|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning mechaniczny - [MK3] odcięcie 2.0 zetec
Bongo - 2 Cze 2012, 21:53 Temat postu: [MK3] odcięcie 2.0 zetec Witam.Mam pytanie...do tych co maja wsadzone 2.0 zetec...przy ilu obrotach macie odciecie ?? I na jakim komputerze ?? Chodzi o oznaczenie typu DEEP DEWY ?? CZekam na odp .pzdr
kaktus - 2 Cze 2012, 22:38
Jak na ecu od 1.6 o oznaczeniu GURU mam na 7100obr/min
Stunt_Man - 2 Cze 2012, 22:39
ja na DEEP miałem jakieś 6,5? albo 7? nie pamiętam już
kaktus. zmień se kompa na taki z mondeo 2.0 na 1.6 to nie to samo
kaktus - 2 Cze 2012, 22:51
A co inne osiągi czy jak, tak to szybko zmienię??
Stunt_Man - 2 Cze 2012, 22:52
kaktus napisał/a: | A co inne osiągi czy jak, tak to szybko zmienię?? |
z tego co zaobserwowałem to 2.0 na kompie z 1.6 ma zdecydowanie gorszą kulture pracy i niestabilne obroty jałowe
kaktus - 2 Cze 2012, 22:59
A czyli warto zmienić w końcu silnik 2.0 osprzęt 2.0 a komp 1.6 więc nie ma co się dziwić dzięki za dobrą radę
Peedro - 2 Cze 2012, 23:02
u mnie puszcza baka na odcince :p a odcina w okolicach 7 tysi komp deep
kaktus - 2 Cze 2012, 23:04
to jeszcze podepnę się pod ten temat a to jest normalne że jak hamuje silnikiem to strzela ciągle w wydech
Stunt_Man - 2 Cze 2012, 23:06
kaktus napisał/a: | to jeszcze podepnę się pod ten temat a to jest normalne że jak hamuje silnikiem to strzela ciągle w wydech |
nie wiem. ale miałem trzy silniki i ciągle sie to działo
przy dobrym wydechu = mega fun
kaktus - 2 Cze 2012, 23:14
myślałem że jakoś coś źle ustawione ale jak tak ma być to dla mnie bomba, dobry przelot i może kiedyś ogień z wydechu zobaczę
Stunt_Man - 2 Cze 2012, 23:15
przelot nie sprzyja osiągom
polecam wydech dedykowany do xr2i
zetec fajnie na nim brzmi
kaktus - 2 Cze 2012, 23:55
Stunt_Man napisał/a: | przelot nie sprzyja osiągom
polecam wydech dedykowany do xr2i
zetec fajnie na nim brzmi |
No tak ale jakie duże koszty
Stunt_Man - 3 Cze 2012, 09:17
jakieś 350zł. zamiennik. polecam. obecny właściciel mojej fiesty też poleca. każdy kto słyszał też poleca
Bongo - 3 Cze 2012, 09:36
moje 2.0 na kompie z 1.8 tez miał nie stabilne obroty jałowe...ale ciagnał ładnie...fakt ze spalanie troche jakby wieksze niz na kompie z 2.0 i u mnie odcinka dosc daleko bo obrotek sie konczy ?? Hm...na 2 na do odciecia na 1.8 130 ps bylo troche ponad 90 teraz jest ponad 100...czyli 2.0 mma wyzej odciecie niz 1.8
kaktus - 3 Cze 2012, 10:25
Bongo a jak tam osiągi był jakiś nielegalny wyścig? Bo ja mam równe szanse z honda civic 5gen jajko z b18c4 czyli 1.8 170km
Stunt_Man kiedy kupujesz kolejną?
luk-90 - 3 Cze 2012, 13:05
kaktus napisał/a: | Bongo a jak tam osiągi był jakiś nielegalny wyścig? Bo ja mam równe szanse z honda civic 5gen jajko z b18c4 czyli 1.8 170km
Stunt_Man kiedy kupujesz kolejną? |
Buahahahah, albo to b18 było już na wykończeniu, albo kierowca nie wie gdzie są pedały. Zapewniam cię, ze nie masz szans z jajem z b18
MisiekT - 3 Cze 2012, 13:16
kaktus napisał/a: | ja mam równe szanse z honda civic 5gen jajko z b18c4 czyli 1.8 170km |
w czym te rowne szanse?
