|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Nasze auta - Mondeo mk3 3.0 v6 
						
												 luk-90 - 26 Mar 2016,  19:55 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 1. NICK: luk-90
 
2. IMIĘ: Łukasz
 
3. MODEL: Mondeo
 
4. WERSJA: Titanium X
 
5. ROCZNIK: 2006
 
6. SILNIK: 3.0 V6 Duratec-SE 204km
 
7. OPIS AUTA: Auto przytargane z Niemiec, ma w tym momencie 218tys km udokumentowaneo przebiegu, do 2013r serwisowany w ASO forda w Niemcowni. Szukałem jakiś czas godnego następcy mondeo mk2 i znalazłem. Auto wypchane praktycznie do maxa wyposażeniem, drugi polift w sedanie robi robotę. Plan to zgazować i cieszyć się potworkiem    
 
 
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 
a. wizualne: brak
 
b. mechaniczne: naprawiona odma korbowa(ssał srogą lewiznę), usunięte błędy z komputera za pomocą fordiaga
 
c. audio: brak
 
d. inne: brak
 
 
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 
a. wizualne: polerka lakieru, wyprawki odprysków po kamieniach, Lotka na klapę, jak się odkuje z kasą to 18'' felgi
 
b. mechaniczne: pakiet podstawowych elementów do wymiany, świece, przewody, cewka zapłonowa, wkładka pipercrosa zamiast zwykłego filtra. Jako smaczek będzie LPG     
 
c. audio: brak
 
d. innebrak
 
 
10. FOTKI AUTA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
												 arekw - 26 Mar 2016,  20:15 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 Piękna maszyna     podobają mi się st-eki   
												 luk-90 - 26 Mar 2016,  20:24 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 to nie jest st220 tylko Titanium X 204 km, silnik taki sam jak st220 tylko ograniczony jest wydechem i najpewniej mapą w komputerze, ale i tak daje rade    choć fiesta ciągle jest i będzie od niego sporo szybsza
												 arekw - 27 Mar 2016,  07:24 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 stawiałem na st200,nie wiedziałem że pakowali jeszcze coś pomiędzy    Ale to nie zmienia faktu że wyglądają praktycznie tak samo
												 FiFa - 27 Mar 2016,  09:28 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 fajna sztuka!    Aby tylko zawieszenie z tylu nie zaczeło Ci problemów sprawiac bo jest to bardzo denerwujace    
												 luk-90 - 27 Mar 2016,  10:06 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 Dzięki temu, że auto było użytkowane w Niemczech i tam też serwisowane, nic nie puka, nic nie stuka i prowadzi się jak po szynach. Szukałem nowego auta od stycznia i kilka sztuk obejrzałem w Polsce, żadna się nie umywa do tego egzemplarza. Największy przewał jaki oglądałem to licznik przekręcony o ponad 250 tys km. 
 
 
St200 to było mondeo mk2, w mk3 był 3.0 v6 204 i potem st220
												 bobson - 5 Kwi 2016,  18:53 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 Panie! gaz do zapalniczek!   
 
 
Dobra fura, miałem zaszczyt wymieniać w niej nawet świeczki, jest dobrze ale będzie jeszcze lepiej   
												 luk-90 - 31 Maj 2016,  16:43 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 Gazolinka założona, w mieście zadowala się 16l gazu, w trasie ok 12,5-13. Całkiem spoko jazda. Wymienione ostatnio klocki z przodu, wygląda, że szykuje się wymiana tylnych amortyzatorów, bo się chyba rozciekły.
 
 
Na dniach wymiana oleju na valvo VR1 5W50, piec ten się straaaszliwie grzeje, zetec, przy nim to mała farelka w związku z czym ląduje podstawka z termostatem, chłodnica ok 250mm oraz zakute zbrojone przewody, powinno okiełznać temperaturę oleju i przedłużyć życie panewkom
 
     
												 FiFa - 2 Cze 2016,  20:15 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6 to juz jest choroba, nawet auto do jazdy na codzien musi ulepszyc    
												 Jondi - 2 Cze 2016,  22:31 Temat postu: Mondeo mk3 3.0 v6
  	  | luk-90 napisał/a: | 	 		   
 
Na dniach wymiana oleju na valvo VR1 5W50, piec ten się straaaszliwie grzeje, zetec, przy nim to mała farelka w związku z czym ląduje podstawka z termostatem, chłodnica ok 250mm oraz zakute zbrojone przewody, powinno okiełznać temperaturę oleju i przedłużyć życie panewkom | 	  
 
 
tu przede wszystkim uzyskasz sporo wywalając katy bo to od nich się tak grzeje silnik    a co do panewek to bardziej bym się bał o uszczelki pod głowicą bo one lubią padać w v6 forda
												 luk-90 - 15 Kwi 2017,  18:15
  Nic nie pisałem, a działo się bardzo dużo. Założony gaz, potem padł uszczelniacz na wale z tyłu. Rozebrałem to wszystko i okazała się dwumasa i sprzęgło do wymiany. Wymienione uszczelki na rozrządzie, wszystkie płyny w tym też wspomaganie, założony komplet hamulców z focusa st225(zaciski po piaskowaniu i malowaniu), koła 17 volvo balder wraz z gumami Continental ContiSportContact 5. Jeździ, spala 16l gazu w mieście i ok 12,5 w trasie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
												 bobson - 19 Kwi 2017,  09:09
  Hmmm, nowe sprzęgło, nowe laczki... to palimy kapora w sobote?   
												 luk-90 - 19 Kwi 2017,  19:51
  No co ty nie pale kapora z nowym sprzęgłem, za dużo kosztowało   
												 
					 | 
				 
			 
		 |