|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK4] Rozrząd w 1.25 Zetec - problemy po wymianie
tasek30 - 16 Paź 2011, 21:17 Temat postu: [MK4] Rozrząd w 1.25 Zetec - problemy po wymianie Witam wszystkich jakieś 3 tyg temu wymieniłem cały rozrząd ,pasek Bosch rolka SKF ,pasek wielorowkowy ,simering wałka rozrządu. Do wczoraj wszystko oki , dzisiaj rano odpalam fofika i słyszę dziwne stukanie pod maska ,podniosłem maskę i stukot dobiegał z pod pokrywy paska rozrządu ,zgasiłem zdjąłem osłonę pasek cały ale według mnie trochę za luźny i jak ponownie odpaliłem to pasek jak by wpadał z wibracje.Jutro jadę z tym do warsztatu gdzie mi wymieniali co może tego być przyczyną ???< żeby mi jakiegoś kitu nie wcćśli > dzięki wielkie za pomoc
kuba87 - 16 Paź 2011, 21:20
żle naciągnięty pasek
tasek30 - 16 Paź 2011, 21:28
a mogą zwalić to na napinacz hydrauliczny?
tasek30 - 17 Paź 2011, 16:48
witam dzisiaj byłem m u magików którzy mi robili mi rozrząd i upierają się ze to napinacz hydrauliczny ,do wymiany bo nie trzyma<nagle po 500 km > chodź jak odbierałem auto gościu twierdził ze jest dobry . Orientuje sie ktoś z was ile taki kosztuje nowy ? dzwoniłem po hurtowniach i nie maja nigdzie a we fordzie krzyknęli mi 340 zł
TSRules - 17 Paź 2011, 17:12
na stronie ford.sklep.pl napinacz 195, zamiennik 149, cały komplet z rozrządem 265zł, tak więc radze poszperać, bo u mechanika, czy w aso to se marżę doliczą za fatygę
tasek30 - 17 Paź 2011, 17:41
dzięki za zainteresowanie ale to nie o ten napinacz chodzi ten mam nowy mi podobno nie trzyma hydrauliczny
MARIUSZ.B - 17 Paź 2011, 21:55
Ale gdzie tam jest napinacz hydrauliczny
jackrzec - 18 Paź 2011, 07:45
MARIUSZ.B napisał/a: | Ale gdzie tam jest napinacz hydrauliczny | W początkowym mk4 były - bodajże do połowy 97 roku.
TSRules - 18 Paź 2011, 11:00
jackrzec napisał/a: | W początkowym mk4 były - bodajże do połowy 97 roku. |
dobrze wiedzieć, tasek30 możesz się w tym sklepie zapytać czy właśnie taki mają, tam często dużo części nie jest wystawionych, pewnie będzie taniej
Marcin - 18 Paź 2011, 13:07
a to nie jest tak, że napinacze po 97 mogą zastąpić te hydrauliczne?
tasek30 - 18 Paź 2011, 16:39
Witam , dzisiaj udało mi się załatwić tą cześć za 270 z przesyłką masakra ale to taniej ni w salonie forda<340>Cały rozrząd z tym napinaczem wyjdzie mnie 750 zł zgroza:)
TSRules - 18 Paź 2011, 19:03
tasek30 napisał/a: | Cały rozrząd z tym napinaczem wyjdzie mnie 750 zł zgroza:) |
to chyba pozłacany jakiś
tasek30 - 19 Lis 2011, 20:39
Witam , co do rozrządu chyba oki napinacz wymienili luz zniknął , ale nie szczęścia chodzą parami . W zeszłą niedzielę odpalam auto wciskam sprzęgło pedał zostaje w podłodze , od razu nura pod auto wyciek miedzy skrzynią a silnikiem padł wysprzęglik buu, i zalał tarcze, wiec wymiana całego sprzęgła.Oddałem auto do tego samego warsztatu co robiłem rozrząd< mój błąd chyba> wymienili kompletne sprzęgło z Luka od razu olej w skrzyni .Przy probie sprzęgła jak to stwierdzili auto im zgasło i nie dało się odpalić , nastopnego dnia dzwonią ze padła cewka wymienili na nową .Autko odebrałem odpaliło na rys zajechałem do domu , zaparkowałem a odpalę se jeszcze raz:)posłucham , i słyszę z pod auta od strony pasażera na wolnych taki odgłos jak by jakaś pokrywa nie była dokręcona , myślę jutro rano obadam .Dzisiaj wsiadam a fofik kreci ale nie chce odpalić sprawdzam bezpieczniki oki pompka oki , naciskam odpowietrznik przy listwie wtryskiwaczy paliwo tryska,ściągam pokrywę i widzę ze wymienili mi jedną świecę dodatku jest pęknięta na niej porcelana.Fofik odholowany do super warsztatu
Pytanie do was fachowców
-czy da się uszkodzić cewkę wymieniając sprzęgło ?
- po co podmienili świece? nie mówiąc mi o tym
- sprzęgło po wymianie bierze u dołu dobrze?
Fordon - 21 Lis 2011, 19:16
Ad1. tak da sie jak ktos piznie czyms ciezszym ze ukruszy sie kawalek cewki... a czesc wymieniona (stara) powinni ci dac do wzgladu zawsze...
Ad2. chooy znajet ale osoba ktora to robila powinna przypilnowac tego aby byla wkrecona twoja swieca.
Ad.3 tak dobrze
tasek30 - 28 Lis 2011, 16:57
Fordon dzięki za odpowiedz , co do fiesty to już jeździ niestety musiałem holować auto od nich do elektromechanika<stwierdzili ze mechanicznie jest dobrze i oni nie wiedzą co jest > przyczyna nie odpalania auta brak połączenia na jednej kostce, dzisiaj byłem jeszcze raz u mechanika<SERWIS G4 > bo cieknie mi olej z czujnika na skrzyni , i od razu chciałem cewkę <już wyrzucili na złom>co do wycieku to nie ich wina:))))) ze cieknie oni tylko ściągali skrzynie wymienili sprzęgło i wymieniali w niej olej:))))))) .Mam jeszcze jedno pytanie , chce uszczelnić silikonem ten czujnik sam jak go odkręcę to cały olej mi zleci z skrzyni?
Fordon - 29 Lis 2011, 12:58
Sie znaczy masz na mysli czujnik po prawej stronie na dole skrzyni ?? czy ten od wstecznego na polowie wysokosci ??
Jesli masz wersje z czujnikiem na samym dole to tak oliwa wycieknie w 3/4 ze skrzyni.
tasek30 - 29 Lis 2011, 17:15
ja mam ten dole , faktycznie 3/4 oleju wylało się ale uszczelniłem silikonem i jest oki nie cieknie . Dzięki za pomoc temat do zamknięcia
|
|