|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Nasze auta - [MK4] Wrzosik, druga MK4 czyli powtorka z rozrywki 
						
												 ElGrey - 5 Wrz 2010,  19:44 Temat postu: [MK4] Wrzosik, druga MK4 czyli powtorka z rozrywki NICK: El Grey
 
 MODEL: Mk4 bebechy juz z Mk5
 
 WERSJA:Style
 
 ROCZNIK: 1999
 
 SILNIK: 1,25 
 
 OPIS AUTA: Aucisko zakupione od kolegi LUZAKA wiec klubowe i znane     2 poduchy i napinacze pirotechniczne, centralny, elektryka szyb, luster, podgrzewane szyby tyl, przod i lustra, szyber manual, kierownica obszyta skora, radio orginal CD, swiatla p mgielne przod, wiec nie jest zle jesli chodzi o fabryczne wyposazenie     kolega zamontowal jeszce glosliki Herza na tyle dobrze daja     
 
 
DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 
a. Wymienione kierunki na bille, juz jest sterowanie z pilota centralnym i otwieranie tylnej klapy z pilota ( 3 godziny roboty i bryka)
 
b. mechaniczne: Wydech kapletny z kwasowki i dolot ze zmieniona przepustnica
 
c. audio: glosniki tyl 
 
 
 
PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 
a. wizualne: doprowadzenie auta do 1 koloru, bo narazie jest w 3 kolorach     tylne lampy biale, jak uda mi sie kupic w rozsadnej cenie, oczywiscie alusy, 1 komplet juz sie robi 13 na zime, na lato bedzie inny zestaw na 14, lotka juz jest tez sie robi     
 
b. mechaniczne: filtr powietrza typu mokrego, tlumik koncowy dedykowany, sprezyny -40 mm.
 
c. audio: Pozostawiamy jednostke centralna orginalana, ale rozbudujemy ja o czytniki USB, rozwiniecie pomysly poprzedniego wlasciciela, to znaczy na przod glosniki herz, i poprawa tylu bo jest wykonane ... trafi tam wzmocnienie tylniej polki i podwyzszenie glosnikow by nie ograniczac przestrzeni bagazowej     oczywiscie wygluszenie auta
 
d. ogolnie auto ma wygladac jaknajbardziej jak orginalne z fabryki, wiec ne bedzie zmiany podswietlenia wewnetrznego czy wlasnie audio, postaramy sie o orginalne akcesoria fordowskie, to znaczy dokladki przod tyl i progi, choc to prawie niemozliwe     
 
 
 
narazie sie prezentuje nastepujaco:
 
 
    
 
 
Za kilka dni jak bedzie czas to dam lepsze foty
 
 
     
 
 
Tu zdecydowanie czegos brakuje     
 
 
 
 
 
 
Lotka do regeneracji pochodzi z naszej poprzedniej Mk4, jak i felgi kierunki i listwy dachowe pod bagznik
 
 
Tak wygladala jeszcze rok temu
 
 
    
 
 
A tak teraz...
 
 
 
 
Smutek nasz jest wielki, choc od 6 miesiecy nie nalezy do nas...
 
Dobra troche brudnej roboty
 
lotka jest
 
 
 
ale nie ten kolor ponadto zab czasu tez ja ruszyl, wiec do akcji
 
rozbieramy i czyscimy swiatlo stop, niestety jest uszkodzone...
 
 
 
Ale troche cierpliwosci i swiatelko zostalo naprawione klosz wyczyszczony i wyglada jak nowka     
 
     
 
 
i dziala bez problemow    
 
 
no to juz lotka pomalowana i szczeka     
 
 
 
 
 
teraz kolejno wyznaczamy otwory, bardzo dokladnie, nie robilem jeszcze tego wiec mam treme, ale mysle ze bedzie ok,
 
do mocowania zastapilem orginalne wkrety, takimi samymi, ale z kwasowki.
 
