|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Car Audio i CB - [MK4] Kontrolka Protect w wzmacniaczu.
mario3991 - 4 Sie 2014, 06:21 Temat postu: [MK4] Kontrolka Protect w wzmacniaczu. Wczoraj kupiłem od kolegi wzmacniacz i podczas podłączania pomyliłem kable GND i CONREM zamieniłem je miejscami i od tego czasu świeci się tylko kontrolka PROTECT. O co w tym chodzi czy spaliłem ten wzmacniacz ??
Dual - 4 Sie 2014, 10:12
Do naprawy
mario3991 - 4 Sie 2014, 14:31
spalony ???
Dual - 4 Sie 2014, 22:57
Jeśli markowy to pewnie jakiś scalak zabezpieczający plus okolice układu remote do przejrzenia
Jak protect się pali zadziałało zabezpieczenie i przetwornica nie wystartowała, myślę żę końcówki jak i ona sama będą ok.
Czy spalony?
Powiedziałbym raczej uszkodzony
Powiedz co to za wzmak będzie łatwiej.
Jeśli się gdzieś myliłem niech mnie ktoś poprawi
pawel_mk3 - 5 Sie 2014, 12:04
Dioda prostownicza na wejściu zasilania do wymiany i tyle. Po to się je stosuje.
mario3991 - 5 Sie 2014, 13:47
To jest jakiś chinol blow adrenaline 800 on ma 100 wat w rms na wyjściu do suba i 2x75 na wysoko tonowe. A jeszcze zapytam bo chcę pod ten wzmacniacz kupić taki głośnik http://allegro.pl/glosnik...4437402279.html
lub
http://allegro.pl/lanzar-...4433566028.html
czy ten wzmacniacz je pociągnie ??? i który byłby pod niego lepszy???
Dual - 5 Sie 2014, 19:05
A to nie jest tak że diodę stosuje się w celu zapobiegania przed odwotnym podłączeniem plusa z minusem?
mario3991 Podał masę na remote i drugi plus na mase
mario3991 - 6 Sie 2014, 18:18
Sytuacja jest napięta jak baranie jaja bo wzmak już działa, lecz słychać w tubie warkot silnika a na początku jak podłączyłem wszystko to okazało się że w oryginalnej kostce do ori radia forda gdzie miałem podłączone pobudzenie wgl nie ma prądu po przekręceniu kluczyka. Nie wiem o co kaman mój kolega spec postawił na radio bo ten warkot słychać tylko jak się podłączy czincze.
Aha i jeszcze jak dotknę kabel od anteny do radia to iskrzy nie wiem dla czego to jest też dziwne....
Dual - 7 Sie 2014, 12:47
Zrób porządne zasilanie do radia i wzmaka
Jeśli po przytknięciu anteny do radia iskrzy, masz słabą masę na radiu skoro jest taka różnica potencjałów.
Warkot może być spowodowany np:
Puszczeniem przewodów sygnałowych do wzmaka razem z zasilaniem
(powinno puszczać się zasilanie w jednym progu, sygnał w drugim)
Może to być też wina alternatora.
Napisz jak to jest u Ciebie podpięte
mario3991 - 7 Sie 2014, 17:12
Usterka była w radiu spaliło się takie coś czego prawie nie widać a spec z mojej miejscowości to dojrzał i zrobił. A sama część jest wielkości główki od szpilki. Teraz hula wszystko że aż włosy na głowie chodzą
Edit
Zauważyłem że zegarek przestał działać mianowicie wyświetla godzinę ale nie można jej zmienić i nie ma podświetlenia, wiem że zegarek podświetlenie kabiny i radio jest zespolone ze sobą ale bezpiecznik jest cały bo sprawdzałem. Czy to możliwe że zegarek mógł się spalić w ten sposób ???
Freeman - 8 Sie 2014, 14:49
Zegarek da się przestawić chyba tylko przy włączonym zapłonie. Może żaróweczka podświetlenia się przepaliła.
Puff - 8 Sie 2014, 14:51
Freeman napisał/a: | Zegarek da się przestawić chyba tylko przy włączonym zapłonie |
Tu potwierdzam
mario3991 - 8 Sie 2014, 17:34
No ja nawet uruchomiłem silnik i nic ani podświetlenia ani przestawić, dodam też że w oryginalnej kostce w miejscu gdzie po przekręceniu kluczyka powinno pojawić się napięcie +12 (tzw pobudzenie radia) nie ma nic żadnego napięcia i chyba to ma związek z tym że nie działa zegarek.
|
|