| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Mechanika - [Mk3] Muli po wciśnięciu gazu
 
 Adzi22 - 5 Wrz 2012,  16:15
 Temat postu: [Mk3] Muli po wciśnięciu gazu
 Witam jestem świeżo po wymianie silnika z 1.1 również na 1.1 silnik pracuje o niebo lepiej od poprzedniego ale jest jeden problem samochodem strasznie rzuca gdy dodaje gazu szczególnie do 2 tysięcy obrotów (muli go) problem troche ustępuje gdy się nagrzeje i moje pytanie jest takie
 -czy może to byc spowodowane tym że mechanicy wlali o litr oleju więcej niż trzeba
 dodam że silnik wcześniej leżał z 1.5 roku w garażu a pod pokrywą zaworów było dosłownie "błoto"
 - olej jaki jest wlany to mineralny 15W40
 -zalecono mi dolać preparatu który oczyści silnik ze szlamu
 
 nie widzialem podobnego tematu proszę o szybką pomoc
   mick1973 - 5 Wrz 2012,  18:46
 
 To chyba rzeżnik a nie mechanik jak zakłada zasyfiony silnik bez mycia i jeszcze litr oleju więcej.
 A tak poważnie to ile przejechałeś na takim stanie oleju?
 Adzi22 - 5 Wrz 2012,  19:24
 
 z 50km cały czas to samo, czy jest możliwość takiego problemu jeśli stary silnik był na wtrysku a obecny jest na gaźniku, czy jest to taka różnice że mechanik by się nie skminił >?
 vegetagt - 5 Wrz 2012,  19:36
 
 Adzi22, skminiłby się raczej, że wkłada gaźnikowca zamiast silnika na wtrysku.
 Może jest problem ze wzbogaceniem mieszanki?
 mick1973 - 5 Wrz 2012,  19:39
 
 jest wiele rzeczy które mógł źle zrobić .
 1. Oleju trzeba upuścić.
 2. Filtry masz nowe czy też leżały 1,5 roku i założył je tak jak były zabłocone?
 3. Nawet jak masz nowy filtr powietrza to mogło go zabryzgać .
 4. O różnicach w układzie zasilania paliwa między wtryskiem  a gażnikiem to mechanik powinien wiedzieć chyba że zasilasz gaźnik ciśnieniem z pompy która jest w baku.  I przez to te cyrki
 Pietrekk - 5 Wrz 2012,  19:41
 
 Przekładał z osprzętem czy bez?
 vegetagt - 5 Wrz 2012,  19:50
 
 
  	  | Cytat: |  	  | 4. O różnicach w układzie zasilania paliwa między wtryskiem a gażnikiem to mechanik powinien wiedzieć chyba że zasilasz gaźnik ciśnieniem z pompy która jest w baku. I przez to te cyrki | 
 
 Albo jak trafił się gaźnik z manualnym ssaniem, to nie została żadna linka poprowadzona. Problem brzmi troche jak próba jazdy zimnym gaźnikowcem bez ssania.
 kuba87 - 5 Wrz 2012,  19:51
 
 kolektor od gażnikowca nie jest taki sam jak ten od wtryskowego. jeśli założył tak jak leci czyli z gażnikiem to musisz gażnik wyczyścić i wyregulować
 Adzi22 - 5 Wrz 2012,  21:07
 
 Sam silnik bez osprzetu(z cewka i kablami) jutro bede jechal do tego mechanika, rano tyle co sprobuje to zalozyc kable ewentualnie cewke od starego silnika
 mick1973 - 6 Wrz 2012,  07:28
 
 jeśli założył bez osprzętu to nadal masz na wtrysku . Nie mam doświdczenia z gaźnikowcami ale tam jest dużo mniej czujników . Może przy przekładce coś zostało nie przełożone.
 Adzi22 - 6 Wrz 2012,  09:04
 
 wymieniłem właśnie kable dwa z czterech miały uszkodzoną dość poważnie gume zrobiłem małą rundke szarpanie ustąpiło, przed tym wykonałem test tylko nie z diodą lecz z buzzerem (na wyłączonym silniku) jakby mógł ktoś odczytać co ta piszczałka mi chciała powiedzieć
   link
 akcja zaczyna sie od około 15 sekundy
 dziekuje !
 Adzi22 - 6 Wrz 2012,  18:17
 
 Dobra ta wymiana kabli dała lekką nadzieje ale to nie to, wg mnie samochód zachowuje się jakby dostawał za dużo paliwa dlatego sie tak dławi i nim szarpię, czasem słychać (tak mi sie wydaje) jak paliwo spala się jeszcze w wylocie co może za tym stać??
 bardzo proszę o pomoc
 
 dodam że na poprzednim silniku jeden objaw był ten sam na biegu jałowym troche rzucało silnikiem i popiardywało z tłumika ale nie muliło/dławiło/szarpało po wcisnięciu gazu
 mick1973 - 6 Wrz 2012,  18:51
 
 1 sprawdź te 3 złaczki pod patelnią
 2 zwal filtr powietrza i zobacz czy wtryskiwacz nie leje
 bo buzer nic nie wypiszczał
 Adzi22 - 7 Wrz 2012,  11:44
 
 wtryskiwacz nie leje , dodaje filmik w 12 sekundzie slychac strzal który byl pod pokrywa filtra powietrza, od dołu jak sie przygazuje nie ma płynnego przyspieszenia w 39 sekundzie słychac jak popiarduje silnik po wcisnieciu gazu od poczatku
 http://youtu.be/fy8WFKYoULA
 Badi - 7 Wrz 2012,  16:29
 
 Lekki OFF, może to przez jakość filmu ale ten silnik nie brzmi zbyt poprawnie (a miałem do czynienia z trzema 1.1, w tym jeden z gaźnikiem). To tylko moje odczucie.
 Adzi22 - 7 Wrz 2012,  17:38
 
 silnik był dopiero odpalony rozgrzany brzmi o wiele lepiej
  co do tematu jest ktokolwiek kto mógłby pomoc ?     berek - 9 Gru 2012,  01:02
 
 Właściciel już naprawił problem? Jeśli nie to:
 
 Może to zatkany przyśpieszacz? Znajduję się on z tyłu gaźnika, należy odkręcić śruby i czymś naprawdę cieniutkim (igła za gruba) przepchać. To może pomóc w Twoim przypadku.
 
 Ja ze swoją niunią mam też spore problemy i też walczę aby ją jakoś wyleczyć
   
 |  |