujących...

Ziomek - 15 Paź 2010, 16:31

Marcin napisał/a:
Magda M. napisał/a:
to 1.25 nie jedzie tylko zap******a xD

takie rzeczy to tylko w erze :-P a już na pewno nie po dodaniu stożka, bo póki co nie zauważyłem opisu innych modów. Ja przynajmniej mam porównanie czy to co zrobiłem dało efekty, a nie tylko bazowanie na dziwnych minach innych kierujących...


Pamiętam jak kumpel kupił golfa II 1.6 GTD (chyba coś koło 82KM), po jego stwierdzeniu że to potęga mocy i jeszcze w dieslu stanąłem z nim na światłach a potem z lotnego :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Wbrew pozorom 75 kuni ale ładnie ciągną, mi wystarczy do mojego ""toczenia się".

Sory za offtop

Puff - 15 Paź 2010, 16:34

Ziomek - bo nie można zapominać, że w diesel swoje waży ;) Cóż tego, że ma koni więcej i moment wyższy, skoro Fiestka lżejsza i przelicznik Nm/kg i HP/kg ma lepszy... ;)
Ziomek - 15 Paź 2010, 16:39

Golf waży 920kg, moja fiesta w dowodzie ma wbite chyba 1040kg a do tego jestem jakieś 30kilo cięższy od kumpla więc Twój argument to nie tutaj :-P

Waga golfa stąd
Kod:
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk2/
( nie liczyłem ubytku masy spowodowanej przez rudą)
waga fiesty orientacyjna z dowodu (nie mam przy sobie ale jak sprawdze to napisze dokładnie)
no jednak się pomyliłem, punkt G w dowodzie mówi 1016 kilogramów, muszę jakiś awatar dodać bo tak łyso przy mnie :fox:

Puff - 15 Paź 2010, 20:20

Ziomek napisał/a:
punkt G w dowodzie

Oh la la... :D A to już zupełnie "nie tutaj" :D

Ziomek napisał/a:
1016 kilogramów

To jest akurat niewykonalne. Mój klekot ma wbite 1040/1060, a to jest diesel. Nie możesz mieć wbite 40-parę kg mniej. Twój będzie ważył 900-coś, na pewno tony toto nie przekroczy :) Różne źródła podają, że masa 1.25 waha się w okolicach 940kg. I z tym mogę się już zgodzić :)

Marcin - 15 Paź 2010, 20:38

Pufcio napisał/a:
Różne źródła podają, że masa 1.25 waha się w okolicach 940kg. I z tym mogę się już zgodzić

mój ma wbite 1056 i tyle waży (otyła ghia), bo sprawdzałem :) a może i ważyć 935kg, tyle że to będzie golas.

Puff - 15 Paź 2010, 20:43

Marcin napisał/a:
mój ma wbite 1056 i tyle waży (otyła ghia), bo sprawdzałem

Primo - to diesel Ghia (a takie były?) musiałby ważyć chyba z "tonę dwieście"... ciut sporo jak na miejskie autko...
Secundo - różnica między "golasem" a "full wypasem" to >100kg? Nie żebym to liczył kiedyś, ale to już słuszny kawałek masy jest... klima i silniki podnoszenia szyb chyba aż tyle nie ważą...

Bezimienny - 15 Paź 2010, 20:56

Pufcio napisał/a:
Marcin napisał/a:
mój ma wbite 1056 i tyle waży (otyła ghia), bo sprawdzałem

Primo - to diesel Ghia (a takie były?) .


Nie diesel tylko benzyna 1.25i/75KM dla jasności :)

Ziomek - 15 Paź 2010, 21:01

No a była ghia z silnikiem diesla? Na allegro widzę oferty są....
Bezimienny ważyłeś swoją i tyle stanęło na wadze ile piszesz?

Bezimienny - 15 Paź 2010, 21:07

Ja napisałem tylko że Marcin ma benzyne 1.25 a nie diesela, i to Marcin napisał ile wazy jego fiesta a nie ja :)
Puff - 15 Paź 2010, 21:07

Bezimienny napisał/a:
Nie diesel tylko benzyna 1.25i/75KM dla jasności :)

Nie zrozumiałeś - chodziło mi o to:
Ziomek napisał/a:
No a była ghia z silnikiem diesla?

Sztandi - 15 Paź 2010, 21:11

A dlaczego miałaby nie być? Jak kiedyś patrzałem allegro to były
Bezimienny - 15 Paź 2010, 21:13

A to sory nie zajarzyłem :hihihi:
Puff - 15 Paź 2010, 21:17

Sztandi napisał/a:
A dlaczego miałaby nie być? Jak kiedyś patrzałem allegro to były

To teraz polować na to, ile to waży... ;-))

Marcin - 17 Paź 2010, 12:27

Pufcio napisał/a:
różnica między "golasem" a "full wypasem" to >100kg?

Jest to możliwe, tym bardziej że takie dane są w książce, a jak pozbierasz wszystkie dodatki i pierdoły to się nazbiera te 100kg. Zefirowa była golasem i bujała się ponad 2sek szybciej do setki niż moja.

Puff - 17 Paź 2010, 12:34

Marcin napisał/a:
Jest to możliwe, tym bardziej że takie dane są w książce, a jak pozbierasz wszystkie dodatki i pierdoły to się nazbiera te 100kg.

Próbowałem tak wyliczać i nie potrafię jednak dojść gdzie ta cała masa miałaby tkwić. No ale to już chyba kwestia na osobny temat, bo tak w sumie klepiemy te wszystkie posty w wątku o aucie... i offtop się zrobił z tego prze-przeokrutny :he:

Marcin napisał/a:
Zefirowa była golasem i bujała się ponad 2sek szybciej do setki niż moja.
Rozumiem, że coś urwać, ale 2s? Od biedy te 100kg to waga dorosłego faceta... Zrozumiałbym z 10% wolniej, ale to jest trochę więcej...

Cóż... jako, że waga w mojej okolicy jest czynna pn-pt, to jutro tam zawitam i sprawdzę z ciekawości ile waży ten mój bociek...

dark86ford - 18 Paź 2010, 17:43

wracajac do tematu auta to moja wazy 1017kg (bynajmniej tyle ma w dowodzie) + audio ok 50kg :hihihi:
wiec nie jest tak strasznie zle, biorac pod uwage ze ma klime, elektryke i takie tam...

Puff - 20 Paź 2010, 17:39

Wyszło 1060kg z paroma pierdołami w aucie i bagażniku. Bak prawie pełen. Podejrzewam, że po wywaleniu tych paru zbędnych rzeczy zeszłoby na 1050. No i jeśli ważenie winno się odbywać na połowie baku, to z 1035 pewnie by było. Tak czy siak - waga diesla porównywalna z benzyniakiem... niezły żart :D
Ziomek - 20 Paź 2010, 21:49

No to w takim razie myślę że 1016kg wbite w moim dowodzie jest jak najbardziej realne. Nie wiem czy się waży na pełnym czy na pełnym ale do połowy baku. Jeśli założymy że na pełnym(wg dzisiejszych pomiarów kolegi 1050kg) to różnica między dieslem 1.8 a benzyną 1.25 wynosiła by 34 kilogramy. Nie wiem ile waży diesel ale wątpię że przekroczy 100kg tak że 1.25 ważyłby 65kg. Nie wiem, nie orientuje się, może ktoś kto robił swapa z 1.25 się wypowie..
Fordon - 20 Paź 2010, 22:27

Goly slupek 1.1 bez kolektorow i osprzetu wazy 68kg, + skrzynia i wyszlo nam 88kg na wadze jak oddawalem taki wynalazek na zlom.... to teraz doliczcie osprzet tj kolektory, pompy klimy, pompe wspomagania, rozrusznik, alternator, wieszaki, poduszke silnika....
dark86ford - 22 Lis 2010, 15:48

dzis odebralem nową zabaweczke do fiesty :luzik:



teraz to tylko podłączyć, wystroić, dorobić wydech i na hamownie :devil:

Puff - 22 Lis 2010, 15:58

Aye, chip-rezystor v2.0 :D

A ile ma Ci to teoretycznie patatajów dodać?

dark86ford - 22 Lis 2010, 16:44

Pufcio, ile to wyjdzie w praniu, a ze dostalem to "w spadku" to mozna sie pobawic :rotfl:
niech chociaz sie poprawia Nm to juz bedzie miło, a co do patatajów to sam jestem ciekaw czy i ile to zmieni,
wiem ze w ziutku 1,8 robilo sie ciekawie z podpietym SMT6 :rotfl:

Puff - 22 Lis 2010, 16:53

Box jak box, ma za zadanie głównie nabić więcej paliwa w komorę. U mnie box dawał naprawdę nędzne rezultaty do 3krpm. A że w dieslu zakres się na 4,5 kończy to masz wyobrażenie jak wyglądał ten obraz nędzy i rozpaczy. Moc była, ale jak w benzynie...
Po chipie kosmos, ale różnica jest taka, że ja mam dmuchawę, a Ty nie... Ciekaw jestem ile procentowo Ci podbije moc i ile procentowo wzrośnie przy tym spalanie...

