| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Sport w FKP - 5 edycja KJS "Puchar Dziekana wydz.Mech.PWr"
 
 Piter - 21 Kwi 2010,  13:15
 Temat postu: 5 edycja KJS "Puchar Dziekana wydz.Mech.PWr"
 Żarty się skończyły, czas spróbować sił w poważniejszej imprezie, czyli FKP Race & Rally Team w imprezie Automobilklubu Dolny Śląsk
   
 
5 edycja KJS "Puchar Dziekana wydz.Mech.PWr"
 będąca 2 rundą Dolnośląskich Mistrzostw Okręgu
 oraz 2 rundą Mistrzostw Klubowych Automobilklubu Dolny Śląsk.
 
 25 kwietnia 2010 
 START - godz. 10.00 ul.Wybrzeże Wyspiańskiego parking przy C 13
 Sz 1,5,9 - Niskie Łąki - asfalt
 Sz 2,6,10 - Parking na ul. Mickiewicza - kostka"puzle"
 Sz 3,7,11 - parking 3M ul. Kowalska - kostka "puzle"
 Sz 4,8,12 - parkingi Wyższej szkoły logistyki i transportu ul.Sołtysowicka - beton,   asfalt, kostka"puzle"
 Przegrupowanie i META - parking C 13 ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
 
 Wpisowe:
 studenci Politechniki Wr. i kobiety za kierownicą - 70zł
 członkowie Automobilklubu Dolny Śląsk z opłaconymi składkami - 120zł
 pozostali uczestnicy - 140zł
 Wpłata na konto; PKOBP 46 1020 5242 0000 2902 0152 2580 tytułem-wpisowe kjs puchar dziekana - nazwisko kierowcy
 
 ZGŁOSZENIA nalęży wysyłać pocztą elektroniczną na adres ; biuro@automobilklub.org
 
 ...................................................................................................................................
 
 Patrząc na konkurencję to pojedziemy dla fanu
  ale czas wysunąć nos nieco po za tor kartingowy   Parzych - 21 Kwi 2010,  14:07
 
 Życzę powodzenia...
   trzeci - 21 Kwi 2010,  19:39
 
 Powodzenia Piter
   Piter - 23 Kwi 2010,  13:15
 
 Myślę że się druga ( ta lepsza, myśląca ) część załogi nie obrazi jak podam do ogólnej wiadomości że
 Czarna Curva Rally Team jedzie w składzie Piter - Sowa
       portier - 23 Kwi 2010,  14:12
 
 szkoda, ze to sie nie odbywa w tydzien pozniej, w dlugi weekend, bo akurat bede we Wrocławiu i bym sobie popatrzyl jak sie Curva porusza:P
 
 powodzenia!
   sowa - 23 Kwi 2010,  16:27
 
 się nie obrazi .....lizuuuusieeeee
 
 kciuki się przydadzą, bo pełen spontan
  ...no i nigdy sowa z przepiórą w parze nie latały   ..........przynajmniej nie w aucie i nie na trzeźwo
   trzeci - 23 Kwi 2010,  17:33
 
 
  	  | sowa napisał/a: |  	  | kciuki się przydadzą, ... | 
 Bendziem trzyzmać, bendziem i to mocno
   Choć można być spokojnym, bo załoga mocna i auto też daje radę.
 Pozdro ...
 Żółwik Tuptuś - 23 Kwi 2010,  19:05
 
 
  ja też trzymam za Was kciuki   ivanek - 23 Kwi 2010,  20:11
 
 Przyjechałbym lecz pracuję - ale w zamian mocno trzymam kciuki !!
   mikolaj_r - 24 Kwi 2010,  09:16
 
 Trzymam kciuki
   sowa - 24 Kwi 2010,  22:40
 
 Przepiór czekaj na mnie z moooocną, słooodką kawą
   Dzisiaj cały dzień razem z AK Gorzowskim sędziowaliśmy rajd 4x4 w Drezdenku. Może laka toto nie pali, czy z piskiem nie ruszy..... za to piachem i błotem rzuca na parę metrów i podjedzie wyrypami pod skarpy 2:1
  było grubo   
 
     
 
 
 dozo jutro
   Piter - 24 Kwi 2010,  22:46
 
 Eeee ale ja nie mam termosu.
 
