Forum FiestaKlubPolska -

Projekty FKP - [MK5] SPORT by MARIUSZ.B

MARIUSZ.B - 21 Mar 2009, 02:22
Temat postu: [MK5] SPORT by MARIUSZ.B
1. NICK: MARIUSZ.B
2. IMIĘ: Mariusz
3. MODEL: Fiesta mk V
4. WERSJA: SPORT
5. ROCZNIK: 2000r.
6. SILNIK: 1.6 16v ZETEC SE
7. OPIS AUTA: Jak pewnie większość wie od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu fiesty mk5 w wersji sport. Opowiem krótką historię jak to się stało, że jest w moim posiadaniu.
Poprzednim autem była smerfetka (spadek po Kolinie) bardzo dobrze się spisywała lecz zapragnąłem czegoś z wyższej półki, czegoś szybszego i klimatyzowanego. Szukałem fiesty mk5 z silnikiem 1.4 full opcja, nie sporta gdyż nie był w moim zasięgu $$ ;-| Pierwsza trafiła się w Bydgoszczy, niestety (albo stety) okazała się mocno zgniła. Druga w Gnieźnie, okazało się że to 1.25 (sprzedający pomylił się dając ogłoszenie :| ) Trzecia stała w komisie w Poznaniu był to sport (obgadany na forum w tamtym okresie). Niestety nie mogłem sobie na niego pozwolić, wysoka cena plus opłaty. Mimo to postanowiliśmy razem z Loyem i Pankim obejrzeć to auto. Na miejscu dokładne oględziny, sporo wad ale wszystkie drobne. Nie otwierające się okno, odpryski lakieru, kiepsko pomalowana maska, dziurawy tłumik, podklejana tapicerka itp. Mimo tego udawaliśmy mocno zainteresowanych zakupem. Po około 1h spędzonej na placu dowiadujemy się, że właściciel auta przed chwilą rozmyślił się ze sprzedaży i zabiera go z komisu. Udajemy mocno zbulwersowanych ;/ , udaje nam się zdobyć numer telefonu bezpośrednio do właściciela. Po chwili już rozmawiamy z właścicielem, uzgadniamy nową cenę i to, że sport zostanie zarejestrowany. Za około dwa tygodnie kolejna wycieczka na drugi koniec Polski aby mieć wymarzoną fiestę. W ten sposób zostałem właścicielem mk5 SPORT :jupi: .

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: sukcesywne pozbywanie drobnych mankamentów
b. mechaniczne: wymiana silnika
c. audio: seryjne radio cd
d. inne: brak

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: do poprawy maska, zderzak, błotnik
b. mechaniczne: w tym temacie zostało już chyba wszystko zrobione
c. audio: brak
d. inne przyciemnienie tylnych szyb

Teraz kilka zdjęć. Profesjonalne.
Jeszcze w komisie

Jakiś czas po zakupie




Nieszczęsny silnik 1.6 16v zetec s



Wielu z Was spyta dlaczego napisałem "nieszczęsny silnik" otóż okazało się, że lubi łykać olej. Były to spore ilości. Przez jakiś czas jeździłem z tym mankamentem. Podejmowałem różne próby zdiagnozowania problemu. Wiele głów zastanawiało się co jest trafione w silniku czy głowica uszczelniacze czy dół pierścienie czy jedno i drugie. Silnik ogólnie wydawał się być w dobrej kondycji, suchy, pracował równo dysponował sporą mocą. Nie było problemów z odpalaniem. Kompresja w normie w granicach 15 na każdym cylindrze.
W końcu padła decyzja, szukam drugiego silnika. Po długich poszukiwaniach trafił się dawca.

Focus 1.6 16v zetec SE, pierwszy właściciel, po dachowaniu, przebieg 66tyś


Teraz kilka fotek z przekładki


Dwa silniki, nowy i stary


Nie obyło się bez niespodzianek, kiedy już wszystko było złożone silnik odpalony, okazuje się, że jest lipa. Pracuje nierówno. Cały dzień sprawdzania o co biega. Dopiero po pomiarze ciśnienia się wyjaśniło, brak kompresji na drugim cylindrze. Szybka decyzja, zdejmujemy głowicę. Po zdjęciu głowicy widać wyraźnie dwa zawory spotkały się z tłokiem. Kiedy to się stało nie wiemy. Rozrząd był ustawiony na 100% dobrze. Kolejne koszta, kolejne dni, dochodzi sporo więcej pracy. No cóż trzeba brnąć dalej.



Głowica


Tu już prace wykończeniowe


Obecnie fiesta jest już dopieszczona, zalana świeżym olejem oraz płynem chłodzącym. Przy okazji dostała nowy rozrząd oraz kompletne sprzęgło z focusa (większa średnica tarczy w porównaniu z fiestą :) ). Po całej tej operacji już wiem, że każda wydana złotówka na fiestę to dobrze wydana złotówka :yes:
Oto efekt końcowy

Wielkie podziękowania dla kolegi Przemka, dzięki któremu SPORT otrzymał nowe serce.

pawel2062 - 21 Mar 2009, 07:05

fajna fiesta :-)
pozdro :fox:

2smart - 21 Mar 2009, 08:22

Dużo czasu nerwów i kasy, oraz części z xr :V: -ale dla efektu końcowego warto było !!

Mariusz oby tak dalej - masz racje każda złotówka wydana na to g ... to dobrze wydana złotówka :D


Pozdr

grzes87 - 21 Mar 2009, 08:53

przepiekny :-) szkoda ze nie czarny lakier (wg mnie najlepszy lakier jaki moze miec samochod) ale i tak jest swietenie, dodaj zawieszenie sportowe a jesli chcesz przyciemniac to tylko i wylacnzie komplet 5 szyb bo same tylnie to dla mnie lipa.
J@rek - 21 Mar 2009, 09:01

No Mariusz gratki za udaną operacje :ok: ciekawe czy na tym silniku będzie szybsza na miniKJS`ach :-P
DziDzia - 21 Mar 2009, 10:19

A ja wczoraj po bułki polazłem :głowąwmur:




pozdro :!:

pP - 21 Mar 2009, 10:23

faaajnie :)
arecki - 21 Mar 2009, 11:16

nie no ładna :-) i ten silniczek :ok: ogólnie Mk5 Sport bardzo mi się podobają <oki>
MARIUSZ.B - 21 Mar 2009, 11:19

DziDzia napisał/a:
o bułki polazłem

A ja słyszałem, że byłeś po co innego ;/ :hihihi:

DziDzia - 21 Mar 2009, 11:51

P buły :!: .. I dupę ogrzać :D
I słyszałem, żeś w kółko jeździł :fox:



pozdro :!:

hubi_2006 - 21 Mar 2009, 12:58

Wielkie gratulacje stary :-) Jest świetna. Zawias z tyłu zgrany seryjnie jak w Pumie. Ehhh moją czeka też lakiernia ze względu na drobne okaleczenia podobnie jak u ciebie. Kasy pochłonęła nie mało pewnie, ale tego się nie liczy. :-) pozdrawiam
LOY - 21 Mar 2009, 14:44

no wreszcie ..sie doczekalismy :-) ...fajnie ze nie przestałes grata lubić ..uparciuch z ciebie ...niech sie ma długo i dobrze :-P ...a ile wart ten silnik sprawdzimy wreszcie na zlocie ..w kresce XR2i 1600 8V kontra sport 1600 16V..bedzie ciekawie ;/
rafal__lodz - 21 Mar 2009, 15:31

Fajna fura no i według mnie w jedynym słusznym kolorze jeśli chodzi o Sporta. Gratki dla Ciebie za czas i fundusze włożone z projekt i dla pomocników, którzy pomagali przy przeszczepie. :brawo:

Oj co ja bym dał żeby mieć progi od sporta u siebie :rotfl:

Gilgamesz - 21 Mar 2009, 19:37

rafal__lodz napisał/a:


Oj co ja bym dał żeby mieć progi od sporta u siebie :rotfl:

Co za problem , podjedziemy we dwóch i po sprawie . Ja wezme lewy próg , Ty prawy a potem pomyślimy:)

MARIUSZ.B na widok MK V jest mi gorąco, natomiast jak widzę takiego sporta to nie będę pisał na forum co się ze mną dzieje .

