|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Elektryka ogólna - [MK7] Światła na auto i czujnik zmierzchu
natala1900 - 12 Gru 2016, 12:45 Temat postu: [MK7] Światła na auto i czujnik zmierzchu Witam ! W mojej MK7 z Niemiec jest czujnik zmierzchu,po ustawieniu świateł na automatyczny tryb,w związku z obecnością tego czujnika w dzień światła nie świecą się,dopiero po zmierzchu,logiczne. Tylko że u nas jest obowiązek jazdy cała dobę na światłach. Moje pytanie czy jest możliwość wykombinowania czegoś aby światła na auto świeciły mi ciągle,nie tylko w nocy? Czy trzeba pozbyc się w jakiś sposób tego czujnika czy zostaje mi tylko kręcenie korbką za każdym razem gdy wsiadam do auta w celu włączenia świateł?
Z góry dzięki za pomoc, zanim odpowiecie weźcie pod uwagę że jestem laikiem + babą 😁
Pozdrawiam !
Freeman - 12 Gru 2016, 18:09
A jak nie przekręcisz do końca włącznika tylko ustawisz na przedostatniej pozycji, to nie świecą się?
michal77 - 13 Gru 2016, 00:17
Można to zaprogramować w serwisie, lub u kogoś kto ma IDSa (taniej).
natala1900 - 13 Gru 2016, 18:58
Na przedostatniej pozycji świecą,oczywiscie :p dzięki, w takim razie będę musiała znaleźć kogoś kto.mi to zrobi
Freeman - 13 Gru 2016, 19:41
A po co chcesz płacić komuś za coś co już masz? Po prostu nie dawaj na auto tylko ustawiaj na przedostatniej pozycji. Szkoda kasy na programowanie do funkcji jaką spełnia przedostatnia pozycja.
natala1900 - 13 Gru 2016, 19:48
Zależy jaki jest koszt takiego programowania. Bo jeżeli mam funkcje auto, wygodniej jest z niej korzystać i w sumie po to ja zastosowali ale jak mówię, zależy to od ceny
EW1 - 19 Gru 2016, 20:59
natala1900
Funkcja auto jest po to by nie pamiętać o światłach i by czujnik zmierzchu sam nam przełączał pomiędzy dziennymi a mijania .... tak jak ma większość naszych aut . Twoja Fiesta jest z Niemiec gdzie nie ma obowiązku jazdy na dziennych i nawet na mijania więc ma wyłączony tzw . Tryb Skandynawski