Marcin - 22 Lis 2010, 17:47

jestem ciekaw wyników, bo sam prawie kupiłem ecumastera... może jak się pozbędę swoich kilku gratów to się na wiosnę na coś skuszę :-P
dark86ford - 22 Lis 2010, 18:25

pozyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie i jak bedzie sie spisywalo, w kazdym badz razie bede staral sie to wystroic na najbardziej optymalnych dawkach paliwa
Marcin - 22 Lis 2010, 18:35

Jak nie masz elektronicznej przepustnicy to wrzucaj większą, bo jest różnica, ja niedawno wróciłem do serii żeby porównać spalanie i czuć różnice.
Pewnie Konrad będzie świnie ogarniał :fox:

dark86ford - 22 Lis 2010, 18:42

przepustnica od 2,0 juz czeka od dawna na montaz :twisted:
tylko kwestia jest tego typu ze mamy maly problem z linką gazu (na ironie przepustnica jest z focusa 2,0 jest ona na linke, a w sklepach mowia ze takowy linki nie posiadal :myśli: )
ale temat jest do ogarniecia, no chyba ze masz jakas koncepcje w ktorym fordzie linka gazu byla zakonczona zamiast metalowej tulejki jak mam obecnie, to oczkiem... no i rzecz jasna zeby to pasowalo na mocowania pod pedalem hehe

a co do ogarniania świni to napewno bede dzialal wspolnie z konradem, w koncu on juz ma doswiadczenie w podlaczaniu smt6 :twisted:

Ad@mus - 22 Lis 2010, 19:10

daj linke z foki ... Mikołaj zawsze ma tajle niedozdobycia
dark86ford - 22 Lis 2010, 21:30

Ad@mus, kwestia jest tego typu ze wszyscy twierdza ze foka takiej linki nie miala...
hurtownie motoryzacyjne, szroty a nawet allegro nie mają takich PASUJACYCH linek... no chyba ze wiesz gdzie takową zdobyć to daj znać :fox:

Fordon - 22 Lis 2010, 22:17

Pufcio, to nie jest box, a swinka ktora mozesz sobie samemu stroic silnik, od dawek paliwa, przez wyprzedzenie- opoznienie zaplonu itd...
Ja proponuje najpierw na hamownie jechac zobaczyc co jest grane, pozniej zakladac wydech i dopiero SMT6. Po czym znowu hamownia...
Sonda AFR czeka jak cos.

dark86ford - 22 Lis 2010, 22:25

Fordon napisał/a:
Ja proponuje najpierw na hamownie jechac zobaczyc co jest grane, pozniej zakladac wydech i dopiero SMT6. Po czym znowu hamownia...
no wlasnie to mialem na mysli hehe
Puff - 22 Lis 2010, 22:28

Fordon napisał/a:
Pufcio, to nie jest box, a swinka ktora mozesz sobie samemu stroic silnik, od dawek paliwa, przez wyprzedzenie- opoznienie zaplonu itd...

A-haa :D Takie cuś... to lepsiejsze toto. Ale i tak moja wiara jest zbyt słaba i zdania jestem, że w NA cudów się z tego nie wyciągnie. Fajnie by się było pomylić, ale to wyjdzie dopiero po testach...

dark86ford - 22 Lis 2010, 22:34

Pufcio, info o smt6 z jednej ze stron sie tym zajmujacych:


info napisał/a:
Urządzenia SMT6 są obecne na naszym rynku od kilku lat i przez ten czas zdobyły sobie niekwestionowaną pozycję lidera na rynku elektroniki modyfikującej mapy paliwa i zapłonu w samochodach wolnossących oraz turbodoładowanych. Skąd taki sukces na trudnym rynku tuningu elektronicznego? SMT6 jako jedyne urządzenie piggy back posiada funkcję logów zapożyczoną z wyczynowych komputerów stand alone, która daje możliwość zgrania warunków pracy silnika na dysk twardy laptopa w celu kontroli parametrów pracy, jak również ewentualnych korekt map paliwa zapłonu czy innych dodatkowych urządzeń mających wpływ na pracę silnika poddanego tuningowi. Łatwy do obsługi program działający pod Windows powoduje, że praktycznie każdy, kto zna podstawy budowy silnika i zasady jego pracy, może bawić się w tuning swojego samochodu! Należy pamiętać, że nieprawidłowe ustawienie map zapłonu lub paliwa może doprowadzić do poważnej awarii silnika. Standardowy montaż SMT6 polega na podłączeniu 6 przewodów do oryginalnego okablowania samochodu. Następnie trzeba dostosować ustawienia SMT6 do konkretnego silnika i można zająć się tuningiem. Podłączenie SMT6 osobie z doświadczeniem zajmuje około 30 minut.



Wszystkie urządzenia piggy back są ograniczone oryginalnym komputerem (ECU). Mapa paliwa jest modyfikowana poprzez zmianę sygnału idącego do ECU z przepływomierza, MAP sensora lub sondy lambda. Mapa zapłonu jest modyfikowana poprzez opóźnienie lub przyspieszenie sygnału z czujnika położenia wału. Chodzi o to, aby oszukać ECU.



Podstawowe możliwości SMT6:

* nauka sygnału przepustnicy,
* tuning mapy paliwa w 128 komórkach,
* tuning mapy zapłonu w 128 komórkach,
* kalibracja rpm,
* wysoki zakres obrotowy,
* zakres analogowy od 0 do 10 Volt,
* wyjście do sterowania dodatkowego wtrysku wody lub paliwa do 6 Amp (np. 6 wtrysków po 16 ohm),
* programowalna ilość cylindrów,
* różna polaryzacja sygnałów,
* limitowanie korekcji paliwa aby ECU nie wchodzi w awaryjny tryb pracy,
* limitowanie korekcji zapłonu,
* autotestowanie,
* sygnał z koła zamachowego (przyspiesza/opóźnia max do 2 zębów),
* sterowanie dodatkowym wtryskiem/wtryskami za pomocą mapy z 128 komórkami,
* sterowanie dodatkowymi urządzeniami jak wiatraki pompy paliwa, pompy wody, Shift Light,
* przełączanie pomiędzy mapami w czasie jazdy,
* tuning sygnału lambda liniowo i nie liniowo,
* tuning czasu ładowania cewek zapłonowych,
* przełączanie faz rozrządu w zależności od rpm, temp., przepływu powietrza,
* sterowanie progresywnym wtryskiem podtlenku azotu,
* wejścia na czujnik temperatury oraz przepływu powietrza – każde ma swoją mapę którą można wpływać na paliwo, zapłon lub dodatkowy wtryskiwacz/nitro.



I wiele innych. SMT6 jest niezmiernie uniwersalnym urządzeniem o praktycznie nieograniczonych możliwościach. Jako najlepszy dowód można podać fakt, że jeden z naszych klientów za pomocą SMT6 zmienił kontrolę przepływu powietrza z MAF sensora na MAP sensor, który jest nieporównywalnie lepszy przy aplikacjach turbo!

Fordon - 22 Lis 2010, 22:35

W N/a podciagnac idzie troche Nm i pare KM, zaleznie od tego jaki zakres modyfikacj byl wykonany, silnik silnikowi nie rowny jest wiec trzeba zobaczyc co jest grane teraz...
Liczmy sie z tym ze to nie jest silnik turbo bezyna czy diesel.

Puff - 22 Lis 2010, 22:39

Spoko Darek, tyle że samo info co urządzenie potrafi, nic nie mówi o tym, co się da uzyskać realnie za jego pomocą. Skoro sam "kręcisz śrubkami", to choćbyś kąty mógł przestawiać o 1200° ( ;) ), to nic Ci to nie da. Nie, żebym Tobie coś zarzucał - po prostu celowość przedstawiania opisu ze strony producenta ma się nijak do tego, co się da za pomocą tegoż urządzenia uzyskać :)
dark86ford - 23 Lis 2010, 08:13

Pufcio napisał/a:
po prostu celowość przedstawiania opisu ze strony producenta ma się nijak do tego, co się da za pomocą tegoż urządzenia uzyskać :)
tu sie z toba w pelni zgadzam, opisy ze strony producenta maja zazwyczaj charakter stricte marketingowy i maja na celu sprzedanie poprzez pokazanie wszystkich najlepszych cech.
ale co do tego co da sie osiagnac z tego urzadzenia to powiem ci ze wyjdzie w praniu, sie zobaczy co da rade zmienic i na ile to wplynie na moc/prace silnika...
nie jest to u mnie na zasadzie "mam świnie, bedzie 100patatajow wiecej", raczej jest to na zasadzie "sie pobawimy to zobaczymy co da sie ugrać" :-P wiec only 4fun

Puff - 23 Lis 2010, 09:37

dark86ford napisał/a:
nie jest to u mnie na zasadzie "mam świnie, bedzie 100patatajow wiecej", raczej jest to na zasadzie "sie pobawimy to zobaczymy co da sie ugrać" :-P wiec only 4fun

I takie podejście się chwali :) To modź, a my czekamy na chociaż wstępne wyniki :)

dark86ford - 27 Lis 2010, 22:53

"RallyLand WRC Puchar 2010" - byli, pojechali i pozamiatane :rotfl:



kuba87 - 27 Lis 2010, 22:55

:ok:
piecuO - 28 Lis 2010, 11:05

GRATULACJE musiało być ostro w taką pogodę :devil:
dark86ford - 28 Lis 2010, 11:36

było naprawde grubo... :rotfl:
impreza przednia i napewno wystartujemy znow w przyszłym sezonie :ok:

[ Dodano: Nie Lis 28, 2010 11:41 ]
oficjalne wyniki ze strony organizatorow (inaczej mowiac ładniej wyglądajaca lista :rotfl: )

kuba87 - 28 Lis 2010, 13:40



Żółwik Tuptuś - 28 Lis 2010, 21:46

dark86ford, - jesteś jednym z pierwszych ludzi w klubie , którzy przygodę ze sciganiem zaczynają tak jak się powinno to robić - czyli od jeżdżenia , a nie od internetowego gadania za uszami , albo od teoretycznych swapów na pierdyljon koni z klatką i kubłami .

