| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Elektryka - Philips GT150 Power2Night + Philips BlueVision
 
 amokk - 20 Lis 2007,  22:14
 Temat postu: Philips GT150 Power2Night + Philips BlueVision
 Zakupiłem w końcu do Fiesty żarówki H4 Philips GT150 Power2Night (12V 60/55W) oraz postojówki W5W Philips BlueVision (12V 5W)
   
 
     
 Poniżej oryginalna żarówka H4 Motorcraft (12V 60/55W) oraz H4 Philips GT150 Power2Night (12V 60/55W)
   
 
     
 Tu widzimy różnicę między postojówkami
   
 
   
 Na czas testów żarówki Philipsa założyłem po prawej stronie :i:
 
 Porównanie żarówek postojowych W5W
   
 
     
     
     
 Porównanie żarówek H4 (światła miijania)
   
 
     
     
       
 Porównanie żarówek H4 (światła drogowe)
   
 
     
     
       
 Z testów wynika, że żarówki H4 Philips GT150 Power2Night faktycznie świecą światłem jaśniejszym niż oryginalne żarówki Motorcraft.
 Barwa światła jest bardziej biała, a pod pewnym kątem jest dostrzegalny błękitny poblask.
 
 Natomiast jeśli chodzi o postojówki W5W Philips BlueVision to mimo niebieskiej powłoki, barwa światła także jest biała.
 Jak informuje producent, żarówki te mają taką samą temperaturę barwową, 3400 K, jak w żarówkach Xenon.
 
 Podsumowując całość testów, osobiście jestem bardzo zadowolony z zakupu, tym bardziej, że na Allegro można kupić te zestawy żarówek za rozsądne pieniądze
   
 Dodatkowo zapraszam na tę stronę :i:
 Piter - 21 Lis 2007,  09:15
 
 To dodam że jeździłem na identycznych żarówkach i notorycznie zbierałem zjebke od innych kierowców za jazdę na długich i oślepianie w nocy. Musiałem obniżyć reflektory ( elektryczne) i w efekcie nie wykorzystywałem tych żarówek. Ustawienie lamp sprawdzałem na kilku stacjach kontroli pojazdów i wszędzie mówili że światła są dobrze ustawione.
 Czemu tak sie działo, nie wiem.
 amokk - 21 Lis 2007,  16:50
 
 Jak widać na zdjęciach, snop światła z obu żarówek jest na tej samej wysokości, więc raczej nie ma szans, abym kogoś oślepiał.
 Na razie jeszcze nikt mi nie mrugał
   jackrzec - 21 Lis 2007,  23:31
 
 
 Coś nie tak, bo xenony maja powyżej 5000 w sumie aż do 12000 K. A te philipsy co założyłeś, to zaj..cie ładnie świecą - miałem takie, ale jedną szlag trafił i chwilowo zmieniłem na zwykłe 	  | amokk napisał/a: |  	  | 3400 K, jak w żarówkach Xenon. | 
 amokk - 22 Lis 2007,  15:25
 
 Podaję dokładną informację z tyłu opakowania postojówek
   
 Taka sama temperatura barwowa, 3400 K, jak w żarówkach Xenon.
 Niebieskie światło o dłuższej trwałości.
 
 Dlaczego producent piszę nieprawdę tego nie wiem
   Parch - 22 Lis 2007,  22:57
 
 
  	  | amokk napisał/a: |  	  | Podaję dokładną informację z tyłu opakowania postojówek   
 Taka sama temperatura barwowa, 3400 K, jak w żarówkach Xenon.
 Niebieskie światło o dłuższej trwałości.
 
 Dlaczego producent piszę nieprawdę tego nie wiem
   | 
 
 
 Hehehehe. Ja niedawno kupiłem H4 Philips BlueVision Xenon effect. Na odwrocie opakowania jest napis: "Taka sama temperatura barwowa, 4000 K, jak w żarówkach Xenon. Niebieskie światło o dłuższej trwałości."
 
 Nie domyślasz się Endrju dlaczego producent tak napisał?
   
 Żeby gadżeciarze tacy jak ja kupili za 80 zeta żaróweczki popryskane niebieską farbką, hehe.
 
 Na szczęście w Czeszce mam prawdziwe Xenony, więc jak mi się spali żaróweczka to wydam z 10 x tyle.
   jackrzec - 22 Lis 2007,  23:15
 
 Sorry! Źle się wyraziłem - temperatura barwy światła może być taka sama (bo to jest inaczej kolor świecenia), ale natężenie światła w lumenach czy luxach, to niebo a ziemia!
 zoharek - 23 Lis 2007,  00:23
 
 A temperatura czy będzie 3400, czy 4000 czy 5000 czy więcej, to i tak można napisać, że taka jak w xenonach, bo występują palniki o różnej barwie temperaturowej...
 jackrzec - 23 Lis 2007,  00:42
 
