Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka silnika - Brak iskry

blood_brother - 27 Maj 2007, 20:52
Temat postu: Brak iskry
Wczoraj wracam sobie ze stolicy i jakieś dwa kilometry od domu fiestka pokazała zero obrotów. Zjechałem na pobocze i próbuje zapalić. Zapala, ale jak dodałem mocniej gazu to znowu pokazuje zero obrotów. Dziesięć prób później fiesta w ogóle nie chce zapalić. Kręci normalnie, ale za nic nie zaskoczy. Podobną sytuację miałem przedwczoraj, jak wracałem do domu po wymianie świec na NGK Vline11. Pogmerałem przy kablach i fiestka zapaliła i pojechała dalej.
Na razie udało mi się ustalić:
- przewód wysokiego napięcia idący od cewki do kopułki jest sprawny, ale już na nim nie ma iskry.
- cewka chyba jest sprawna tylko się grzeje dosyć mocno i nie wiem czy to normalne.
I to tyle co mi się udało ustalić.

Co może być przyczyną takiego zachowania?

Laskosz - 27 Maj 2007, 21:42

słaby jestem z elektryki ale spróbuj zamiast swojej cewki włozyć z dużego fiata na próbe bo myśle że to wina cewki albo modułu na aparacie zapłonowym jeśli takowy posiadasz
diodalodz - 27 Maj 2007, 22:17

odpowiedzi są dwie
1 złe świece bo 1.1 potrzebuje NGK No7
2 masz ułamany przewód albo od młoteczka do złączki albo od płytki do masy w aparacie zapłonowym. chyba że masz moduł to wtedy inna gra bedzie .

blood_brother - 27 Maj 2007, 22:29

Hm. Ale tak sobie myślę, że jakby były złe świece to bym nie przejechał na nich ponad 100 kilometrów. Jednak mogę się mylić.
Ale masz rację, że powinny być siódemki.

diodalodz - 27 Maj 2007, 22:44

wystarczy ze maja za mała ciepłote i w pewnych odstępach czasu pracy moga sie przegrzewać . zjeb tego co ci je sprzedał ze nawet katalogu nie umie używać .
ale to moim zdaniem przyczyna z aparatu zapłonowego nadal nie wiemy czy masz moduł czy nie ,

blood_brother - 28 Maj 2007, 09:01

Hm. Szczerze mówiąc to nie wiem. Mam cewkę, potem kabelek wysokiego napięcia idący do kopułki, a z niej wychodzą cztery kabelki do świec.