|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Tuning mechaniczny - [MK3] hydrauliczny ręczny 
						
												 Markz - 5 Maj 2015,  18:09 Temat postu: [MK3] hydrauliczny ręczny Załozylem do mojej fiesty hydrauliczny ręczny na dwie pompy, wpiełem go w orginalny układ. Problem mam następujący ze ten hydrauliczny ręczny jest bardzo słaby a z tyłu wszystko nowe w hamulcach. Juz zwykły ręczny jest mocniejszy od hydraulicznego
												 tommirs - 11 Maj 2015,  17:18
  jaki to ręczny? jakie pompy? średnica?
												 Markz - 11 Maj 2015,  19:17
  cos takiego mam 
 
 
http://www.mtuning.pl/Ham...Pump-B02,p,1412
 
 
i pompy są 0,7
												 vegetagt - 11 Maj 2015,  19:36
  a korektory siły hamowania są ominięte?
												 Markz - 12 Maj 2015,  09:57
  no ręczny mam wpięty za korektorami
												 Puff - 12 Maj 2015,  13:17
  Nie wiem jak to tam popodpinałeś, ale z tego, co widziałem w takich projektach, dokłada się dodatkowy zacisk po przeciwległej stronie tarczy z tyłu, na który działa tylko i wyłącznie ręczny.
 
 
Jeśli jakoś spinasz to razem z oryginalnym układem (nie wiem jak, ale gdyby), to ciśnienie pójdzie Ci zawsze tam, gdzie mniejszy opór - czyli możesz wpychać płyn do pompy zamiast naciskać na okładzinę.
												 Markz - 12 Maj 2015,  15:59
  pompy ręcznego działają tylko w jedną strone i kazda fiesta mk3 ma z tyłu bębny więc ciezko o dokładanie dodatkowego zacisku    A ręczny mam wpiety tak ze przewody z pompy idą przez korektory, potem do ręcznego i z ręcznego do cylinderków na tyle. Działanie ręcznego polega na tym ze jeśli go nie zaciągasz to płyn hamulcowy swobodnie płynie do tylnych kół a jeśli go zaciągasz to robisz cisnienie w jednym kierunku czyli na tylne koła.
												 tommirs - 19 Maj 2015,  16:23
 
  	  | Puff napisał/a: | 	 		  Nie wiem jak to tam popodpinałeś, ale z tego, co widziałem w takich projektach, dokłada się dodatkowy zacisk po przeciwległej stronie tarczy z tyłu, na który działa tylko i wyłącznie ręczny.
 
 | 	  
 
  
 
 
ok, tak się czasem robi, przeważnie w autach tylnonapędowych o sporej masie. Nie ingerujemy wtedy w ogóle w oryginalny układ hamulcowy. Ma to plusy i minusy...nieważne
 
 
W Twoim przypadku w Twojego opisu masz wszystko połączone prawidłowo.
 
Problemem jest podejrzewam jakosć zestawu...niestety za ta cenę to tylko samoróba, choć czasem może być zrobiona dobrze..
 
Inną sprawa i najbardziej istotną jest średnica cylinderków, nie dośc , że masz dwa to jeszcze za dużej srednicy.
 
Do ręcznych stosuje sie średnicę mniejszą, 0,625 cala.
												 Puff - 19 Maj 2015,  16:41
 
  	  | tommirs napisał/a: | 	 		  | ok, tak się czasem robi, przeważnie w autach tylnonapędowych o sporej masie. Nie ingerujemy wtedy w ogóle w oryginalny układ hamulcowy. | 	  
 
Informacyjnie: widziałem jak facet tak robił w mk6 przerobionej na ganianie po rajdach jakichś.   
												 Markz - 26 Maj 2015,  19:04
  tommirs czemu za duza srednica? i jak to wplywa na dzialanie? wydawało mi sie ze czym wieksza tym lepszy efekt
												 
					 | 
				 
			 
		 |