Forum FiestaKlubPolska -

Zlot FKP - Tor Poznań 10.05.2008 - Tor Poznań ( Przybyliśmy , Widzieliśmy , Zdobyliśmy )

Żółwik Tuptuś - 29 Mar 2008, 22:53
Temat postu: Tor Poznań ( Przybyliśmy , Widzieliśmy , Zdobyliśmy )
Zapisujcie się na zlot bo warto pojeździc po torze Poznań . :yes:

ps: A 35 zł to śmiesznei niska cena za ten przywilej

sowa - 29 Mar 2008, 22:58

peace wanna rally team znany publiczności na całym swiecie jako Żółw rally team potwierdza co powyżej :-)
dawidek - 30 Mar 2008, 01:12

Podpisuje się ręcami i nogami :)
trzeci - 30 Mar 2008, 09:23

Relacje dawać biegusiem z tego party oraz dużo fotek coby oczy nasycić i pokazać co nas czeka 10-go maja :bigok:
Pozdro ...

Lokmen - 30 Mar 2008, 10:06

:offtopic:
trzeci - 30 Mar 2008, 11:03

Łokmen napisał/a:
:offtopic:

Ja wiem Pawełku, że gdyby rzecz dotyczyła Śniatowa to nie byłoby to OT :-P
Ale spox :przytul: Może za rok będzie Śniatowo albo Klub Opla tam zaprosisz i będziesz miał dwa zloty w Śniatowie ;))
Pozdro ...

jaco11 - 30 Mar 2008, 11:36

trzeci napisał/a:
Może za rok będzie Śniatowo
no właśnie Śniatowo sie remontuje na 2009 r.
Żółwik Tuptuś - 30 Mar 2008, 11:40

Chwila moment . Spamujecie w naszym Offtopiku . Tak nie wolno old .
sowa - 30 Mar 2008, 18:06

...a więc wczoraj Żółw Rally Team reprezentował FKP na Torze Poznań
w składzie
1. Impresario , koordynator kontaktów z prasą , fotograf - Dawid
2. Wsparcie - Sowilo
3. Pracownik psychiczny - Sowa
4. Pracownik fizyczny - Zółw

IV YoungTimer Party odbyło się na całym terenie Toru Poznań, łącznie wymyślono 8 prób z czego prawie wszystkie można było przejechać po trzy razy. Profesjonalne przygotowana impreza z badaniem kontrolnym, harmonogramem i niezłą koordynacją czasową. Było około 100aut w podeszłym wieku, z czego jakieś 60-70 startowało w rajdzie. Wanna załapała się do trzeciej klasy(120-160KM )za nami były już tylko auta z mocą ponad 160KM czyli tzw. klasa Porsche....
.....więcej opowiadać nie ma co bo tego się nie da opisać, tak by oddać emocje i frajdę z uczestnictwa w takim wydarzeniu <8> Polecam każdemu zwłaszcza czynny udział!!! Najbliższa okazja -10maj

Kilka fotek made by Dawid ze startów i okolic
///polecam oglądać od końca wtedy będzie od początku///

o w tym miejscu chciałabym podziękować Żółwiowi że dałam mu się namówić, Dawidowi że dzielnie nam towarzyszył i uwieczniał nasze wyczyny, Sowilo za wsparcie duchowe podczas oczekiwania na wyniki. ....no i oczywiście czarnej matowej Wannie która przejechała wszystkie próby bez zająknięcia pieszcząc tylko nasze uszy radosnym PSSSSST
:radocha: :radocha: :radocha: :radocha:

trzeci - 30 Mar 2008, 18:43

Super fotki i jest co oglądać :yes:
4 osoby to już niezły Rally Team :bigok:
A jak wyniki ? Bo konkurencja pewnie mocna była.
Pozdro ...

Sowilo - 30 Mar 2008, 18:53

sowa tradycyjnie profesjonalna relacja :yes:

sowa napisał/a:
.....więcej opowiadać nie ma co bo tego się nie da opisać, tak by oddać emocje i frajdę z uczestnictwa w takim wydarzeniu Polecam każdemu zwłaszcza czynny udział!!! Najbliższa okazja -10maj


Taka jest prawda, po prostu trzeba być! a do 10 maja coraz bliżej... :-P

Parzych - 30 Mar 2008, 18:56

Wieeelkie brawa dla WannaRallyTeamu :brawo: :brawo: :brawo:
sowa - 30 Mar 2008, 18:57

W naszej klasie zajeliśmy 12 miejsce, na generalke jeszcze czekamy. bo nie była wywieszona po pucharach.
Konkurencja była bardzo zacna i zapewne lepiej przygotowana bo nasz spontan trzy dni przed statem był niezłym egzaminem i dla nas i dla auta!!! Poza tym dla całej trójki to był debiut w takich zawodach :ups:

jaco11 - 30 Mar 2008, 18:58

Wielkie gratulacje foty Super :ok:
trzeci - 30 Mar 2008, 19:04

W takich imprezach wyniki to sprawa drugorzędna, bo liczy się dobra zabawa i emocje :yes:
Ale i tak gratki dla Was i autka za ukończenie wszystkich prób i świetny debiut <oki>
Pozdro ...