Oby słuzyła bez problemu i żebyś Ty jej odpowiednio słuzył :P

Pozdrawiam

Skfarek - 21 Mar 2009, 20:30

Gratulacje i miłego użytkowania Sporta! Kolor właśnie jedyny słuszny dla niej - niebieski Imperial :ok: Takiej właśnie fieścinki szukałem w tamtym roku dla siebie - nawet brałem ten konkretny egzemplarz pod uwagę ale nie było czasu na wyjazd do Poznania :)
MaRo - 22 Mar 2009, 00:03

Ładne łupy. Życzę przyjemnego użytkowania nabytku. Prezentuje się elegancko.
MARIUSZ.B - 23 Mar 2009, 22:12

W końcu kilka zdjęć na kołach zimowych made by LOY. Kilka dni temu założyłem na tył dystanse, 8mm. Sporo nie polecam, nakrętka łapie zaledwie na połowę swojej długości. Za to wygląd fajny te 16mm da się zauważyć gołym okiem :) Obecnie śmigam już na letnich (nie wiem czy nie za wcześnie :strach: ) w czwartek wstępnie umówiona sesja zdjęciowa do Auto Świata :-)



grzes87 - 23 Mar 2009, 22:21

bardzo ladny patent z tym malowaniem stalowek :ok: co do letenich gumek to w sumie mozna juz zmianiac jak smigasz tylko po miescie, zimy juz nie bedzie a opona letnia zdecydowanie lepiej zachowuje sie na mokrej czy tez suchej nawierzchni w porowaniu z zimowka.
co do ziman stylistycznych, nie myslaes o przerobce przednich lamp jak kolega sandkar ?

MARIUSZ.B - 23 Mar 2009, 22:25

grzes87 napisał/a:
co do ziman stylistycznych, nie myslaes o przerobce przednich lamp jak kolega sandkar ?

Zamierzam to zrobić.

grzes87 - 23 Mar 2009, 22:27

swietenie plus jeszcze biale kierunki z boku i bedzie ladnie wspolgrac, nmimo ze to kosmetyka i drobaizgi ale ladniej sie prezentuje :-)
Gilgamesz - 23 Mar 2009, 22:27

MARIUSZ.B napisał/a:
w czwartek wstępnie umówiona sesja zdjęciowa do Auto Świata :-)
no to informuj w ktorym numerze bedzie :) )
rafal__lodz - 23 Mar 2009, 22:49

jaki jest zawias w Sporcie? coś twardziej/niżej i jeśli tak to w jakim stopniu do serii?
Lary - 23 Mar 2009, 22:50

Pozazdrościć :)
MARIUSZ.B - 23 Mar 2009, 22:59

Gilgamesz napisał/a:
no to informuj w ktorym numerze bedzie )


Jak tylko coś będę wiedział to oczywiście dam znać.

rafal__lodz napisał/a:
jaki jest zawias w Sporcie? coś twardziej/niżej i jeśli tak to w jakim stopniu do serii?


Jest o wiele twardziej, czy niżej nie wiem. Trudno powiedzieć. Sport jest dość wysoki jak na auto sportowe aż trochę głupio wygląda ;-| Mógł by być niższy.

rafal__lodz - 23 Mar 2009, 23:08

Cytat:
Jest o wiele twardziej, czy niżej nie wiem. Trudno powiedzieć. Sport jest dość wysoki jak na auto sportowe aż trochę głupio wygląda ;-| Mógł by być niższy.


No mogłoby być niżej ale kiedyś może przy przypływie gotówki wrzucisz coś niższego a tymczasem na zdjęciach z sesji każ zrobić VT albo wrzuć ze 4 worki ziemniaków że niby jest zglebowany :P Dobrze że masz progi bo bez progów to dopiero śmiesznie wygląda jak stoi wysoko :cojest:

J@rek - 23 Mar 2009, 23:08

A mi się i tak podoba :ok: chociaż faktycznie dupcia wygląda że jest wysokoooo jak u mnie :yes:
LOY - 23 Mar 2009, 23:48

MARIUSZ.B napisał/a:
W końcu kilka zdjęć na kołach zimowych made by LOY. RL]


ehh ty to jestes ..nic nie powie wiecej gamoń jeden .... felgi sa fajne bo maja fajny rozmiar 6x14 przy stalówkach :-) i przyjemne ET ..dlatego tego rantu tak sporo wyszło ...głupie stalówki ..a maja bardzo rajdowy charakter ..moze bardziej niz ori alu
PS ..a co tam na masce sie dzieje ;/ ..nawet patrzac z daleka :twisted:

MARIUSZ.B - 23 Mar 2009, 23:50

LOY napisał/a:
ehh ty to jestes ..nic nie powie wiecej gamoń jeden


Wiedziałem, że zrobisz to za mnie :hihihi:

pP - 24 Mar 2009, 01:46

LOY napisał/a:
PS ..a co tam na masce sie dzieje

własnie..

Parzych - 24 Mar 2009, 02:19

pP napisał/a:
LOY napisał/a:
PS ..a co tam na masce sie dzieje

własnie..
Że niby co <???> Bo nie widzę...
MARIUSZ.B - 24 Mar 2009, 09:05

pP napisał/a:
LOY napisał/a:
PS ..a co tam na masce sie dzieje

własnie..

Troszkę lipa wyskakuje ;-|

stafcio - 24 Mar 2009, 09:07

jak zacząłem czytać o swapie, pomyślałem że lipa będzie a tu ładnie, udało się.
koszty były do zniesienia czy jeszcze sie nie podniosłeś?
teraz komprecha jest dobra?

MARIUSZ.B - 24 Mar 2009, 09:23

stafcio napisał/a:
koszty były do zniesienia czy jeszcze sie nie podniosłeś?

Nie wyszło aż tak tragicznie, dopiero teraz delikatnie sport przekroczył wartość giełdową.

stafcio napisał/a:
teraz komprecha jest dobra?


Powiem Ci że tamten silnik miał taką samą kompresję jak ten. Wszystkie cylindry obecnie w okolicach 15.

grzes87 - 24 Mar 2009, 12:38

a moze LOY sie pochwalic co zrobil z felgami ? najlepiej powiedzeic jakie to felgi (et jest takie jak fordowskie ? czyli 42.5 ?? czy cos kolo tego ) plus jak malowac ? zmaierzam swoje stalowe zimowki pomalowac bo mi rdza je zlapala (po wymianie na lato zostawilem umyte kola w worku i zaatakowala ruda ;-( ) a nie lubie kolpakow itp wiec ten patent u Mariusza jest swietny :ok:
LOY - 24 Mar 2009, 17:38

grzes87 napisał/a:
a moze LOY sie pochwalic co zrobil z felgami ? najlepiej powiedzeic jakie to felgi (et jest takie jak fordowskie ? czyli 42.5 ?? czy cos kolo tego ) plus jak malowac ? zmaierzam swoje stalowe zimowki pomalowac bo mi rdza je zlapala (po wymianie na lato zostawilem umyte kola w worku i zaatakowala ruda ;-( ) a nie lubie kolpakow itp wiec ten patent u Mariusza jest swietny :ok:

wiec zasmiecajac topick bagazji ...znam szerokosc o ET pytaj własciciela -bo nie pamietam ..ale chyba 39..felgi były odczyszczone z rdzy mechanicznie ..na korony poszedł czarny mat ..ranty to jasny srebrny metalik ..sporo zabawy jest z oddzieleniem kolorów ...pobaw sie papierami i tasmami papierowymi na koniec metallik dostał warstewke klaru dla utwardzenia ...i tyle ..pare godzin roboty ..a napewno rzadne kołpaki nie umywaja sie do ich wygladu

grzes87 - 24 Mar 2009, 17:43

dzieki wielkie :ok: pobawie sie w wakacje pewnie bo wtedy bedize czas ale teraz juz dobrze wiedizec bo potem zapomni sie a mysle ze nie jedna osoba bedize chciala wyprobowac taki patent bo efekt jest rewelacyjny :-)
LOY - 24 Mar 2009, 17:46

miło mi ..ale dla jasności ..ja tego nie wymysliłem ..ford przez chwile miał czarne felgi z przepylonym na srebrno rantem w fiestach i eśkach ...tutaj wyglada to mocniej bo rant jest głebszy niz w porównywalnej feldze 5 cali
MARIUSZ.B - 24 Mar 2009, 17:53