Gratuluję wyniku - przyjmijmy , że to na dobry początek , a dalej będzie tylko lepiej :)

kuba87 - 28 Lis 2010, 21:51

zaznaczając ze fiesta Darka jest całkowicie seryjna a my dwaj to zupełne swierzaki w rajdach :D
dark86ford - 29 Lis 2010, 09:58

kuba87, jestes naprawde dobrym pilotem, tylko czasem musisz glosniej krzyczec zebym skrecal :hahaha:

Żółwik Tuptuś, dziekuje w imieniu wlasnym jak i kuby <allach>

Magda M. - 29 Lis 2010, 18:30

dark86ford napisał/a:
tylko czasem musisz glosniej krzyczec zebym skrecal :hahaha:


A co - głuchniesz na stare lata? My z Dawidem nie mieliśmy takich problemów :hahaha:

kuba87 - 29 Lis 2010, 19:51



[ Dodano: Pon Lis 29, 2010 19:52 ]

dark86ford - 30 Lis 2010, 08:00

Magda M. napisał/a:
A co - głuchniesz na stare lata? My z Dawidem nie mieliśmy takich problemów :hahaha:

hehe bardzo mozliwe :-P

[ Dodano: Sro Gru 01, 2010 18:03 ]

Żabcia - 2 Gru 2010, 12:16

Ja również przyłączam się do gratulacji :brawo:

to kiedy następny start? :-P

dark86ford - 2 Gru 2010, 12:30

Żabcia, nastepny start PLANOWANY bedzie dopiero jakos na poczatku sezonu 2011... ale... znajac zycie to w międzyczasie urodzi sie jakis start nieplanowany hehe czyli pelny spontan jak to zawsze u nas bywa :yes:

[ Dodano: Czw Gru 02, 2010 12:32 ]
kolejna dawka propagandy :twisted: a co tam :rotfl: hehehe





[ Dodano: Pon Gru 06, 2010 23:22 ]
i kolejna propaganda podrzucona by Tommur
http://www.youtube.com/wa...layer_embedded#

szczepan522 - 7 Sty 2011, 20:26

04:05 Wjeżdża Ford Fiesta i wszystkich objeżdża :ok:
dark86ford - 7 Sty 2011, 20:54


najnowszy nabytek :luzik:
jutro dorzucę fotkę jak sie prezentuja szeleczki po założeniu :-P

[ Dodano: Pon Sty 10, 2011 10:44 ]
:rotfl: a co tam, pochwale sie...
(niestety opony mnie przesladuja juz od pazdziernika hehehe)


[ Dodano: Sro Lut 02, 2011 20:37 ]
od niedawna na tyle wraz z wymieniona belką jezdza sportowe (wg producenta) amorki KYB dedykowane do fofi :twisted: zrobilo sie nieco twardziej na tyle... jeszcze na przodzik wrzuce to samo i bedzie git :hihihi:

przemo_rsr - 3 Lut 2011, 20:51

dark86ford, nono na takich szelkach to napewno z autkach nie wylecisz, na zakręcie :-)
trzeci - 3 Lut 2011, 21:18

Szykujesz się na nowy sezon ? ;-))
dark86ford - 3 Lut 2011, 22:09

trzeci napisał/a:
Szykujesz się na nowy sezon ? ;-))
no baaaa :rotfl:
ostatnio sie zastanawiam nad zostawieniem tylko 2 foteli i wypruciem tyłu... poza tym decyzja zapadla, w czasie niedlugim szyby w tylnich drzwiach i w klapie zastąpi poliwęglan :twisted:

a puki co to zbieram graty i bede jak juz to zakladal wszystko naraz... :hihihi:

Żółwik Tuptuś - 3 Lut 2011, 22:13

Pomyśl nad przeniesieniem aku na tył .
Wywalając szyby odciążysz auto , ale zmienisz negatywnie rozkład mas .

Pasy i tak musisz dać w miejscu gdzie tylna kanapa przychodzi , więc wszystko z tyłu WEG :)

Znam Wasze plany na 2011 - Witamy w Projektach .

dark86ford - 3 Lut 2011, 22:18

Cytat:
Pomyśl nad przeniesieniem aku na tył .
wywalając audio to kabel juz bedzie :rotfl: a zamontowanie ako to juz bedzie tylko formalnosc :-P
Żółwik Tuptuś napisał/a:
Pasy i tak musisz dać w miejscu gdzie tylna kanapa przychodzi
juz są zamontowane w miejscu mocowania pasów, wyszedlem z zalozenia ze skoro tam pasy montują to są to punkty odpowiednio wzmocnione i warto je wykorzystać :-)
kuba87 - 3 Lut 2011, 22:21

a moj pomarańcz w wersji rs;) tez chce do projektów :rotfl:
gratki darek :ok:

dark86ford - 3 Lut 2011, 22:25

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Witamy w Projektach

kuba87 napisał/a:
gratki darek :ok:

a co ja bede dużo gadał, powiem krótkie jednakże treściwe - dziękuje :hihihi:

DziDzia - 3 Lut 2011, 22:31

dark86ford napisał/a:
dziękuje :hihihi:

Nie dziękuj, tylko działaj :ok:
Widać, że się szykujesz do szportu :)



pozdro :!:

dark86ford - 3 Lut 2011, 22:35

DziDzia napisał/a:

Widać, że się szykujesz do szportu :)
ke?? do jakiego szportu?? ja poprostu chce wreszcie w aucie posprzątać :hahaha:
a tak na powaznie to bede staral sie dzialac z kazdym dniem przyblizajacym nas do nowego sezonu :hihihi:

kuba87 - 3 Lut 2011, 22:36

DziDzia napisał/a:
dark86ford napisał/a:
dziękuje :hihihi:

Nie dziękuj, tylko działaj :ok:
Widać, że się szykujesz do szportu :)



pozdro :!:

tez sie szykuj :D

DziDzia - 3 Lut 2011, 23:22

dark86ford napisał/a:
ke?? do jakiego szportu?? ja poprostu chce wreszcie w aucie posprzątać :hahaha:

A... Chyba, że tak.. :rotfl:
kuba87 napisał/a:
tez sie szykuj :D

Pewnie, że się szykuję.. Znaczy Czarną..
Otwarcie sezonu dla starych złomów już niebawem :) ..


pozdro :!:

dark86ford - 4 Lut 2011, 09:51

DziDzia napisał/a:
Otwarcie sezonu dla starych złomów już niebawem :) ..
DziDzia, ale ty jeszcze taki stary nie jestes zeby sie załapać :hahaha:
DziDzia - 4 Lut 2011, 10:09

dark86ford napisał/a:
DziDzia napisał/a:
Otwarcie sezonu dla starych złomów już niebawem :) ..
DziDzia, ale ty jeszcze taki stary nie jestes zeby sie załapać :hahaha:

No, bo ta takie młode stare złomy :rotfl:



pozdro :!:

dejw - 4 Lut 2011, 15:55

Mlode stare zlomy :rotfl:
Piter - 4 Lut 2011, 17:17

W zasadzie to podmiana szyb niewiele Ci da jeśli chcesz jeździć imprezy torowe typu Rallyland.
Tu bardziej się przyda lepsze rozłożenie masy. Czyli wszystko z tyłu OUT, audio też. I dupę wtedy twardziej posadzić. Auto przyklei ci się tyłem do drogi co sprawi że będziesz szybciej-odważniej wchodził w zakręty.

dark86ford - 4 Lut 2011, 17:46

Piter napisał/a:
Tu bardziej się przyda lepsze rozłożenie masy. Czyli wszystko z tyłu OUT, audio też. I dupę wtedy twardziej posadzić. Auto przyklei ci się tyłem do drogi co sprawi że będziesz szybciej-odważniej wchodził w zakręty.

hmmm audio i reszta rupieci i tak ma w planie wylot :rotfl: i tak sie zastanawiam po twojej wypowiedzi czy jednak wrzucic ako na tył czy jednak niebardzo...