Laskosz - 30 Mar 2008, 19:07

te rzułfiu ja Ci do Poznania zawioze orginalną klape z mk1 :twisted:
madek - 30 Mar 2008, 20:23

Fajne fotki, gratuluje i zazdraszczam :D
WooYownik - 30 Mar 2008, 20:24

no niezle, gratuluje :)
Gdybym wiedzial to tez przyjechalbym udzielic wsparcie duchowe :)

Żółwik Tuptuś - 30 Mar 2008, 20:50

Odrobina słów z mojej strony . Czyli faq jak zamiast w sobotę wstać o 13, pić piwo i oglądać seriale, wsiąść do śmierdzącego benzyną , rozgrzanym olejem głośnego metalowego pudła i przez cały dzień nie zdejmując z głowy kasku latać w deszczu po torze , niekoniecznie przodem do przodu .

Cała sprawa zaczęła się dosyć dawno. Jeden ze współorganizatorów YT-party zadał sobie trudu żeby wejść na stronę fkp , zalogować się na forum i zaprosić nas na 4 TY-party. Tu na scenę wkracza Żółw - na początku jako całkowity dupek niedoceniający tego trudu i wrzucający Janasa do jednego wora z jangtajmerowymi ortodoksami , przypiekając mu do żywego :( . Zachowałem sie jak buc i baran ( a te słowa są pokutą za to , bo jednego z organizatorów przeprosiłem osobiście już na torze ) a mimo to kontakt się nie urwał - po wymianie privów doszedłem do wniosku że warto pojechać i wystartować wanną w tej imprezie . Niestety jej popularność byłą taka że w momencie podjęcia decyzji lista startowa była już zamknięta. Pomimo to chciałem jechać jako widz .

na początku zeszłego tygodnia po otworzeniu forum YT.pl nie mogłem uwierzyć własnym oczom - dwie załogi z Wrocławia się wycofały z przyczyn technicznych - odsprzedadzą swoje uczestnictwo Szybka burza pozostałości mojego mózgu i podjąłem decyzję - JADĘ Nie wiem z kim , nie wiem czym , nie wiem czy dostanę urlop , ale jadę .

Koordynatorem całej sprawy była Sowa więc z znanym Żółwim wdziękiem napisałem do niej krótkiego sms coś w stylu : " Cześć sprawa jest - jedziemy na YT-party ? " Twierdząca odpowiedź spowodowała że byliśmy o krok bliżej wyjazdu. •
Resztę także udało się pozałatwiać - urlop , kasę na wyjazd itd . Niestety auto było w ciągłej eksploatacji drogowej - czyli całkowicie nie przygotowane do jakiegokolwiek rajdowania - Skrzynia biegów wyje jak potępienie i została zamordowana już w zeszłym roku w Kielcach , ręczny jest symboliczny , a przednie opony " prętko " jedynie wyglądają . no ale cóż - głową do przodu , ale idziemy

Wyjazd ze Zgierza o 4:30 rano - szybki orient na autostradzie :




to zdjęcie pokazuje także na jedno z najczęściej zadawane pytań odnośnie wanny - na które odpowiedź brzmi : Nie wiem ile toto pojedzie . Przy doładowaniu 0.3 bara i sporej ilości miejsca pod pedałem było tak jak widać wyżej - ile więcej pójdzie - nie mam pojęcia .

Pierwszy odcinek i egzamin z pilotowania Sowa zdała już przed spotkaniem , pogubiłem się w poznaniu i przez telefon doprowadziła mnie idealnie na miejsce - i to tuż przed odprawą:)

Co do całej imprezy - tak jak napisała Sowa - niemożliwe do opisania - to po prostu trzeba przeżyć . Jedyne co - to także chciałbym podziękować organizatorom, bo pomimo takiej ilości aut, prób i przejazdów było to wszystko naprawdę dobrze zorganizowane, tak że jedyne przerwy, które robiliśmy były przerwami z wyboru, a nie z przymusowymi postojami .

