Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - [MK3] odcięcie 2.0 zetec

Bongo - 2 Cze 2012, 21:53
Temat postu: [MK3] odcięcie 2.0 zetec
Witam.Mam pytanie...do tych co maja wsadzone 2.0 zetec...przy ilu obrotach macie odciecie ?? I na jakim komputerze ?? Chodzi o oznaczenie typu DEEP DEWY ?? CZekam na odp .pzdr
kaktus - 2 Cze 2012, 22:38

Jak na ecu od 1.6 o oznaczeniu GURU mam na 7100obr/min
Stunt_Man - 2 Cze 2012, 22:39

ja na DEEP miałem jakieś 6,5? albo 7? nie pamiętam już

kaktus. zmień se kompa na taki z mondeo 2.0 :) na 1.6 to nie to samo

kaktus - 2 Cze 2012, 22:51

A co inne osiągi czy jak, tak to szybko zmienię??
Stunt_Man - 2 Cze 2012, 22:52

kaktus napisał/a:
A co inne osiągi czy jak, tak to szybko zmienię??

z tego co zaobserwowałem to 2.0 na kompie z 1.6 ma zdecydowanie gorszą kulture pracy i niestabilne obroty jałowe

kaktus - 2 Cze 2012, 22:59

A czyli warto zmienić w końcu silnik 2.0 osprzęt 2.0 a komp 1.6 więc nie ma co się dziwić dzięki za dobrą radę
Peedro - 2 Cze 2012, 23:02

u mnie puszcza baka na odcince :p a odcina w okolicach 7 tysi komp deep
kaktus - 2 Cze 2012, 23:04

to jeszcze podepnę się pod ten temat a to jest normalne że jak hamuje silnikiem to strzela ciągle w wydech
Stunt_Man - 2 Cze 2012, 23:06

kaktus napisał/a:
to jeszcze podepnę się pod ten temat a to jest normalne że jak hamuje silnikiem to strzela ciągle w wydech

nie wiem. ale miałem trzy silniki i ciągle sie to działo :-P
przy dobrym wydechu = mega fun

kaktus - 2 Cze 2012, 23:14

myślałem że jakoś coś źle ustawione ale jak tak ma być to dla mnie bomba, dobry przelot i może kiedyś ogień z wydechu zobaczę
Stunt_Man - 2 Cze 2012, 23:15

przelot nie sprzyja osiągom
polecam wydech dedykowany do xr2i
zetec fajnie na nim brzmi

kaktus - 2 Cze 2012, 23:55

Stunt_Man napisał/a:
przelot nie sprzyja osiągom
polecam wydech dedykowany do xr2i
zetec fajnie na nim brzmi


No tak ale jakie duże koszty

Stunt_Man - 3 Cze 2012, 09:17

jakieś 350zł. zamiennik. polecam. obecny właściciel mojej fiesty też poleca. każdy kto słyszał też poleca :-)
Bongo - 3 Cze 2012, 09:36

moje 2.0 na kompie z 1.8 tez miał nie stabilne obroty jałowe...ale ciagnał ładnie...fakt ze spalanie troche jakby wieksze niz na kompie z 2.0 i u mnie odcinka dosc daleko bo obrotek sie konczy ?? Hm...na 2 na do odciecia na 1.8 130 ps bylo troche ponad 90 teraz jest ponad 100...czyli 2.0 mma wyzej odciecie niz 1.8
kaktus - 3 Cze 2012, 10:25

Bongo a jak tam osiągi był jakiś nielegalny wyścig? Bo ja mam równe szanse z honda civic 5gen jajko z b18c4 czyli 1.8 170km
Stunt_Man kiedy kupujesz kolejną?

luk-90 - 3 Cze 2012, 13:05

kaktus napisał/a:
Bongo a jak tam osiągi był jakiś nielegalny wyścig? Bo ja mam równe szanse z honda civic 5gen jajko z b18c4 czyli 1.8 170km
Stunt_Man kiedy kupujesz kolejną?


