| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Silniki diesla - [MK6] 1.4 tdci gasnie.... coraz gorzej...
 
 pingwin legnica - 14 Gru 2013,  12:12
 Temat postu: [MK6] 1.4 tdci gasnie.... coraz gorzej...
 Witam.
 Samochodzik zony gasnie. Dzisiaj go sprawdzalem. Daje gazu, przyspiesza energicznie i nagle gasnie, trzymam gaz nadal, chwilę muli, zwalnia  i po chwili rusza ochoczo. Zakret, gaz i znowu to samo...  przyspiesza, nagle gasnie , nie odpuszczam i nagle znow zalapuje. Szanownej malzonce jak zgasnie odpala rozrusznikiem i odpala normalnie. Rano nie ma żadnych problemów z rozruchem, nawet w mroz. Pojechalem do fachowca... podlaczyl do kompa, zadnych bledow... zadnych... pogrzebal przy elektronice... odbieram samochod i swieci sie nagle check engine. Wracam do niego a on stwierdzil przeplywkę...  zamowil druga, wymienia przy mnie a widze, ze kabel urwal... ech... kazalem mu wymienic filtr paliwa ale nie wiem czy to w tym przypadku bylo to dobrym pomyslem...
 
 Dodam, ze kiedys nie gasl, potem sporadycznie a teraz stoi pod domem, bo strach nim wyjechac na ulice, zakladajac, ze w ogole wyjedzie... czasem jednak jedzie nawet przez 2, 3 kilometry...
 
 A teraz teorie :
 
 nie zmienil filtra paliwa ...
 zmienil filtr paliwa ale na bylejaki ... slyszalem, od innego magika, ze ma byc oryginal bo zamienniki to szmelc...
 inny fachowiec stwierdza: zawor w pompie wtryskowej sie zawiesza... zawor nie wymienny trzeba całą pompe wymienić. ?.
 Inny, ze to bzdura, zawor jest wymienny...
 
 co mam zrobic ? Malzonka mi glowe suszy i to jak... w sumie sie jej nie dziwie... ostatnio nawet sie zapytala o moj samochód ... to mi dalo motywacje aby poprosic Was o rade
   
 Nie piszcie prosze, zebym zmienil mechanika bo nie mam na kogo... Chyba, ze macie jakiegos w okolicy Legnicy ?
 dodam, ze autko ma 160 kkm
 
 I co poczynic z tym klopsem ?
 diodalodz - 14 Gru 2013,  13:40
 
 Podłącz kompa u kogoś kto ogarnia. Jeśli będzie kod błędu zanik ciśnienia paliwa na listwie to wtedy zostają tylko 2 opcje. Albo zawór regulacji ciśnienia albo wtryski. Jak zrobisz próbę przelewową to się dowiesz w jakiej kondycji są wtryski. Widać to też używając diagnoskopu po tzw korektach.
 pingwin legnica - 14 Gru 2013,  16:49
 
 A co z teorią filtra paliwa ? Jest to prawda, ze musi byc wyłącznie oryginal ?
 drjanusz - 14 Gru 2013,  19:28
 
 pingwin legnica,  A ja bym się przyjrzał czy gdzieś nie bierze powietrza(na przewodach paliwowych) bo to mi jakoś tak wygląda
  No chyba że ma pompe paliwową w zbiorniku, to zmienia postać usterki. Zawsze twierdziłem,że śmierdziel to jest do chłopa na pole do orki,a nie na porządną ulicę
   
 |  |