 
     
 
 
teraz tasma lakiernicza pisak i miara, dokladnie sprawdzam wymiary pomiedzy otworami i zaznaczam ksztalt lotki na klapie, sprawdzam jej pozycje i symetrie
 
 
 
 
 
przenosze otwory na klape i ponownie sprawdzam i wierce, otwory po przymiarce zabespieczam brunoxem, podsuszam zgodnie z instrukcja i nakladam uszczelniacz bezbarwny.
 
lotke skrecam nie za mocno i w czasie jak uszczelniacz wysycha przeprowadzam przewody i podlaczam 3 swiatlo stopu, po 1 godz. dokrecam lotke i calosc klapy zabespieczam preparatem do profili zamknietych, oczywiscie wnetrze klapy      zaslepki i gotowe    
 
 
 
 
no i juz nie ma brakow     
 
 
teraz czas na fele, sa po piaskowaniu i wypelniaczu, teraz slifowanie... be jak ja tego nie lubie     
 
 
CDN...
												 grzes87 - 5 Wrz 2010,  19:54
  niestey nie otwieraja sie fotki bialej :( i nie widze skory na kierze, nie psul bym samochodu dokladkami i robil agrotuning... ale reszta plnow na plus   
												 ElGrey - 5 Wrz 2010,  20:14
  orginalne dokladki sa delikatne i prawie niewidoczne, dlatego padlo na poszukiwanie wlasnie tych, a fotki sie otwieraja    
												 grzes87 - 5 Wrz 2010,  22:24
  ElGrey, no wlasnie nie sa, do mojego sasiada kiedys przyjezdala maza 121 z dokladkami i wsciekla fioletowa/rozowa od tamtej pory nie podoba mi sie to i mam uraz wiec zniechecam kazdego    
 
zobacz fieste rapeta tez srebrna z dokladkami.. juz lepiej posadzic fieste jak masz w planach niz obwieszac
												 hubi_2006 - 6 Wrz 2010,  00:01
 
  	  | grzes87 napisał/a: | 	 		  | i nie widze skory na kierze | 	  
 
a mi się wydaje, że widzę szwy    
												 ElGrey - 6 Wrz 2010,  05:46
  OK zobacze na zywo to sie zobaczy, te dokladki to nie mus i nie przed zima, bo nie wydole, a wylapac je to juz wyzsza sztuka i duzo szczescia trzeba miec, a zdjecia wnetrza beda lepsijsie wiec bez domyslow jest skora, wiec spokoj prosze    
												 grzes87 - 6 Wrz 2010,  09:55
 
  	  | ElGrey napisał/a: | 	 		  a mi się wydaje, że widzę szwy    | 	   
 
w powiekszeniu widac cos wiec faktucznie jest ale z daleka na miniaturce nie wyglda wiec mea culpa   
												 hubi_2006 - 6 Wrz 2010,  11:27
  A LUZAK nie miał czasem diodowych lamp tylnych?
												 ElGrey - 6 Wrz 2010,  14:59
  mial, ale sprzedal ja tak jak na zdjeciach, ponadto i tak bym je zaraz wywalil    
												 rapet - 6 Wrz 2010,  18:31
  hola hola sreberko juz jedno jest w nazwie , tak na powaznie te srebne to cos w sobie maja he he he jakbys sprezyn sportowych szukał to mam na zbyciu    
												 hubi_2006 - 6 Wrz 2010,  19:33
 
  	  | rapet napisał/a: | 	 		  | hola hola sreberko juz jedno jest w nazwie | 	  
 
Mi tam Black Lady też podebrano      ehhh ciężko im coś oryginalnego wymyślić    
												 ElGrey - 4 Paź 2010,  17:32
  No to macie plagiat wycofany     
 
no i kilka nowych fotek dodalem     
 
 
[ Dodano: Sro Lis 17, 2010 18:12 ]
 
Ciezka bataliz z renowacja dobiegla konca, to efekty
 
Postanowilismy nie robic srebrnego auta i srebrnych fel, bo to strasznie monotonne, wiec padlo na cieply odcien grafitu     
 
 
 
 
w bazie
 
 
 
 
Gotowce     
 
 
no to nareszcie dotarly do mnie oponki i moglem zamatowac zestaw na aucie
 
 
 
Oczekujace juz na dotarcie auciska
 
 
     
 
 
Narazie zdjecia slabe ale sie podmieni, jak tylko auto umyje i bedzie jakias sesowna pogoda    
 
 
 
 
Po pewnej przerwie wiecej fot
 
 
A wiec udalo mi sie zdobyc dedykowany uklad wydechowy FK Automativ     
 
 
 
 
niestety wada 1 trzeba przerobic Kata by dolaczyc sie do tego wydechu, bo producet nie przewidzial tej czesci w zestawie...
 
