Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - [MK5] Jaka przepustnica do 1.25 16v ?

zabka35i - 18 Sty 2012, 19:01
Temat postu: [MK5] Jaka przepustnica do 1.25 16v ?
Mam pytanie bo nie mogę znaleźć na forum.
Jaka podejdzie przepustnica do zeteca 1.25 16v 2001 oczywiście po za tą która jest dedykowana do tego silnika?

Stunt_Man - 18 Sty 2012, 19:02

1.6 sport?
mnie sie wydaje że ten temat był poruszany i wystarczy poszukać

zabka35i - 18 Sty 2012, 19:09

Naprawdę szukam ale nie mogę znaleśc :sad:
Parzych - 18 Sty 2012, 19:19

Pewnie i od 1,4 podejdzie...
zabka35i - 18 Sty 2012, 19:27

Dodam że poprzez zmianę chciałbym osiągnąć wzrost mocy:)
Parzych - 18 Sty 2012, 21:43

To pewnie najprościej będzie z 1,6 bo z 2.0 może być problem...
MARIUSZ.B - 19 Sty 2012, 08:44

1.25 i 1.4 chyba mają takie same, ładuj od 1.6.
zabka35i - 19 Sty 2012, 08:51

To poluje na przepustnice od 1.6
mk4_driver - 22 Sty 2012, 12:38

panowie, a przepustnica z Escorta 1.6 zetec też podejdzie?
Stunt_Man - 22 Sty 2012, 15:38

nie
Marcin - 22 Sty 2012, 17:14

Cytat:
nie

bo niby dlaczego nie? jeśli otwory są takie same to przypasuję, inna sprawa, że może będzie trzeba dorobić uszczelkę do kolektora, ja mam z zeteca-e i pasuje z małymi modami.

Stunt_Man - 22 Sty 2012, 18:45

Marcin napisał/a:
Cytat:
nie

bo niby dlaczego nie? jeśli otwory są takie same to przypasuję, inna sprawa, że może będzie trzeba dorobić uszczelkę do kolektora, ja mam z zeteca-e i pasuje z małymi modami.

widziałeś kiedyś escorta z zetec-s? bo ja nie
escort ma zwykł zetec
pasuje na dziurki ale dziurki na śruby to nie wszystko bo otwór dla krokówki jest w innym miejscu

poza tym... przepustnica w escorcie 1.6/1.8 jest malutka. chyba taka sama jak w 1.25

mk4_driver - 22 Sty 2012, 19:30

dzięki Panowie za pomoc, na dniach będe miał przepustnice z mondziaka 1.8, zobaczymy czy przypasi..
Stunt_Man - 22 Sty 2012, 19:49

jaki rocznik?
mk4_driver - 22 Sty 2012, 19:55

Stunt_Man, 95r.
Marcin - 22 Sty 2012, 20:25

Stunt_Man napisał/a:
widziałeś kiedyś escorta z zetec-s? bo ja nie
escort ma zwykł zetec
pasuje na dziurki ale dziurki na śruby to nie wszystko bo otwór dla krokówki jest w innym miejscu

wiem co gdzie siedzi :fox: a do tego przymierzałem różne przepustnice i wiem jakie są różnice i na pewno z większości zeteców-e można zaadoptować przepustnice do zeteca-s, z mniejszymi lub większymi modami

Stunt_Man - 22 Sty 2012, 20:39

ale po co modować skoro ceny pasujących i niepasujących są takie same :hihihi: :-P
zabka35i - 25 Sty 2012, 08:46

Orientuje się ktoś jaką ma średnice przepustnica z 1.25 bo zastanawiam się o ile będzie większa z 1.6 bo ma 51 mm
mk4_driver - 25 Sty 2012, 17:25

Marcin napisał/a:
(seria 38mm)

zabka35i - 25 Sty 2012, 19:33

Czyli większa. Mam nadzieję że nie będzie dużo przerabiania aby ją dopasować.
Roni71 - 25 Mar 2012, 15:00

panowie , a czy po zmianie ewentualnej przepustnicy na tą od 1,6 trzeba coś zmieniać i jakie efekty osiągamy ??
zabka35i - 25 Mar 2012, 17:43

Zerknij do tematu z moim samochodem tam masz troche informacji o przepustnicy.
Peedro - 25 Mar 2012, 20:08

Jakby co to mam przepustnice a nawet kolektor z mk5 sport :-P
Roni71 - 25 Mar 2012, 20:39

czy przy ewentualnej wymianie przepustnicy z 1,6 coś trzeba jeszcze robić ? przestrajać? czy tylko przekładka ? i co daje taka zmiana .....

