Forum FiestaKlubPolska -

Elektryka - [MK3] Nie odpala, brak iskry

Stunt_Man - 11 Gru 2011, 15:01
Temat postu: [MK3] Nie odpala, brak iskry
witajcie. jako że o statnio pare razy fiesta zgasła mi podczas jazdy i ponowne odpalenie jej wymagało ruszenia kablem od czujnika położenia. kiedyś wtyczka mi sie tam zepsuła i dorobiłem nową więc pomyślałem że łączenia na kablach mają zły styk i temu właśnie dzieją sie takie cuda.
przed chwilą to rozebrałem i poprawiłem łączenia i niestety ale już wcale nie mam iskry :|
czujnik sie nie mógł zepsuć no bo jak,
kable też są dobre bo mierzyłem oporność wiązki

a czujnik jaką powinien mieć oporność? i czy ma jakieś znaczenie podłączenie tych dwóch kabli? można je podłączyć odwrotnie?

Stunt_Man - 11 Gru 2011, 16:14

dobra. rozwaliłem moje piękne łączenia i izolacje, podłączyłem kable odwrotnie i działa :rotfl:
jeszcze tylko CPP bo troche szarpie jak depne pedał gwałtownie ;-| dobrze myśle?

LeVeL - 12 Gru 2011, 23:32

wyczyść sobie CPP tak jak w tym linku

http://jackrzec.republika...reanimacja.html

ja tak u siebie zrobiłem i jest git :P jeszcze silniczek czeka na swoją kolej zaraz po zamontowaniu głowicy i ustawieniu luzu zaworków bo nie słyszę radia przez to klepanie

Pietrekk - 12 Gru 2011, 23:35

Tylko ze Ty masz kosiarke, on ma 1.6 16V w którym CPP wygląda trochę inaczej, więc nie wiem czy czyszczenie tam by dało jakiś skutek i czy dało by się to w ogóle zrobić.
madek - 12 Gru 2011, 23:36

LeVeL, ale w zetecu to inaczej wygląda :P

Stunt_Man, szarpanie w czasie jazdy to zazwyczaj 2 opcje - przepływka albo cpp (zakladajac ze swiece, kable, filtry itp sa ok)

Stunt_Man - 18 Gru 2011, 11:05

problem z szarpaniem występuje tylko przy depnięciu pedału szybciej niż rosną obroty silnika.
i niestety powrtócił problem gaśnięcia
za każdym razem jak zgaśnie musze wyłączyć zapłon i próbować zapalić ponownie
co ciekawe - gaśnie TYLKO podczas przyśpieszania

vegetagt - 18 Gru 2011, 16:32

Stunt_Man, czy mozliwe jest, by cisnienie paliwa było zbyt małe?
Zapalasz go wyłączając i włączając zapłon, bo wtedy wtryski są zamknięte i pompka jest w stanie nabić ciśnienie. Lekko przyspieszysz, bo pompka też nadążą. A jak gwałtownie depniesz to masz spadek i silnik szarpie

Stunt_Man - 18 Gru 2011, 16:47

ciśnienie sprawdzane.
silnik przestaje pracować nagle. jakbyś zapłon wyłączył


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group