|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Tuning mechaniczny - 1.4 cvh+zetec top
Ad@mus - 1 Cze 2011, 20:26 Temat postu: 1.4 cvh+zetec top jesli mozliwa jest hybryda zwana na wyspach zvh czyli dol zeteca i czapka cvh to odwrotnie tez sie da??
czy na bloczek np 1.4 da rade postawic czapke z ziutka?? osprzet ziutkowski lacznie z kompem itd??
na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4
Żółwik Tuptuś - 1 Cze 2011, 20:47 Temat postu: Re: 1.4 cvh+zetec top
Ad@mus napisał/a: |
na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4 |
a jak mocne ? ( wiem , że widziałeś tematy o CVH budowanych w OBR i mających około 100 KM więc w ile celujesz ? )
Ad@mus - 1 Cze 2011, 20:55
Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v
luki - 1 Cze 2011, 21:00
1,4 cvh z górą 1,6 cvh (gaźnik) na osprzęcie i kompie z 1,3 jako tako
Daras84 - 1 Cze 2011, 22:45
Marek kiedyś z tego co pamiętam przeliczał itp taką konstrukcję, ale to on sie musi wypowiedzieć
Stunt_Man - 1 Cze 2011, 23:06
ja przymierzałem głowice z zeteca do 1.6 cvh i o ile pasują otwory na śruby to koła zębate paska rozrzadu już w jednej płaszczyźnie nie są
Żółwik Tuptuś - 2 Cze 2011, 15:13
Ad@mus napisał/a: | Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v |
Ale z tego co pamiętam , to ford robił 1.4 16fał i to nawet chyba w mk4 wypuszczali .
poza tym 1.4 i 90 - 110 KM - jak gdziekolwiek poza FKP powiesz , że jest mocne to delikatnie mówiąc możesz się spotkać z wybuchami niepohamowanej euforii ( z puszczaniem zwieraczy włącznie )
Przemyśl to - zbudujesz silnik , który ( znając Ciebie ) będzie chodził poświęcając temu czas i kasę , w momencie , gdy równolegle ford wypuścił już takowy ( 1.4 16 v ) albo osiągnięcie podobnych mocy jest dostępne od zaraz , niskobudżetowe i z przetartą ścieżką ( 1.4 CVH na gratach z ikserki ) .
Moc o której mówisz Chodna Civic ma z 1.4 po przebiegu 200 tyś km a Ty chcesz konstruować nowy silnik ?
Po co ?
jackrzec - 3 Cze 2011, 07:52
No tak, ale pierwszy 1,4 16V to Zetec-S z fiesty mk4 (i wyżej). Rzeźby w ch..j, bo ma nawet wydech z drugiej strony....
Marcin - 3 Cze 2011, 09:37
wydech to nie problem w porównaniu z elektryką
Lokmen - 3 Cze 2011, 09:56
Ależ panowie fabryczny fordowski 1,4 16V ma seryjnie 90KM - wiec po co takie rzeźbienie w gównie - jak to przerost formy nad treścią, żeby jeszcze celował w 120-130Km to możnaby sie pobawić, a tak to te 90-100 KM to żadna rewelka
Daras84 - 3 Cze 2011, 10:56
własnie, lepiej taniej i mniej awaryjnie, wsadzic wiekszy silnik
Marek - 6 Cze 2011, 15:55
Odpowiadajac na pytanie z tematu: Nie da sie, spr na przykladzie 1.6 cvh ale z 1.4 bedzie pewnie to samo. Zawory zapieraja sie o tloki.
Stunt_Man - 7 Cze 2011, 22:26
ale tłoki wersji gaźnikowej czy wtryskowej? bo coś pamiętam że były inne
luki - 7 Cze 2011, 22:28
ale w zetecu mas tłoki płaskie a czy to CVH gaźnik czy wtrysk nie masz płaskich tłoków (ja sienie spotkałem) no chyba ze RSturbo
kuba87 - 7 Cze 2011, 22:33
gaznikowe i wtryskowe maja wypukłe denka
wtryskowe mają takie hmmm garby z podcieciami na zawory
a zetec ma płaskie
RST chyba tez nie wiem dokładnie gdzies było porównanie chyba w mechanice
Ad@mus - 7 Cze 2011, 22:34
cala zabawa polega na tym ze jest 1.4 na wielopunkcie, i zeby zostawic lapy itd a zbudowac 16v na gorze
takie weekendowe rozwazania mialem, no i myslalem ze jak ZVH chodzi to moze odwrotna konwersja tez pojedzie
taaaaaka se luzna gadanina
Daras84 - 7 Cze 2011, 23:04
to składaj i próbuj
PumaRST - 7 Cze 2011, 23:13
tam jest jakiś problem natury technicznej, nie pamiętam czy nie głównie w układzie rozrządu. Generalnie nie ma to sensu.
a tak na marginesie, 1,4 16v w mk4/5 jak i w Pumie 1,4 to silnik yamahy więc to zupelnie inna konstrukcja.
Fordon - 8 Cze 2011, 00:57
Wolal bym 1.4 z focusa, pumy, fiesty niz takie cos co bylo by skrzyzowaniem K...y z oslem... zero pomyslunku w tym wypadku... jak chcesz maly silnik i spora moc to 1.25... i na tym zabawa sie konczy...
Marek - 8 Cze 2011, 12:28
Jeśli bardzo Ci zależy na CVH 16V to szukaj takiego kitu, bodajże Schrick robił
|
|