|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Przed zakupem - Proszę o pomoc w wyborze.
Scelena - 30 Lis 2015, 15:40 Temat postu: Proszę o pomoc w wyborze. Witam
Znalazłam się na Waszym forum ponieważ chcę kupić to auto http://olx.pl/oferta/ford... ... f40868442a i bardzo zależy mi na opinii fachowców . Nie znam się zupełnie i proszę nie zwracać uwagi na dane jakie umieściłam w profilu . Strzeliłam na chybił trafił Auto oglądać i ewentualnie kupić mam w środę więc zależy mi na Waszej opinii czy warto. Po rozmowie telefonicznej ze sprzedającym wynikła jedna usterka a mianowicie do wymiany cewka . Ponoć samochód pali i jeździ płynnie , lecz czasami może przerywać. Bardzo Was proszę o jak najobszerniejsze wypowiedzi na temat tego autka ponieważ zupełnie Ford jest mi nieznany.
Z góry dziękuję
Tobol - 30 Lis 2015, 17:39 Temat postu: Proszę o pomoc w wyborze. Ze zdjęć wiele się dowiedzieć nie da wygląda nawet ok. Zwróć uwagę na rdzę na rantach drzwi, klapy bagażnika no i podłogę wypadałoby obejżeć. Cewka to pikuś sprawdź czy jedzie prosto puść kierownice przy stałej prędkości, przy przyśpieszaniu i przy hamowaniu. Silnik jak się zachowuje przy przyśpieszaniu np, 40km/h na 3 biegu i przeciągnij go do np. 70 czy czuć jakieś zamulenie, utratę mocy, szarpanie. I zależy jakie ma wyposażenie jeżeli są szyby elektryczne czy działają prawidłowo, klima itp. Co by jeszcze koledzy sprawdzić? Cena dość niska jak na ten rocznik.
Scelena - 30 Lis 2015, 18:13 Temat postu: Proszę o pomoc w wyborze. Dzięki Tobol za odpowiedź.
Czytam sobie właśnie na AutoCentrum o niej i w sumie specjalnej krytyki nie widzę.Przed rdzą jedynie przestrzegają . Cena niska faktycznie może dlatego , że niestety klimy nie ma ( szkoda ) . Ile może kosztować taka cewka ? Czy trzeba to w serwisie czy samemu da radę wymienić ?