Piter - 5 Lut 2011, 10:56

Zostaw go, chyba że Ci przeszkadza pod maską.
A zawieszenie masz serie czy co ?
Jakie koła?

dark86ford - 5 Lut 2011, 17:49

Piter napisał/a:
Zostaw go, chyba że Ci przeszkadza pod maską.
tak czy inaczej od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem wywalenia go na tył, wiec predzej czy pozniej to nastapi... pytanie jak bedzie sie to mialo do rozkladu masy
Piter napisał/a:
A zawieszenie masz serie czy co ?
puki co to na tyle siedzi sportowe (wg producenta) KYB, na przedzie wyladuja juz niedlugo takie same + twardsze springi -35mm (ale te to raczej na wiosne)
Piter napisał/a:
Jakie koła?
ogolnie jako letnie to alu + 195/50r15 (uniroyal rainsport 2), alu+185/60r14 (o ile pamietam bridgestone), stal+185/60r14 (zimowki viking z opcja na kolce) i klebery 175/60r14

[ Dodano: Sob Lut 12, 2011 19:38 ]
Mały UP i kilka fotek po "wysprzątaniu" wnętrza hehe


szeleczki pięknie się prezentują i równie wygodnie się w nich jeździ :hihihi:


no i zawitała dziś rozpórka na tył... na szybko psiknięta podkładem ale jeszcze zostanie pryśnięta w czarny mat...

rzecz jasna spisuje się genialnie, dziś miałem przyjemność się o tym przekonać na bydgoskim "torze"... zrobiło się na tyle sztywno i po tych wszystkich zabiegach jeździ się o niebo lepiej... :greenpeace:

Marcin - 12 Lut 2011, 20:03

hyh ale belka dla słonia :-P masz ją przymocowana tylko do amorów?

ps. na kiedy mam Ci paczkę szykować?

dark86ford - 12 Lut 2011, 20:13

Cytat:
hyh ale belka dla słonia
tylko z pozoru wyglada tak strasznie hehe ale najwazniejsze ze działa konkretnie
Marcin napisał/a:
masz ją przymocowana tylko do amorów
pomysł made by szczepan522... i do tego skuteczny :hihihi:
Cytat:
ps. na kiedy mam Ci paczkę szykować?
pw poleciało :-P

[ Dodano: Sob Lut 12, 2011 20:23 ]
Przejazd drugiej próby

Pele - 12 Lut 2011, 20:58

dark86ford napisał/a:
Marcin napisał/a:
masz ją przymocowana tylko do amorów
pomysł made by szczepan522... i do tego skuteczny :hihihi:


Na temat przedniej rozpórki mocowanej do amorów pisali (na forum), że jest do :tyłek: i lepiej przykręcić do kielichów ... odboje i amory siadają czy coś takiego.

dark86ford - 12 Lut 2011, 21:07

Pele, puki co to zdaje egzamin, a jak sie bedzie cos dzialo to bede dzialac :-P
szczepan522 - 12 Lut 2011, 21:38

dark86ford napisał/a:
pomysł made by szczepan522... i do tego skuteczny


:cojest:
dark86ford napisał/a:
Przejazd drugiej próby
:ok:
dark86ford - 12 Lut 2011, 22:07

szczepan522 napisał/a:
dark86ford napisał/a:
pomysł made by szczepan522... i do tego skuteczny


:cojest:
no co? hehe :-P nie tylko ja "skopiowalem" twoje dzielo hehe
szczepan522 - 12 Lut 2011, 22:11

dark86ford napisał/a:
nie tylko ja "skopiowalem" twoje dzielo


oj tam oj tam :cojest:

Ty wez lepiej wywal resztę gratów z fiesty bo cały czas jest za ciężka i za ładna w środku :2xf:

dark86ford - 12 Lut 2011, 22:15

szczepan522 napisał/a:
i za ładna w środku :2xf:
na to nic nie poradze hehe
a co do wywalenia reszty gratow, to przyjdzie czas bedzie rada :-P

Bezimienny - 12 Lut 2011, 22:46

Przydały by sie jakieś kubełki :ok:
Żółwik Tuptuś - 13 Lut 2011, 01:51

http://allegro.pl/kubelko...1450813871.html
dark86ford - 13 Lut 2011, 09:56

Żółwik Tuptuś, gdyby byly cale czarne to ja rozumiem... ale tak wzorzyste to hmmm podziekuje :-P
tak czy inaczej kubelki wyladuja w fiescie... kwestia czasu...

Bezimienny - 13 Lut 2011, 10:34

A czy >>TAKIE<< fotele nie były by wystarczające?
dark86ford - 13 Lut 2011, 10:37

cyt. napisał/a:

FOTEL ZE WZGLĘDU NA WĄSKIE SIEDZISKO PRZEZNACZONY DLA OSÓB CHUDSZYCH
nie wiem czy bym sie zmiescil hehe swoje waże :rotfl: i za wąski jest dla mnie...

cyt. napisał/a:
FOTEL NIE MA HOMOLOGACJI RAJDOWEJ
jak juz zainwestować to w sprzęt ktory ma homologacje i moze sluzyc pare lat
Bezimienny - 13 Lut 2011, 10:52

dark86ford napisał/a:

cyt. napisał/a:
FOTEL NIE MA HOMOLOGACJI RAJDOWEJ
jak juz zainwestować to w sprzęt ktory ma homologacje i moze sluzyc pare lat


A to tego nie zauważyłem, sorry :ups:

DziDzia - 13 Lut 2011, 11:24

dark86ford napisał/a:
gdyby byly cale czarne to ja rozumiem... ale tak wzorzyste to hmmm podziekuje :-P

Marudzisz panie, marudzisz... Trochę kolorku na pewno by nie zaszkodziło...



pozdro :!:

dark86ford - 13 Lut 2011, 11:37

DziDzia, wiesz, kolor to moze byc dowolny... pod warunkiem ze jest to kolor czarny hehe
Piter - 13 Lut 2011, 18:59

Pele napisał/a:


Na temat przedniej rozpórki mocowanej do amorów pisali (na forum), że jest do :tyłek: i lepiej przykręcić do kielichów ... odboje i amory siadają czy coś takiego.


Nie w tym rzecz.
Rozpórka nie może być montowana bezpośrednio do zawierzenia które ciągle jest w ruchu.
Rozpórka ma usztywnić budę a nie trzymać na siłę amortyzatory.

dark86ford - 19 Lut 2011, 23:58

maleńki UP z zabawy na torze beEmEk :twisted:

nieco szybe mi oszroniło hehe


fotki robione komą wiec wybaczcie jakość


"wesoły roman" hehe

Magda M. - 20 Lut 2011, 00:06

Ładnie się tam bez nas bawicie, a my tu na was czekamy i pilnujemy domowego ogniska xD

Zamiast po torach i placach latać, cztery litery do tygrysa ładuj i się zbierajcie do Zgierza :D

dark86ford - 20 Lut 2011, 00:07

Magda M. napisał/a:

Zamiast po torach i placach latać, cztery litery do tygrysa ładuj i się zbierajcie do Zgierza :D
niestety z powodów osobistych musze byc rano w miescie, probowalem sie jakos wyrwac ale niestety niedalem rady... ale o tym juz mowilem i pisalem wam osobiscie :-P
szczepan522 - 20 Lut 2011, 00:23

dark86ford napisał/a:

"wesoły roman" hehe
:rotfl:

p.s. filmy średnio wyszły...

Magda M. - 20 Lut 2011, 00:58

dark86ford napisał/a:
ale o tym juz mowilem i pisalem wam osobiscie :-P


Nam to owszem, tak... :-P

dark86ford - 20 Lut 2011, 09:11

szczepan522 napisał/a:

p.s. filmy średnio wyszły...
jak mi podeslesz to postaram sie cos z tego skleić w miare sensownego :rotfl:

[ Dodano: Nie Lut 20, 2011 17:43 ]
dzis byla mala powtorka z rozrywki, hehe co do jakosci filmikow to sugestie do Fordon'a :rotfl:
filmik 1

filmik 2

filmik 3

Fordon - 20 Lut 2011, 18:32

:yes: dobrze bylo... niedzielne odstresowanie...
dark86ford - 20 Lut 2011, 18:33

mina kolesi z gofra - bezcenne :hahaha:

[ Dodano: Sob Lut 26, 2011 21:38 ]
wstepny projekt statywu do on-board'ów

jaki bedzie ksztalt finalny to wyjdzie w praniu bo narazie jestem na etapie testowania :-P

filmik testowy w ustawieniu na front,
widok na zegary
puki co to zadnych drgań wiec idea wykonania sie sprwdza... kwestia dopracowania szczegolow, malowania i ewentualnej minimalizacji