Buahahahah, albo to b18 było już na wykończeniu, albo kierowca nie wie gdzie są pedały. Zapewniam cię, ze nie masz szans z jajem z b18

MisiekT - 3 Cze 2012, 13:16

kaktus napisał/a:
ja mam równe szanse z honda civic 5gen jajko z b18c4 czyli 1.8 170km

w czym te rowne szanse? :fox:

Stunt_Man - 3 Cze 2012, 13:20

gratuluje. co ma wspólnego pytanie o odcięcie z tuningiem?
TomeX500 - 3 Cze 2012, 13:47

Mi się zdawało, że to właśnie RS1800 ma wyżej odcinkę... Moja się kręci wg licznika do około 7100, też zależy od biegu, ale mocy to tam już nie ma :P
madek - 3 Cze 2012, 13:58

Ze wskazań obrotomierza to można odczytać tyle co ze szklanej kuli ;) U mnie przy odcince wychodzi poza skalę więc przy ilu mam odcinke? :-)
TomeX500 - 3 Cze 2012, 14:07

No u mnie też, 7100-7200. Ale zdawało mi się że 2.0 kręci się do 6900, chyba że chodziło o to do ilu warto go kręcić. Nie miałem 2.0 to nie wiem :P
Peedro - 3 Cze 2012, 17:35

madek napisał/a:
Ze wskazań obrotomierza to można odczytać tyle co ze szklanej kuli ;) U mnie przy odcince wychodzi poza skalę więc przy ilu mam odcinke? :-)


Spoko mi też wychodzi poza skalę :rotfl: jedyne co zauważyłe to rodzaj odcinki się różni między rską a mondeo. Teraz na wiązce z futra i kompie DEEP mam odcinke buuuuuu, a na rsce było dyndyndyndyn :ok:

Bongo - 4 Cze 2012, 19:49

Ja mam odcinke dyn dyn dyn na kompie deep i na wiazce przerobionej pod tego kompa.A nielegalnych jako takich nie bylo...byl tylko kill na miescie omega mv6 i bmw 7 e65 w dieslu ale niewiem czy 3 litry czy 4 litry ale baty dostal dosc mocne wiec stawiam na 3 litry
kenczorf - 25 Cze 2012, 19:19

luk-90 napisał/a:
Buahahahah, albo to b18 było już na wykończeniu, albo kierowca nie wie gdzie są pedały. Zapewniam cię, ze nie masz szans z jajem z b18

problem bedziesz mial nawet z 1.6 125km a co dopiero z b18....chyba ze masz N7A a nie Zeteca

Ad@mus - 26 Cze 2012, 09:43

kenczorf, d16z6 dostaje od 2l zetec-juz nie przesadzaj
ale b18 nie ma bata!!
po co pytanie o odcinke skoro krecenie 2litrowki powyzej 6tys nie ma sensu??

kenczorf - 26 Cze 2012, 11:10

Ad@mus, to ta z ktora ja stawalem musi byc zdlubana albo ta z ktora ty stawales byla zmeczona :) bo to nie byla wygrana na zderzak tylko znaczaca przewaga
Stunt_Man - 26 Cze 2012, 15:25

kenczorf napisał/a:
Ad@mus, to ta z ktora ja stawalem musi byc zdlubana albo ta z ktora ty stawales byla zmeczona :) bo to nie byla wygrana na zderzak tylko znaczaca przewaga

Ty masz 1.8 a nie 2.0

TomeX500 - 26 Cze 2012, 15:29

Macie na jutubie filmik moje 1.8 na tragicznych oponach versus d16z6, myślę że 2.0 będzie niewiele szybsze od takiej hundy.
kenczorf - 26 Cze 2012, 15:32

stawalem z 2.0 tyle ze na dlugiej skrzyni i wygrywalem. Jakby wsadzic tam krotka to pewnie bym przegal ale napewno nie tyle co dostalem od hondy. Inna sprawa ze ona miala bankowo kolektor 4-2-1 wiec i pewnie lekki zamach i dolot parowe
madek - 26 Cze 2012, 16:28

A ja powiem tyle że wyścigi na 1/4 są dla miekkich faj, a poza tym nie o tym jest ten temat :hahaha:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group