Forum FiestaKlubPolska -

LPG - [MK6] Zbyt duże spalanie ?

Lechan - 19 Mar 2012, 20:54
Temat postu: [MK6] Zbyt duże spalanie ?
Witam, jestem początkującym posiadaczem fiesty mk6 1.25 z instalacją BRC, mam pytanie do forumowiczów odnośnie spalania - podczas jazdy miejskiej fiesta potrafi spalić nawet 11 l na 100 km, czy to nie jest przypadkiem zbyt dużo na takim maly silnik? z góry dziękówa i pozdrr
Parzych - 19 Mar 2012, 21:00

Lechan napisał/a:
podczas jazdy miejskiej fiesta potrafi spalić nawet 11 l na 100 km, czy to nie jest przypadkiem zbyt dużo na takim maly silnik?
Skoro po mieście potrafi wciągnąć 8-9l benzynki (tyle mi piło 1,25 po Wawie), to te 11l gazu nie wydaje mi się za dużo...
grzes.l - 30 Mar 2012, 20:31

Hej :)

Dorzucę swe 3 grosze, jeżdżę aktualnie tylko po mieście (bytom - ruda śląska woj. śląskie do pracy) - ten sam silnik. Nie wiem ile pali benzyny bo zanim zdążyłem coś wyliczyć to po kupnie wpakowałem gaz. Na stag'u pali mi aktualnie w okolicach 9l, ostatnio wyszło 9,4l. Lekkiej nogi nie mam ale też nie przeginam - choć to pojęcie względne :)

DewREW - 9 Lis 2012, 09:34

a ja na butli 25L zrobie 320km, czy nie pali troche za duzo?
zawory regulowany byly jakies 20tys km temu, czy nalezaloby zrobic to ponownie?
mam wkercone w listwe wtryskowa dysze 2mm, dostepne mam 1,5mm czy warto je wiec wymienic na mniejsze, czy regulacja zaworów jak i dysze moga zmniejszyc spalanie LPG?

JoeMix - 9 Lis 2012, 10:37

Butla 25L czy 25L gazu bo to duża różnica,,, przyjmując 25L LPG wychodzi niecałe 8 na 100,,, to dużo?
Wisni@ - 9 Lis 2012, 10:58

JoeMix,
Nie spotkałem sie z Butla 25l , Pewnie ma 34l i wchodzi 25l gazu :)
Moim zdaniem za duże spalanie

JoeMix - 9 Lis 2012, 11:37

Wisni@, ja się spotkałem bo taką mam w aucie,,, 20 litrów gazu wchodzi teoretycznie, ja ja się tankowałem to po 17-18,,, wiadomo butla pusta ni była. Mała butla po skosie zmieściła się w dziurę na narzędzia obok koła zapasowego w mk1,
Parzych - 9 Lis 2012, 12:23

DewREW napisał/a: