Forum FiestaKlubPolska -

Nasze auta - [MK3] MK3 by bolo2610

bolo2610 - 9 Sty 2012, 11:28
Temat postu: [MK3] MK3 by bolo2610
1.bolo2610
2.Michał
3.Fiesta MK3 , Astra II
4.3d na bogato :-P , edition 2000
5.MK3 94r. , G 00r.
6.1.1i kat HCS 50ps , 1.6i 8v x16szr 75ps
7.
a)fiesta:autko oktore zawsze omijalem szerokim lukiem(w sumie sam nie wiem dlaczego),kupione na szybko za 1150zl zeby bylo czym tanio do pracy dojezdzac(astra dla zony :-P )na drugi dzien po zakupie szok pozytywny-auto utrzymane jak na rocznik i model wzorowo.babcia od ktorej kupilem sprowadzila ja w 2007r.z przeb.75tys i od tego czasu zrobila 60tys.auto do niedawna serwisowane w fordzie,posiada wszystko tak jak w dniu kiedy wyjechala z fabryki,lacznie z paskami gumowymi do zabezpieczania bagazu i gasnicy,instrukcja obslugi auta i radia itp. w aucie nie ma zadnych samorobek i ''patentow'',wszystko oryginalne,dodatkowo dwa komplety kol -nowe zimowki i prawie nowe letnie :-) .
jednym slowem <oki>
b)astra:hmmm...auto niedawno kupione od rodziny,w stanie prawie fabr.(przeb.121tys).kupione w niedziele rano przez telefon na zasadzie :czesc musimy sprzedac bo mamy na oku astre3 za frytki,jak dla ciebie to 6tys,albo oddamy handlarzom.(wartosc fakt. ok 7,5-8tys)tak wiec glupota byloby nie wziasc.niestety wiazalo sie to ze sprzedaza mojej ukochanej mazdy 323f bg 1.6 16v 88ps :sad:
:placz: .autko sluzylo mi przez ponad 4 lata i ani razu !!nie zawiodlo,poza tym mialo to cos ,nie mowiac juz o przyjemnosci z jazdy.no ale teraz brat sie nia cieszy.
szczerze mowiac nijaka astra mnie dobijala ,az do dnia nabycia ...fiesty :V:
nie wiem dlaczego ale to auto sprawia mi wieksza frajde niz bezplciowa astra.
(moze cos jest na rzeczy ze ford wspolpracowal z mazda :przytul: )
8.dokonane prace i zmiany- w trakcie.fiestka jest wlasnie u ''doktora''

a:-
b:-krzyzak kier.
-regulacja zaworow
-swieczki
-olej
-''mugen'' :joint:
c:-
d:-
9.
a:
-tlumik koncowy a'la mugen-w toku
-wlepy,sticker bomb
-alu
b:
-lewy prog
-prawe tylne nadkole
-tarcze przod
-w dalekiej przyszlosci zawias i ...swapik.ale to jeszcze nie przesadzone.
c:
-jest fabryczne,mysle o zostawieniu ,tylko koncowke mocy lepsza wlutowac i transmiter fm.jak bedzie gralo w miare-zostawiam+glosniki konkretne.jak nie to radio do wymiany na jakies mp3
d.-
10.fotki-to sa fotki auta w stanie w jakim je kupilem(lacznie z brudem i kupami golebi kill2 )
w ten weekend dorzuce konkretne fotki po myjce ,zrobione lustrzanka w jakim fajnym plenerze(oczywiscie jesli pogoda dopisze)

















Peedro - 9 Sty 2012, 11:35

Mało na tych fotach widać, ale na pierwszy rzut oka wygląda OK :) To ma pompowany fotel :9: ? No i daruj sobie stickersy, bo jak szybko stały się modne, to jeszcze szybciej przeszły w wieś tuning ;]
bolo2610 - 9 Sty 2012, 11:41

foty slabe bo aparat slaby,ale w weekend po pucowanku jak pogoda spasi to brat lustrzanka pare fotek strzeli.co do stickersow to jeszcze sie zastanawiam.zawsze mozna odkleic.zreszta mozna powiedziec ze 90% tuningu wizualnego po jakims czasie zaczyna byc ''wies'' :-P
a fotel jest pompowany :-P z poczatku myslalem ze babcia zapomniala wziac cisnieniomierz przed sprzedaza :9: .swoja droga slyszal ktos o takij opcji w fiescie?