Fordon - 26 Lut 2011, 23:03

no tak ladnie wykombinowales :)
arecki - 26 Lut 2011, 23:07

Fordon napisał/a:
no tak ladnie wykombinowales :)

toć to najstarsza na świcie metoda nagrywania on board'ów :)

dark86ford - 26 Lut 2011, 23:12

arecki napisał/a:
toć to najstarsza na świcie metoda nagrywania on board'ów :)
niby tak, ale nie kazdy ma checi i ochote wziasc d**e w troki i zadzialac zeby cos zrobic :-P
a ze ja lubie rzezbic takie dziwne rzeczy i mialem materialy praktycznie pod reka (zarowno glowice jak i stal) to zal bylo nie zrobic :hihihi:

hubi_2006 - 27 Lut 2011, 00:46

Rysowane na szybko:

Moja propozycja myślę, że nie jest wiele droższa, ale na pewno mocniejsza i stabilniejsza. Mocujesz do zagłówków na obu fotelach (możesz też na jednym) ceownik poprzez cybanty takie jak do masztów antenowych.

dark86ford - 27 Lut 2011, 08:44

hubi_2006, wszystko pieknie ładnie ale...
jesli przykrecisz do obu foteli to gdy przestawisz jeden to drugi musi isc automatycznie tak samo - tego chcialem uniknac,
dajac cybanty i otwory miedzy "nóżkami" zaglowkow, oslabiasz material (pozornie to bez wiekszego znaczenia ale lepiej dmuchac na zimne zeby sie czasem cos gdzies kiedys nie urwalo)
poza tym widze tez ze ceownik masz nacinany zeby lepiej przylegal do nozek zaglowka, nie wiem jak to by w rzeczywistosci sie sprawdzilo ale znajac mnie i opcje "dokręć z wyczuciem" to by sie moglo nieco w tym miejscu odksztalcic hehe
poza tym to myslisz cybant dac po stronie karku czy nakretki? na moje to ewentualnie mozna by bylo dac cybant (mniejsze szanse ze przy duzych wibracjach, cos zimnego i metalowego sie odkreci i wpadnie kierowcy za koszule :hahaha: )
hubi_2006 napisał/a:
Moja propozycja myślę, że nie jest wiele droższa, ale na pewno mocniejsza i stabilniejsza.
wbrew pozorom to sobie utrudniasz :fox: najprostsze rozwiazania sa zazwyczaj najskuteczniejsze :rotfl: za chwilke skrobne rysunek na szybko i wrzuce jak to u mnie wyglada technicznie

[ Dodano: Nie Lut 27, 2011 08:57 ]


przy opcji robienia nawiertów pod zaglowek (w mk5) wykorzystalem wiertlo 11ke i tym samym jest to idealny rozmiar do nóżek, po zalozeniu na nie "statywu" to one się naprężają i trzymają go stabilnie, a po docisnieciu zaglowka do fotela (w dół tak dla scislosci hehe zeby nikomu nie przyszlo do glowy nic innego) to staje się on naprawde fajnie stabilny co widać na filmikach które wrzuciłem,
teraz jeszcze musze rozwiązać kwestie zasilania aparatu ale to temat na później <8>
a tak jeszcze w ramach kwestii glowicy to ja wykorzystalem statyw ktory pare lat lezal u mnie w szafce hehe
ogolnie to bylo cos takiego (na alledrogo jest takich mini statywów od groma)

a co do kosztów to hmm mnie to wyniosło ok. 10-15zl i jakies 30min pracy (rzecz jasna nie licząc zuzycia narzedzi, malowania, podkladowania, itp itd, liczylem tylko i wylacznie sam material)

Marcin - 27 Lut 2011, 12:25

Fajna sprawa, też muszę sobie coś takiego zmajstrować, ale ja bym zrobił mocowanie do fotela pasażera, wtedy mamy większe pole manewru i ustawienia, kiedy sprzęt nagrywający nie ma za szerokiego kąta obiektywu.
W Dębrznie miałem zamontowany statyw na sznurówki i też dał rade :rotfl:

dark86ford - 27 Lut 2011, 12:50

Marcin napisał/a:
ja bym zrobił mocowanie do fotela pasażera,
a co za problem przelozyc na zaglówek obok :rotfl:
Marcin - 27 Lut 2011, 13:00

dark86ford napisał/a:
Marcin napisał/a:
ja bym zrobił mocowanie do fotela pasażera,
a co za problem przelozyc na zaglówek obok :rotfl:

kwestia konstrukcji :-P jak nie problem to ok, nie wszystkie konstrukcje są uniwersalne.

dark86ford - 27 Lut 2011, 13:06

Marcin napisał/a:
nie wszystkie konstrukcje są uniwersalne.
hehe akurat w moim pomysle to przelozenie na zaglowek przy fotelu pasazera to nie problem :rotfl: tylko bedzie sie gorzej prezentowal wizualnie :-P
hubi_2006 - 27 Lut 2011, 14:00

Mi bardziej chodziło o przedstawienie samego sposobu mocowania. Szczerze mówiąc to nie rozumiem jak miałoby to osłabić konstrukcję? Chyba, że Ty myślisz o ceowniku z aluminium :-P Stalowy się nie ugnie nawet z dziurkami :) Można przecież ten mój pomysł podzielić i zrobić mocowanie tylko do jednego fotela :)
dark86ford - 27 Lut 2011, 14:20

hubi_2006, najwazniejsza jest inicjatywa i chec wykonania czegos takiego no i rzecz jasna fakt ze dziala :rotfl: a sposob wykonania zalezy od fantazji twórcy :hihihi:
szczepan522 - 27 Lut 2011, 14:47

Ja mam tylko jedno małe ale do tego ceownika ;-| co gdy był wypadek np. w bok lub dachowanie na torze ? jest szansa że wbije się to pasażerowi w oko... nie sądzisz dark86ford, i to mówię całkiem poważnie... myślę o sobie i startach jako pilot :yes:
dark86ford - 27 Lut 2011, 14:54

szczepan522,
dark86ford napisał/a:
wstepny projekt statywu do on-board'ów

wiec co do finalnego ksztaltu i materialow to jeszcze wyjdzie w praniu...
a zebys sie tak nie bał to dla ciebie zrobimy wersje gumową :hahaha:

szczepan522 - 27 Lut 2011, 15:06

dark86ford napisał/a:
zebys sie tak nie bał to dla ciebie zrobimy wersje gumową


ta jasne dostane kołnierz gumowy... co by mi się to w szyje nie wbiło... moim zdaniem i tak powinno być to gdzieś z innej strony :yes: nie pomyślałeś żeby zamontować aparat na szybie wykorzystując do tego uchwyt do GPS lub telefonu ? na jakimś rajdzie ktoś będzie upierdliwy i BK nie przejdziesz :rotfl:

dark86ford - 27 Lut 2011, 15:25

szczepan522 napisał/a:
nie pomyślałeś żeby zamontować aparat na szybie wykorzystując do tego uchwyt do GPS lub telefonu
przy sporych drganiach i sportowym stylu jazdy to z doswiadczenia wiem ze odpada a zbierac w czasie rajdu aparat spod nog to hmm malo wygodne...
ale spokojnie tak jak pisalem to wstepny projekt, co bedzie na koncu tego najstarsi górale nie wiedza hehe

Bezimienny - 27 Lut 2011, 15:38

Jedyne wyjście, montujesz klatkę i do niej przymocowujesz aparat :rotfl:
dark86ford - 27 Lut 2011, 16:17

Bezimienny, dowcipny jestes... ale... klatka predzej czy pozniej wyladuje w fiescie :twisted: a puki co to trzeba sobie inaczej radzic... :rotfl:
Bezimienny - 27 Lut 2011, 16:30

Własnie z takim zamiarem to napisałem, bo liczę że w nie odległej przyszłości zobacze klatkę w tej Fieście :ok:
kamil wolski - 27 Lut 2011, 19:43

Przyssawka Manfrotto plus głowica kulowa i możesz wieszać nawet kamerę HD na przedniej szybie i nie odpadnie podczas rajdu.
dark86ford - 27 Lut 2011, 20:01

wiesz, nie chce montowac sprzetu do szyby bo chce miec mozliwosc przestawienia kamery w dowolnym momencie na wnetrze (typowy on board), na przednia szybe, na zegary, no mape pilota i kazda inna mozliwosc ktora przyjdzie mi do glowy :-P tak wiec przyssawka do szyby niebardzo mi jest potrzebna i sie u mnie sprawdzi... ale ogolnie temat do przemyslenia bo moze kiedys cos mnie najdzie i przyssawka sie przyda...
kamil wolski - 27 Lut 2011, 20:11

Z głowicą kulową możesz ustawiać gdzie i jak chcesz z przyssawki.
dark86ford - 27 Lut 2011, 20:21

a jak chce zrobic nagranie zza plecow kierowcy to przyssawke to sobie chyba do przyslowiowego garba przyczepie :hahaha:
szczepan522 - 27 Lut 2011, 20:27

dark86ford, weź se na czoło przyczep kamerę owiń dobrze taśmą klejącą i będzie gitara (joke), tak czy owak coś w tym jest co mówisz
dark86ford napisał/a:
na przednia szybe, na zegary, no mape pilota i kazda inna mozliwosc ktora przyjdzie mi do glowy

tylko z tego co widziałem to średnio widać trasę którą jedziesz a tylko wnętrze auta... dla mnie on boad jest po to by się czegoś nauczyć w przyszłości :fox:

dark86ford - 27 Lut 2011, 20:30

szczepan522 napisał/a:
tylko z tego co widziałem to średnio widać trasę którą jedziesz a tylko wnętrze auta... dla mnie on boad jest po to by się czegoś nauczyć w przyszłości :fox:
wiesz wszystko kwestia ustawienia sprzetu... te filmiki mialy sprawdzic stabilnosc obrazu nic wiecej :-P
a co do przyklejenia aparatu taśmą to jak myslisz malarska wystarczy czy lepiej patex??