Co do auta i prób - się we znaki dawał nam brak ręcznego - jeździliśmy wokół słupków jak emeryci ( pozdro dla Jaca ;-) ) w drodze do kościoła w niedziele . na dłuższych próbach szwankowała skrzynia biegów , nie wchodziły biegi , a przednie opony powodowały że większość czasu jeździliśmy w dwóch rodzajach uślizgu - albo paląc gumy przy przyspieszaniu , albo mieląc je przy hamowaniu . Sytuacja zabawna i widowiskowa , ale po pierwsze nie prętka , a po drugie jak na trójce jedziemy powyżej stówy mocno dyskutując z przednią osią w którym kierunku to przestaje być wesoło .

Pomimo tego z odcinka na odcinek robimy się coraz szybsi . Ja poznaję granice auta i sposób pilotowania Sowy . Sowa możliwości wanny , mój styl jazdy oraz specyfikę odcinków
Po pewnym czasie dochodzą pierwsze narady wojenne przed odcinkiem na temat strategii na daną próbę , a podczas odcinków wiele dające sporo oszczędności polecenia typu : " tnij " lub " szeroko , gaz prosta przez " po prostu trzy elementy teamu : Sowa , Wanna i ja zaczynają rozumieć nawzajem swój język i ufać sobie nawzajem .
Jako fizyczny mogę dać sobie spokój z analizowaneim poleceń Sowy i skupić się na ich wykonaniu czyli jeździe. Może to dziwnie zabrzmi, ale chodzi o rodzaj bezgranicznego zaufania, którym ją obdarzam podczas próby .
Sowa myśli , ja kręcę qłkiem i macham nogami , wanna jedzie ( i to coraz szybciej ) niektóre czasy poprawiamy o około 10 % r

Między odcinkami dokonujemy szybkiej kontroli wozu , oraz posilamy się przywiezioną przez Sowę kawą .

Najbardziej na tej części dnia dostaje w kość Dawid , który pomimo padającego deszczu fotografuje nas w akcji . ( wielki szacunek i podziękowania )

po zakończeniu prób podczas obiadu spotykamy nasze wsparcie duchowe czyli Sowilo . Okazuje się także że podczas wyścigu po głównej pętli zaplanowanego na popołudnie w aucie może być tylko kierowca :( W tym oto miejscu Sowa chwyta za aparat i zaczyna dalej relacjonować przygodę Żółw rally team na YT party .

Plan jest taki - krótkie objaśnienie jak jeździć po torze oraz oznaczenia flag i sygnałów, które będziemy otrzymywać oraz cenne wskazówki od kierowcy safety cara i ruszamy na tor .

Najpierw cztery qłka za safety carem w celu podniesienia wody z toru i poznania jego charakterystyki, później w wyścigu klasami - każda klasa 3 okrążenia ( + okrążenie rozgrzewające )

Po przejeździe kontrolnym udajemy sie klasami do pitstopu gdzie czekamy na swoja kolej . TAm na chwile dopada mnie z błyskiem w oku Sowa - pod pretextem wymiany baterii w aparacie opowiada że z góry gdzie stoją z Sowilo jest fantastyczny widok , a wygląda to tak jakby się czas cofnął o paredziesiąt lat . Po jej powrocie na depot zostaję sam więc postanawiam porozmawiać z wanną , podziękować jej za to co było do tej pory i poprosić współpracę na torze , omówić tor i jego niebezpieczeństwa . Obok mnie stoi DF , którego kierowca robi dokładnie to samo - uzgadnia strategię ze swoim autem - za mną w alfie podobnie Wniosek - nie jestem jedynym wariatem w okolicy

Kiedy przychodzi nasza kolej - odpalamy silniki i powietrze zaczyna się wypełniać rykiem oraz zapachem spalin . Po okrążeniu rozgrzewce safety car zjeżdża a my stajemy na polach startowych . z Depotu machają do mnie Sowa i Sowilo - to naprawdę miłe jak wiem że jest tu ktoś kto jest ze mną

Gasną światła i startujemy . Tego co się dzieje później nie jestem w stanie opisać . ryk silnika , jęk skrzyni biegów , kolejne zakręty pokonywane przy syku zaworu upustowego oraz cichej dezaprobacie przednich opon , adrenalina wisząca w powietrzu wymieszana z zapachem gorącego oleju , rozgrzanych opon i benzyny . Do tego ciągłą kontrola położenia innych zawodników ( na łuku powyżej 100 km/h mały błąd mógłby być tragiczny , zresztą błędy sie zdarzają , na szczęście nie tragiczne w skutkach - podczas naszego wyścigu trzykrotnie pojawia się żółta flaga sygnalizująca że któreś z aut znalazło sie poza torem ) Dalej nie będe pisał bo to jak opis jak smakuje czekolada - trzeba to samemu przeżyć - kto przeżyje ten zrozumie . Bez słów .
Kolega z jadącego za mną Pontiaca Fiero po wyścigu pokazuje mi przepiękny prezent jaki dla mnie ma . Teraz jest on w posiadaniu Sowy , która najprawdopodobniej już niedługo go ujawni więc Sza

