|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Car Audio i CB - Przez głosniki słychać prace silnika - powaga 
						
												 MARKONI 100 - 22 Sty 2009,  12:36 Temat postu: Przez głosniki słychać prace silnika - powaga Witam, odkąd załozyłem radio i podłaczyłem je przez standardową kostke, gdy przełacze z FM na AM to słychac jak głosniki szumią w tym samym rytmie co silnik, kiedy dodam gazu głosniki to samo szumia głosniej , kiedy auto na zimnym silniku i małych obrotach pracuje nierówno to głosniki równiez szumią w tym samym rytmie. Dodam ze radio zle odbiera ale FM i łapie dużo zakłocen. Pod jakie inne zasilanie moge podłaczyc radio aby nie miec takich ani innych problemów
												 arecki - 22 Sty 2009,  12:45
  podłącz bezpośrednio do akumulatora...daj na kablu tylko jakiś bezpiecznik    
												 SpiderMAN - 22 Sty 2009,  21:38
  A plus prosto z akku masz przy zapalniczce...   , albo jak jej nie masz, to tam tez jest, kostka...   
												 uciu - 22 Sty 2009,  23:15 Temat postu: Re: Przez głosniki słychać prace silnika - powaga
  	  | MARKONI 100 napisał/a: | 	 		  | Witam, odkąd załozyłem radio i podłaczyłem je przez standardową kostke, gdy przełacze z FM na AM to słychac jak głosniki szumią w tym samym rytmie co silnik, kiedy dodam gazu głosniki to samo szumia głosniej , kiedy auto na zimnym silniku i małych obrotach pracuje nierówno to głosniki równiez szumią w tym samym rytmie. Dodam ze radio zle odbiera ale FM i łapie dużo zakłocen. Pod jakie inne zasilanie moge podłaczyc radio aby nie miec takich ani innych problemów | 	  
 
 
Załóż filtr antyzakłóceniowy przed kostką i problem zniknie, kupisz chyba w każdym sklepie caraudio, kosztuje kilka, może kilkanaście złociszy
												 dida - 26 Sty 2009,  22:24
  filtr nie zawsze pomaga tak jak bysmy chcieli..sam miałem ten problem..filtr pomógł w 50 %....ale w 100%pomogło podłaczenie bespośrednio pod akumulator +   
												 bidżej - 9 Lut 2009,  22:50
  a może pora przyjrzeć się kablom WN i świecom?
 
u mnie po wymianie "sztyrkanie" w głośnikach zniknęło.
												 kapel - 9 Lut 2009,  23:11
  ja mam tak samo u siebie:) mam jakies stare radio blaupunkta z 85r i tam sa jakies 3 fale. na fm normalnie odbiera tylko na tamtych 2 tak slychac:) na jednej fali chodzi jak maluch a na drugiej strasznie piszczy:) u mnie nawet kierunki jeszcze slychac jak dobrze sie wsluchasz:)
												 Alley - 12 Lut 2009,  00:38
  Tak mam na radiu CB. Mimo tego, ze mam podłączone pod zapalniczke i idzie po kablu bezpiecznik to musze przy włączonym silniku squelch ustawic na duzo wyzej co sie wiaze z duza utrata zasiegu, co lepsze gdy połącze GPS do zapalniczki jeszcze bardziej musze podkrecic squelch, zaden antyzakloceniowy filtr nic nie dał jak patrzylem u elektryka   
												 FiFa - 12 Lut 2009,  02:07
  na radiu CB to jest normalne ze słychac jak silnik pracuje, radio CB duzo syfu sciaga....
 
A co do normlanego radia poprostu sprawdzic podłącze zasilania, a najlepiej pociagnac nowe od aku i sprawdzic czy nie mam masy na antenie, znaczy sie czy radio nie ciagnie masy przez antene    
												 gueli - 1 Kwi 2010,  15:09
  mam podobny problem ale ze wzmacniaczem    jak silnik nie jest uruchomiony to nie ma zadnych zaklocen, ale po odpaleniu slychac z glosnikow podlaczonych pod wzmaka szumy ktore zmieniaja ton razem z obrotami silnika. w glosnikach slychac tez jak np plyta sie w radyjku wgrywa      wzmacniacz jest podpiety wprost do akumulatora wiec to odpada. co moge zrobic w takim razie? filtr?
												 arecki - 1 Kwi 2010,  16:44
  filtr
												 gueli - 1 Kwi 2010,  19:44
  no i dupa, filter nic nie pomogl      w sobote od nowa ukladanie kabli     
												 arecki - 1 Kwi 2010,  20:03
  to kup lepszy filtr (nie filter)
												 gueli - 1 Kwi 2010,  20:14
  tak czy siak kable musze poprowadzic jeszcze raz bo niechlujnie to zrobilem    moze jak sie troche postaram to problem sam zniknie    
												 portier - 1 Kwi 2010,  21:19
  kable poprowadz z dala od alternatora i kabli wn
												 bidżej - 1 Kwi 2010,  21:35
  a kiedy ostatni raz zmieniane kable WN właśnie?   
												 gueli - 1 Kwi 2010,  23:27
  no kable poprowadze po lewej stronie auta, przy ecu. kable WN wymienialem 3 tygodnie temu   
												 rapet - 2 Kwi 2010,  11:42
  Nie filtr bo one tylko na umysł działają      tylko podjechać do jakiegoś kumatego elektryka żeby kondensator dobrał i założył , a jak sie nie chce elektrykowi płacić to na www.elektroda.pl poszukać .    
												 Pantol89 - 4 Kwi 2010,  23:40
 
  	  | gueli napisał/a: | 	 		  mam podobny problem ale ze wzmacniaczem    jak silnik nie jest uruchomiony to nie ma zadnych zaklocen, ale po odpaleniu slychac z glosnikow podlaczonych pod wzmaka szumy ktore zmieniaja ton razem z obrotami silnika. w glosnikach slychac tez jak np plyta sie w radyjku wgrywa    wzmacniacz jest podpiety wprost do akumulatora wiec to odpada. co moge zrobic w takim razie? filtr? | 	  
 
czasami jest tak szeczulnie gdy masz radio pioniera że jest upalona masa na RCA i przez to powstają takie zakłucenia filtry tak naprawde obcinają pewne częstotliwości i to nie jest rozwiązanie.... po pierwsze położenie kabli + i sygał prawym progiem, rca jak jest możliwość to lewym najlepiej jak nie mają stycznoiści z innymi kablami
												 gueli - 5 Kwi 2010,  23:10
  moje radio nie ma wyjsc na RCA dlatego stosuje przejsciowke. moze to ona jest powodem problemu?
												 kuna9 - 19 Kwi 2010,  08:46
  Jeśli robicie instalacje pod wzmacniacz i wyciągacie samego "+" z aku to zawsze będą jakieś zakłucenia , trzeba puszczać drugą żyłę "-" z aku to wtedy będzie 100% sukcesu:) A co do filtra pętli masy to działają lecz obcinają mówiąc potocznie dźwięk
												 
					 | 
				 
			 
		 |