2 to moja kobieta stwierdzila nie chce dwurorki, ma byc pojedyncze... no coz jak przerobie na pojedyncza to nie bede musial kroic zderzaka     
 
 
wiec efekt dzialan wyglada tak     
 
 
       
 
Dzwiek wydechu jest w deche     kobieta zadowolona i wyglada estetycznie, ale po przejechaniu 100 Km do bagaznika trafilo dodatkowe wygluszenie, bo niestety przy mocniejszym bocisnieciu dzwiek byl lekko meczacy, ale juz wszystko jest OK    
 
 
po wydechy czas na dolot, na poczatek wkladka, a pozniej jeszcze lepsze dostarczenie powietrza, ale jeszcze nie wiem jak      
 
 
 
 
 
oczywiscie na lato doszly 14 aluski, fordowskie nie krzykliwe, ale ladne     
 
 
 
 
CDN...
												 ElGrey - 19 Wrz 2011,  15:17
  Kontynacja walki z fofka      zaniedbanie tego auta jest straszne, od kilku miesiecy co sobote cos poprawiam po mechanikach.
 
Dostala wreszcie nowa skrzynie biegow     , musialem zrobic remat hebli z przodu i z tylu       plakac sie chce w przednich hamulcach uszkodzil jakis pajac oslony tloka i korozja podgryzla cylinder i zblokowalo zacisk      czujnik ABS byl zdemontowanu, a nastepnie zalozony nieprawidlowo i przetarl sie o opone     itd itp...
 
teraz cos pozytywnego :
 
Wymienilem przepustnica na wieksza z eskorta 1,8, po drobnej przerobce pasuje i dziala     , niesamowite ile daje wymiana tak taniego elemetu     auto teraz zbiera sie ladnie i ciagnie od dolu i na wysokich obrotach (na 4 biegu pojechala 160 km/h licznikowe i odpuscilem, bo strach     ) Pomiary na rolkach sa niezbedne, bo ciekawosc mnie trawi, ile te modyfikacje daly     
 
Auto przygotowuje pod lakier, ruda juz zostala wyproszona     co zaskakujace w tak poobijanym i fatalnie naprawionym aucie korozje znalazlem jedynie na progach za slupkiem A (wada wersji z szyberdachem bo tu splywa woda z rynienki) standardowe dziury w podlodze, ktorych nie widac bez wciagniecia calego wnetrza, znacznie lepiej niz w poprzedniej mojej Mk4 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19590 no i tylna klapa nadkola zdrowe     ale poprawilem mimo to i dodatkowo zabespieczylem     teraz poprawiam skrupulatnie to co spie.... tem powiedzmy na wyrost lakiernik co malowal to auto, praktycznie nie zostal zaden element ktoraego nie trzeba poprawiac, poczawszy od zderzaka poklejonego zywica     po luszczacy sie clar na tylnym zderzaku, efekty:
 
       
 
A jedynym elemetem, ktory jest w dobrym wrecz idealnym stanie i ma orginalny lakier jest gril     
 
ale jak skoncze to bedzie extra Mk4    
												 Marcin - 21 Wrz 2011,  07:02
 
  	  | ElGrey napisał/a: | 	 		  niesamowite ile daje wymiana tak taniego elemetu    auto teraz zbiera sie ladnie i ciagnie od dolu i na wysokich obrotach  | 	  
 
ja nie miałem takich wyraźnych odczuć po podmianie...
												 ElGrey - 21 Wrz 2011,  15:18
  A u mnie wlasnie przciwnie, teraz czuc ze auto swobodnie oddycha, co bylo problemem u mnie przed podmiana    (zwlaszcza na wysokich obrotach)  powiem ci ze nawet dzwiek silnika sie zmienil.
 