DemptD - 9 Sty 2012, 13:38

bolo2610, zdejmij siedzisko i zrób foto :9:
doniu - 9 Sty 2012, 14:01

też bym z chęcią zobaczył jak to pod fotelem wygląda...ciekawe...
bolo2610 - 9 Sty 2012, 14:46

to wchodzi w oparcie.moze od ledzwi??
a jak to wyglada z wersjami wyposaz.?
u mnie jest:
2x airbag
radio kaseta ori
''pompka'' :-P
dzielona kanapa
lampka w bagaju :rotfl:

DemptD - 9 Sty 2012, 15:13

poddupnik siedzi na dwóch plastikowych nakrętkach z krzyżakiem ;) wyjmuj i foć! :ok:
a oparcia już się tak łatwo nie da rozebrać, ale tu chyba ktoś ewidentnie przerobił popsuty ciśnieniomierz :D

bolo2610 - 9 Sty 2012, 19:47

nie ma co robic fotek-obadalem sprawe i wezyk wchodzi w oparcie,jest tam umieszczona jakas poduszka na wysokosci ledzwi i podczas pompowania ''puchnie''oparcie na wysokosci krzyza.tak wiec jest to reg. ledzwi :-P kto i gdzie to zalozyl nie wiem,sadze ze raczej jakis emeyt niemcowy-polak wlozylby jasiek bo taniej,a w fordzie raczej takich dodatkow nie bylo w ofercie :-)
swoja droga odebralem fiestke od doktora.swieczki nowe,zawory wyreg.(ale duzo ciszej nie chodzi,nadal kosiarka :rotfl: )krzyzak nowy-od razu inna jazda,tylko kiere musze wyprostowac bo zeby jechac prosto musze ja trzymac ''w bok''o polowe :hahaha:
no i przede wszystki MUGEN juz mruczy <8> bez silencera wymiata na niskich i wysokich obrotach.(na srednich cichutko)okazalo sie ze i tak tlumik koncowy byl sito ,a mugen w piwnicy kurz zbieral,wiec jak znalazl.
teraz lukam jak podlaczyc to:
http://moto.allegro.pl/al...2032891765.html
ewentualnie jak sie okaze ze sie nie da to bedzie to
http://moto.allegro.pl/ob...2042413788.html

Peedro - 9 Sty 2012, 19:59

nie kombinuj z fajansiarskimi obrotkami. Napewno znajdzie się na forum licznik z obrotomierzem do mk3 w dobrych pieniądzach ;)
Stunt_Man - 9 Sty 2012, 20:04

mugen, mruczy, 1.1
:hahaha:
wybacz ale wieje dresem na kilometr
tak samo te obrotomierze... zamontuj to co ma być czyli oryginalne zegary z obrotomierzem

bolo2610 - 9 Sty 2012, 20:17

Stunt_Man napisał/a:
mugen, mruczy, 1.1
:hahaha:
wybacz ale wieje dresem na kilometr
tak samo te obrotomierze... zamontuj to co ma być czyli oryginalne zegary z obrotomierzem

jak pisalem ori tlumik i tak byl sito a ten lezal bezczynnie .nie jestem krezusem zeby kupowac cos co w zasadzie juz mam tak dla zasady.i nie zalozylem go z mysla o +100ps czy takie tam glupoty.niektorzy uwazaja za glupote wkladanie 2.0 do starej fiesty ,po kosztach ktore starczylyby na lepsze auto w serii i co za tym idzie bezpieczniejsze.ale wiadomo co kto lubi i o gustach sie nie dyskutuje.
co do obrotka to niby tak ,ale z drugiej strony podoba mi sie ze wlasnie nic dlubane nie bylo i jest w stanie oryg. bdb.a ten dodatkowy obrotek bym gdzies wkomponowal pod radyjkiem w ladnej obudowie(ten od alfy ale z czarnym tlem zeby nie razil w oczy).kiedys w kadecie wpasowalem w zegary taki cyfrowy tylko prostokatny i mniejszy i wygladalo super.
w sumie obrotek od alfy za marne 10zl ,jak bedzie wygladal wiesniacko to wywale i sladu nie bedzie.wtedy przemysle jeszcze opcje z ori zegarami z obrotkiem,ale musialy by byc w takim stanie co najmniej jak te co mam.