Moja biała też miała tak pomalowane felgi, czy to było ori tego nie wiem.


grzes87 - 24 Mar 2009, 17:54

nie wazne czy Twoj pomysl efekt koncowy liczy sie najbardizej a wykonianie pierwsza klasa :ok:
pP - 24 Mar 2009, 19:32

MARIUSZ.B napisał/a:
Moja biała też miała tak pomalowane felgi

Ty powiedz czego Twoja biała nie miała ??

MARIUSZ.B - 24 Mar 2009, 19:37

pP napisał/a:
MARIUSZ.B napisał/a:
Moja biała też miała tak pomalowane felgi

Ty powiedz czego Twoja biała nie miała ??


Wad :hahaha:

arecki - 24 Mar 2009, 22:08

brak wad to też wada :-P :hahaha:
MARIUSZ.B - 25 Mar 2009, 22:13

grzes87 napisał/a:
(et jest takie jak fordowskie ? czyli 42.5 ?? czy cos kolo tego )

Dziś sprawdziłem ET moich stalówek, 41.

grzes87 - 25 Mar 2009, 22:15

ha ! bylem blisko :-P
MARIUSZ.B - 26 Mar 2009, 22:35

Pochwalę się Wam nowym zakupem do fiesty:



Średnica tarczy 258mm, grubość 22mm. Czas już przestać jeździć na patencie, ostatnio zaadoptowałem do siebie klocek hamulcowy z xr2i. Był trochę mniejszy, trochę nie pasował ale szlifierka kątowa wszystko załatwiła :ok:

Radkalkin - 27 Mar 2009, 11:27

cholera, skąd Wy na to kasę bierzecie?
ja co odłożę to na benzynę wydam.

2smart - 27 Mar 2009, 11:49

Radkalkin napisał/a:
cholera, skąd Wy na to kasę bierzecie?
ja co odłożę to na benzynę wydam.


Sprzedajemy butelki !! :fajka:

Mariusz - fajny zestawik ciekawe jak to bedzie teraz hamowało :D

stafcio - 27 Mar 2009, 13:54

Radkalkin napisał/a:
cholera, skąd Wy na to kasę bierzecie?
ja co odłożę to na benzynę wydam.


no widzisz, jakbys mial 1,6 16v to bys mial na części a nie tylko na wachę gy
albo załóż gazownie w rs :D

Mariusz a jak tylne heble? może też trzeba w nie zajrzeć?

Radkalkin - 27 Mar 2009, 15:26

oho odezwał się ten co mało wydaje :hahaha:
MARIUSZ.B - 27 Mar 2009, 21:50

stafcio napisał/a:
Mariusz a jak tylne heble? może też trzeba w nie zajrzeć?


Ręczny brzytwa na dwa ząbki, więc myślę że jest OK. Z ciekawości bym chętnie zajrzał można by poczyścić ale nie daj boże coś mi się nie spodoba i zaś portfel schudnie ;-|

Radkalkin napisał/a:
oho odezwał się ten co mało wydaje

No właśnie, Ty to chyba też mało na swoją nie wydałeś :hihihi:

[ Dodano: Sob Mar 28, 2009 21:05 ]
Tarcze i klocki już wymienione (podczas dzisiejszego mini spotu). Na pierwszej fotce zużyte klocki, ten po lewej to klocek z xr2i.



[ Dodano: Nie Mar 29, 2009 18:46 ]
Jestem już po sesji do Auto Świata. Kilka godzin ciężkiej pracy fotografa i fiesta uwieczniona jak się należy.
Zrobił około 600 zdjęć :-P Oto niektóre z nich.

Pozdrowienia dla fotografa :jupi:

Parzych - 29 Mar 2009, 19:40

Dobrze że wymieniłeś ten patent z klockiem z Iskierki :yes:
Gratulacje sesji do "AŚ", świetne fotki, szczególnie te w ruchu... <oki> <wow>

Gilgamesz - 29 Mar 2009, 19:49

sesja bardzo fajna :) troszkę zazdroszczę :)
J@rek - 29 Mar 2009, 21:27

No ja też zazdroszczę :fox:
DziDzia - 31 Mar 2009, 10:14

Gilgamesz napisał/a:
troszkę zazdroszczę :)
J@req napisał/a:
No ja też zazdroszczę :fox:

A ja nie :P hehe
Sympatyczny gostek, nie Mariusz :?:
Gdzie byliście na zdjęciach :?: I ile kólek zrobiłeś na tym rondzie :?:





pozdro :!:

pP - 31 Mar 2009, 10:44

sesja fajna, ale taka "normalna"

fajne zdjęcia..









MARIUSZ.B - 31 Mar 2009, 19:54

DziDzia napisał/a:
Gdzie byliście na zdjęciach

W parku za sejmem, dosłownie w parku, raczej samochodom tam nie wolno jeździć bike
DziDzia napisał/a:
I ile kólek zrobiłeś na tym rondzie


Całkiem sporo ale fajnie mi się jeździło :-)

Lew - 31 Mar 2009, 23:21

Test Fiesty Sport w roku 2000 jako nowego auta z salonu - bardzo miła lektura :)
I najważniejsze podsumowanie : Jeśli kupować aktualny model Fiesty, to tylko w tej wersji
I zgadzam się z nim w 100% :ok:



Dołączam też link do stronki z Testem http://admoto.pl/pub/art....56&f=556-02.xml
Czekam za testem twojej fiesty w AŚ :)

MARIUSZ.B - 1 Kwi 2009, 09:17

Tu opis dokładnie tej samej fiesty.
pP - 1 Kwi 2009, 09:19

Lew napisał/a:
Dołączam też link do stronki z Testem http://admoto.pl/pub/art....56&f=556-02.xml
MARIUSZ.B napisał/a:
Tu opis dokładnie tej samej fiesty.
;/
MARIUSZ.B - 1 Kwi 2009, 09:23

Nie doczytałem :ups:
Dołączam jeszcze jeden opis.

olo - 1 Kwi 2009, 23:14

fajne foty :) bardzo sie mnie podobaja :P wogule sport mi sie bardzo podoba ale w sumie mam bardzo podobna :P Fiescinke :P
LOY - 6 Maj 2009, 11:42

no panie jak tam sport ..ruchu w temacie jakos nie widzę ..a zlot tuz tuz .. szykujesz wreszcie od dawna wyczekiwane malowanie maski i pasowanie tego spieprzonego przodu czy bedziesz straszył lakierem na zlocie ;/ ..takie ładne auto zasługuje na piekny wyglad ..macie chyba tam jakis lakierników na miejscu ,którzy sprawnie ogarna temat :-P ..nic czekam na niespodzianke na zlocie
MARIUSZ.B - 10 Maj 2009, 22:45

LOY napisał/a:
czy bedziesz straszył lakierem na zlocie

Lepiej straszyć lakierem niż chmurą siwego dymu z rury wydechowej :-)

MARIUSZ.B - 21 Maj 2009, 10:36

Kilka małych zmian.
W końcu fiesta dostała identyfikację klubową:

Oraz zostały odświeżone bębny:

2smart - 21 Maj 2009, 14:34

Dobra dobra Cwaniaczku :]

Ja wiem ze czym innych chciałeś się pochwalić :ok:

Dla mało spostrzegawczych - podpowiedź

[url=http://img42.imagesh...s4025555.th.jpg [/URL]

Zmiana na +

stafcio - 21 Maj 2009, 14:37

ja nic nie widzę ;-(

Mariusz, myslisz ze to dobry pomysl jezdzic na nieprzerejestrowanym aucie tyle czasu?

