|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Kilka pytań odnośnie silnika 1.6 CVH 110KM
Gruchoten - 26 Kwi 2012, 13:08 Temat postu: [MK3] Kilka pytań odnośnie silnika 1.6 CVH 110KM Witam.
Mam prośbę czy mógł by ktoś kto posiada fiestę mk3 z silnikiem 16. 110 km zrobić zdjęcie silnika oraz całej komory silnika i udostępnił je.
Ja mam problem związany z tym ze posiadam w swojej fieście dziwny silniczek krokowy, tzn jest kolo samego filtra powietrza (można powiedzieć ze jest za samym filtrem), a drugi problem jest taki ze podczas jazdy ( najczęściej w korku) czuć mi ostro benzynę oraz opary benzyny w samochodzie, nasila się to kiedy jeszcze włączę nawiew.
Prosił bym o jakieś dobre rady co to może być
P.S. postaram się dodać zdjęcie mojego silnika w ciągu najbliższych dni.
http://imageshack.us/g/254/silnikkrokowy.jpg/
Proszę oto zdjęcia.
Samochód jest w trakcie małego remontu.
Stunt_Man - 26 Kwi 2012, 17:24
Gruchoten napisał/a: | P.S. postaram się dodać zdjęcie mojego silnika w ciągu najbliższych dni. |
to dodaj.
Gruchoten napisał/a: | Mam prośbę czy mógł by ktoś kto posiada fiestę mk3 z silnikiem 16. 110 km zrobić zdjęcie silnika oraz całej komory silnika i udostępnił je. |
a co? samemu trudno poszukać? do wyboru do koloru http://www.fiestaklubpols.../index.php?c=10
trzeci - 26 Kwi 2012, 20:37 Temat postu: Re: Kilka pytań odnośnie silnika 1.6 CVH 110KM
Gruchoten napisał/a: | Mam prośbę czy mógł by ktoś kto posiada fiestę mk3 z silnikiem 16. 110 km zrobić zdjęcie silnika oraz całej komory silnika i udostępnił je. |
A proszę bardzo
szynszyl - 26 Kwi 2012, 21:41
kolego Gruchoten, masz taki sam patent jaki ja miałem w fieście 1.6 z 90 roku.
jeśli padł ci on lub masz podejrzenie że trafił go sz.. to odpuść sobie poszukiwania. nie kupisz go to raz, nowych nie robią, a serwis 5 l-6lat temu wołał za niego 800 zł.
lepiej kupić wersję wieszaną na ściance grodziowej
a jeszcze łatwiej kupić kolektor ssący z jakiegokolwiek 1,6 CVH z XRki lub escortowej XR3i majacy silnik krokowy z boku przepustnicy
poza tym to nie jest krokowy tylko zawór biegu jałowego (magnes z wciąganą zworą)
co do smrodu PB. sprawdź powrót paliwa, pochłaniacz par paliwa, stan kolektora dookoła wtryskiwaczy (uszkodzone gumki wtrysków potrafią dać taaaaaaaaaaaaaki smród)
p.s. chyba zdążyłem przed spamerami
|
|