A sprint do 100 robi w 11,9      w 5 na 10 prob, ale tu jeszcz sa potrzebne dokladniejsze pomiary z odpowiednim ustrojstwem, bo to co ma znajomek jest malo wiarygodne     ale watpie ze ma przeklamanie wieksze niz 0,5 sekundy, wiec napewno jest dobrze    
												 Marcin - 21 Wrz 2011,  17:03
 
  	  | ElGrey napisał/a: | 	 		  A sprint do 100 robi w 11,9    w 5 na 10 prob, ale tu jeszcz sa potrzebne dokladniejsze pomiary z odpowiednim ustrojstwem, bo to co ma znajomek jest malo wiarygodne    ale watpie ze ma przeklamanie wieksze niz 0,5 sekundy, wiec napewno jest dobrze    | 	  
 
nie chce mi się w te wyniki wierzyć, ale może to ja mam przekłamane czasy, mi po przepustnicy i wydechu wyszło ok 12,7 mierzone interfejsem w dwie osoby. ewentualnie mój silnik jest już padłem... tylko dlaczego leje inne 1,25?
												 kenczorf - 21 Wrz 2011,  17:41
  kurde jezdzilem 1.25 i myslalem ze do 100wy zbiera sie w maks 10s...ale to tylko odczucia   
												 ElGrey - 21 Wrz 2011,  17:52
  No w moim egzeplarzu, jedyna naprawde dobra i w super stanie rzecz to wlasnie silnik, prawie 200 000 na liczniku, a ja leje pelen syntetyk i w ciagu roku uzytkowania NIE DOLALEM NAWET KROPELKI oleju, teraz zalalem dosyc dobrym olejem Midlanda (stosowanym w subaru) i jest extra     Gdyby silnik byl padaka to bym nie robil tego auta, tylko jak stala w marcu poszla by do ludzi    
												 ElGrey - 25 Wrz 2011,  07:38
  Wczoraj zrobilem kolejne pomiary innym urzadzeniem 2 osoby, to samo miejsce 4 przebiegi w 2 ten sam czas 12,4     jak widac niestety trzeba znalesc jeszcze inne ustrojstwo dla uwiarygodnienia wynikow     
 
Ale tez pogonilem swojego sporta 9,5 do 100     za 1 razem i da rade lepiej    
												 Marcin - 25 Wrz 2011,  11:01
  jaki masz wypas w mk4? bo tu też masa dochodzi, wiem że zefir kręcił dobre czasy mając golasa, ja za to mam otyłą wersje.
												 ElGrey - 25 Wrz 2011,  19:58
  Jaka tam otyla, w porownaniu do mojej nasz tylko klime, ktora cala wazy nie wiecej niz 30 kg, no chyba ze betonu w progi nalales    
 
Bardziej doszukiwalbym sie tego ze ty masz wydech kabinowany, a ja zbudowany kakretnie pod fieste, rursko 63 mm od poczatku do konca i tu moze byc ta roznica, ponadto robilem testy calkowicie kapletnym autem, nawet zapas wisial na miejscu    
												 Marcin - 26 Wrz 2011,  07:04
  bezpośrednie porównanie by zweryfikowało, której co lepiej pomogło.
 
Jak dla mnie rury 63mm na wydechu to stanowczo za luźno dla tej pojemności.
												 ElGrey - 26 Wrz 2011,  08:20
  Wlasnie z tego powodu przejscie na wieksza przepustnice dalo efekty, bo luzniej zrobilo sie na wlocie, a wiadomo ze tlumienie na ssaniu ma duze znaczenie w tej kwestii      
 
Wiesz Marcin to nie jest jakis wyscig kto pojedzie  0,5 sek szybciej moze u ciebie pomiary sa prawidlowe, a ja nadal mam za duze odchyly przy pomiarach, jedynie postawienie sie na cwiartke by wyjasnilo cala sprawe , a waga mojej to dokladnie 990 kg bo mialem okazje wjechac na wage i powiem nie wiem skad sie tych kilka kilosow wiecej bierze    
												 Marcin - 26 Wrz 2011,  09:28
  Moja waży 1030kg, paliwa było 1/4 zbiornika (wg książki 935-1084kg), ja tam wcale na siłę się nie upieram, że przez to co zrobiłem moja jest szybsza, bo tak na prawdę nie mam żadnego potwierdzenia na papierze, oprócz kilku startów na zlocie. Jak ktoś wydłubie więcej to też będę grzebał     
 