Stunt_Man - 3 Cze 2012, 13:20
gratuluje. co ma wspólnego pytanie o odcięcie z tuningiem?
TomeX500 - 3 Cze 2012, 13:47
Mi się zdawało, że to właśnie RS1800 ma wyżej odcinkę... Moja się kręci wg licznika do około 7100, też zależy od biegu, ale mocy to tam już nie ma
madek - 3 Cze 2012, 13:58
Ze wskazań obrotomierza to można odczytać tyle co ze szklanej kuli U mnie przy odcince wychodzi poza skalę więc przy ilu mam odcinke?
TomeX500 - 3 Cze 2012, 14:07
No u mnie też, 7100-7200. Ale zdawało mi się że 2.0 kręci się do 6900, chyba że chodziło o to do ilu warto go kręcić. Nie miałem 2.0 to nie wiem
Peedro - 3 Cze 2012, 17:35
madek napisał/a: | Ze wskazań obrotomierza to można odczytać tyle co ze szklanej kuli U mnie przy odcince wychodzi poza skalę więc przy ilu mam odcinke? |
Spoko mi też wychodzi poza skalę jedyne co zauważyłe to rodzaj odcinki się różni między rską a mondeo. Teraz na wiązce z futra i kompie DEEP mam odcinke buuuuuu, a na rsce było dyndyndyndyn
Bongo - 4 Cze 2012, 19:49
Ja mam odcinke dyn dyn dyn na kompie deep i na wiazce przerobionej pod tego kompa.A nielegalnych jako takich nie bylo...byl tylko kill na miescie omega mv6 i bmw 7 e65 w dieslu ale niewiem czy 3 litry czy 4 litry ale baty dostal dosc mocne wiec stawiam na 3 litry
kenczorf - 25 Cze 2012, 19:19
luk-90 napisał/a: | Buahahahah, albo to b18 było już na wykończeniu, albo kierowca nie wie gdzie są pedały. Zapewniam cię, ze nie masz szans z jajem z b18 |
problem bedziesz mial nawet z 1.6 125km a co dopiero z b18....chyba ze masz N7A a nie Zeteca
Ad@mus - 26 Cze 2012, 09:43
kenczorf, d16z6 dostaje od 2l zetec-juz nie przesadzaj
ale b18 nie ma bata!!
po co pytanie o odcinke skoro krecenie 2litrowki powyzej 6tys nie ma sensu??
kenczorf - 26 Cze 2012, 11:10
Ad@mus, to ta z ktora ja stawalem musi byc zdlubana albo ta z ktora ty stawales byla zmeczona bo to nie byla wygrana na zderzak tylko znaczaca przewaga
Stunt_Man - 26 Cze 2012, 15:25
kenczorf napisał/a: | Ad@mus, to ta z ktora ja stawalem musi byc zdlubana albo ta z ktora ty stawales byla zmeczona bo to nie byla wygrana na zderzak tylko znaczaca przewaga |
Ty masz 1.8 a nie 2.0
TomeX500 - 26 Cze 2012, 15:29
Macie na jutubie filmik moje 1.8 na tragicznych oponach versus d16z6, myślę że 2.0 będzie niewiele szybsze od takiej hundy.
kenczorf - 26 Cze 2012, 15:32
stawalem z 2.0 tyle ze na dlugiej skrzyni i wygrywalem. Jakby wsadzic tam krotka to pewnie bym przegal ale napewno nie tyle co dostalem od hondy. Inna sprawa ze ona miala bankowo kolektor 4-2-1 wiec i pewnie lekki zamach i dolot parowe
madek - 26 Cze 2012, 16:28
A ja powiem tyle że wyścigi na 1/4 są dla miekkich faj, a poza tym nie o tym jest ten temat
|
|