Lary - 21 Maj 2009, 14:45

stafcio napisał/a:
ja nic nie widzę ;-(

Lampy?

arecki - 21 Maj 2009, 14:48

Lary napisał/a:
Lampy?



chyba sie żaróweczka przepaliła we wstecznym bo jakoś lampa zadymiona :-) :-P

MARIUSZ.B - 21 Maj 2009, 20:40

stafcio napisał/a:
Mariusz, myslisz ze to dobry pomysl jezdzic na nieprzerejestrowanym aucie tyle czasu?

Nikt nie mówi, że nie przerejestrowałem :-)

LOY - 21 Maj 2009, 22:52

ejjj no wypas :-) ..ale teraz wstek swieci na czarno ? :fox:
Parzych - 22 Maj 2009, 00:14

No Panie, bębny pierwsza klasa :yes:
Lenin - 22 Lip 2009, 13:52

gdzie parkujesz najczesciej auto? :V: fajne alusy :ok: szukam takich ;> ale na allegro koles powiedzial ze wysle mi je jesli zlokalizuje takie na miescie :rotfl: (zarcik)

jeszcze pytanie odnosnie tego wstecznego, folia przyciemniales? :) da sie cofac na takim przyciemnionym?

pP - 22 Lip 2009, 14:52

Lenin napisał/a:
da sie cofac na takim przyciemnionym?

a dlaczego ma się nie dać? :yyy:

Lenin - 22 Lip 2009, 15:07

hmm no czy np nie ciemniej swieci? ;) (mniej swiatla czy nie daje przez stłumienie folia)
czy nie jest np mniej biale ;)

grzes87 - 23 Lip 2009, 13:06

maly OT
kolego z lublina WITAJ :) w koncu ktos z moich stron
koniec OT gy

MARIUSZ.B - 27 Lip 2009, 20:35

Lenin napisał/a:
hmm no czy np nie ciemniej swieci? ;) (mniej swiatla czy nie daje przez stłumienie folia)
czy nie jest np mniej biale ;)

Nie zauważyłem żeby ciemniej świeciło.

Przy okazji pochwalę się nowymi butami fiesty :hihihi:

Toyo PROXES T1R 195/50/R15 82 V

Wrażenia z jazdy, bardziej miękko i komfortowo w porównaniu do poprzednich (Firestone). Przyczepność dużo większa nie testowałem jeszcze dobrze na mokrej nawierzchni. Ciche, na zauważyłem aby hałasowały. Super duży rant ochronny, uszkodzenie felgi wydaje się teraz bardzo trudne.

Lary - 27 Lip 2009, 23:58

Lenin napisał/a:
gdzie parkujesz najczesciej auto? :V: fajne alusy :ok: szukam takich ;> ale na allegro koles powiedzial ze wysle mi je jesli zlokalizuje takie na miescie :rotfl: (zarcik)

Ojj stary polowałby na Ciebie cały WaWa-Team xD
Już bym wolał żeby mnie Ndrangheta ścigała niż chłopaki z warszawki :)

arecki - 1 Sie 2009, 00:33

nie no nowe oponki się na żywo prezentują super, duży plus :)
Fordon - 1 Sie 2009, 00:50

Toyo T1R sa niestety kiblem podczas deszczowej pogody, testowalem to zarowno w smiesznych 100KM vectry (215/40R16) jak i troche mocniejszym Fordzie 195/50R15... o wiele lepsza alternatywa jest zestaw Uniroyal Rain Sport II w rozmiarze 195/50R15, zeby doprowadzic do aquaplamindu trzeba naprawde miec duza predkosc, w/w testowalem na Hondzie civic, vw polo 04' , honda prelude H22 Vti... w kazdym przypadku na suchej jezdni w/w opona nawet podczas przemieszczania sie z predkoscie 190, 200km/h jest ciagle wyczuwalna czego nie mozna powiedziec o T1R, mokra nawierzchnia to samo T1R umiera juz przy starcie a konczy przy 80km/h na mokrym podczas deszczu, Uniroyal trzyma sie spokojnie do 140km/h w tych samytch warunkach drogowych...
Wiecej Toyek nie kupie i niestety nie polecam... Ale do jazdy na co dzien a za razem do spokojnej jazdy w deszczowa aure sa OK...

MARIUSZ.B - 1 Sie 2009, 01:10

Kupiłem zachęcony takim oto opiniami klik.
Jak pisałem wcześniej nie miałem okazji jeszcze poszarżować po mokrym. Na suchym trzymanie super, choć wyraźnie daję się odczuć, że są miękkie.
Wydaje mi się, że to jest tak: co użytkownik to opinia :-)

pP - 1 Sie 2009, 03:39

MARIUSZ.B napisał/a:

Jak pisałem wcześniej nie miałem okazji jeszcze poszarżować po mokrym.


sorki, ale żeby poszarżować musiałbyś zmienić silnik :-P
na Twoją moc myślę, że będziesz zadowlony..

ps. w tej samej cenie można bylo kupić toyo r888, ktore tak samo beznadziejnie nadają się do jazdy w deszczu, natomiast na suchym biją t1r na glowę!!

Mafios - 1 Sie 2009, 07:25

kibel nie opony a juz napewno jako opony do jazdy na codzien :/
MARIUSZ.B - 1 Sie 2009, 09:18

pP napisał/a:
sorki, ale żeby poszarżować musiałbyś zmienić silnik

No tak trochę mnie poniosło, żeby szarżować trzeba mieć koniecznie 2.0 :1xf:

Radkalkin - 1 Sie 2009, 14:55

MARIUSZ.B napisał/a:
pP napisał/a:
sorki, ale żeby poszarżować musiałbyś zmienić silnik

No tak trochę mnie poniosło, żeby szarżować trzeba mieć koniecznie 2.0 :1xf:

eee, jeden osiem starczy :tyłek:

J@rek - 2 Sie 2009, 18:22

Radkalkin napisał/a:
eee, jeden osiem starczy

jeden sześć też :hihihi:

DziDzia - 2 Sie 2009, 19:15

A z tego wszystkiego najlepsze jeden jeden :2xf:



pozdro :!:

J@rek - 3 Sie 2009, 14:41

DziDzia napisał/a:
A z tego wszystkiego najlepsze jeden jeden :2xf:

no i jeden trzy :V:

MARIUSZ.B - 25 Sie 2009, 19:30

Fiesta w końcu doczekała się artykułu z jej udziałem :-)



Można doszukać się kilku drobnych błędów w artykule ale to szczegół :-P

J@rek - 25 Sie 2009, 19:34

No nareszcie jak wrócę to przeczytam :yes:
mechcom - 25 Sie 2009, 19:43

hehe ciekawy artykuł :)
ale tak jak pisze nie ma to jak mk3 xr2i,rs,rst,s gy ale przynajmniej mk5 ma juz ładniejsze lampy z przodu niz jego poprzednik :-P
a jeszcze ze tak zapytam mk4 miało jakas wersje sportową :fox: (wiem ze nie na temat gy )

arecki - 25 Sie 2009, 19:46

eeee no to teraz sławny będziesz :-P
DziDzia - 25 Sie 2009, 20:36

mechcom napisał/a:
mk4 miało jakas wersje sportową :fox:

Tak. Puma. A poza tym nic.
MARIUSZ.B napisał/a:
Fiesta w końcu doczekała się artykułu z jej udziałem :-)
A mojej nie chcą :( Gratki :brawo:



pozdro :!:

mechcom - 25 Sie 2009, 20:39

DziDzia napisał/a:
mechcom napisał/a:
mk4 miało jakas wersje sportową :fox:

Tak. Puma. A poza tym nic.


nom puma to jednak puma a nie Fiesta mk4 "sport" :-) a ze dziedzicy ta sama płyte podłogowa i inne duperele tj wnetrze itd to inna sprawa gy a i tak ten przod bardziej przypomina mk5 gy

Parzych - 26 Sie 2009, 02:45

MARIUSZ.B napisał/a:
Można doszukać się kilku drobnych błędów w artykule
Szczególnie w kolorze... :fox: bo sukinsyny zrobili z niej FIOLETOWĄ... :cojest:
Skfarek - 26 Sie 2009, 08:15

DziDzia napisał/a:
mechcom napisał/a:
mk4 miało jakas wersje sportową :fox:

Tak. Puma. A poza tym nic.
MARIUSZ.B napisał/a:
Fiesta w końcu doczekała się artykułu z jej udziałem :-)
A mojej nie chcą :( Gratki :brawo:



pozdro :!:


Dzidzia było jeszcze takie cudo na rynek niemiecki chyba jak MK4 GT z 1.4 16V 90 kucy pod maską, trudno to nazwać wersją sportową, zewnętrznie niczym się nie różniła od zwykłej, te same zderzaki były, w środku to nie wiem.

Co do błedów pisza że w środku to samo co zwykła mk5, a fotele sa inne niż w zwykłej, a kierownica???? Ale cóż wymagać od Auto Świata gy Chociaż fajnie że opisali Fieścinkę niż kolejny raz Passata w kombi w tedeiku ozor

arecki - 26 Sie 2009, 08:51

Skfarek napisał/a:
chyba jak MK4 GT z 1.4 16V 90 kucy pod maską


bez tego GT, zwykła 1.4 ZETEC

kaczoro - 26 Sie 2009, 09:16

arecki napisał/a:
Skfarek napisał/a:
chyba jak MK4 GT z 1.4 16V 90 kucy pod maską


bez tego GT, zwykła 1.4 ZETEC


Była GT ale bardziej jako wersja wyposażenia z kilkoma sportowymi akcentami :yes:

stafcio - 26 Sie 2009, 09:22

a powiedziales im ze silnik zmieniłeś? :fox: hehe
w którym aś to jest? z tego tygodnia?

DziDzia - 26 Sie 2009, 13:55

stafcio napisał/a:
w którym aś to jest? z tego tygodnia?

Raczej z tego.. tak wynika ze strony AŚ...



pozdro :!:

MARIUSZ.B - 26 Sie 2009, 22:18

stafcio napisał/a:
a powiedziales im ze silnik zmieniłeś? hehe

Tak i z tym też jest błąd w artykule. Napisali że stosowano w tych fiestach silnik ZETEC SE a SE to ja sobie tam wsadziłem :) Standartowo wkładali starszy typ S.

stafcio - 26 Sie 2009, 22:22

zanabyłem egzemplarz :D
MARIUSZ.B - 11 Paź 2009, 00:23

Dziś fiesta została poddana małemu face liftingowi (usunięcie pomarańczowego plastiku z lamp). Decyzja o dokonaniu tych zmian została podjęta na ostatnią chwilę więc nie było czasu zakupić srebrnych żarówek, zaopatrzyłem się w zwykłe pomarańczowe z marketu. Co bym nie był osamotniony kolega bronco również zmodyfikował swoje. Kilka fotek z naszych prac:




Efekt końcowy psują pomarańczowe żarówki, srebrne zostały już zamówione. Jak zrobię zdjęcia na srebrnych na pewno je tu wkleję. Mimo wszystko reflektory stały się optycznie większe i nabrały uroku.

J@rek - 11 Paź 2009, 10:24

Nie widzę dokładnie jak to się prezentuję, ale chyba jest nieźle :ok: Czekam na lepsze fotki :yes:
Marcin - 11 Paź 2009, 13:24

zupełnie inne lampy :) dodam jeszcze, że kiedyś znajomy miał mk5 i też mu poradziłem zrobić taki zabieg i do tego pomalował na czarno dolny odbłyśnik od lampy, wyglądało to zaje**ście.
Skfarek - 11 Paź 2009, 20:48

MARIUSZ.B napisał/a:
stafcio napisał/a:
a powiedziales im ze silnik zmieniłeś? hehe

Tak i z tym też jest błąd w artykule. Napisali że stosowano w tych fiestach silnik ZETEC SE a SE to ja sobie tam wsadziłem :) Standartowo wkładali starszy typ S.


Bo był - montowali i Zeteca S i SE

MARIUSZ.B - 11 Paź 2009, 21:02

Skfarek napisał/a:
Bo był - montowali i Zeteca S i SE

SE w sporcie jeszcze nie widziałem, oprócz własnego :-)
SE był chyba dopiero wypuszczany od 2002 roku a wtedy już nie produkowali mk5.

Parzych - 20 Paź 2009, 11:55

MARIUSZ.B, no nareszcie męska decyzja z tym pomarańczowym badziewiem w reflektorach, fajnie że i Arka wciągnąłeś do zabawy <oki>
bidżej - 20 Paź 2009, 11:58

jak dla mnie dobrze że żarówki zostały pomarańczowe - przy chromowanych wyszłoby chyba dość mdło...
mechcom - 20 Paź 2009, 12:00

bidżej napisał/a:
ak dla mnie dobrze że żarówki zostały pomarańczowe

:yes: dobrze mowi zostaw pomaranczowe

MARIUSZ.B - 20 Paź 2009, 20:01

mechcom napisał/a:
dobrze mowi zostaw pomaranczowe

Już poszły srebrne, zero pomarańcza w lampie :-) Zrobię foto to zapodam tu.

Parzych - 20 Paź 2009, 21:30

MARIUSZ.B napisał/a:
zero pomarańcza w lampie
I :gitarzysta: tak miało być <oki>
Puff - 20 Paź 2009, 23:10

MARIUSZ.B napisał/a:
Już poszły srebrne, zero pomarańcza w lampie :-)

Jedyna słuszna decyzja :ok:

MARIUSZ.B - 31 Paź 2009, 18:24

Foto bez pomarańcza w lampie :)


Puff - 31 Paź 2009, 18:55

Ta "morda" bez znaczka forda na grillu wygląda tak jakoś dziwnie :D (albo ja się nie umiem tak od razu przestawić? :P )
sandkar1 - 26 Gru 2009, 15:09

no od razu lepiej z tymi lampkami ;]
bidżej - 26 Gru 2009, 15:27

może by tak jeszcze taką dokładeczkę jak tutaj? :fox:

arecki - 26 Gru 2009, 15:34

dokładka fajna, ale nie na nasze warszawskie drogi i chodniki :) :-P
sandkar1 - 26 Gru 2009, 15:36

a można gdzieś u nas wogóle taką dostać?? bo ja bym się pokusił ;]
tomekk58 - 26 Gru 2009, 16:25

to jest hokej z Renault Laguna I / Espace, szukaj na allegro.
Bardzo fajnie sie prezentuje mk5 bez pomaranczy w lapmkach, Mod na duzy + !

MARIUSZ.B - 27 Gru 2009, 01:10

Niestety ale z taką dokładką musiałbym zrezygnować z wielu wolnych miejsc parkingowych w wawie :hihihi:
Choć fajnie wygląda.
Swoją drogą powiedzcie do czego ma służyć ten pokrowiec na maskę, ktoś ostatnio taki sprzedawał do mk3. Jakoś to do mnie nie przemawia no chyba, że miałbym do przebycia długą trasę w sezonie letnim przez lasy. Ale ja aż tak nie szczypię się z autem.