Co do samego luzowania w dolocie to żeby większa ilość powietrza coś dała musi być więcej beny, a u nas na górze jest lipa i przynajmniej u mnie powyżej 5,5k a może i nawet wcześniej jest spadek mocy.
												 ElGrey - 26 Wrz 2011,  18:22
  Wiem o co ci chodzi     ale grzebac w oprogramowaniu nie bede, mysle ze te przerobki wystarcza i tak rakiety z tego nie bedzie, wazne ze lepiej sie zbiera i ladnie brzmi, a i spalanie troszke poszlo w dol i o to biega     w tym momecie auto i tak nie jezdzi, bo jest calkowicie rozbebeszone     
 
   
 
Juz niedlugo trafi do lakierni    
												 ElGrey - 25 Paź 2011,  21:02
  Oto pierwsze szpiegowskie      zdjecia odmienionej Fofy
 
Bylo Mundast Silver     
 
Teraz jest kolor ktorego nie znajdziecie nigdzie bo jest zrobiony pod zamowienie mojej pani     i jeszcze nie dostal kakretnej nazwy     (ja chcialem by byl bardziej srebrny niz prawie milka, ale po pierwszym dorobieniu uslyszalem CHCE i tylko dodalem ile sie dalo srebrnego finiszu by lekko rozjasnic kolor i by ladnie w swietle gralo, oto jest)
 
   
 
 
Z biliska
 
 
 
 
 
 
Jeszcze nawet nie poskladana, ale juz cos, przynajmniej mam juz ja u siebie    
												 Marcin - 26 Paź 2011,  07:05
  eeee... yyyy... ciężko mi się ustosunkować do tego koloru      taki oryginalny jest    
												 ElGrey - 26 Paź 2011,  15:40
  CO przez to mam rozumiec     
 
To auto mojej polowicy i nie dziw sie ze ma zdecydowanie dziewczynski kolor     (Mk4 to i tak zdecydowanie najbardziej damska ewolucja fiesy, zaraz po Mk 7)
 
Kwiatkow napewno nie bedzie jesli chcesz dalej w ta strone brnac     predzej walnela by jakies czachy     
 
Powiem tak lakiernik ktory mi to malowal powiedzial ze jest zaje... ten kolor i tak ladnie grajacego w swietle jeszcze nie widzial     , jego znajomek (lakiernik) powiedzial ze to zdecydowanie odwazny kolor... i tu sie zgodze
												 mieszko - 26 Paź 2011,  15:48
  pewnie nie spotkasz drugiej takiej... a już na pewno nieprędko... oryginalna i wyróżniająca się w tłumie
												 grzes87 - 26 Paź 2011,  16:30
  a tak na marginesie duzo malowanie calej budy ? czy to po znajomosci robione ?
												 ElGrey - 26 Paź 2011,  16:44
  Ja przygotowalem auto calkowicie i dostarczylem jak na zdjeciu, (wybebeszone) wiec nie mozna powiedziec ze to jak malowanie normalne i nie po znajomosci, za 1000 zl. oczywiscie ja dostarczylem wszystkie materialy do malowania      lakierowanie tego auta wynioslo mnie wszystko co wydalem 2200 zl + kupa roboty wlasnej.
												 grzes87 - 26 Paź 2011,  18:05
  hmm powiem tak, i duzo i malo, duzo bo wiadomo ze fiesta juz nie ma tej wartosci co kiedys, malo bo myslalem ze znacznie wiecej wyjdzie. tez mnie czeka kiedys taki zabieg ale juz teraz mniej wiecej wiem jaki koszt tego wyjdzie. zobaczymy jak bedzie po zimie (u mnie rzecz jasna)    
												 Marcin - 26 Paź 2011,  18:46
 
  	  | ElGrey napisał/a: | 	 		  CO przez to mam rozumiec   
 
To auto mojej polowicy i nie dziw sie ze ma zdecydowanie dziewczynski kolor    (Mk4 to i tak zdecydowanie najbardziej damska ewolucja fiesy, zaraz po Mk 7)
 