Po wyścigu przyjacielska wymiana uścisków rąk i gratulacje dla wszystkich . I na ten dzień koniec ganiania - do domu wracam wyjątkowo spokojnie i zgodnie z przepisami

Podczas powrotu na autostradzie wanna dziwnie słabnie zwalnia , dodaję gazu aby utrzymać przelotowe 120 km/h - nic , nie ma górki myślę awaria :( , ale w tym momencie organizm daje do żył ostatnią dawkę adrenaliny i jak patrzę na licznik widze na nim 160 km/h - dziwne . Okazało się że to nie auto zwolniło , tylko mi się zaczęły wrotki wypinać . No cóż cały dzień na nogach. Wracam spokojnie do domu 4 YT-party uważam za zakończone

teraz nieco faktów technicznych .

Wanna spaliła 0.2 l oleju ( dojazd ze zgierza , powrót i tor) , na torze ( plus dojazdówki i przejazd przez Poznań ) spaliła 24 litry paliwa co przy przejechanych 56 km daje średnia 42,9 litra .
W aucie nie pojawiła sie ŻADNA usterka , skrzynia wyje jak wyła , ale nie ma nic nowego ( nawet po dzisiejszym przeglądzie )

Jeszcze raz dziękuję Sowie , Dawidkowi i Sowilo ( czyli Żółw rally team ) za to że ze mną tam byli , Dziękuję Organizatorom za dobrą zabawe .
Oraz wannie za to jak się sprawowała

Pozdrawiam Żółw

madek - 30 Mar 2008, 21:03

Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem.

Skomentuje to tylko tak: :brawo: :zwyciężca: :brawo:

FiFa - 30 Mar 2008, 21:05

madek napisał/a:
Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem.

Skomentuje to tylko tak: :brawo: :zwyciężca: :brawo:


Tez mnie pochlonela ta lektura :-) :-)
Normalnie az sie łza w oku kreci :brawo: :brawo: pieknie Zółwik, gratuluje Wam :zwyciężca: :zwyciężca:

Marcin - 30 Mar 2008, 21:13

madek napisał/a:
Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem.

nie jesteś sam...

Żółw :brawo:

Bit1 - 30 Mar 2008, 21:43

Kurde Żółw ty to powinneś pisać książki :ok:

Gratulacje dla całęgo Teamu :driver:
Tylko tak dalej :chearlinderka:

dawidek - 30 Mar 2008, 22:35

Cóż ja mogę dodać.. Żółw świetnie to skomentował :) powiem tylko - super sprawa, cieszę się, że mogłem uczestniczyć w tym wydarzeniu :) Dzięki :)

P.S
Jeśli ktoś ma jakieś oferty, chciałby może sponsorować moich zawodników to bardzo proszę o kontakt :D hehe :ok:

LOY - 31 Mar 2008, 00:31

wciagajacy tekst zółw ...zazdrosze dobrej zabawy :-) ...Df-y tam były :-P ..fajnie
Brook - 31 Mar 2008, 09:24

Żółwik Tuptuś, świetny opis..... już nie mogę się doczekać latania po TYM torze :-P

gratulacje dla całego Teamu! :zwyciężca:

dawidek - 31 Mar 2008, 11:46

Pozwoliłem sobie stworzyć krótki filmik, który będzie pamiątką dla naszego teamu :)
Oglądaliśmy go z Żółwiem o 3 w nocy i miska nam się cieszyła więc teraz niech inni zobaczą, że czarna matowa jest też prentka :D

http://komfox.net/fkp/film/

Jeśli ktoś będzie chciał film będzie do pobrania w lepszej jakości :)

Jako bonus wrzucamy także filmik podarowany od kierowcy pontiaca który gonił czarną wannę po torze :)

http://komfox.net/fkp/film/pontiac/

Małgorza - 31 Mar 2008, 13:51

Marcin napisał/a:
madek napisał/a:
Żółw, miałem sie uczyc a przez Ciebie sie zaczytałem.

nie jesteś sam...