Parzych - 27 Gru 2009, 01:39

MARIUSZ.B napisał/a:
Ale ja aż tak nie szczypię się z autem.
:hahaha: :hahaha: :hahaha:
Wiem cuś na ten temat... ::DD:

bidżej - 27 Gru 2009, 01:47

to jest tzw "bra" - w zasadzie chyba jedyne co to daje to +5 do lansu gy
sandkar1 - 27 Gru 2009, 12:10

i ponoć chroni maskę przed odpryskami np. od grysu czy innych kamyczków na drodze ale nie jestem pewien. :V:
Puff - 27 Gru 2009, 12:43

sandkar1 napisał/a:
i ponoć chroni maskę przed odpryskami np. od grysu czy innych kamyczków na drodze ale nie jestem pewien. :V:

A jako, że to materiał, to pracuje on na masce i ściera powłokę - więc po nieco dłuższym czasie już nie można go ściągnąć, chyba że na podwórku u lakiernika :D

mikolaj_r - 27 Gru 2009, 13:12

Mi się to w fieście też nie podoba, ale jeżeli się dba o to, tzn. myje auto regularnie pod nią, nie dopuszcza to zamoczenia, a szczególnie nie suszy założonej na słońcu to nic sie z lakierem nie dzieje. U volkswageniarzy to element stylu - fajny lub nie to kwestia gustu. Ochrona przed kamieniami też to jakaś jest, ale chyba wiekszość zakłada własnie dla wyglądu.
Wiecie to tak jakby dyskutować o alufelgach - 99% ludzi zakłada je dla wyglądu a nie dlatego że są lżejsze, dają mniejszą masę resorowaną itp. :D

A co do tej dokładki z laguny - super to wygląda na tej mk5 ze zdjęcia :)

Dragon21 - 29 Gru 2009, 11:35

fajne aluski ma twoja fiestka spoko jest
MARIUSZ.B - 31 Maj 2010, 23:39

Temat trochę przysną. Mimo iż dokonałem w między czasie kilku modyfikacji, mniej lub bardziej istotnych.
Dziś czas aby się pochwalić modyfikacją bardziej istotną. Mianowicie dotarły do mnie dystanse na tylną oś, szerokość 23mm. Co ciekawe dystanse te montuje się w bardzo prosty sposób, bez wymiany szpilek.

Dystanse:

Przed zamontowaniem:

Montaż:

Po zamontowaniu:


W końcu tylna oś zrównała się z przednią. Wcześniej wyglądało to strasznie, przód szerszy od tyłu :zalamka: .

Parzych - 31 Maj 2010, 23:43

Się lepiej pochwal, ile dałeś za te dystanse... :fox:
arecki - 31 Maj 2010, 23:50

a o wykładzinie bagażnika nie wspomniałeś :-P :-P :-P :-P :-P
MARIUSZ.B - 31 Maj 2010, 23:58

Parzych napisał/a:
Się lepiej pochwal, ile dałeś za te dystanse... :fox:

Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają :hihihi:
arecki napisał/a:
a o wykładzinie bagażnika nie wspomniałeś :-P :-P :-P :-P :-P

MARIUSZ.B napisał/a:
dokonałem w między czasie kilku modyfikacji, mniej lub bardziej istotnych.

Nie ma za bardzo co się chwalić ale fakt wykładzinę mam po Areckim :-)
Więc kawałek Twojej fiesty nadal jeździ po polskich drogach :)

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 21:22 ]
Dziś kolejny mały mod, takie małe a jak cieszy :-)


Stary kierunek:


Wymiana:


Efekt:

Parzych - 10 Cze 2010, 23:18

Z tego co widzę, dałeś żarówy chrom... ozor Dobrze je widać w dzień, czy tak sobie :?:
MARIUSZ.B - 10 Cze 2010, 23:27

Parzych napisał/a:
Z tego co widzę, dałeś żarówy chrom... ozor Dobrze je widać w dzień, czy tak sobie :?:

Żarówki zostały te co były, czyli białe. Nowe kierunki mają pomarańczową wkładkę więc wymiana żarówek była zbędna.

DemptD - 11 Cze 2010, 22:51

Parzych, chromy dobrze widac w dzien :P nawet w ciemnym kloszu :P

MARIUSZ.B bez pomaranczowego od razu lepiej :ok:

J@rek - 11 Cze 2010, 23:15

Ładnie :yes:
Parzych - 11 Cze 2010, 23:30

DemptD napisał/a:
Parzych, chromy dobrze widac w dzien nawet w ciemnym kloszu
Widocznie jakieś nietego są te W5W które kupiłem... :bezradny:
MARIUSZ.B - 27 Cze 2010, 22:12
Temat postu: Zdemontowanie nagrzewnicy i chłodniczki klimy
W wolnej chwili postanowiłem przejrzeć układ chłodzenia i ogrzewania. W skrócie zamieszczam jak wyjąć nagrzewnice i chłodniczkę klimy w fieście mk5:
W pierwszej kolejności pozbywamy się zbiornika wyrównawczego i ściany grodziowej:

W drugiej kolejności pozbywamy się mechanizmu wycieraczek. Jedna z trudniejszych operacji podczas całego zabiegu. Samo odkręcenie mechanizmu nie stanowi większego problemu. Natomiast wyjechanie z nim na zewnątrz może byś nieco problematyczne. Tu i ówdzie mechanizm może się nam haczyć i stawiać opory. Więc trzeba do tego zabiegu podejść na spokojnie, jak się popieści to się zmieści.

Kiedy mamy już za sobą zdemontowany silnik wycieraczek możemy przystąpić do zdemontowania elektrozaworu. Tu nie powinno być żadnych problemów. Zdejmujemy opaski zaciskowe z węży, przydadzą się dobre kombinerki. Po zdemontowaniu elektrozaworu mamy już swobodny dostęp do zaślepki nagrzewnic jest ona mocowana na 4 śruby po rogach. Do trzech jest dostęp bezproblemowy do czwartej (lewy górny róg) jest nieco gorzej. Przyda się bardzo krótki wkrętak krzyżakowy lub mała grzechotka z odpowiednią końcówką. Po odkręceniu tych śrub możemy przystąpić do wyciągania nagrzewnic. Ciągniemy delikatnie za odkręconą pokrywę, wraz z nią będzie nam się wysuwać chłodninczka klimy, nagrzewnica ogrzewania powinna zostawać w środku.

Kiedy chłodniczkę klimy mamy już wyjętą z nagrzewnicą ogrzewania nie będzie żadnego problemu, siedzi ona swobodnie w komorze nawiewu. Można ją bez problemu wyjąć.

Nagrzewnice zostały dokładnie przedmuchane sprzężonym powietrzem, komora nawiewu wyczyszczona z wszelakich liść, starych szmat i innych śmieci :hihihi: Ogólnie nie było tragedii, spodziewałem się większego brudu. Cały zabieg był wykonywany gównie po to aby pozbyć się wilgoci z nawiewu a co za tym szło parujących szyb podczas deszczu.
Czy to pomoże to się okaże.
Mała sugestia polecam wyciąć plastik zaznaczony na zdjęciu, znacznie ułatwia dostęp do mocowania silnika wycieraczek. Niestety jedna z śrub mocująca silnik jest zasłonięta plastikiem z obudowy bezpieczników (cały Ford ;-| )

Powodzenia przy dokonywaniu ewentualnych napraw układu ogrzewania - chłodzenia. W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą.

