Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - 1.4 cvh+zetec top

Ad@mus - 1 Cze 2011, 20:26
Temat postu: 1.4 cvh+zetec top
jesli mozliwa jest hybryda zwana na wyspach zvh czyli dol zeteca i czapka cvh to odwrotnie tez sie da??
czy na bloczek np 1.4 da rade postawic czapke z ziutka?? osprzet ziutkowski lacznie z kompem itd??
na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4

Żółwik Tuptuś - 1 Cze 2011, 20:47
Temat postu: Re: 1.4 cvh+zetec top
Ad@mus napisał/a:

na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4


a jak mocne ? ( wiem , że widziałeś tematy o CVH budowanych w OBR i mających około 100 KM więc w ile celujesz ? )

Ad@mus - 1 Cze 2011, 20:55

Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v

luki - 1 Cze 2011, 21:00

1,4 cvh z górą 1,6 cvh (gaźnik) na osprzęcie i kompie z 1,3 jako tako :rotfl:
Daras84 - 1 Cze 2011, 22:45

Marek kiedyś z tego co pamiętam przeliczał itp taką konstrukcję, ale to on sie musi wypowiedzieć
Stunt_Man - 1 Cze 2011, 23:06

ja przymierzałem głowice z zeteca do 1.6 cvh i o ile pasują otwory na śruby to koła zębate paska rozrzadu już w jednej płaszczyźnie nie są :rotfl:
Żółwik Tuptuś - 2 Cze 2011, 15:13

Ad@mus napisał/a:
Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v


Ale z tego co pamiętam , to ford robił 1.4 16fał i to nawet chyba w mk4 wypuszczali .

poza tym 1.4 i 90 - 110 KM - jak gdziekolwiek poza FKP powiesz , że jest mocne to delikatnie mówiąc możesz się spotkać z wybuchami niepohamowanej euforii ( z puszczaniem zwieraczy włącznie )

Przemyśl to - zbudujesz silnik , który ( znając Ciebie ) będzie chodził poświęcając temu czas i kasę , w momencie , gdy równolegle ford wypuścił już takowy ( 1.4 16 v ) albo osiągnięcie podobnych mocy jest dostępne od zaraz , niskobudżetowe i z przetartą ścieżką ( 1.4 CVH na gratach z ikserki ) .

Moc o której mówisz Chodna Civic ma z 1.4 po przebiegu 200 tyś km a Ty chcesz konstruować nowy silnik ?

Po co ?

jackrzec - 3 Cze 2011, 07:52

No tak, ale pierwszy 1,4 16V to Zetec-S z fiesty mk4 (i wyżej). Rzeźby w ch..j, bo ma nawet wydech z drugiej strony....
Marcin - 3 Cze 2011, 09:37

wydech to nie problem w porównaniu z elektryką
Lokmen - 3 Cze 2011, 09:56

Ależ panowie fabryczny fordowski 1,4 16V ma seryjnie 90KM - wiec po co takie rzeźbienie w gównie :?: - jak to przerost formy nad treścią, żeby jeszcze celował w 120-130Km to możnaby sie pobawić, a tak to te 90-100 KM to żadna rewelka
Daras84 - 3 Cze 2011, 10:56

własnie, lepiej taniej i mniej awaryjnie, wsadzic wiekszy silnik
Marek - 6 Cze 2011, 15:55

Odpowiadajac na pytanie z tematu: Nie da sie, spr na przykladzie 1.6 cvh ale z 1.4 bedzie pewnie to samo. Zawory zapieraja sie o tloki.
Stunt_Man - 7 Cze 2011, 22:26

ale tłoki wersji gaźnikowej czy wtryskowej? bo coś pamiętam że były inne :fox:
luki - 7 Cze 2011, 22:28

ale w zetecu mas tłoki płaskie a czy to CVH gaźnik czy wtrysk nie masz płaskich tłoków (ja sienie spotkałem) no chyba ze RSturbo :)
kuba87 - 7 Cze 2011, 22:33

gaznikowe i wtryskowe maja wypukłe denka
wtryskowe mają takie hmmm garby z podcieciami na zawory
a zetec ma płaskie
RST chyba tez nie wiem dokładnie gdzies było porównanie chyba w mechanice

Ad@mus - 7 Cze 2011, 22:34

cala zabawa polega na tym ze jest 1.4 na wielopunkcie, i zeby zostawic lapy itd a zbudowac 16v na gorze
takie weekendowe rozwazania mialem, no i myslalem ze jak ZVH chodzi to moze odwrotna konwersja tez pojedzie
taaaaaka se luzna gadanina :devil:

Daras84 - 7 Cze 2011, 23:04

to składaj i próbuj
PumaRST - 7 Cze 2011, 23:13

tam jest jakiś problem natury technicznej, nie pamiętam czy nie głównie w układzie rozrządu. Generalnie nie ma to sensu.

a tak na marginesie, 1,4 16v w mk4/5 jak i w Pumie 1,4 to silnik yamahy więc to zupelnie inna konstrukcja.

Fordon - 8 Cze 2011, 00:57

Wolal bym 1.4 z focusa, pumy, fiesty niz takie cos co bylo by skrzyzowaniem K...y z oslem... zero pomyslunku w tym wypadku... jak chcesz maly silnik i spora moc to 1.25... i na tym zabawa sie konczy...
Marek - 8 Cze 2011, 12:28

Jeśli bardzo Ci zależy na CVH 16V to szukaj takiego kitu, bodajże Schrick robił :hihihi:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group