Kwiatkow napewno nie bedzie jesli chcesz dalej w ta strone brnac    predzej walnela by jakies czachy    | 	  
 
co się bulwersujesz, wcale nie miałem na myśli krytyki, po prostu chyba bym na taki się nie zdecydował, co nie znaczy, że sam w sobie ten kolor jest brzydki... musiałbym go jeszcze zobaczyć na żywca w słońcu, bo zdjęcia nie oddają efektu.
												 ElGrey - 26 Paź 2011,  19:04
  Wcale sie nie bulwersuje, tylko sam mam mieszane uczucia co do tego koloru... poprostu musze sie przyzwyczaic     bo tego koloru nie da sie zignorowc...
 
To jest zawsze ta niepewnosc jak to bedzie wygladac, porownac z niczym nie mozna a probka powiedzmy 10 x 10 to nie cale auto, dodatkowo kolor zrobiony od podstaw...
 
Nawet moje kochanie jak zobaczyla efekt koncowy (choc probke zatwierdzala) to jej na usta targlelo sie tylko "o ku...."     choc jest zachwycona, ale szok byl    
												 ElGrey - 1 Lis 2011,  12:13
  Glowne prace nad autem zosaly zakonczone, lakiernik zasugerowal by nie polerowac auta bo jest zimno i lakier nie utwardzi sie tak szybko... wiec z radoscia ta czynnosc pozostawiam sobie na wiosne     
 
Kolor wrzos metalik i tego sie trymajmy     
 
 
     
 
Jedynie tylne lampy podpolerowalem, a niech wygladaja jak nowe     
 
Oficjalnie fofa spuszczona z lancucha    
 
     
 
 
kolor byl tez tak pomyslany by nie gryzl sie z szarym w naszym egzeplazu wnetrzem     
 
 
 
 
 
Przedemna jeszcze zamatowanie listew bocznych, to za jakis czas i zmiana felg w zimowkach bo zeszloroczny kolor nie bedzie pasowal teraz do auta za diabla     
 
 
Fofa zostala dodatkowo gruntownie wyciszona matami bitumicznymi i neoprenem o grubosci 10 mm. efekt jest wyrazny     niestety gosniki jeszcze zostaly z przodu seryjne, ale to tez musi poczekac bo kasy brak    
 
 
Zasadniczo efekt koncowy jest bardzo dobry, gdy doszly elemety wyposazenia zewnetrznego, auto juz tak nie razi swoim kolorkiem czern poprostu pasuje do tego koloru, ciesze sie ze klamek nie pomalowalem pod kolor i listwy boczne tez zostaja czarne 
 
 
 
												 TSRules - 1 Lis 2011,  13:35
  Jak dla mnie kolorek zadżebiasty, na żywca pewno jeszcze lepiej wygląda, taki rzadko spotykany, faktycznie czarny pasuje i też bym tak zostawił    
												 ElGrey - 2 Gru 2011,  22:47
  Ostatnio na necie znalazlem przez przypadek w zasadzie, takie ustrojstwo
 
 
 
 
Jest to modol swiatel do jazdy dziennej, niby nic w tym nie jest specjalnego, ale..
 
Urzadzenie podlaczemy do lamp orginalnych pojazdu, mianowicie ustrojstwo uzywa swiatel drogowych w 30% ich mocy, to swietnie bo nie trzeba nic ciac kabinowac ani wprowadzac ciezkich do przelkniecia przerobek, dodatkowo uzywajac zwyklych zarowek nie musze bawic sie z LEDami, ktore jeszcze nie sa perfekcyje (oczywiscie te w niskich cenach) niejednokrotnie widzialem zestawy z homologacja, ktore po krotkim czasie uzytkowania poprostu zaczynaja migotac, a nastepnie padaja      a nie kosztuja na tyle malo by wymieniac je 2 razy do roku.
 
 
 
 
Urzadzenie dostajemy z 2 letnia gwarancja, instrukcja montazu, wiazka do podlaczenia, laczkami i oczkami na klemy.
 