Magda M. - 27 Lut 2011, 20:42

Malarska lepiej trzyma - pamiętne lusterko K.I.T.T.-a najlepszym dowodem xD
dark86ford - 27 Lut 2011, 20:50

ufff a juz myslalem ze bede musial jutro rano do leroy-merlin zasuwac :hahaha:
Magda M. - 27 Lut 2011, 20:54

Byś ładnie zagadał, to może jakaś taśma patex też by się na strychu znalazła xD Wiesz, która ;-))
kamil wolski - 27 Lut 2011, 22:36

dark86ford napisał/a:
a jak chce zrobic nagranie zza plecow kierowcy to przyssawke to sobie chyba do przyslowiowego garba przyczepie


A tylnej szyby nie masz?

dark86ford - 28 Lut 2011, 00:11

kamil wolski napisał/a:


A tylnej szyby nie masz?
jak dla mnie gra nie warta swieczki, jesli juz inwestowac w powazny sprzet to Video V-Box'a mozna nabyc i bedzie po krzyku :-P a puki co to robie to dla fun'u i nie musze na sile kombinowac...
kamil wolski - 28 Lut 2011, 00:52

Jak tam chcesz. Głowice masz, ssawka to grosze ;)
dark86ford - 2 Mar 2011, 17:18

juz niedlugo dla fofi zostanie wyrzeźbione male co nieco do doświetlania na rajdach nocnych (montowane tylko na rajdy poprzez odpowiednie złączki elektryczne i uchwyty :rotfl: )
halogeniki dalekosiężne H3 :devil:


a w miedzyczasie dojdą juz na stałe zamontowane lampki przeciwmgielne (fotki niestety niemam - wrzuce po montazu)

szczepan522 - 2 Mar 2011, 17:52

Tylko jeszcze o czymś zapomniałeś <8>

http://allegro.pl/rajdowa...1477029201.html

gdzie ty te halogeny chcesz zamontować ?

dark86ford - 2 Mar 2011, 19:25

szczepan522, :fox: poczekaj nieco a sie przekonasz :devil: jak juz to bedzie typowy hardcore :twisted: ale to juz za czas jakis hehe
DziDzia - 2 Mar 2011, 19:59

dark86ford napisał/a:
poczekaj nieco a sie przekonasz :devil: jak juz to bedzie typowy hardcore :twisted:

Jak hardcore to pewnie na dachu, jak w terenówkach. Pewnie bagażnik zamontujesz, cio :?:



pozdro :!:

dark86ford - 2 Mar 2011, 20:03

DziDzia napisał/a:
Jak hardcore to pewnie na dachu, jak w terenówkach. Pewnie bagażnik zamontujesz, cio :?:
nie :-P
szczepan522 - 2 Mar 2011, 20:09

DziDzia, coś czuję że on będzie zderzak ciął ... :) popraw mnie jeśli się mylę dark86ford, i już nie bądź taki tajemniczy tylko się przyznaj gdzie je masz zamiar zamontować a my ci zjeby puścimy bo nie masz ich tam montować :2xf: a jak już ci się znudzi modzenie tych halogenów to zawsze możesz mi je sprzedać :fox:
Bezimienny - 2 Mar 2011, 20:21

Kolega dark86ford zamontuje w tylnym zderzaku, bo ma pewnie zamiar wygrywać wyścigi na wstecznym :2xf:

A tak na serio to widze że to naprawde ma być porządna rajdówka, więc przydał by sie jakiś swapik, co nie :fox:

dark86ford - 2 Mar 2011, 20:29

szczepan522, nic nie bede ciął i ci nie sprzedam tych halogenow :2xf:
Bezimienny napisał/a:
Kolega dark86ford zamontuje w tylnym zderzaku, bo ma pewnie zamiar wygrywać wyścigi na wstecznym
qrde rozgryzles mnie :hahaha:

a tak powaznie mowiac to powiem tylko tyle ze jutro moze juz uda mi sie wrzucic fotki :-P

Bezimienny napisał/a:
A tak na serio to widze że to naprawde ma być porządna rajdówka, więc przydał by sie jakiś swapik, co nie :fox:
tak ogolnie to nie chce robic swapa ale wyciagnac z tego co mam jak najwiecej zeby pozostac w swojej klasie :twisted:
Fordon - 2 Mar 2011, 23:52

Darek- i bardzo dobrze... 1,25 tez daje rade... skladaj sieke na wydech... pozniej masz 3 dni z glowy na robote tego gawna... :) i troche jeszcze na dolocie pomodzimy... SMT6 juz masz wiec czas na impreze... :)
Pany, jak byscie nie doczytali to w/w halogeny maja byc zakladane tylko na nocne lub wieczorne imprezy... a na co dzien tego nie ma i koniec... czytamy uwaznie i ze zrozumieniem.

DziDzia - 3 Mar 2011, 00:45

szczepan522 napisał/a:
a jak już ci się znudzi modzenie tych halogenów to zawsze możesz mi je sprzedać :fox:

Chcesz halogeny :?: 16,5 cm, okrągłe, chromy, nówki sztuki mogę Ci sprzedać...
dark86ford napisał/a:
jutro moze juz uda mi sie wrzucic fotki :-P

Nie mów, co się uda a co nie, tylko dawaj fotki :)



pozdro :!:

dark86ford - 3 Mar 2011, 09:29

DziDzia, spokojnie, bedzie zrobione to beda fotki

Fordon napisał/a:
1,25 tez daje rade...

no baaaa... ja tylko dziwie sie jednemu, ze wiekszosc ludzi nie chce mi uwierzyc ze to jest tylko 1,25 :devil:

Marcin - 3 Mar 2011, 10:38

dark86ford napisał/a:
Fordon napisał/a:
1,25 tez daje rade...

no baaaa... ja tylko dziwie sie jednemu, ze wiekszosc ludzi nie chce mi uwierzyc ze to jest tylko 1,25 :devil:

bo wszystko zależy od tego kto siedzi za kółkiem :) ja siebie oceniam średnio, a czasy ze zlotu w Dębrznie miło mnie zaskoczyły

Fordon napisał/a:
Darek- i bardzo dobrze... 1,25 tez daje rade... skladaj sieke na wydech... pozniej masz 3 dni z glowy na robote tego gawna... :) i troche jeszcze na dolocie pomodzimy... SMT6 juz masz wiec czas na impreze...

będę dopingował, bo ja na razie zawiesiłem u siebie planowane mody. żeby obniżyć koszty kolektora wydechowego można go ulepić z innego gotowego, jest kilka opcji wyboru, ewentualnie lepić na gluta jak ja :-P

dark86ford - 3 Mar 2011, 10:53

Cytat:
bo wszystko zależy od tego kto siedzi za kółkiem :) ja siebie oceniam średnio, a czasy ze zlotu w Dębrznie miło mnie zaskoczyły
i wlasnie to jest dobre podejscie :-P trzeba znac swoje słabe strony i umiec ocenic obiektywnie swoje umiejetnosci...
Marcin - 3 Mar 2011, 10:57

Ja wiem, że wtedy popełniłem w *** błędów, a sporo mocniejszych aut było sporo za mną. Z ciekawości zajechana ikserka na ćwiartkę dostaje od 1,25 :P
dark86ford - 3 Mar 2011, 11:21

Cytat:

Ja wiem, że wtedy popełniłem w *** błędów, a sporo mocniejszych aut było sporo za mną. Z ciekawości zajechana ikserka na ćwiartkę dostaje od 1,25 :P
i wlasnie dlatego tez chce zdlubac fieste i pozostac przy tej pojemnosci co jest teraz, zeby wlasnie dobijac mocniejsze autka :twisted:
Żółwik Tuptuś - 3 Mar 2011, 19:58

Duch w narodzie nie ginie :ok:

Haluny dasz na przedniej masce ze skorupą ?

dark86ford - 3 Mar 2011, 20:40

instalacja juz powstala i najwazniejsze DZIAŁA :jupi: dzieki ogromnemu zaangazowaniu i pomocy wujcia Fordon'a notw



teraz tylko zamontowac :rotfl:

Cytat:
Haluny dasz na przedniej masce ze skorupą ?
hmmm wiesz nie wiem czy bedziesz chcial siedziec na masce i lampki trzymac :hahaha:
a tak powaznie to nie bedzie szkorupy bo maja byc docelowo szybko i latwo montowalne :-P

