Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK3] Czarne spękadło

magik514 - 15 Mar 2012, 12:19
Temat postu: [MK3] Czarne spękadło
1. NICK: magik514
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: MK3
4. WERSJA: a kto to wie?
5. ROCZNIK: MK3 1994r.
6. SILNIK: 1.1i
7. OPIS AUTA: Nie ma co pisać. Wszystko widać. Jest jak jest, a będzie... GORZEJ! Będzie rost. Będzie rdza i sticker bomby. Mam nadzieje że pojawi się gwint i szeroka stal. Auto po wymianie silnika. W poprzedniku poszły "szklanki".

Wyjaśnię jeszcze dlaczego spękadło. Bo na masce jest strasznie popękany lakier i moja dziewczyna tak na fieste mówi. :ok:









I jeszcze moja prośba. Może zauważycie na allegro czy gdzieś fajne felgi do mojego spękadła. Jak coś to dawajcie znać.

Bezimienny - 15 Mar 2012, 12:36

Rdza jak rdza tu przynajmniej jest to planowane, a co do felg to może przemyśl poszerzenie seryjnej stali, ciekawie by to wyglądało z naciągięm i glebą, teraz prawde mówiąc nie ma co oceniać, trzeba czekać na efekty.

Pozdrawiam.

DemptD - 15 Mar 2012, 14:23

magik514 napisał/a:
Będzie rdza

nawet bardzo dużo rdzy :rotfl:

magik514 - 15 Mar 2012, 14:42

Obecnie w planie jest maska i ta metalowa dokładka z przodu
Witek1992 - 15 Mar 2012, 15:21

Ta metalowa dokładka z przodu nazywa się raczej pas przedni i to nie jest żadna dokładka :-P
magik514 - 15 Mar 2012, 16:04

No wierzę na słowo. Ja tam jeszcze się na tym nie znam dobrze.
Peedro - 15 Mar 2012, 20:01

felgi odpowiednie masz w dziale sprzedam ;p Kruku sprzedaje ATSy
luk-90 - 15 Mar 2012, 20:15

magik514 napisał/a:
6. SILNIK: 1.1i


magik514 napisał/a:
Auto po wymianie silnika. W poprzedniku poszły "szklanki".


hmmm :?:

magik514 - 15 Mar 2012, 22:33

Szklanki w rozrządzie. Tak określił to mechanik. Koszt naprawy przewyższyłby wymianę silnika.
vegetagt - 16 Mar 2012, 00:09

co tam wczesniej siedzialo, że szklanki byly?
luk-90 - 16 Mar 2012, 00:10

Wiem czego synonimem jest "szklanka" w motoryzacji, jednak dziwi Mnie fakt, ze w silnikach hcs 1.1/1.3 nie występują hydrauliczne popychacze zaworów.

Dlatego też radzę zmienić mechanika.

magik514 - 16 Mar 2012, 00:12

Powiem tak. Silnik pracował głośniej i z większym klekotem niż diesel. Myśleliśmy że to panewka.
DemptD - 16 Mar 2012, 08:29

czyli zamiast wyregulować zawory był swap?
magik514 - 16 Mar 2012, 10:39

Był swap ale to nie były zawory.
bidżej - 16 Mar 2012, 19:34

Twój mechanik albo nie ma pojęcia o czym mówi, albo rąbie Cię na każdym kroku... :fox:

a plany co do auta ciekawe, zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Stunt_Man - 16 Mar 2012, 20:00

magik514 napisał/a:
Powiem tak. Silnik pracował głośniej i z większym klekotem niż diesel. Myśleliśmy że to panewka.

głośniej niż diesel? czyli miałeś zwykłego zdrowego hcs'a :hahaha:

Obywatelka Higienistka - 18 Mar 2012, 11:24

Sprawdzone na własne gałki :) Zgrabne Spękadełko :D
Biegan - 19 Mar 2012, 12:00

magik514 napisał/a:
Był swap ale to nie były zawory.

ja ma 1.3 i też głosno pracuje to norma w tych autach ,wystarczy włozyć wygłuszenie pod maske jak go nie ma zobaczyc tłumik czy nie ma dziurki ,no i wyregulować zawory.I bedzie chodzic o niebo ciszej.
Albo załozyc tlumik od WRC wtedy zagłuszy wszystko ,ale ja nie polecam :hahaha:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group