 Tylko sie dobrze doczyść z tego błota bo dziś auto umyłem specjalnie na ta okoliczność
     Wez taśmę lakierniczą/malarską jak masz żeby przekreślić inne numery na budzie,
 sowa - 24 Kwi 2010,  22:50
 
 improwizuj
   .....akurat puszczałam start na suchej próbie, więc się tylko dobrze wytrzepię  :dorozpuku:
 
 taśmę mam- nowa rolka,..... mam nadzieję że wystarczy na wszystkie  :yyy:
 tommirs - 25 Kwi 2010,  09:54
 
 Hehe...brawo za odwagę!
 Tak...widzę, że łapiesz bakcyla, zaczyna się od kartingu/toru a później coraz to ciekawsze, bardziej wymagające od auta i kierowcy imprezy.
 Trzymam kciuki!
 trzeci - 25 Kwi 2010,  16:03
 
 Teraz to już tylko czekać na wieści jak poszło Piterowi i sowie
   Oby było jak najlepiej
   bidżej - 25 Kwi 2010,  17:42
 
 jeszcze jeżdżą czy jak? proszę się chwalić...
 sowa - 25 Kwi 2010,  20:49
 
 juz pojezdzili
   Zabawa przeeeeednia, impreza bardzo szybka i dobrze zorganizowana no i pogoda aż za bardzo dopisała
   Startowaliśmy w klasie trzeciej (poj ~1.3-1.6) z czego były trzy FSO, my a póżniej CRXy i tym podobne auta na C, P106 Rally, Clio Sport i Saxo. Konkurencja więc baaaaaaaaaaaaardzo mocna i w klasie wylądowaliśmy na 7 lokacie.
 Do ogłoszenia generalki nie doczekaliśmy już, ale mamy nadzieję ,że będzie jakoś opublikowana w necie. Z naszych szacunków będziemy jakoś w połowie stawki.
 
 To detale, ale najważniejsze fakty to to, że Czarna Curva dała radę!!!!!, ukończyliśmy rajd bez większych problemów, Przepiór bardzo szybko wyłapywał swoje błędy i z przejazdu na przejazd się poprawiał (nawet o 4 sek!!!!), .....zachowując przy tym trzeźwość umysłu
    no i na 10 przejazdów nie wyłapaliśmy żadnej kary ani taryfy   
 
 
 .....ja chcem jeszcze... a do YTP tyle czasuuuuuuu
   Żółwik Tuptuś - 25 Kwi 2010,  20:52
 
 
   
 Gratulacje dla Was i dla Auta .
 
 Z rozmów telefonicznych wiem co się u Was działo , ale i tutaj pogratuluję
   
 Tak Trzymać
     trzeci - 25 Kwi 2010,  21:08
 
 Ja też gratuluję wyniku i zazdroszczę emocji.
 Czyste przejazdy, poprawianie czasów - to świetna podstawa do tego co dalej
   A jak chcecie jeszcze, to iść za ciosem i może spróbować tutaj ?
 Termin bliski a odległość też chyba do przełknięcia.
 Od nas z ZS wybiera się tam papikowa ekipa.
 Pozdro ...
 Rkalitka - 25 Kwi 2010,  21:11
 
 Gratuluję występu i zazdroszczę emocji
   
 Mam nadzieję, że te dwa tygodnie do YTP szybko zlecą
   sowa - 25 Kwi 2010,  21:17
 
 
  	  | trzeci napisał/a: |  	  | A jak chcecie jeszcze, to iść za ciosem i może spróbować tutaj ?
 Termin bliski a odległość też chyba do przełknięcia.
 Od nas z ZS wybiera się tam papikowa ekipa.
 Pozdro ...
 | 
 
 Nysa po szutrach jedzie, więc nie wiem czy by się LOY zgodził :yyy:
 Piter - 25 Kwi 2010,  21:18
 
 Ehhh ciężko zebrać w kilku zdaniach to co się czuje siedząc w małej starej czarnej puszce między całą masą szybkich rajdówek.
 Fajna impreza, obstawiona silnymi załogami. Na wielu było aż miło patrzeć jak zbierają się te małe wyścigówki ( przesiadamy sie na saxo
  ) Zajęliśmy w swojej bardzo mocnej klasie 7 miejsce z czego jesteśmy zadowoleni i w generalce klasując się ok połowy stawki ucierając nosa nie jednej rajdówce
   O sile naszej klasy może świadczyć to że z tym samym czasem w klasie 4 (1.8 i 2.0) mieli byśmy 5miejsce a w klasie 2 czyli tak naprawdę mocowo najbardziej nas zbliżonej mieli byśmy miejsce 2.
 No ale jest jak jest. Ostatecznie klasa 3 i 7dme miejsce między pugiem 106, saxo i cała masą aut na "c"
 Fajne próby na których czasy poprawialiśmy z każdym przejazdem urywając kolejne 1-2 sek.
 Nie popełniliśmy żadnych rażących błędów. Auto na różnych nawierzchniach spisało się świetnie. W zasadzie żadnych problemów z trakcją. Xr-kę można cisnąć do dechy i tylko trzymać mocno bo kierę wyrywa jak cholera.
 Większość patrzyła na nas i na fiestę nie bardzo poważnie. Inni podchodzili zaciekawieni i klepali nas po ramieniu. Ale największe wrażenie na zawodnikach zrobiły naklejki z Poznania!
 -Byliście na Torze Poznań tą fiestą ?!? - I jak tam jest ???
 Na koniec ( sowa juz odjechała jakąś skodą czy coś ) podszedł do mnie jeden ze sponsorów - Radio Wrocław - i zaproponowali przeprowadzenie ze mną wywiadu i prezentacji auta na antenie radia
   
