Forum FiestaKlubPolska -

Car Audio i CB - [MK4] Kontrolka Protect w wzmacniaczu.

mario3991 - 4 Sie 2014, 06:21
Temat postu: [MK4] Kontrolka Protect w wzmacniaczu.
Wczoraj kupiłem od kolegi wzmacniacz i podczas podłączania pomyliłem kable GND i CONREM zamieniłem je miejscami i od tego czasu świeci się tylko kontrolka PROTECT. O co w tym chodzi czy spaliłem ten wzmacniacz ??
Dual - 4 Sie 2014, 10:12

Do naprawy :|
mario3991 - 4 Sie 2014, 14:31

spalony ???
Dual - 4 Sie 2014, 22:57

Jeśli markowy to pewnie jakiś scalak zabezpieczający plus okolice układu remote do przejrzenia
Jak protect się pali zadziałało zabezpieczenie i przetwornica nie wystartowała, myślę żę końcówki jak i ona sama będą ok.
Czy spalony?
Powiedziałbym raczej uszkodzony
Powiedz co to za wzmak będzie łatwiej.
Jeśli się gdzieś myliłem niech mnie ktoś poprawi :yes:

pawel_mk3 - 5 Sie 2014, 12:04

Dioda prostownicza na wejściu zasilania do wymiany i tyle. Po to się je stosuje.
mario3991 - 5 Sie 2014, 13:47

To jest jakiś chinol blow adrenaline 800 on ma 100 wat w rms na wyjściu do suba i 2x75 na wysoko tonowe. A jeszcze zapytam bo chcę pod ten wzmacniacz kupić taki głośnik http://allegro.pl/glosnik...4437402279.html
lub
http://allegro.pl/lanzar-...4433566028.html

czy ten wzmacniacz je pociągnie ??? i który byłby pod niego lepszy???

Dual - 5 Sie 2014, 19:05

Cytat:
pawel_mk3

A to nie jest tak że diodę stosuje się w celu zapobiegania przed odwotnym podłączeniem plusa z minusem?
mario3991 Podał masę na remote i drugi plus na mase ;/

mario3991 - 6 Sie 2014, 18:18

Sytuacja jest napięta jak baranie jaja bo wzmak już działa, lecz słychać w tubie warkot silnika a na początku jak podłączyłem wszystko to okazało się że w oryginalnej kostce do ori radia forda gdzie miałem podłączone pobudzenie wgl nie ma prądu po przekręceniu kluczyka. Nie wiem o co kaman mój kolega spec postawił na radio bo ten warkot słychać tylko jak się podłączy czincze.

Aha i jeszcze jak dotknę kabel od anteny do radia to iskrzy nie wiem dla czego to jest też dziwne....

Dual - 7 Sie 2014, 12:47

Zrób porządne zasilanie do radia i wzmaka
Jeśli po przytknięciu anteny do radia iskrzy, masz słabą masę na radiu skoro jest taka różnica potencjałów.
Warkot może być spowodowany np:
Puszczeniem przewodów sygnałowych do wzmaka razem z zasilaniem
(powinno puszczać się zasilanie w jednym progu, sygnał w drugim)
Może to być też wina alternatora.
Napisz jak to jest u Ciebie podpięte :yes:

mario3991 - 7 Sie 2014, 17:12

Usterka była w radiu spaliło się takie coś czego prawie nie widać a spec z mojej miejscowości to dojrzał i zrobił. A sama część jest wielkości główki od szpilki. Teraz hula wszystko że aż włosy na głowie chodzą :jupi:



Edit
Zauważyłem że zegarek przestał działać mianowicie wyświetla godzinę ale nie można jej zmienić i nie ma podświetlenia, wiem że zegarek podświetlenie kabiny i radio jest zespolone ze sobą ale bezpiecznik jest cały bo sprawdzałem. Czy to możliwe że zegarek mógł się spalić w ten sposób ???

Freeman - 8 Sie 2014, 14:49

Zegarek da się przestawić chyba tylko przy włączonym zapłonie. Może żaróweczka podświetlenia się przepaliła.
Puff - 8 Sie 2014, 14:51

Freeman napisał/a:
Zegarek da się przestawić chyba tylko przy włączonym zapłonie

Tu potwierdzam :)

mario3991 - 8 Sie 2014, 17:34

No ja nawet uruchomiłem silnik i nic ani podświetlenia ani przestawić, dodam też że w oryginalnej kostce w miejscu gdzie po przekręceniu kluczyka powinno pojawić się napięcie +12 (tzw pobudzenie radia) nie ma nic żadnego napięcia i chyba to ma związek z tym że nie działa zegarek.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group