Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka ogólna - Prawe drzwi od pasażera, głośnik i centralny

pawelec86 - 11 Gru 2017, 14:28
Temat postu: Prawe drzwi od pasażera, głośnik i centralny
Cześć Panowie,

mam problem bo w drzwiach pasażera od prawej strony nie działa ani centralny (zamyka się wszystko tylko nie to) ani radio- cicho i głucho. To przypadek, że tak jest, czy może wszystko idzie jedną wiązką? Jestem laikiem, także sorry jeśli gadam głupoty. Ogarnę to jakoś samemu?

slawomirro - 12 Gru 2017, 00:15
Temat postu: Re: Prawe drzwi od pasażera, głośnik i centralny
pawelec86 napisał/a:
Cześć Panowie,

mam problem bo w drzwiach pasażera od prawej strony nie działa ani centralny (zamyka się wszystko tylko nie to) ani radio- cicho i głucho. To przypadek, że tak jest, czy może wszystko idzie jedną wiązką? Jestem laikiem, także sorry jeśli gadam głupoty. Ogarnę to jakoś samemu?


Do słupka A z drzwi idzie jedna wiązka. Skoro nie działa nic, to sgeruję sprawdzenie wtyku w gumowym peszlu koło zawiasów. Być może się rozłączył.
Aby to podłączyć, to trzeba wyjąć schowek i namacalnie (dostępu tam brak i całość robi się na ślepo) poszukać takiego wygłuszenia, odklejamy je i mamy wtyk od wiązki drzwi. Jak nie przytrzymasz, nie uda się docisnąć wtyczki.

Oczywiście mogła też dostać się woda do wnętrza drzwi i głośnik szlag trafił, silnik elektrycznych szyb też i centralny również. Tyle, że to by wywaliło jakiś bezpiecznik i nie działało by nic, a nie tylko jedne drzwi.

pawelec86 - 12 Gru 2017, 06:59

Dodam tylko, że chodzi mi o tylne drzwi od strony pasażera, bo chyba źle to napisałem :)
slawomirro - 12 Gru 2017, 14:06

pawelec86 napisał/a:
Dodam tylko, że chodzi mi o tylne drzwi od strony pasażera, bo chyba źle to napisałem :)


a no tak :ok:

to elektryka szyb odpada.