Fordon - 3 Mar 2011, 21:10

No nawet halogeny testowali... maja pierdniecie... :yes: ciekaw jestem jak to bedzie wygladac juz podczas testu bojowego :)
dark86ford - 3 Mar 2011, 21:33

przekonamy sie juz niedlugo :devil:

[ Dodano: Pią Mar 04, 2011 19:36 ]
dzis fiestucha dostala nowe soczki (olej castrol edge sport i plyn chlodniczy) jeszcze tylko plyn hamulcowy do wymiany i bedzie cacy...
no i udalo sie wrzucic na tył springi -35mm, fotki beda jak umyje autko :-P (nie chce zeby jutro padalo wiec jutro go nie umyje bo zawsze jak myje to pada :hahaha: - i mam na to świadków :-P )

[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 14:35 ]

puki co springi na tyle są "nowe" a przod bedzie niedlugo wraz z innymi modami :fox:

[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 18:22 ]
instalacja i pstryk do halogenów zamontowane w autku, jeszcze tylko zamontować lampy i nastanie światłość :rotfl:



po zamontowaniu lampek (wybaczcie jakość ale fotki robiłem wieczorem i komorka hehe)




Fordon - 9 Mar 2011, 13:59

No to dzis z okazji akcji "czystosc w garazu" zwazylismy Fieste Darka wynik zdziwil nawet mnie.
W aucie: nikogo, stan zbiornika 0, zestaw kluczy kolo 7kg, gasnica 3kg, trojkat, lewarek + seryjny klucz do kol, i jakies jeszcze srutututu...
Waga pokazala z w/w 980kg :-) jest dobrze jak na auto z klima.

dark86ford - 9 Mar 2011, 19:13

Fordon napisał/a:
Waga pokazala z w/w 980kg :-) jest dobrze jak na auto z klima.
hehe jak bym wszystko co zbędne wyjął to cos czuje ze do 950kg by sie doszło :devil:
DziDzia - 10 Mar 2011, 00:42

lampki :ok: Jak widocznośc przed autem :?:



pozdro :!:

hubi_2006 - 10 Mar 2011, 08:12

DziDzia napisał/a:
lampki Jak widocznośc przed autem

Obstawiam, że widać płonącą trawę na poboczu :rotfl:

Skfarek - 10 Mar 2011, 08:54

dark86ford napisał/a:
hehe jak bym wszystko co zbędne wyjął to cos czuje ze do 950kg by sie doszło


jakby wszystko co zbędne i niepotrzebne do jazdy wydłubać (wygłuszenie, maty też) to myślę że i poniżej 950 kg by zszedł :devil:

dark86ford - 10 Mar 2011, 12:49

hubi_2006 napisał/a:
Obstawiam, że widać płonącą trawę na poboczu :rotfl:
hehe jaką trawę?? ja tam widze tylko pogorzeliska w obrębie 500m :hahaha:
a ogolnie co do widocznosci to naprawde fajnie sie spisują :ok:

Cytat:
jakby wszystko co zbędne i niepotrzebne do jazdy wydłubać (wygłuszenie, maty też) to myślę że i poniżej 950 kg by zszedł :devil:

no jakby zrobić wewnątrz totalną "gołotę" to kto wie ile by to ważyło... ale napewno bym ugrał jeszcze z 40-50kg, jednakze wszystko kwestią czasu :rotfl:

van - 10 Mar 2011, 14:26

ciężkie to auto :9:
Fordon - 10 Mar 2011, 15:30

W sumie jest co tam ciazyc... :) 4xairbag, klima, central, wspomaganie,el szyby. Reszta to wygluszenia i plastiki gdzie tylne drzwi nie sa pozbawione jeszcze poszyc, wiec jak na moje, to taka 5d fiesta z wynikiem 980kg :yes: jest dobrze.
zefir - 10 Mar 2011, 16:01

moja 925 kg wazyla ;) bez tylniej kanapy ;) ale byla wersja striptiz :)
hubi_2006 - 10 Mar 2011, 16:33

zefir napisał/a:
ale byla wersja striptiz

and sauna inside :-P

dark86ford - 10 Mar 2011, 17:22

hubi_2006 napisał/a:
and sauna inside :-P
i wlasnie dlatego niemam zamiaru pozbywac sie klimy :devil:

wreszcie dotarla linka :rotfl: i juz niedlugo zagosci pod maska nowa (jednak nieco juz czekająca) zabaweczka od "zwei liter" :luzik:



Skfarek - 11 Mar 2011, 09:50

dark86ford napisał/a:

hubi_2006 napisał/a:
and sauna inside
i wlasnie dlatego niemam zamiaru pozbywac sie klimy


klima klimą, ale gołe blachy w środku się masakrycznie grzeją :-P

hubi_2006 - 11 Mar 2011, 10:16

Dokłądnie :) Wątpię żeby klima pomogła przy braku "izolacji" między blachą, a kabiną. Po za tym na torze klimy nie włączysz :-P
dark86ford - 11 Mar 2011, 10:29

hubi_2006 napisał/a:
Po za tym na torze klimy nie włączysz :-P
a co tam, jak szalec to szalec :hahaha:
Skfarek - 11 Mar 2011, 12:25

Ale się przynajmiej dobrze schłodzi przed startem i zrelaksowany pojedzie :-P
dark86ford - 11 Mar 2011, 22:45

Skfarek, :hahaha: kto wie, moze cos w tym jest :rotfl:


dzis nastąpilo generalne sprzątanie i mycie fiesty po zimie... (no i po akcji przewozu paru gratów trzeba było nieco posprzątać... a wszystko wina Fordon'a hehe - a co na kogos byc musi :-P )
fieścinka odżyła wizualnie, aż jej się mordka śmieje :hihihi:


[ Dodano: Pią Mar 25, 2011 09:41 ]
new wlepka :hihihi: FKP Race & Rally Team


peace

[ Dodano: Pon Mar 28, 2011 12:11 ]
akcja felgi rozpoczęta, pierwsza psiknięta na biało + logo :rotfl:


[ Dodano: Sob Kwi 02, 2011 19:32 ]
no to dziś nastał dzień ostateczny tzn wreszcie skonczylem odnawianie felg
po zdrapaniu farby mozna bylo wreszcie odczytac ich oznaczenie 6jx14h2et26 kba42179
jak felgi doschną to zrobie fotki :rotfl:

kuba87 - 2 Kwi 2011, 19:40

a co ta fiesta taka zdziwiona ze az jej wycieraczki stanęły? :hahaha:
Marcin - 2 Kwi 2011, 19:45

dark86ford napisał/a:
6jx14h2et26

już je przymierzałeś czy jeszcze nie? bo mam wątpliwości czy się zmieszczą z przodu przy takim et

kuba87 - 2 Kwi 2011, 19:46

z tego co wiem pochodzą z escorta
dark86ford - 2 Kwi 2011, 19:55

Cytat:
z tego co wiem pochodzą z escorta
to kuba mało wiesz hehehe prawda, jeździły przez pewien czas w eskorcie ale byly docelowo z fiesty mk4
Marcin napisał/a:

już je przymierzałeś czy jeszcze nie? bo mam wątpliwości czy się zmieszczą z przodu przy takim et

jeździłem juz na nich (chwile, ale zawsze) i pasuja :rotfl: a co do wygody to jak nabede jakies ciekawsze gumy na nie to powiem cos wiecej, bo nie chce zakladac tych ktore mam (zbyt wysoki profil jak dla mnie) :rotfl:

Marcin - 2 Kwi 2011, 20:12

dark86ford napisał/a:
jeździłem juz na nich (chwile, ale zawsze) i pasuja :rotfl:

nie pogięły Ci rantów? kiedyś przymierzałem ojca z puga z et25 z oponą 175/65 i przód był na równo z rantem

szukaj 185/55 chyba są najbardziej optymalne

dark86ford - 2 Kwi 2011, 20:14

nic nie pogiely, a co do opon to tak myslalem zeby cos o profilu 50 lub 45 brac, ale to wyjdzie w praniu za czas jakiś :rotfl:

[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 09:20 ]
no to fotki zrobione :rotfl:







puki co założone wirtualnie, prezentowac sie beda dosc ciekawie peace

Fordon - 3 Kwi 2011, 10:50

Przez ten bialy kolor wygladaja jak by mialy naprawde sporo wiekszy rant niz w rzeczywistosci. :yes:
Piter - 3 Kwi 2011, 19:21

No ciekawy jestem jak ci te felgi z oponami wejdą. Musiał byś szukać 185/50 lub najlepiej na felgę 6" 195/45
Wyższy profil wydaje mi się że będzie przycierać.
Ja do siebie do mk3 nie wsadziłem felg 5,5" z ET30 i oponą 185/60 bo tarło o ranty.

Skfarek - 4 Kwi 2011, 12:52

175/50/R14 tez powinno podejść choć raczej rzadki do spotkania rozmiar. Felgi wyszły super :ok:
Piter - 4 Kwi 2011, 13:47

175 na felgę 6" to mało
Na pewno nie do sportu.
Zniszczy felgę jak mu się opona położy. Lub ja nawet zdejmie.