Żółw :brawo:

No i mnie też ta lektura wciągnęła - siedzę w uczelnianej bibliotece miałam się uczyć a czytam (wcześniej obejrzałam zdjęcia :) )

Mogę tylko tyle napisać: Żółw :brawo:

Żółwik Tuptuś - 31 Mar 2008, 14:13

Za filmik , który złożyłeś oraz za wsadzenie tego do sieci należą Ci sie wieeeeelki szacunek , podziękowania i stos browarów 10- Maja :jupi: :brawo:

kródki opis do filmików - najpierw ten robiony z Pontiaca ( czyli drugi :) ) :

Filmik zaczyna się w połowie drugiego z trzech okrążeń właściwego wyścigu , pontiac goni wannę , przed nami na początku widać kadetta ( niestety całkowicie poza moim zasiegiem )

Tor śliski i mokry , a na tarkach błoto naniesione przez poprzednie klasy więc jest bardzo ślisko . ( w 32 sek filmu widać brudną tarkę wewnętrzną )

do 1.50 minuty filmu widać zakręty z których większośćwanna pokonywałą przy uślizgu przednich kół . Dohamowania są wcześniejsze niż by mogły być , ale mimo to jechałem na granicy uślizgu .

W 1.50 minucie widać wyjazd na przedostatnią prostą . na jej końcu na obu stronach zakretu widać poorane pola - ślady przeginki z poprzednich klas . ( zakręt zdradliwy wynoszący i do tego bardzo śliski , przed nim długa prosta i duża prędkość - nie wszyscy dali radę wyhamować . )

2.11 - najdłuższa prosta toru - na niej wanna zamyka budzik ( swoja drogą muszę jeszcze raz sprawdzić jego kalibrację przy wyższych predkościach ) po prawej widać depot , miejsce dla widzów oraz pitstopy .

2.30 - dohamowanie przed najbardziej zdradliwym zakrętem toru - długi zacieśniający łuk , przy tej pogodzie pokonał paru zawodników ( jedno z okrążeń sam przejechałęm neico przeginając - wanna poszła w uslizgu wszystkich czterech kól )

2.38 - jadący przede mna Ford taunus na poboczu . wyrzucony tyłem do kierunku jazdy ponad 50 metrów od toru zaryty po osie ( pomyślcie z jaką predkością wypadł )

2.55 - pojawia się kolejny rywal , jadący za pontiacem , Dixi w BMW e 30 ( o ile dobrze pamiętam ) od tej pory czuję na plecach jego tylnonapędowy oddech .

3.47 - pontiac w poślizgu ( jest więcej takich sytuacji na filmie ) ale tutaj widać to bardzo wyraźnie .

5.00 - Ostatni zakręt przed metą , Dixi przygotowywuję się do wyprzedania po wewnętrznej . Widząc to odpuszczam pójście optymalnym torem i jadę po zewnętrznej tak aby go nei zablokować .

5.12 - lotna meta - ostatnie okrążenie przed zjazdem do pitstopu , już bez ścigania .

8.12 - zjazd do pitstopu :)

[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 15:17 ]
Dziekuję koledze z Pontiaca za taki prezent :yes: :jupi: :yes: :jupi:

[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 15:52 ]
Teraz filmik Zmontowany z materiałów Dawidka i Sowy . Montarz Dawidek ( nadal jestem pod wrażeniem )

0.12 - przed pierwsza próbą czyli kartingiem ( auto czyste , pierwsze dawki adrenaliny przygotowane w pogotowiu

0.29 - start do kartingu ( po nim fotki z przejazdu , próba przejachana przez nas tylko raz , drugi przejazd chcieliśmy zrobić na samym końcu , ale oddaliśmy go załodze z manty , która z powodu awarii była mocno spóźniona , dzieki temu także mieli jeden przejazd zamiast naliczanego czasu . ) jest to ten odcinek toru po którym będziemy sie głównie ganiać w maju .

0.39 - start do najciaśniejszej próby tego dnia , tutaj bezcenna się okazała nawigacja Sowy - najszybszy przejazd wyszedł gdy przeanalizowaliśmy błędy ( moje ) i Sowa zmieniłą nieco wskazówki dla mnie ( pójście szeroko w jednej z nawrotek było jedynym sposobem na ominięcie słupków ) . czas był najlepszy pomimo tego iż całą próbę przejechałęm na 2 biegu .

0.48 - start do próby zwanej " wiadukt " dalej widać zabłoconą trase - nie wszyscy mieścili się na asfalcie :)

1.04 - " Ciężarówka " - czyli próba , na której były przejśćia w nawierzchni . To po jednym z nich prawa osłona miski olejowej nosi " ślady użycia " . Po niej filmik z przejazdu ( na tej próbie sporo załóg miało problemy z trafieniem w metę , ostatnia szykana wytrącała z rytmu )

1.27 - w tym miejscu część aut zaczynałą jechać bokiem i tak wjeżdżałą na metę .

