Forum FiestaKlubPolska -

Hyde-Park - jaki smartphone ??

mario3991 - 19 Lut 2016, 18:43
Temat postu: jaki smartphone ??
Witam, mam problem z wyborem jakiegoś telefonu na prezent dla brata, on ma 16 lat no i nie kupie mu jakiegoś zwykłego telefonu bo to przecież wstyd w szkole... Nie znam się zbytnio na tym i nie wiem czego szukać sam używam biedronkowego hammera. Może ktoś kto się zna podesłać jakieś propozycje telefonów w granicach 400-500zł
Ganda - 19 Lut 2016, 20:56
Galaxy s3 chyba już tak chodzi, trend, Ace 4
luki - 19 Lut 2016, 21:14
os siebie mogę polecić lumie 640, ewentualnie tańsza opcja lumia 635.
Windows m, dużo stabilniejszy względem androida jak dla mnie

Ganda - 19 Lut 2016, 21:53
Jak młody lubi nowinki techniczne to Lumia będzie go drażnić - jest strasznie zamkniętym ekosystemem, wiem z autopsji :-)
Puff - 19 Lut 2016, 23:53
Taka dygresja - do jakiej to doszło patologii, że "nie masz dobrego telefonu = jesteś pośmiewiskiem"...
Brat należy do osób, którym bateria w telefonie wytrzymuje pół dnia czy raczej używa telefonu jak telefonu?

diodalodz - 20 Lut 2016, 02:32
Lepiej mu kup płytę Czesława Niemena, może da się go jeszcze uratować ;)
mario3991 - 20 Lut 2016, 08:53
młodemu bateria starcza na kilka godzin, bo korzysta z neta przez wi-fi,słucha muzyki,ogląda filmy,pisze na fcb itp
Puff - 20 Lut 2016, 13:16
diodalodz - patrząc na to, co jest nad moim postem, (na pewno chwilowo) jest nie do uratowania...

Autorze, zastanów się nad Soniakami (M4 Aqua) lub LG (G2). Bateria w nich wytrzymuje najdłużej. Na Samsungi w tym przedziale cenowym nie ma nawet co patrzeć.

mario3991 - 20 Lut 2016, 18:04
Puff na tego soniaka to chyba mnie nie stać ;p a LG nie jest jakiś zamulony bo z tego co wiem LG nie miało dobrej opinii o swoich produktach
Magda M. - 20 Lut 2016, 18:58
Pentagram Monster x5 - jeśli patrzeć na pojemność baterii. Ogólnie daje radę i chyba mieści się w założonym przedziale cenowym. Kumpel miał i nie narzekał
Ganda - 20 Lut 2016, 20:37