|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - [MK3] Montaż łapy przedniej (pod wspomaganie) do podlużnicy
Markz - 10 Wrz 2014, 14:52 Temat postu: [MK3] Montaż łapy przedniej (pod wspomaganie) do podlużnicy Robie przekładke silnika z mojej rs1800 do zwyklej fiesty, otwory w podluznicy są w tych samych miejscach tylko ze w rs1800 były orginalne nakretki w srodku podluznicy a w zwyklej fiescie niema. Zastanawiam sie nad wiertaniem na wylot i dawaniu dlugich srub. Moze ze ktos ma inny pomysł?
blood_brother - 10 Wrz 2014, 23:25
Nitonakrętki?
Markz - 11 Wrz 2014, 14:29
a nietrzeba miec do nich przypadkiem specjalnej "maszynki"?
luk-90 - 11 Wrz 2014, 18:16
te nitonakrętki to musiałby by być koło m6, m8, według mnie odpada.
Ja u siebie przyspawałem i tyle, jak chcesz mieć demontowywalną, to śruby na wylot, 3 powinny w zupełnosci wystarczyć, to jest łapa stabilizująca, silnik wisi na tylnej łapie.
blood_brother - 11 Wrz 2014, 19:05
http://www.youtube.com/watch?v=-wmpASZYat8 odnośnie maszynki do nitonakrętek.
Ja u siebie mam na wylot i specjalnie mocno nie mogę dokręcić, bo zaczyna "zgniatać" podłużnicę, aczkolwiek nie wykluczam błędów przy pierwotnym wieszaniu Zetec'a.
Co do rozmiarów nitonakrętek, to nie problem dostać m8, m10, czy nawet m12.
W każdym razie to tylko odpowiedź na pytanie, czy da się inaczej, niż na wylot
luk-90 - 11 Wrz 2014, 19:25
A no widzisz takiego sposobu nie znałem, cos nowego
vegetagt - 11 Wrz 2014, 23:02
blood_brother napisał/a: | Ja u siebie mam na wylot i specjalnie mocno nie mogę dokręcić, bo zaczyna "zgniatać" podłużnicę |
a ty masz zeteca w serii?
Ja bylem przekonany, ze przez całą podluznice powinny być tuleje, które właśnie zapobiegają zgniataniu.
blood_brother - 12 Wrz 2014, 10:55
Wcześniej był 1.6 CVH, a zetec'a jeszcze Pp wkładał. Kupiłem auto już z zetec'iem. Ale innym niż jest teraz
Bongo - 30 Wrz 2014, 18:22
A ja panowie mam rozwiercony otwór od spodu bodajże i śruby imbusowe w podłożnice a na zewnatrz nakretki - patent dla sprytnych rączek i sprytnych kluczy
|
|