|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechanika silnika - Klekotanie zaworów na rozgrzanym silników 
						
												 XR2i - 24 Wrz 2014,  21:47 Temat postu: Klekotanie zaworów na rozgrzanym silników Posiadam fiestę xr2i 8v i gdy rozgrzeje się silnik zaczynają klekotać zawory jak w polonezie .Głowica była bo generalnym remoncie . (nowy wałek firmy FEBI a hydropopychacze z niższej półki ) silnik ogólnie chodzi bardzo dobrze wkręca się w obroty jedynym problemem jest własne te stukanie .Czy może być to wina hydropopychaczy ?
												 brewa7 - 25 Wrz 2014,  11:17
  Jeżeli masz hydro popychacze to wg mnie musi być ich wina bo jak wiemy one same pasują luzy na zaworach, chyba że była jakaś zmiana w budowie popychaczy i masz jakieś za krótkie czy coś.
												 kuba87 - 25 Wrz 2014,  12:07
  po pierwsze, jaki olej, i czy sprawdzałeś ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku, czy jak miałeś rozebraną głowice gniazda popychaczy nie były jajowate, na rozgrzanym silniku zdejmij pokrywe zaworów, pokręcając silnik kluczem spróbuj znależć stukające sztuki, i w koncu jakiej firmy były te popychacze.
												 XR2i - 28 Wrz 2014,  11:10
  Dobra.Dzięki wam za odpowiedzi wsadziłem hydropopychacze ze starej głowicy i wszystko dobrze    
												 kuba87 - 28 Wrz 2014,  11:58
  patrzyłes moze czy w miejscu gdzie współpracuja z wałkiem nie mają wgłębień?
 
jesli mają szybko zjedzą Ci nowy wałek
												 Pawełos666 - 28 Wrz 2014,  21:03
  za 100 lat. dla febiego kto pakuje walek?
												 kuba87 - 28 Wrz 2014,  21:11
  Pawełos666,  chciales powiedziec max 1 rok
												 Pawełos666 - 28 Wrz 2014,  22:30
  no co Ty. w cvh tak nie siadaja. mimo wszystko bez wzgledu na to kto robi walki dla febiego
 
 
 
												 kuba87 - 28 Wrz 2014,  23:36
  uwierz ze zuzyte popychacze potrafia szybko zjesc nowy wałek   
												 Pawełos666 - 29 Wrz 2014,  06:36
  wierze w cvh i wiem ze jesli jest nowy walek to kilkanascie lat to potrwa zrobilem ponad 100 tys bez awarii na cvh, padaja walki przy przebiegach 300+ 350+, nic sie nie stanie, walka Febi nie robi firma Febi. trzymaj tylko wysoki poziom oleju i lej odpowiedni olej do forda by smarowalo gore silnika juz od niskich temp. moja byla zalewana od 6 lat totalem energy 5w40, ale sa specjalne oleje do forda z nizszym cst, doslownie 50 pare jednostek, taki np ford formula f (robi firma catrol) ma najnizsze z tego co pamietam cst prawie ze wszystkich olejow na rynku (lepkosc w 40), gdyby lac cos takiego od poczatku walek wytrzymalby znacznie dluzej
												 
					 | 
				 
			 
		 |