[ Dodano: Nie Cze 27, 2010 22:18 ]
Już nie długo foto relacja z następnych napraw :-)

Marcin - 28 Cze 2010, 21:37

małe czyszczenie nigdy nie zaszkodzi :)
MARIUSZ.B - 28 Cze 2010, 21:46

Dziś była chwila na dalsze naprawy. Na torze nieco chyba przytarł się okładziny z tyłu i po powrocie do Wawy zaczęły już trzeć. Mała relacja z wymiany.
Stare bardzo ładnie się zużyły, idealnie do samego końca, tak ekonomicznie :hihihi:


Nowe znacznie bardziej mi się podobają:


hubi_2006 - 28 Cze 2010, 21:51

Ano dym spod kółek szedł na mecie to i się wytarły :hihihi:
bronco23 - 28 Cze 2010, 21:54
Temat postu: Re: Zdemontowanie nagrzewnicy i chłodniczki klimy
Mariusz tam jest taka fajna uszczelka -dlaczego jej nie wyjąłeś ?? :)
MARIUSZ.B - 28 Cze 2010, 22:03

bronco23 napisał/a:
Mariusz tam jest taka fajna uszczelka -dlaczego jej nie wyjąłeś ?? :)

Już mam nauczkę jak ją u Ciebie wyjęliśmy :hihihi:

Dymek z opon leciał :) Jeszcze tu hamowały:

Raffaello - 6 Lip 2010, 16:19

MARIUSZ.B napisał/a:
W wolnej chwili postanowiłem przejrzeć układ chłodzenia i ogrzewania. W skrócie zamieszczam jak wyjąć nagrzewnice i chłodniczkę klimy w fieście mk5:
W pierwszej kolejności pozbywamy się zbiornika wyrównawczego i ściany grodziowej:

W drugiej kolejności pozbywamy się mechanizmu wycieraczek. Jedna z trudniejszych operacji podczas całego zabiegu.


Ja u siebie robiłem wczoraj podobną operację - czyszczenia nagrzewnicy. Co prawda u mnie nie ma klimatyzacji - nie ma parownika od klimy w komorze gdzie jest nagrzewnica.
U mnie wyjęcie nagrzewnicy nie wymagało demontażu mechanizmu wycieraczek. Wszystko udało się zdemontować bez problemu. Oczywiście obudowę filtra przeciwpyłkowego nalezy zdemontować żeby odkręcić jedną ze śrub pokrywy komory nagrzewnicy.
Poza tym operacja przebiegła bezproblemowo.

Dzięki za dokumentację zdjęciową - nieco się wsparłem na niej przy mojej naprawie :)

hubi_2006 - 6 Lip 2010, 16:30

Cytat:
Zdemontowanie nagrzewnicy i chłodniczki klimy

Ja to bym na Twoim miejscu zrobił z tego FAQ i poprosił o podwieszenie :-)

bidżej - 6 Lip 2010, 16:31

MARIUSZ.B, skopiowałbyś posta o wyciąganiu nagrzewnicy do mechaniki, wtedy możnaby go podłączyć do listy FAQ :)
MARIUSZ.B - 6 Lip 2010, 20:26

Chłopaki wszystko już jest tam gdzie powinno być :-) Czyli TU
Marcin - 6 Lip 2010, 20:55

MARIUSZ.B napisał/a:
Chłopaki wszystko już jest tam gdzie powinno być :-) Czyli TU

dokładnie tak, wszystko w koło tego tematu staram się wychwytywać i dodawać, żeby biszkopty miało co czytać i oglądać :V:

kenczorf - 6 Lip 2010, 23:27

piatka w tym pakiecie zawsze mi sie podobala :)
MARIUSZ.B - 18 Paź 2010, 18:55

Dzisiaj kolega wyciągną mnie na hamownie i tak to wyszło:



A tak wyglądało:
http://www.youtube.com/watch?v=OpztHcyeqOQ

bidżej - 18 Paź 2010, 19:58

co to za klakson się tam włączył? za dużo mocy? bo widzę że ponad serię wyszło sporo :V:
Ad@mus - 18 Paź 2010, 19:58

łooo mocy wiecej jak w serii, tylko ze to jest moc na kole a nie na silniku wiec moze silnik miec mniej ;p

btw...ale ktos tam brzydko mowi...

MARIUSZ.B - 18 Paź 2010, 20:03

Sceptycznie podchodzę do tego pomiaru, koledze z którym byłem wyszło również dokładnie o 10 km więcej niż seria.
bidżej napisał/a:
co to za klakson się tam włączył?

Jakiś alarm pewnie od hałasu :hihihi:

modell1 - 18 Paź 2010, 22:34

Mariusz ciekawi mnie ile moja ma. W sumie to jak odliczyć kolegi i twój pomiar to wychodzi seria. Wiec gratulacje :ok:
MARIUSZ.B - 18 Paź 2010, 22:50

modell1 napisał/a:
Mariusz ciekawi mnie ile moja ma

Mnie też ciekawi, dawaj na hamownie. Z tego co przetestowaliśmy na zlocie to musowo powinna wypluć więcej niż seria.

Fordon - 19 Paź 2010, 00:35

Hamownia obciazeniowa czy inercja typowa??
Ad@mus, jestes w bledzie...
Moc na silniku zawsze jest wieksza niz na kolach... poniewaz uklad przeniesienia napedu zawsze generuje straty u opory....
Jak bedziesz chcial przyklad pomiaru mocy na silniku i na kolach to mow... pokaze ci gdzie i jak porzedstawiaja sie straty....
Mariusz, jestem ciekaw tez co Sport Modell1 pokazala by na hamowni, zwlaszcza ze ona cie robila na 1/4 mili.

J@rek - 19 Paź 2010, 18:20

Wynik ładny :yes:
pP - 19 Paź 2010, 21:51

ładny wynik..dwie rzeczy: mega płaski moment na plus, zmiana biegów przy 5,5tys..wyżej nie ma sensu :)
modell1 - 20 Paź 2010, 10:29

No tak też mnie ciekawi ile tam jest
A tym bardziej że mam nowy rekord na A2
Oczywiście licznikowy

http://www.youtube.com/watch?v=ocEyOegCykc

MARIUSZ.B - 20 Paź 2010, 11:25

modell1 napisał/a:
A tym bardziej że mam nowy rekord na A2

No to ładnie moja tyle nigdy nie poszła, tylko raz udało mi się wychylić wskazówkę za 200 i to jechałem za innym pojazdem, kiedy on mi zjechał prędkość spadła :hihihi:

Raffaello - 20 Paź 2010, 20:23

modell1 napisał/a:
No tak też mnie ciekawi ile tam jest
A tym bardziej że mam nowy rekord na A2
Oczywiście licznikowy


Szacuneczek dla wyników MK5 sport. Co prawda w mojej MK5 wskazówki prędkościomierza nie doprowadziłem do 200 bo tak naprawdę narazie nie miałem gdzie.

Może kiedyś bedę miał okazje to sie pochwalę.

Ale dla was szacun za wysiłki w biciu rekordu prędkości tej wersji MK5.

Swoją drogą do nie mam serca tak katować mojej fiestki :)

MARIUSZ.B - 15 Maj 2011, 21:04

Kilka dni temu miałem drobną stłuczkę fiestą, niby nic się nie stało. Pogięta tablica rejestracyjna, zderzak pękł w tym miejscu gdzie kiedyś ktoś go pokleił, lekko cofnęły się lampy i zeszły ku sobie. Większe straty uwidoczniły się po zdjęciu zderzaka ale i tak nie ma tragedii. Jak to mówią nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, co niektórzy pamiętają jaki miałem obleśny jeden z błotników więc w końcu pojawiła się najlepsza okazja aby go poprawić.




Przy okazji daję znać że będzie do sprzedania mój stary zderzak, jego największa bolączka widoczna na tym zdjęciu. Pęknięcie idące wzdłuż czarnej listwy. Zderzak będę sprzedawał bez halogenów i dolnej siatki.


