Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [MK3] Podłączenie uniwersalnego obrotomierza

longin201 - 11 Cze 2012, 13:40
Temat postu: [MK3] Podłączenie uniwersalnego obrotomierza
Witam

Kupiłem na allegro obrotomierz, czy ktoś jest w stanie dokładnie omówić mi podłączenie, tak żebym sam sobie z tym poradził (nie jestem elektrykiem)? Szukałem przez opcję "szukaj" ale nic nie znalazłem.

Z góry dziękuję.

JoeMix - 11 Cze 2012, 13:46

longin201, podłącza się identycznie jak seryjny, więc poszukaj jeszcze raz, bo całe naście stron o tym jest,,,
longin201 - 11 Cze 2012, 20:37

całe naście to różnych innych tematów wyskakuje po wpisaniu "podłączenie obrotomierza" :/
trzeci - 11 Cze 2012, 21:06

Najpierw zajrzyj tutaj: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23358
Tam masz sporo informacji.
I do XR-ki podłączasz osobny obrotomierz ?
Przecież ona ma zegary z obrotkiem.

JoeMix - 11 Cze 2012, 21:07

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=46855 :|
longin201 - 12 Cze 2012, 08:13

Dziękuję za linki, mam nadzieję, że coś znajdę.

trzeci napisał/a:
I do XR-ki podłączasz osobny obrotomierz ?
Przecież ona ma zegary z obrotkiem.

Tak ma, ale obrotomierz bardzo dziwnie się zachowuje (praktycznie działa tylko do 3 000 obr.) w ogóle wydaje mi się, że przekłamuje. Doczytałem się gdzieś, że dzieje się tak gdy są zmienione zegary.

trzeci - 12 Cze 2012, 08:20

To zamiast kupować osobny obrotek mogłeś najpierw spróbować skorygować wskazania oryginalnego.
W temacie o obrotomierzach masz napisane co i kiedy trzeba zrobić :)

longin201 - 15 Cze 2012, 14:48

OK, coś już wiem.
Chociaż zawsze jest tak, że odsyłacie do wcześniejszych tematów, tylko nikt nie zwraca uwagi na to, że większość fotek lub linków jest niedostępna ponieważ była wrzucona np 4 lata temu. Poniżej wrzucam skan instrukcji podłączenia i proszę o odpowiedź na moje pytania. Jeszcze raz podkreślam, nie jestem elektrykiem ani elektronikiem więc proszę o wyrozumiałość.