|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Przed zakupem - [MK7] 1.4 , 2009 - jakie awarie?
Najemnik - 29 Maj 2014, 16:04 Temat postu: [MK7] 1.4 , 2009 - jakie awarie? Witam
Interesuje mnie model Fiesty w nowej budzie z 2009 r. z silnikiem 1.4. Jakich awarii można spodziewać się z początkiem produkcji nowego modelu?
Pozdrawiam
MisiekT - 29 Maj 2014, 18:49
zadnych - auto jako takie nieawaryjne, a silnik juz wiekowy, ale poprawny do bólu...
Najemnik - 29 Maj 2014, 22:37
czesto bywa tak ze poczatkowe nowe wersje sa w fazie udoskonalen a ze 2009 jest rokiem kiedy zaczeto produkowac nowy model to roznie bywa z jakoscia.
Jaki silnik jeszcze polecacie?
Parzych - 29 Maj 2014, 22:43
Najemnik napisał/a: | a ze 2009 jest rokiem kiedy zaczeto produkowac nowy model | Jesteś w błędzie, MK7 zaczęli wypuszczać w 2008r... Najemnik napisał/a: | Jaki silnik jeszcze polecacie? | 1,6 120KM
FFDriver - 29 Maj 2014, 22:46
MK7 robiona jest od 2008 roku, to po pierwsze.
Po drugie jak Misiek Pisze silniki nie są nowe.
Po trzecie to oczywiście jeśli benzyna to 1.6.
[EDIT]
Parzych mnie uprzedził
spiochu - 30 Maj 2014, 07:15
Ja przy zakupie usłyszałem od mechanika, że lubi padać wentylator od chłodnicy i zamienników nke ma, tylko oryginał.
FFDriver - 30 Maj 2014, 08:16
MK7 ma tą zaletę, że oryginalne części stosunkowo nie są drogie.
Po drugie już jakiś czas jest na rynku i są dostępne używane części.
spiochu - 31 Maj 2014, 22:07
Jeszcze jedno słowo. Mnie do kupienia Fiesty przekonał jeszcze raport angielskiego ubezpieczyciela. No i żona, której się to auto spodobało
Info o raporcie
Widzę, że teraz trochę spadła w rankingu, no ale w końcu latek przybywa.Raport na dzień dzisiejszy
FFDriver - 1 Cze 2014, 10:15
Ciekawy raport, bardzo ciekawy ale trzeba z dystansem podchodzić jak do wszystkich innych.
1. Nie każde auto produkowane na rynek UK jest robione w tej samej fabryce co na PL, a od tego sporo zależy.
2. Nie wiadomo jak te wskaźniki mają się do ilości aut. Stąd może być właśnie spadek Fiesty. Jest ich coraz więcej więc coraz więcej pojawia się usterek. Jeśli np. do statystyk tego ubezpieczyciela trafiło jedno auto danej marki i się nie zepsuło to będzie wysoko w statystykach, a jeśli jedno i akurat była poważna awaria bo był to wadliwy model to będzie gdzieś daleko w statystykach.
Do tego np. taka kwestia cen za części. Wiadomo kupujesz drogie Porsche to części też będą drogie nawet jeśli to będzie jakaś pierdoła ale ktoś kto kupuje takie auto musi mieć tego świadomość i musi być go na nie stać.
Niemniej jednak na bank takie zestawienie jest zdecydowanie bardziej zbliżone do realiów niż TUV itp. Bo w końcu to temu ubezpieczycielowi zależy na dokładnym określeniu ryzyka. No chyba , że ktoś ma swój cel w tym żeby finansować taką firmę i wpływać na wyniki
spiochu napisał/a: | No i żona, której się to auto spodobało |
Co jest z tymi żonami
Albo tylko każdy z nas tłumaczy się w ten sam sposób
spiochu - 1 Cze 2014, 11:55
Oczywiście, że należy podchodzić z dystansem i tak zrobiłem
Zresztą, kupując kilkuletnie auto należy liczyć się z tym, że się coś popsuje
A co do żony to prawda bo to jej samochód na codzienne dojazdy do pracy. Ja mam swojego Espace III i mi wystarczy
FFDriver - 1 Cze 2014, 12:34
spiochu napisał/a: | Zresztą, kupując kilkuletnie auto należy liczyć się z tym, że się coś popsuje |
Teraz nawet kupując nowe trzeba założyć, że coś się zepsuje
p1nky - 7 Cze 2014, 09:04
jak juz mowa tutaj o 1.4 i 1.6 silniku to moze ktos poda jakie sa roznice spalania tych 2 silnikow?
|
|