1.33 - Start do próby na dochodzenie . dwa okrążenia po trasie , dwa auta . jedna z najszybszych prób . Zmienna nawierzchnia ( asfalt , beton , cholernie ślisko )
Przeciwnik to Ford Capri

1.43 - Szykana z nawrotką - jeden z elementów na ktorych za każdym razem dzieki coraz lepszej współpracy z Sową zyskiwaliśmy sekundy .

Na filmiku widac przejazd , oraz naniesiony na drogę piasek i błoto , Sowa uwzględiałą je w nawigacji więc pomimo teoretycznie dłuższej pokonanej drogi czas był coraz lepszy .

2.42 - W oczekiwaniu na drugi przejazd " depotu " za nami konkurent Capri .

2.51 - start do " baby jagi " próba szybka i śliska .

3.08 - start do " baby jagi " sędzia mnie neico zmylił liczył od pięciu w momencie gdy pozostali liczyli od trzech ( widać to na filmie ) . dalej brak trakcji , zmiana biegu , brak trakcji , słupek , brak trakcji , nawrot , brak trakcji , hamowanie z brakiem przyczepności i meta z poślizgiem :)

3.43 - zastanawiałęm sie jak będzie ze spożyciem oleju - o dziwo było zaskakująco dobrze :) ( jedna z zastaw przez ostry przechył i odpłynięcie oleju straciła silnik :( )

3.48 - cześćnaszej klasy przed wyjazdem na tor . na końcu stoi pontiac z którego pokłądu był robiony drugi filmik .

3.52 - Żółw przed rozmowa z wannąi ustaleniem strategii na tor :)

3.58 - jak toSowa ujęła - " czas się cofnął o paredziesiąt lat " Tuż przed startem do wyścigu .

4.13 - Dwa safety cary jada do boksu ( ford focus ST i polski Fiat 125 p ) :)

4.18 - pierwsza klasa wraca do boksów po skończonym wyścigu .

I to tyle . za każdym razem jak oglądam zdjećia i filmiki serce zaczyna szybciej bić . :)

Jeszcze raz dzięki :)

Tommy - 31 Mar 2008, 15:18

:brawo: :brawo: :brawo:
PumaRST - 31 Mar 2008, 15:34

Żółwik Tuptuś napisał/a:
....kródki opis do filmików.....


miał być którtki nunu

a juz tak poważnie. Zupełnie czukiereczekod samej imprezy mnie cieszą 2 fakty:

1) silnik który złożyłem nie odmawia posłuszeństwa w róznych warunkach :yes:
2) kiedyś miałem racje mówiąc że ręce Żółwia są właściwe do zaopiekowania sie tym silnikiem, a jego wkład pracy w osprzęt silnika (a wiem że czasem jest bardzo ciężko) zdaje egzamin.

Reasumując:

pieprzyć miejsce które zajołeś, pieprzyć tych wszystkich którzy marudzili że CVH w mk1, że nie RWD itd, pieprzyć nawet sama tą impreze - choć napewno była bardzo fajna i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.

Trzeba sie cieszyć że te kilka lat pracy na MK1 zdaje egzamin i zaprzeczas powiedzeniu:

"z gówna bata nie ukręcisz!!"

To wedłóg mnie jest najważniejsze, bo ile mamy mk3 czy mk4 w Klubie które bedąc n/a by sie wysrały???


Gratuluje Głąbie :brawo: :brawo: :yes:

Żółwik Tuptuś - 31 Mar 2008, 15:51

Puma - silnik tak jak cała wanna dostał w ten weekend ostro po dupie - jak pisałem spalanie rzędu 40 litrów na 100 daje do myślenia . Jedyne co teraz zrobię to wymienie w nim olej ( po takim kozaczeniu nie zaszkodzi - tym bardziej ze ma już 6 tyś km .

Silnik trafil w moje rece - dbam o niego jak umiem ( mam jedne dżinsy , ale na olej kasy nie może zabraknąć ) . Z drugiej strony wymagam od niego . Ale w końcu do tego został stworzony .