Stunt_Man - 9 Sty 2012, 20:19

obrotek ma być w zasięgu wzroku
inaczej to bez sensu. serio, miałem kiedyś obrotomierz w głupim miejscu i teraz mam oryginalny (prawie bo zegary z escorta) i jest o wiele lepiej

bolo2610 - 9 Sty 2012, 20:31

hmm.pomysle jeszcze z tym obrotkiem.w fiescie ma pelnic role czysto informacyjna .do wixowania bedzie sluzyc inne auto - 323f bj 2.0 sportive,ew.civic v-tec,ale to dopiero na wiosne jak sprzedam astre.nie zamierzam palic laka tymi 50ps-ami :nawalony:
bolo2610 - 10 Sty 2012, 21:45

stuntman gdzies na forum obilo mi sie o galy ze komus pomagales przy zakladaniu obrotka diodowego .co to byl za obrotek i gdzie go umiesciliscie?
Pietrekk - 10 Sty 2012, 21:49

Mi pomagał, diodowy zwykły, do samodzielnego montażu, nawet go mam gdzieś jeszcze, umieszczony między oprawą licznika a obudowa kolumny.
Ale szczerze? nie wyglądało to fajnie :P wyleciał z czasem jak dopadłem licznik ori z obrotkiem.

Stunt_Man - 10 Sty 2012, 21:49

bolo2610 napisał/a:
stuntman gdzies na forum obilo mi sie o galy ze komus pomagales przy zakladaniu obrotka diodowego .co to byl za obrotek i gdzie go umiesciliscie?

jakaś ruska maszina, Pietrek ją miał w piwnicy a z racji że nic innego nie było to ją zamontowaliśmy
między obudową licznika a kolumną kierownicy, w tej szczelinie

bolo2610 - 10 Sty 2012, 22:56

thx.myslalem ze moze cos lepszego.
bolo2610 - 10 Sty 2012, 23:21

http://allegro.pl/nr-1-te...2027152173.html
zakup dla fiestki.zobaczymy czy wart ceny.

Pietrekk - 10 Sty 2012, 23:22

Kolega to ma w focusie, szczerze? Świeci za mocno, czytać czyta, ale długo startuje jakoś zawsze, jakość nie najlepsza jednak też :/
doniu - 11 Sty 2012, 18:43

Ja bym sie nie pchał w te paście za 80-150 zł. Sam dla siebie kupiłem nówke Pioneer 2300-ub za 230 zł na allegro z 2 letnią gwarancją i hula jak marzenie - wkońcu co pioneer to pioneer . Teraz w tych cenach wyszedł troche nowszy ale praktycznie taki sam model. Także lepiej dopłacić 100 zł i mieć porządne radio na lata.
Pietrekk - 11 Sty 2012, 19:08

Lub szukać dobrych używek, mi się udało po taniości kupić clariona, spełnia moje wymagania w zupełności, cd/mp3, stan bdb, nie zacina ani nic. Cena? 90zł Więc też można szukać
bolo2610 - 11 Sty 2012, 19:41

w mazdzie mialem DENVERA z biedrony za 99zl i ponad 3 lata hulal bez zastrzezen(w pierwszym miesiacu padla koncowka mocy i wmodzilem lepsza za cale 14,50 :hihihi: ) bylo ok co do odczytu i jakosci dzwieku.brakowalo tylko opcji folderow w mp3.dlatego rok temu kupilem (albo raczej zamowilem u mikolaja :-P )zestaw pioneera - radyjko DEH-2220ub
http://www.ceneo.pl/4554486
kosztowal cos ok. 400zl +glosniki 6x9 tez cos kolo 4 stowek,tak wiec srednio-wyzsza polka.okazalo sie ze denver z naaaprawde starymi jajkami JBL gral lepiej(wiadomo procz mocy),a jak z tymi glosnikami pionka podlaczylem starego kenwooda (jeszcze bez mp3)to dopiero pokazaly co potrafia :twisted: teraz to radio pionka gra z fabrycznymi glosnikami w astrze i jest ok.,ale szalu nie ma.kenwood gra o niebo lepiej jesli chodzi o dynamike i naturalnosc brzmienia.tak wiec nie marka jest najwazniejsza.poczatkowo chcialem w ori radiu forda pogrzebac(koncowka mocy)ale ogolnie jakosc dzwieku,slaby korektor i brak RDS mnie zniechecily.w sumie do fiesty wizualnie pasowaloby bardziej to
http://moto.allegro.pl/ra...2031794078.html
http://moto.allegro.pl/ra...2027152151.html
ale brak RDS i tylko 2x wyjscie na glosniki.
mysle ze skoro wygralo test auto swiata to az taki szrot nie moze byc tymbardziej ze najwyzsza nota byla za jakosc dzwieku.wiadomo ze 70%zalezy od glosnikow,a te beda zacne :-P (opisane wyzej jajeczka pioneera,bo i tak sa dziury w polce,a w astrze nie zamierzam wycinac-seryjne graja naprawde fajnie)
zreszta doplacac stowe za odtwarzacz cd ktorego i tak nie uzywam to glupota a blaupunkt tego typu (bez cd)poraza ceną.zamiast byc sporo tanszy to nie ma roznicy w cenie.