Na 6" 185lub195

Marcin - 4 Kwi 2011, 14:24

Piter napisał/a:
175 na felgę 6" to mało
Na pewno nie do sportu.

do normalnej jazdy można, ale do sportu to tak jak piszesz

Dla mnie optymalnym wyborem jest 185/55 lub 185/50, przy tym silniku wkładanie 195 to już będzie za dużo.

dark86ford - 4 Kwi 2011, 20:11

Marcin napisał/a:
przy tym silniku wkładanie 195 to już będzie za dużo.
hmm upsss chyba juz za pozno :hahaha:
Marcin - 4 Kwi 2011, 20:58

dark86ford napisał/a:
Marcin napisał/a:
przy tym silniku wkładanie 195 to już będzie za dużo.
hmm upsss chyba juz za pozno :hahaha:

trudno :-P masz przyszykowany młotek żeby ranty zaklepać? :-)

dark86ford - 5 Kwi 2011, 10:34

puki co to nic mi nie obciera i nic nie musze klepac hehe, mimo ze mam oponki 195 na 15ce :rotfl:
Skfarek - 5 Kwi 2011, 11:38

Piter, Marcin, macie rację, z tymi 175 nie spojrzałem pod kątem ostrego upalania tylko cywilnej jazdy :-P
dark86ford - 5 Kwi 2011, 12:49

Skfarek, ale ja przeciez powoli i cywilnie jezdze :twisted: fiesta przeciez w zyciu zadnego toru na oczy nie widziala :hahaha:
naprawde, nie wiem o co ci chodzi :hahaha:

Jaszczur - 6 Kwi 2011, 14:06

No to teraz już wszystko dla mnie jest jasne. :D Rajdy, brak tylnej kanapy, itd... ;)
Miałem okazję jechać tą Fiestą... W sensie prawie lecieć. :D Po całej nocce jazdy swoim poczciwym dieselkiem, odrobinę zaspany... po wyjściu z tej fiesty sen to była ostatnia rzecz o której myślałem. :D
Bardzo fajnie to autko działa jak na "seryjne 1.25" :D
Pozdrawiam, sorry że dopiero teraz, bo dopiero teraz skumałem (dzięki Fordonowi) co, kto, i dlaczego. :D

Skfarek - 6 Kwi 2011, 14:26

dark86ford napisał/a:
Skfarek, ale ja przeciez powoli i cywilnie jezdze fiesta przeciez w zyciu zadnego toru na oczy nie widziala
naprawde, nie wiem o co ci chodzi


kto Cię tam wie, czy na lans na niedzielę jej nie szykujesz :devil:

Piter - 6 Kwi 2011, 14:44

Też mam 195/45 na mk4 1,25 tyle że na feldze 14" :) :) Taczka <8> :hahaha:
dark86ford - 6 Kwi 2011, 17:00

ministerq napisał/a:
Miałem okazję jechać tą Fiestą... W sensie prawie lecieć. :D
toć przecież spokojnie grzecznie i przepisowo jechałem :hahaha:
Krzychu_14 - 7 Kwi 2011, 14:36

dark86ford napisał/a:
ministerq napisał/a:
Miałem okazję jechać tą Fiestą... W sensie prawie lecieć. :D
toć przecież spokojnie grzecznie i przepisowo jechałem :hahaha:


przepisowo jak 80% narodu :rotfl: :rotfl: :rotfl:

dark86ford - 16 Kwi 2011, 19:22

a nudzilo mi sie dzis :hihihi:








no i przy czyszczeniu felg i przygotowywaniu ich do malowania, dotarlem do ich parametrow (po ciezkiej walce z szorowaniem brudków hehe)
i ku mojemu zdziwieniu są to felgi ATS 6j 15" et36



Krzychu_14 - 16 Kwi 2011, 21:13

piknie to wygląda :ok: :ok:
szczepan522 - 16 Kwi 2011, 21:58



Te mi się bardziej podobały... i na twojej fifie zacniej by wyglądały :yes:

dark86ford - 16 Kwi 2011, 22:11

szczepan522, te tzn ronale czy te ATSy??
szczepan522 - 16 Kwi 2011, 22:13

Coś mi się nie skopiowało :)

dark86ford napisał/a:
ronale


:yes:

dark86ford - 17 Kwi 2011, 08:17

szczepan522, spoko spoko, przyjdzie pora bedzie ronal lub cos podobnego :rotfl: a narazie mam nieco inne plany odnosnie felg ale wszystko bedzie opisane na forum w swoim czasie, wiec cierpliwości :rotfl:
dark86ford - 13 Sty 2012, 13:29

chyba najwyzsza pora na maly UP

dotarly wlasnie tarcze Mikoda GT Sport, do tego klocki Ferrodo Premier juz czekaja na montaz

a juz niedlugo wrzuce pare fotek po nowych "zmianach" :rotfl: nie tylko w sferze hamulców...

elmek13 - 13 Sty 2012, 14:04

dark86ford, dobrze, że w ogóle coś robisz. :-P
luk-90 - 13 Sty 2012, 14:21

Tarcze w miarę zdają egzamin :)


PS. Popraw sobie podpis :fox:

dark86ford - 13 Sty 2012, 14:25

elmek13, robie robie, tylko wszystko w miare mozliwosci czasowych hehe
elmek13 - 13 Sty 2012, 23:26

Coś jak ja z Bartkiem... a już niedługo niespodzianka. :devil:
zefir - 14 Sty 2012, 00:02

tarcze fajne ale klocki z dupy, mega pylą i grzeją się masakrycznie.

mogles kupic klocki ate jak chciales isc w tolerancje cenowa, idealne do nawiercanych tarcz lub nacinanych za rosadna cene.

dark86ford - 14 Sty 2012, 19:29

zefir, jak ferrodo beda jakos sie z tymi tarczami gryzly to nie widze problemu zeby je zmienic :) co jak co ale klocki to z tej zabawy chyba najtansze byly hehehe :rotfl:
Stunt_Man - 14 Sty 2012, 19:39

dark86ford napisał/a:
co jak co ale klocki to z tej zabawy chyba najtansze byly hehehe

przedstawie Ci pewną Historie
Pontiac Firebird występował z różnymi silnikami. mocarnymi V8, troche słabszymi V6 i nawet... wstyd o tym pisać R4 o pojemności 2.5 i bardzo małej mocy
pewnie temu żeby nawet biedota mogła powiedzieć "mam pontiaca! super fura"
tyle że fiesta 1.1 ma podobne osiągi

i właśnie klocki premier są tym R4 2,5L w gamie klocków Ferodo...

dark86ford - 15 Sty 2012, 08:28

Stunt_Man, kto wie, moze masz racje a moze nie...
ze tak to ujmę, przekonam sie na wlasnej skórze jak się sprawdzą te klocki, z jednej strony to słyszałem o nich sporo dobrego, z drugiej to jakby nie patrzeć to słyszałem też i negatywne opinie, dlatego chcę sam sprawdzić i wyrobić sobie własne zdanie na temat ferodo niż tylko sztywno bazować na opiniach innych osób, oczywiście biorę te wszystkie opinie pod uwagę ale z lekkim dystansem puki co.
jeśli klocki dla mnie się sprawdzą to zostają, jeśli nie będą spełniały moich oczekiwań - wylatują. :-P

zefir - 15 Sty 2012, 11:20

wiesz tylko one maja wieksza wade niz to ze zalozmy przy jezdzie sportowej gorzej moha hamowac, pyla strasznie zwlaszcza po polowie swojego zuzycia i bedziesz mial problem z czyszczeniem felg

co innego ferodo z serii ds ;)

dark86ford - 15 Sty 2012, 13:52

zefir, pylenie i czyszczenie felg to nie problem, tak jak pisalem wczesniej ile osob tyle opinii, poprostu sie zobaczy co z tego wyjdzie :-)
arecki - 15 Sty 2012, 15:24

dark86ford napisał/a:
zefir, pylenie i czyszczenie felg to nie problem

ale się szybko nudzi i jest uciążliwe
ja raz w tyg musze dokadnie czyścić w seju bo się czarne robią...więcej tego szitu nie kupie

dark86ford - 15 Sty 2012, 19:31

no sie zobaczy jak to bedzie...
dark86ford - 16 Sty 2012, 12:06

no to zabawki zalozone, teraz pora na eksploatacje :rotfl:
kenczorf - 4 Paź 2012, 00:34

a jak tam swinia? zalozone wystrojone?
dark86ford - 29 Gru 2012, 14:10

kenczorf, swinia poszla chwilowo w odstawkę na rzecz nowszych technologii będących w drodze :twisted:
dark86ford - 28 Lip 2013, 09:07

FIESTA IDZIE POD MŁOTEK :bezradny:
link do strony z ogłoszeniem w odpowiednim dziale a tutaj temat do zamknięcia
obecnie jej miejsce zajął inny fordzik ale o tym później


FIESTA SPRZEDANA - TEMAT DO ZAMKNIĘCIA


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group