| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Mechanika silnika - Fiesta mk7 1.4 16v gotuje płyn
 
 Piotroooo - 13 Mar 2022,  17:29
 Temat postu: Fiesta mk7 1.4 16v gotuje płyn
 Cześć, mam na imię Piotrek napotkałem spory problem w aucie swojej dziewczyny mianowicie : Ford Fiesta 2010r 1.4 16v duratec 96KM z lpg
 Auto gotuje płyn. Diagnostyka takiego zachowania : niesprawne wentylatory, wynienine na nowe sprawdzane przed montażem ( sprawne) nieszczelny zbiornik wyrównawczy, wymieniony na nowy wraz z korkiem, termostat zamontowany nowy sprawdzamy 3x działa bez problemu, pompa wody sprawna test uszkodzenia UPG przeprowadzany 3 x z wynikiem negatywnym. Auto nadal się gotuje, po przejechaniu paru nastu km. Wąż chłodnicy górny bardzo twardy, wąż dolny idący do termostatu chłodny, próba uchylenia tylko korka zbiorniczka powoduje natychmiastowe gotiwanie i wyrzucanie plynu... Przyznam że kończą mi się pomysły dlatego proszę o pomoc i ewentualne podpowiedzi. Ogrzewanie sprawne
 JoeMix - 13 Mar 2022,  20:28
 
 Jak tam uszczelka pod głowica?
 Piotroooo - 14 Mar 2022,  16:25
 
 Nie rozumiem pytania kolegi.... Jak tam uszczelka pod głowicą? ...
 vegetagt - 15 Mar 2022,  17:51
 
 raz miałem taką akcje, że parownik puszczał lpg w układ chłodzenia, co powodowało objawy a'la upg.
 Czyli: zakręć butle w bagażniku, wyjeździj resztki gazu z układu i zobacz, czy się coś zmieniło.
 
 A chłodnica wody jest drożna? Bo troche mnie dziwi, że jeden wąż jest gorący i twardy, a ten po drugiej stronie już nie.
 JoeMix - 15 Mar 2022,  21:44
 
 Piotroooo skoro bardzo szybko gotuje płyn to może dmucha z cylindra któregoś, wypadało by odrzucić nieszczelność, przez sprawdzenie kompresji, druga sprawa, wywal termostat i zobacz jak będzie bez, na głównym układzie od startu,,,
 Piotroooo - 19 Mar 2022,  03:53
 
 Reduktor niby jest nowy ma nie cały rok ale hmmm. Sprawdzę to w sensie zakręcę bułkę a węże wodne połącze na ta chwilę jakaś rurką.
 Nie sprawdzałem zachowania bez termostatu, niby mam stary i mogę odciąć element pracujący i zostawić sam korpus żeby założyć uszczelkę, odnośnie chłodnicy hmmm, zdejmując dolny wąż wylatuje z niej sporo płynu, na podstawie tego myślę że jest drożna, ale ewidentnie coś powoduje zator bo nagrzewają się tylko do połowy
 
 |  |