Hans - 12 Sty 2012, 15:48

Jeżeli radio ma ci słóżyć tylko do tego aby "coś" słyszeć to dobre. Jeżeli liczy się dla Ciebie jakość to nie bardzo. Porównując tego typu radio do Radia chociażby Sony przy tej samej piosence jest duuuża przepaść.
bolo2610 - 12 Sty 2012, 20:51

radio to pikus.dzisiaj jak jechalem z pracy to stojac w korku (ok 1 godziny :9: )zauwazylem ze fiesta zaczela przy gazowaniu kopcic na niebiesko a w kabinie zaczelo pachniec olejem.jak juz wydostalem sie z korka i ujechalem ok. kilometr po chwili przestala kopcic .do tej pory nawet po kilku dniach ano nie zakopcila.poza tym jak podnioslem maske czuc bylo jak by sie mocno nagrzal.(wskaznik temp w tym korku podszedl ciut wyzej niz normalnie ale nie przekroczyl nawet polowy skali.podejrzewam czujnik wl. wentylatora.

poczytalem troche dzisiaj na forum i raczej bedzie problem z odpowietrzeniem silnika-daje przez to olej do dolotu(odma).dzisiaj rano odpalilem i zero dymka,cala droga do pracy ok.po pracy odpalilem zero dymka,po kilkunastu metrach pokopcil na niebiesko ,i znowu spokoj.musze przejrzec odme czy nie przytkanai reszte.moze ma to zwiazek z tym ze fiesta stala ostatnie 2 miesiace a moze i dluzej niejezdzona??poza tym robie nia male odcinki- 2 x po 10 km dziennie.pod korkiem oleju smalcu nie ma.dodatkowo cos mi sie wydaje ze ciut za duzo pali- wlalem 8,5 litra od rezerwy ,podnioslo sie do pierwszej kreski ,przejechalem 60km i znow lezy na rezerwie(z tym ze wczoraj stalem w korku 2,5 godz :głowąwmur: )

na razie jest spokoj ,nic nie kopci.radyjko zalozone-gra jak na ta cene super.jestem na etapie zmiany glosnikow-w drzwiach byly jeszcze oryginalne forda,w ich miejsce wleca pionki 13(byly w polce fiesty),a w polke 6x9 jajeczka pionka.powinno to ladnie pykac peace .na razie jeden glosnik w drzwiach na szybko zmieniony bo sie ciemno zrobilo i dodatkowo mi sie tasma izolacyjna skonczyla.jutro ciag dalszy i montaz jajek.co do podswietlenia radia to faktycznie jest ciut za mocne ,ale na szczescie radio we fiescie jest dosc nisko i nie razi bardzo.

bolo2610 - 27 Sty 2012, 22:14

radyjko gra zacnie tym bardziej ze z przodu dolaczylem cyki ze zwrotnicami :-P ale pojwily siepierwsze problemy z fiesta-spalanie po pobieznym sprawdzeniu wyszlo ok 11l ;-( ,a wczoraj pekla linka sprzegla.co do spalania to bylo jescze przed wyczyszczeniem calego dolotu i odmy(po tej operacji wyraznie auto lepiej jedzie) ale teraz tez widze ze wskazowka dosc szybko opada(od full do kreski3/4 po 80km).wymienie tez termostat bo temp.dochodzi maks do M na wskazniku.poza tym gorny waz robi sie szybko cieply a po dluzszej jezdzie gorny jest goracy a dolny letni,chlodnica u gory goraca na dole zimna.zobaczymy jak bedie po wymianie termostatu z tym spalaniem i sprawdze tez bledy ecu.na razie musze ogarnac linke sprzegla.a tak w ogole to przy sprawdzaniu spalania do ktorego odbicia tankowac?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group