|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [Mk3] Muli po wciśnięciu gazu
Adzi22 - 5 Wrz 2012, 17:15 Temat postu: [Mk3] Muli po wciśnięciu gazu Witam jestem świeżo po wymianie silnika z 1.1 również na 1.1 silnik pracuje o niebo lepiej od poprzedniego ale jest jeden problem samochodem strasznie rzuca gdy dodaje gazu szczególnie do 2 tysięcy obrotów (muli go) problem troche ustępuje gdy się nagrzeje i moje pytanie jest takie
-czy może to byc spowodowane tym że mechanicy wlali o litr oleju więcej niż trzeba
dodam że silnik wcześniej leżał z 1.5 roku w garażu a pod pokrywą zaworów było dosłownie "błoto"
- olej jaki jest wlany to mineralny 15W40
-zalecono mi dolać preparatu który oczyści silnik ze szlamu
nie widzialem podobnego tematu proszę o szybką pomoc
mick1973 - 5 Wrz 2012, 19:46
To chyba rzeżnik a nie mechanik jak zakłada zasyfiony silnik bez mycia i jeszcze litr oleju więcej.
A tak poważnie to ile przejechałeś na takim stanie oleju?
Adzi22 - 5 Wrz 2012, 20:24
z 50km cały czas to samo, czy jest możliwość takiego problemu jeśli stary silnik był na wtrysku a obecny jest na gaźniku, czy jest to taka różnice że mechanik by się nie skminił >?
vegetagt - 5 Wrz 2012, 20:36
Adzi22, skminiłby się raczej, że wkłada gaźnikowca zamiast silnika na wtrysku.
Może jest problem ze wzbogaceniem mieszanki?
mick1973 - 5 Wrz 2012, 20:39
jest wiele rzeczy które mógł źle zrobić .
1. Oleju trzeba upuścić.
2. Filtry masz nowe czy też leżały 1,5 roku i założył je tak jak były zabłocone?
3. Nawet jak masz nowy filtr powietrza to mogło go zabryzgać .
4. O różnicach w układzie zasilania paliwa między wtryskiem a gażnikiem to mechanik powinien wiedzieć chyba że zasilasz gaźnik ciśnieniem z pompy która jest w baku. I przez to te cyrki
Pietrekk - 5 Wrz 2012, 20:41
Przekładał z osprzętem czy bez?
vegetagt - 5 Wrz 2012, 20:50
Cytat: | 4. O różnicach w układzie zasilania paliwa między wtryskiem a gażnikiem to mechanik powinien wiedzieć chyba że zasilasz gaźnik ciśnieniem z pompy która jest w baku. I przez to te cyrki |
Albo jak trafił się gaźnik z manualnym ssaniem, to nie została żadna linka poprowadzona. Problem brzmi troche jak próba jazdy zimnym gaźnikowcem bez ssania.
kuba87 - 5 Wrz 2012, 20:51
kolektor od gażnikowca nie jest taki sam jak ten od wtryskowego. jeśli założył tak jak leci czyli z gażnikiem to musisz gażnik wyczyścić i wyregulować
Adzi22 - 5 Wrz 2012, 22:07
Sam silnik bez osprzetu(z cewka i kablami) jutro bede jechal do tego mechanika, rano tyle co sprobuje to zalozyc kable ewentualnie cewke od starego silnika
mick1973 - 6 Wrz 2012, 08:28
jeśli założył bez osprzętu to nadal masz na wtrysku . Nie mam doświdczenia z gaźnikowcami ale tam jest dużo mniej czujników . Może przy przekładce coś zostało nie przełożone.
Adzi22 - 6 Wrz 2012, 10:04
wymieniłem właśnie kable dwa z czterech miały uszkodzoną dość poważnie gume zrobiłem małą rundke szarpanie ustąpiło, przed tym wykonałem test tylko nie z diodą lecz z buzzerem (na wyłączonym silniku) jakby mógł ktoś odczytać co ta piszczałka mi chciała powiedzieć
link
akcja zaczyna sie od około 15 sekundy
dziekuje !
Adzi22 - 6 Wrz 2012, 19:17
Dobra ta wymiana kabli dała lekką nadzieje ale to nie to, wg mnie samochód zachowuje się jakby dostawał za dużo paliwa dlatego sie tak dławi i nim szarpię, czasem słychać (tak mi sie wydaje) jak paliwo spala się jeszcze w wylocie co może za tym stać??
bardzo proszę o pomoc
dodam że na poprzednim silniku jeden objaw był ten sam na biegu jałowym troche rzucało silnikiem i popiardywało z tłumika ale nie muliło/dławiło/szarpało po wcisnięciu gazu
mick1973 - 6 Wrz 2012, 19:51
1 sprawdź te 3 złaczki pod patelnią
2 zwal filtr powietrza i zobacz czy wtryskiwacz nie leje
bo buzer nic nie wypiszczał
Adzi22 - 7 Wrz 2012, 12:44
wtryskiwacz nie leje , dodaje filmik w 12 sekundzie slychac strzal który byl pod pokrywa filtra powietrza, od dołu jak sie przygazuje nie ma płynnego przyspieszenia w 39 sekundzie słychac jak popiarduje silnik po wcisnieciu gazu od poczatku
http://youtu.be/fy8WFKYoULA
Badi - 7 Wrz 2012, 17:29
Lekki OFF, może to przez jakość filmu ale ten silnik nie brzmi zbyt poprawnie (a miałem do czynienia z trzema 1.1, w tym jeden z gaźnikiem). To tylko moje odczucie.
Adzi22 - 7 Wrz 2012, 18:38
silnik był dopiero odpalony rozgrzany brzmi o wiele lepiej co do tematu jest ktokolwiek kto mógłby pomoc ?
berek - 9 Gru 2012, 01:02
Właściciel już naprawił problem? Jeśli nie to:
Może to zatkany przyśpieszacz? Znajduję się on z tyłu gaźnika, należy odkręcić śruby i czymś naprawdę cieniutkim (igła za gruba) przepchać. To może pomóc w Twoim przypadku.
Ja ze swoją niunią mam też spore problemy i też walczę aby ją jakoś wyleczyć
|
|