 Podobało się nam aby więcej takich okazji to pojeżdzawek.
 
 sowa dzięki za przyjazd, bez Ciebie bym sobie nie poradził.
 I mimo kilku chwil zawahania
 np: przed hydrantem, nie- za hydrantem, nie ...
   albo : na rondo, na rondo, a nie jednak w lewo
 lub: dzida do mety, dzida,dzida, a faktycznie jeszcze tan pachołek - dobrze że pamiętałeś, teraz do mety
   było naprawdę SUPER
   
 Niebawem w necie pewnie pojawia się różne fotki bo fotografów było sporo.
 
 [ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 22:22 ]
 trzeci, dla mnie 1-2 Maj odpada organizacyjnie
 
 [ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 22:23 ]
 Hehehe się naprodukowałem a sowa już zdążyła opisać jak było
       trzeci - 25 Kwi 2010,  21:54
 
 
  	  | sowa napisał/a: |  	  | Nysa po szutrach jedzie, więc nie wiem czy by się LOY zgodził | 
 Teraz Piterowi nie pasuje ale na przyszłość to ciiiiii ... nic LOY-owi nie mówić, a jakby co to zwalić winę na myjnię automatyczną
   
 Piter daj znać kiedy ten wywiad będzie i o nagranie się postaraj, żeby zostało w Klubie
   Piter - 25 Kwi 2010,  21:55
 
 Nie myję xr-ki na myjni automatycznej! Wypraszam sobie
     
 Ale sopko jeszcze coś na pewno razem z sową pojedziemy
     Parzych - 25 Kwi 2010,  22:06
 
 No to i ode mnie gratulejszyn
   Piter - 27 Kwi 2010,  14:29
 
 Dzięki Asia za analizę wyników. Wychodzi na to że im krótsza, bardziej kręta próba to możemy nawiązać równa walkę z najlepszymi.
 Były próby które jechaliśmy na różnicy niecałej sek, a były tez takie gdzie byliśmy szybsi od puga czy saxo
   Najwięcej straciliśmy na próbach gdzie trzeba było jechać długo prosto
       Zdjęć z imprezy nie mogę znaleźć w necie
   
 [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 15:38 ]
 http://rajdy.hoga.pl/galeria/galeria.asp?gid=1919
 trzeci - 27 Kwi 2010,  17:17
 
 To bardzo dużo znaczy, że nadrabia się do mocniejszych aut tam gdzie liczy się technika jazdy a nie sama moc.
 A dokładnie to, że bardzo dobry z Ciebie łącznik pomiędzy fotelem a pedałami
   
 Co do zdjęć, to jeszcze  takie znalazłem.
 I choć wzrok może mnie mylić, bo jestem skonany jak koń po kilku odcinkach Bonanzy, to jednak mogę się założyć o zgrzewkę Stronga, że na jednym z nich widać Twojego pilota przy stole biesiadnym
   Pozdro ...
 Adam bytec - 27 Kwi 2010,  17:18
 
 fajna ta wasza fieścinka , startowałem w tym rajdzie cinquecentem jako pilot i szybko zwróciłem uwage na wasze auto. profesorka;]
 
 [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 18:22 ]
 http://www.youtube.com/watch?v=fa4EVGqtV1M
 film z naszego wystepu;]
 
 [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 18:34 ]
 i nie wiem jak
 Wy ale ja miałem duże problemy na  3m dostaliśmy za to 2 limity , za pierwszym razem nie zauważyłem pachołka (tego za rondem)... nie widziałem tego placu wczesniej i mialem duże problemy
 Piter - 27 Kwi 2010,  19:36
 
 
  	  | trzeci napisał/a: |  	  | jednak mogę się założyć o zgrzewkę Stronga, że na jednym z nich widać Twojego pilota przy stole biesiadnym   Pozdro ...
 | 
 Ano, jest
   
 
 Adam bytec 3M fajna próba była
  Najszybsza i tam najwięcej traciliśmy do rywali   Ogólnie nie mieliśmy z nią problemów ( kwestia opisana trasy przed startem
  ) choć to prawda że na przy pierwszym przejeździe łatwo było się pogubić. Nie było widać trasy z perspektywy auta, trzeba było zdać się na to co czyta pilot   Kilka załóg tam cofało
   
 |  |