Ile cenisz tą przepustnicę

Peedro - 25 Mar 2012, 20:41

W dziale sprzedam masz temat z mk5 Sport na części ;) tam też są i ceny :)
zabka35i - 26 Mar 2012, 10:20

Musisz zmienić linke gazu lub przełożyć mocowanie ze starej przepustnicy do tej od 1.6
Roni71 - 26 Mar 2012, 10:26

jeśli można na spokojnie przełożyć te mocowanie to spoko , po co linkę wymieniać jak nie trzeba ....a poza tym nic więcej ? powinno wszystko dobrze pracować ? a jakie efekty daje taka wymiana przepustnic ?
zabka35i - 27 Mar 2012, 18:20

Ja tylko trochę wyregulowałem wolne obroty i było wszystko ok. U mnie po wymianie samochód ma lepsze wkręcanie się powyżej 3000 obrotów i kreci się spokojnie do 6200 gdzie auto przyspiesza.
Stunt_Man - 27 Mar 2012, 21:57

zabka35i napisał/a:
Ja tylko trochę wyregulowałem wolne obroty i było wszystko ok.

jak? :9:

Marcin - 27 Mar 2012, 23:33

1,25 najwięcej zamula wydech, a w szczególności kolektor, po ponad 2 latach wróciłem do serii na wydechu i jest tragedia, jeden wielki muł. przepustnica cudów nie zdziała.
Peedro - 27 Mar 2012, 23:53

mam kolek wydechowy ze sporta jak co :-P <8>
zabka35i - 28 Mar 2012, 06:40

Stunt_Man napisał/a:
zabka35i napisał/a:
Ja tylko trochę wyregulowałem wolne obroty i było wszystko ok.

jak? :9:


Przy przepustnicy masz taką śrubkę która jest zaklejona i nią można trochę zadziałać.

Marcin - 28 Mar 2012, 09:16

Peedro napisał/a:
mam kolek wydechowy ze sporta jak co :-P <8>

to nic nie zmienia, bo dalej jest ta sama konstrukcja

Parzych - 28 Mar 2012, 11:18

Jako ciekawostkę napiszę, w KM6 przepustnice 1,25/1,4 i 1,6 są identiko, kolektory różnią się średnicą kanałów dolotowych i ogólnie pojemnością...
zabka35i - 28 Mar 2012, 17:49

Parzych napisał/a:
Jako ciekawostkę napiszę, w KM6 przepustnice 1,25/1,4 i 1,6 są identiko, kolektory różnią się średnicą kanałów dolotowych i ogólnie pojemnością...


To samo tyczy się przepustnicy w mk5 1.25 jest identyczna jak z 1.6 różnica to tylko średnica. W 1.25 ma 38 mm a w 1.6 51 mm

Parzych - 28 Mar 2012, 19:17

zabka35i napisał/a:
Parzych napisał/a:
Jako ciekawostkę napiszę, w KM6 przepustnice 1,25/1,4 i 1,6 są identiko, kolektory różnią się średnicą kanałów dolotowych i ogólnie pojemnością...


To samo tyczy się przepustnicy w mk5 1.25 jest identyczna jak z 1.6 różnica to tylko średnica. W 1.25 ma 38 mm a w 1.6 51 mm
Źle mnie zrozumiałeś, pisząc że są identiko miałem na myśli, że nie różnią się NICZYM, nawet średnicą...

Stunt_Man - 28 Mar 2012, 22:23

Parzych napisał/a:
Źle mnie zrozumiałeś, pisząc że są identiko miałem na myśli, że nie różnią się NICZYM, nawet średnicą...

mk4/5 ma na linke i chyba faktycznie różnią sie średnicą

Parzych - 28 Mar 2012, 22:43

Stunt_Man, wiem że się różnią średnicą... gy

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group