Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - problem z paliwkiem po swapie z 1,3 na 1,8 zetec

Kruku - 9 Lut 2008, 13:15
Temat postu: problem z paliwkiem po swapie z 1,3 na 1,8 zetec
witam mam pytanie czy ktos tez mial takei problemy z paliwem ?
objawia sie to tym wkladam kluczyk po przekreceniu za pierwszym razem slychac pompke po powtornej probie juz jej nie slychac ;/ czeg to przyczyna odeczekam chwile i znowu zapompuje. prosze o szybka odpowiedz sory jak pomyluilem dzialy, nie zlosccie sie ;]

chcial bym wkoncu fieste odpaic a ona mi tak nazlosc robi :(

swap byl z 1,3 na 1,8 zetec

pozdrwaiam

kosiniak - 9 Lut 2008, 13:17

przekaznik pompy pewnie sie tnie
Kruku - 9 Lut 2008, 13:19

a gdzie on jest ?

[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 12:19 ]
moze zle sie wyrazilem, jaki kolor albo oznaczenei

Faza - 9 Lut 2008, 18:16

Kruku napisał/a:
a gdzie on jest ?

[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 12:19 ]
moze zle sie wyrazilem, jaki kolor albo oznaczenei


przekazniki sa za bezpiecznikami ale ktory to to niewiem jak sprawdze w ksiazce to ci powiem

PumaRST - 9 Lut 2008, 19:00

przekaźniki są od tyłu puszki bezpieczników:

w 1,3 powinieneś mieć Zielony duży, a w EFI jest czerwony normalny na stanowisku III.

co prawda moja chodziła normalnie na przekaźniku od 1,3 CFI

Kruku - 9 Lut 2008, 20:19

dzieki za odpowiedz a inne pomysly na to dlaczego to nie funga ?
moze jakies z doswiadczenia ktos mial podobne objawy :)

[ Dodano: Sob Lut 09, 2008 21:04 ]
aha zapomnialem poweidzec dzije sie tez tak ze jak pompka zapompuje za 1 razem zakrece rozrusznikiem i odpusze zakrece drogi raz bez pompki puszcze kluczyk to ona zabuczy po rozruchu :/

PumaRST - 10 Lut 2008, 11:11

silnik wogóle odpala??

czy zmieniłeś pompe z tej co była w 1,3.

moze takie głupie pytanie ale.....

diodalodz - 10 Lut 2008, 11:50

to jest normalne raczej przekręcasz kluczyk pompuje i nawet jak cofniesz i przekręcisz jeszcze raz w krótkim czasie to pompa się ponownie nie włączy . Potem dostaje sygnał ze stacyjki że jest rozruch i znowu się włącza . podłacz sobie 5 W żarówkę pod pompe i popatrz jak to działa .
Kruku - 10 Lut 2008, 13:50

pompa jest z zeteca, auto nie odpala ;/
a jak mam to zrobi skoro w pompie jest 5 kabli ;/ ze mnie jest niedobry elektryk :]
przyznaje sie bez bicia

Żółwik Tuptuś - 10 Lut 2008, 14:03

Moja rada - podłącz pompkę na krótko ( tak żeby pompowała cały czas ) i sprubuj wtedy . Tylko nie pomyl biegunów bo pompką będzie działąć al;e nie będzie pompować ;-) .

Co do tych 5 przewodów to one bezpośrednio z pompy wychodzą ? :yyy:

diodalodz - 10 Lut 2008, 14:35

myśle żebyś odłaczył waż zasilający listwę wtryskową i zobaczył czy leci paliwo jak pracuje pompa .
Kruku - 10 Lut 2008, 14:43

robielm to z darasem i leci paliwo z tego weza :)
ale auto nei odpala ;/
tak do popy podlac za sie wtyczke z ktorej wychodzi 5 kabli :)

diodalodz - 10 Lut 2008, 15:08

jak leci paliwo i ma jakieś ciśnienie to odpalić musi i nie jest to wina pompy . Ewentualnie by odpaliła i miała wolne obroty i nie chciała się kręcić wyżej . Ale jak nie pali wogóle to zobacz czy masz wysterowanie wtrysków (wsadź w gniazdo wtrysku żarówkę W3W i zobacz czy przy odpalaniu miga .
PumaRST - 10 Lut 2008, 17:37

albo sprawdź czy podpiołeś czujnik położenai wału
Kruku - 10 Lut 2008, 21:49

ok sprawdze a gdzie on sie znajduje ?

jutro bede zezbic dalej :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group