Zdjęcia efektu końcowego dam jak odbiorę samochód z warsztatu.

Parzych - 15 Maj 2011, 22:46

MARIUSZ.B, drugiemu błotnikowi też by się przydało odświeżenie... :yes:
MARIUSZ.B - 15 Maj 2011, 22:52

Parzych napisał/a:
MARIUSZ.B, drugiemu błotnikowi też by się przydało odświeżenie... :yes:

Całej fieście przydało by się malowanie :hihihi: Ale niestety :bezradny: nie ma tak dobrze.

[ Dodano: Pon Maj 16, 2011 20:35 ]
Zgodnie z obietnicą, kilka fotek po tryśnięciu błotnika i jedna z przed. Choć na tej fotce z przed i tak jest ładnie, niestety nie mogę znaleźć nic co by dokładnie obrazowało w jakim był stanie.
Przed:


Po:


Pierwsza fota świeżo po polerce, więc fura jeszcze brudna.

hubi_2006 - 16 Maj 2011, 21:37

Uwielbiam ten kolor :twisted:
arecki - 16 Maj 2011, 22:15

MARIUSZ.B napisał/a:
Choć na tej fotce z przed i tak jest ładnie, niestety nie mogę znaleźć nic co by dokładnie obrazowało w jakim był stanie.

ja tam widzę różnicę :ok:

Parzych - 16 Maj 2011, 23:17

Ta sprzed lakierowania to baaardzo stara, jeszcze przed próbą ratowania klarem... Tera jest gicior <oki>
Żółwik Tuptuś - 18 Maj 2011, 18:45

To zadziwiające , że taki kawał dobrej roboty i historii fiesty i FKP nadal był w NA .

Witamy w Projektach ( przykro mi , że tak późno ) .

Trzymaj poziom Chłopaku :)

Parzych - 27 Gru 2011, 22:53

Mariusz się nie chwali (bo nie ma czym) to ja napiszę, pojawił się problem z nowymi amorkami - okazały się o kant dupy... :krzesłemgo: A poza tym Szprot śmiga i mało oleju wciąga... :devil:
arecki - 27 Gru 2011, 22:55

a jakie kupił?
Parzych - 27 Gru 2011, 22:57

arecki napisał/a:
a jakie kupił?
Siakieś twarde... :9:
MARIUSZ.B - 27 Gru 2011, 23:17

Kupiłem Bilstein B4, chciałem coś co wydawało się być dobre. Po jakiś 10tyś. coś mi zaczęło stukać z tyłu, myślałem że to graty w bagażniku. Okazało się, że to nowe amorki pukają.
Poza tym szport śmiga aż miło, wiernie tłucze kilometry w mieście i na trasie. Poza tym, że ostatnio rozprogramował się pilot centralnego zamka większych awarii nie odnotowałem :jupi:

arecki - 27 Gru 2011, 23:18

juz po raz kolejny słyszę lipną opinię o B4...niestety to zwykły amor Bilsteina dla ludu...

Bilstein z jajami zaczyna się od B6


:V:

MARIUSZ.B - 27 Gru 2011, 23:23

No tak ja nie potrzebuję amorów z jajami, potrzebuję nowych, dobrych (czytaj trwałych) amortyzatorów. Mogłem kupić jakieś za 100zł teraz bym przynajmniej, pomyślał że pożałowałem to mam za swoje. Albo może właśnie bym nie żałował :hihihi:
Puff - 28 Gru 2011, 13:38

MARIUSZ.B - mi się wydaje, czy amor to część na którą też masz gwarancję?
bidżej - 28 Gru 2011, 13:49

...a przypadkiem nie "pod warunkiem montażu w profesjonalnym warsztacie"? :fox:
kenczorf - 28 Gru 2011, 14:02

bidżej napisał/a:
"pod warunkiem montażu w profesjonalnym warsztacie"?
i tu jest pies pogrzebany... Ewentualnie musisz szukac tak jak ja gdy tarcze reklamowalem....firmy ktora ci podpisze, ze to oni zamontowali
MARIUSZ.B - 28 Gru 2011, 14:04

Amory poszły do reklamacji, na pewno napiszę jak to się skończyło. Na razie trzeba czekać.
madek - 28 Gru 2011, 14:13

MARIUSZ.B, trzeba było kupić KYB :)
pP - 28 Gru 2011, 15:43

przyznam szczerze ostatnio w pupowozie chciałem zamontować b4, ale że święta i takie tam to przyszła wersja słabsza i z tego co czytam to dobrze zrobiłem :)

oby Ci wymienili na dobre i już bez problemów :)

MARIUSZ.B - 29 Gru 2011, 09:19

madek napisał/a:
MARIUSZ.B, trzeba było kupić KYB

Kolega zamontował, też się szybciutko wysr.....

zwardek - 30 Gru 2011, 13:51

ja do Sporta kupiłem oryginały (po dużych zniżkach wyszło mnie ~230zł/sztuka, więc nieźle).
Na pewno jest nieco niżej i twardziej niż na poprzednich, ale nie wiem jaki podwykonawca może je robić dla Motorcrafta

MARIUSZ.B - 5 Mar 2012, 17:12

W końcu zakończyła się sprawa z trefnymi amorkami Bilstein, zastąpiły je amortyzatory Meyle. Oby wytrzymały dłużej niż markowe :) Poprzednie poszły do reklamacji, za pierwszy oddali kasę bezproblemowo, drugi na razie czeka.
Skfarek - 28 Mar 2012, 15:34

MARIUSZ.B, widocznie tttm bo u mnie na tyle b4 też stukały, a dokładnie jeden z tego co pamiętam prawy i to nie cały czas :)
mmbu - 5 Lip 2012, 19:54

Pochwal się modami tyłu... :-P
Parzych - 5 Lip 2012, 22:56

W sumie to Mariusz nie ma zdjęć... Ale ja mam... gy

kenczorf - 6 Lip 2012, 08:32

bo benzyna byla za droga?:P
Parzych - 6 Lip 2012, 10:30

Bo koleś nie zauważył że Mariusz jeszcze nie odjechał... :9:
MARIUSZ.B - 6 Lip 2012, 11:00

Fura już trochę naprostowana i zdatna do jazdy, teraz czekam na wycenę. Dzięki Jacek za pomoc.
Parzych - 17 Sie 2012, 01:27

MARIUSZ.B, fura już od paru dni śmiga z nowymi tajlami a Ty się nie chwalisz dzbanie... :9:
MARIUSZ.B - 17 Sie 2012, 18:52

Jakie tajle ;/ Nic ciekawego tylko lakier ładniejszy. A co widziałeś już ?
Parzych - 17 Sie 2012, 20:40

MARIUSZ.B napisał/a:
Jakie tajle ;/
Nowy zderzak... gy
MARIUSZ.B napisał/a:
A co widziałeś już ?
No baaa, teraz jeszcze resztę powinieneś dać do lakierowania... :devil:
modell1 - 8 Gru 2013, 12:53

Hej MARIUSZ co tak cicho tu nic się nie dzieje :)
MARIUSZ.B - 9 Gru 2013, 22:49

modell1 napisał/a:
Hej MARIUSZ co tak cicho tu nic się nie dzieje

Ano brak czasu nie pozwala zajmować się wszystkim co się lubi.
Fiesta jest i pewnie jeszcze długo będzie, trzeba będzie troszkę znów zainwestować chodzi mi głównie o blacharkę, ząb czasu nadgryza ją jak większość naszych fiest.
Postaram się wrzucić tu jakieś zdjęcia jeśli będzie się przy niej coś działo. Na razie stała się samochodem weekendowym i na ewentualne dalsze trasy.
Na co dzień teraz poruszam się innym wozem, czymś takim :-P
http://imageshack.us/photo/my-images/39/zupk.jpg/
I jak widać śmigam nim nie tylko w naszym kraju ;))


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group