 No tak, z tym że zarówki HID występują od 5500 do 12000 (ale tych prawie nie ma, bo świecą na fioletowo aż)
 zoharek - 23 Lis 2007,  14:07
 
 http://allegro.pl/item269...z_zaklocen.html
 
 Od 4300 są na pewno. Ale może niższych faktycznie nie ma. Niemniej jakie by nie były, i tak palnik da więcej światła niż żarówka, a do tego bierze mniej prądu (35W).
 szynszyl - 23 Lis 2007,  15:36
 
 tak sie zastanawiam, bo nie myślałem, wczesniej nad tym...  mozna zamontować xenony w miejsce zwykłych żarówek + przetwornica? nie popali mi lamp?
 Parch - 23 Lis 2007,  18:50
 
 
  	  | szynszyl napisał/a: |  	  | tak sie zastanawiam, bo nie myślałem, wczesniej nad tym... mozna zamontować xenony w miejsce zwykłych żarówek + przetwornica? nie popali mi lamp? | 
 
 Pomoć jest taki przepis, że tzw. układ reflektora ksenonowego stanowi zestaw:
 1. lampa wyładowcza
 2. przetwornica
 3. układ samopoziomujący
 4. spryskiwacz
 
 Klosza nie powinno zniszczyć, ale przeróbek byłoby w ciumek. Do przeróbek najłatwiejsze są reflektory, w których światło mijania jest rozdzielone od światła drogowego. Czyli najlepiej byłoby najpierw kupić lampy morette i je przerobić na xenon lub bi-xenon
   
 Ponoć źle założone xenony samoróbki mogą być niebezpieczne podczas rozruchu.
 zoharek - 23 Lis 2007,  19:17
 
 be-ze-dura panie
   
 Sprawa wygląda tak: jeśli w danym modelu auta oryginalnie przewidziane były lampy ksenonowe, to jeśli dany egzemplarz ich nie posiada, to legalnie może poruszać się posiadając te 4 elementy. Aczkolwiek jeśli w danym modelu nie były przewidziane ksenony (np. Mk3, Mk4), wystarczą elementy 1 i 2 (które i tak zawsze są razem).
 
 Klosza nie zniszczy bo palniki mają niższy pobór prądu i niższą temperaturę (mniej się grzeją znaczy). Przeróbka jeśli chodzi o zestawy z allegro wygląda tak, że zamiast żarówki montujemy palnik, a wtyczkę która wpięta była w żarówkę wpinamy w przetwornicę, a przetwornicę łączymy z palnikiem i działa.
 
 Tyle w teorii, jak będę miał wolne 300zł, to pomyślę nad założeniem
   Parch - 23 Lis 2007,  19:51
 
 
  	  | zoharek napisał/a: |  	  | be-ze-dura panie   
 | 
 
 Dlatego napisałem "ponoć". W sumie to jak na dobre rozkręci się moda na ksenony w szrotwagenach się okaże, czy wystarczy sama lampa i przetwornica. Na razie cała zabawa jest traktowana przez wszystkich z przymrużeniem oka.
 
 
 
 
  	  | zoharek napisał/a: |  	  | Tyle w teorii | 
 
 I to jest idealnym podsumowaniem Twojej wypowiedzi
   Gdyby tak było na prawdę jak piszesz, to co drugi lampas w beemce albo pekaesie miałby już ksenona.
 
 No ale nic - montuj i dawaj relację na forum - jak wszystko będzie plug&play i będzie działać dłużej niż 2 tygodnie, to komisyjnie ................. Ci pokłon.
 jackrzec - 23 Lis 2007,  23:50
 
 Żadnego przymrużenia oka w tym temacie nie ma - diagnosta nie ma prawa przepuścić (chyba że nie zaskoczy że są inne żarówki). Nasze lampy maja homologację tylko i wyłącznie do stosowania z żarówkami H4 55/60W i żadne inne nie wchodzą w grę. Wymieniając źrodło światła na inne automatycznie lampa traci homologację.
 
 Co do scenica, to on owszem założył przetwornicę i żarówki HID biksenonowe i ładnie świecą, ale i tak zrobił to nielegalnie. Do żadnej xrki - on ma zderzaki od mk4 a lampy na normalne. 	  | szynszyl napisał/a: |  	  | przecież on montował halogeny do xr-ki | 
 Lokmen - 24 Lis 2007,  00:04
 
 http://motoryzacja.interi...-ksenony,992810 i wszystko na temat
 J@rek - 5 Gru 2007,  18:55
 
 A ja mam takie głupie pytanie
  czy w fieście MK 4 światła mijania to H4 a długie to H7:?: Proszę o szybką odpowiedź bo mi wczoraj jedna żarówka padła a niestety nie mam czasu się pobawić i sprawdzić  jakie tam siedzą
  a nie chciał bym mandaciku zarobić   Marcin - 5 Gru 2007,  19:12
 
 H7 krótkie, H1 długie
 Pablos - 17 Sty 2010,  17:06
 
 sory że odkopuje temat ale czy we fieście mk 3 z 1995 roku też są żarówki H4 ? Pytam bo chce kupic te philipsy
 JoeMix - 17 Sty 2010,  17:19
 
 
   
 [ Dodano: Nie Sty 17, 2010 17:20 ]
 
 Tak, sa H4,,, 	  | Pablos napisał/a: |  	  | czy we fieście mk 3 z 1995 roku też są żarówki H4 ? | 
 DziDzia - 18 Sty 2010,  15:07
 
 
  	  | Pablos napisał/a: |  	  | sory że odkopuje temat | 
 Nie ten temat żeś odkopał:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43780
 
 
 
 pozdro
   
 |  |