Do zamatowania wykozystalem zestaw narzedzi jak na zdjeciu i oczywiscie zrezygnowalem z szybkolaczek na rzecz standardowego polaczenia lutowanego, bo tak mi sie wydaje sie ze jest lepiej, i estetyczniej     od fanaberia     
 
 
 
 
Modul zamontowalem tymczasowo na puszcze akumulatora za pomaca paskow elektrycznych (jak pojezdzi i wszystko bedzie tak jak obiecuje producet to sie zamatuje pozadnie     
 
 
 
 
ze wzgledu na to ze luzne przewody szybko sie przecieraja umiescilem przewody do lamp i sterowania w rurce elektrycznej, zawsze to organizuje calosc jakos     
 
 
 
 
Przewody od swiatel drogowych i pozycji jest bardzo latwo znalesc nawet bez miernika bo te same kolory ktore sa w orginalnych lampach lewych sa te same co w wiazce auta, wic fioletowy z czarnym to drogowe, pomaranczowy z niebieskim to pozycja, a w prawyn drogowe to fioletowy z pomaranczowym
 
 
 
 
Polutowane i zabespieczone termokurczka i zaplecione tasma izolacyjna jak orginal     
 
teraz tylko podlaczenie do akumulatora i wsadzenie bespiecznika w module.
 
     
 
 
Tak to wlasnie dziala na zewnatrz:
 
 
 
 
Przekrecamy kluczyk i uruchamiamy auto, po 5 sek. wlaczaja sie swiatla drogowe z moca 30% i nic poza tym (nasze dzienne)
 
Sygnalizacja drogowymi swiatla jak fabryka dala 100%
 
Po zalaczeniu postojowych dzienne natychmiast gasna i oswietlenie dziala jak by go nie bylo, mijania + drogowe tez wszystko cacy jak na zdjeciu.
 
Po zatrzymaniu sie i unieruchomieniu silnika swiatla dzienne swieca sie jeszcze 15 sek i gasna samoczynnie tyle     
 
Teraz faza testow i moze jak sie nie popsuje to zakladam do Mk6, kolesie ktorzy to produkuja mowili mi ze do Mk 6 zakladali i gra, ale ja w swojej Mk 6 raczej podlacze swiatla przeciwmgielne, bedzie lepiej wygladac     
 
Co wy na to ?
												 TSRules - 3 Gru 2011,  12:12
  fajne, tylko pytanie jakie koszta tego cuda  ?
												 ElGrey - 3 Gru 2011,  15:35
  130 zl zapomnialem dodac taki tam drobiazg    
												 Stunt_Man - 3 Gru 2011,  19:04
  zamontuj turbo
												 ElGrey - 4 Cze 2012,  14:23
  No i mamy kolejne niezbędne zmiany w wozidełku, a mianowicie czas nadszedł na wymianę amorków      z tylu zmoczył się jeden, wiec postanowiłem nie czekać aż coś się z przednimi zacznie dziać, lub sprężynami i zakupiłem zestawik     
 
  
 
Cena całego zestawu była tak zachęcająca że nie moglem się oprzeć     teraz jeszcze poduszki pod amorki tylne i będzie komplet do zmiany    
												 ElGrey - 26 Wrz 2012,  20:02
  No i fofa została zglebiona robiłem porządki w fotkach wiec wrzucam kilka poglądowych     
 
Zastanawiało mnie co tak mi na tyle puka i mnie do szalu doprowadza, odpowiedz     od razu 2 tylne sprężyny walnięte     
 
  
 
takich klockow to jeszcze nie widzialem     
 
     
 
Nowy set
 
  
 
I efekt końcowy, kobita mówi że jej się znacznie lepiej jeździ (to najważniejsze) i komfort jazdy nie ucierpiał a wręcz przeciwnie... to jej zdanie     
 
Auto jest sztywniejsze na większych wybojach decha, ale to przecież progresy wiec nie dziwi mnie to, prowadzi się jak po sznurku, ale już 2 osoby na tyle i auto na nierównościach działa jak katapulta i rebiata z tylnych siedzeń dach zalicz aż miło     ale zawieszenie nie dobija wiec jest naprawdę     
 
Dodatkowo dodałem kolejny bibelot ze stajni originale, a mianowicie zegarek z termometrem, na zimę jak znalazł     
 
  
												 
					 | 
				 
			 
		 |