Ja dorobiłem do niego nieco rachityczną obudowę . Ale powiem Ci że ten zestaw chyba dobrze sieczuje w takich warunkach bo obroty jałowe przestały skakać , a dodatkowo lepiej odpala ;)

Przejazd i kondycje auta najlepiej oddają słowa Dawidka po zakończonych próbach : " co tu gadać - ona sie sama obroniła "

i tak jest faktycznie :) Dzieki wszystkim za dobre słowa . Puma po części należą się one Tobie jako współtwórcy projektu :yes: .
:brawo:

PumaRST - 31 Mar 2008, 16:14

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Z drugiej strony wymagam od niego . Ale w końcu do tego został stworzony


to prawda u mnie lekko też nie miał :yes:

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Puma po części należą się one Tobie jako współtwórcy projektu :yes: :brawo:


przestań srutututu...., jak długo jeszcze mam Ci powtarzać ze tylko postawiłem kropke nad "i" gdyby nie te wszystkie lata twojej ciężkiej pracy to by gówno z tego było.

Co do spalania to jakoś mnie ono nie dziwi :yes:

sowa - 31 Mar 2008, 16:28

PumaRST napisał/a:


......i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.



Żółw???????? <czekamzbasbolem>

co do auta faktycznie bylismy sami lekko w szoku (Żółw starał się z tym kryć <8> ) i z niedodziwianiem jechalismy na kolejną próbę machajac niektorym biednym smutnym autkom na lawetach ostatnie papa


...Ja dwa tygodnie wczesniej startowalam xrka w rajdzie pań... wiecej przejazdowek i o wiele lżejsze próby i mało co jej nie zagotowałam... wanna?? relaksik :-)
PSSSSST hopka

Żółwik Tuptuś - 31 Mar 2008, 17:04

sowa napisał/a:
PumaRST napisał/a:


......i żałuje że nie mogłem jechać na prawym choć miałem propozycje z twojej strony.



Żółw???????? <czekamzbasbolem>


Soowa - przeca CI mówiłem :kaput:

poza tym nie marudź tylko się szykuj . dostałem maila od jednego ze współorganizatorów że jesienią powtórka :yes: :jupi:

PumaRST - 31 Mar 2008, 17:09

Żółwik Tuptuś napisał/a:
poza tym nie marudź tylko się szykuj . dostałem maila od jednego ze współorganizatorów że jesienią powtórka :yes: :jupi:


tym razem nie odpusze mimo ze jestem dużooooo brzydszy

sowa - 31 Mar 2008, 19:41

pumcia bo normalnie załoze kask i .... <slodkicalus>
PumaRST - 31 Mar 2008, 20:31

sowa napisał/a:
pumcia bo normalnie załoze kask i .... <slodkicalus>


hmm, Ok zgadzam sie :hahaha:

Laskosz - 31 Mar 2008, 20:49

PumaRST napisał/a:
sowa napisał/a:
pumcia bo normalnie załoze kask i .... <slodkicalus>


hmm, Ok zgadzam sie :hahaha:


farciarz :rotfl:

zoharek - 31 Mar 2008, 21:32

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Puma - silnik tak jak cała wanna dostał w ten weekend ostro po dupie - jak pisałem spalanie rzędu 40 litrów na 100 daje do myślenia .


Chrzanisz głupoty, co miała jeszcze wydać resztę? Moje 1.7 N/A w Ułężu spaliło ponad 30/100 na torze, więc o co ci chodzi w ogóle :D

Żółwik Tuptuś - 1 Kwi 2008, 06:13

zoharek napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
Puma - silnik tak jak cała wanna dostał w ten weekend ostro po dupie - jak pisałem spalanie rzędu 40 litrów na 100 daje do myślenia .


Chrzanisz głupoty, co miała jeszcze wydać resztę? Moje 1.7 N/A w Ułężu spaliło ponad 30/100 na torze, więc o co ci chodzi w ogóle :D


ee wiesz - czytałem na forumie naszym jak chłopaki od 1.1 pisali jak to latają po 150 km/h i więcej a do tego bez znaków interpunkcyjnych dodawali że spalanie wychodzi około 5.5 litra LPG w trasie . Myślałem że i u mnie tak będzie , a tu lipa panie :| .

ps: widać Ty też masz zepsute auto bo ci tyle pali :9: :rotfl: :bigok:

zoharek - 1 Kwi 2008, 08:18

Żółwik Tuptuś napisał/a:
ps: widać Ty też masz zepsute auto bo ci tyle pali

Cholera no, a miał być dupowóz :hahaha:

Piter - 2 Kwi 2008, 20:54

Żółff, brawa dla Ciebie dla Sowy, a respekt dla wanny. Opis zajebiaszczy :git:
Wanna dała rade i lata ładnie :9: :ok:
A najbardziej zazdroszczę Ci że polatałeś na całym torze a w Maju będziemy ujerzdzać się jedynie na małej pętli :|

zoharek - 2 Kwi 2008, 20:56

Tylko na małej? :///
sowa - 2 Kwi 2008, 20:56

FKP Piter napisał/a:
...... a w Maju będziemy ujerzdzać się jedynie na małej pętli :|



..a skąd ty to wiesz???? :twisted:

stafcio - 2 Kwi 2008, 21:03

mała pętla to ta kartingowa?
http://www.aw.poznan.pl/tor/

jezeli tak ma byc, to nawet dobrze, wydaje mi sie ze mamy za male auta i za wolne zeby po duzym latac.

sowa - 2 Kwi 2008, 21:05

tak . to ta kartingowa, jest o wiele dłuższa od pętli z radomia, o ZG nie spominając....... będziemy na niej sporo czasu się bawic .... aaaaale na dużej też będziemy ....chyba że wam Piter kare da i nie pozwoli gy
Piter - 2 Kwi 2008, 21:13

Eeeee a o co chodzi bo nie rozumiem :9: :bezradny:
Parzych - 2 Kwi 2008, 22:25

sowa napisał/a:
aaaaale na dużej też będziemy
To superancko, bo byłem przekonany, że TYLKO na małej...
Daras84 - 2 Kwi 2008, 22:45

dzisiaj tez sie dowiedizale mosobiscie od Prezia ze na duzej tez bedizemy mogli posmigac :D :D ale nie wszyscy ... :2xf:
Żółwik Tuptuś - 3 Kwi 2008, 05:33

Daras84 napisał/a:
dzisiaj tez sie dowiedizale mosobiscie od Prezia ze na duzej tez bedizemy mogli posmigac


taa a jednego wybranego to na dużą nawet autem wpuszczą .

Stafcio - najbardziej widowiskowa i zażarta walka na YTparty byłą w klasie fiat 126p więc nie uważam żeby fiesty były za małe i za wolne .

Co do małej pętli - fajna zabawa i fajnie można na niej próby porozstawiać ( co zresztą z Sową już dyskutowaliśmy )

Sowa - czy dostałąś rozpiske co wchodzi w cenetoru ( głównie chodzi mi o to z jakich terenów będziemy mogli korzystać aby ustawić inne próby ( klomby ? cieżarówka ? wiadukt ? brzuch Romana ? a może Depot :serduszka: ehh rozmażyłęm się )

sowa - 3 Kwi 2008, 08:34

Żółw prrrrrrr szalony :jezdziec:
Żółwik Tuptuś - 4 Kwi 2008, 05:40

Dzis dostałem od MikeB4 jeszcze parę fotek innego fotografa :) Dzięki bardzo :)

Oto one :

http://www.fotosik.pl/pok...a6f9c48961.html

http://www.fotosik.pl/pok...f32094fd57.html

http://www.fotosik.pl/pok...d035d474c2.html

http://www.fotosik.pl/pok...d22d4ca415.html

http://www.fotosik.pl/pok...b74cb5ede7.html

Dzięki Mike :)

Marcin - 4 Kwi 2008, 12:08

Żółw popraw tutaj linki, bo coś nie działają.
PUCIO - 4 Kwi 2008, 14:47

:brawo: :brawo: :brawo:
Widze, że bedzie sie działo... !
Brawo dla wanny i dla was !!!
Zobaczymy się 10 maja i nie słuchać pogłosek tylko szukać faktów

bo będzie pare fajnych zabaw gdzie sie sprawdzą coponiektórzy i ich fofki

więc jeszcze raz :
:brawo: :brawo: :brawo:

Żółwik Tuptuś - 4 Kwi 2008, 17:52

Linki poprawione :)

Do 10 Maja :jupi: :yes:

jaco11 - 4 Kwi 2008, 19:39

Żółwik Tuptuś napisał/a:
jeździliśmy wokół słupków jak emeryci ( pozdro dla Jaca ;-) ) w drodze do kościoła w niedziele
zauważyłem również pozdrawiam
PS. Woyownik i Molu macie luzik :)

paliła 24 litry paliwa co przy przejechanych 56 km daje średnia 42,9 litra . to ile w końcu spaliła :-) :-) chyba jest zmęczony

sulos - 4 Kwi 2008, 19:43

spalila 24litry na 56kilometrow ;p czyli 42,9l/100km :>
czyli jakies 5,47 MPG (US)
czyli jakies 6,57 MPG(UK)
Galonow na 100km - 18.28(US), 15.22(UK)

jaco11 - 4 Kwi 2008, 20:08

no jednak jestem zmeczony :)
Żółwik Tuptuś - 16 Kwi 2008, 21:52

http://www.youtube.com/watch?v=eJ70WlPZpTw

wspomnień czar . ale wanna na wyścigu jest ( okolice 2.40 :) )

sulos - 16 Kwi 2008, 22:03

nawet dwa razy jest :P

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group