|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Tuning mechaniczny - Fajna opcja na ZETEC`a 
						
												 Ad@mus - 11 Mar 2011,  11:18 Temat postu: Fajna opcja na ZETEC`a http://www.youtube.com/watch?v=Ghjc_I1wQ-g
 
 
co o tym sadzicie??, jestem zaskoczony ile kosztuja gotowe zestawy, swietna alternatywa wg mnie
 
 
i ile korzysci wzgledem turbiny
												 Stunt_Man - 11 Mar 2011,  19:05
  bardzo ładnie też chciałem mieć takie coś bo bardzo lubie ten dźwięk... ale w fieście trudno ulokować sprężarke dwuśrubową
												 Bezimienny - 11 Mar 2011,  19:29
  Tadadam Fiesta MK5 1.6 + EATON charger
												 MARCINEK__0 - 11 Mar 2011,  22:45
  Ta opcja jest nie tylko pod zetec'a chyba. Pod CVH pewnie tez by podeszla
												 dark86ford - 11 Mar 2011,  22:55
  Najpierw wsadz to w fieste a nie w caterana, i pozniej osadz tak zeby nie grzal sie przez kolektor wydechowy. Bo sama konstrukcja kolektora ssacego w mk3 nie ulatwia tego. 
 
   
												 Fordon - 11 Mar 2011,  22:58
  Oooo....  i widze dobra gadke juz     o ile sam kompresor w mk3 byl bym w miare ok to racja ze seryjny kolektor bedzie utrudnial zadanie co za tym idzie bedzie trzeba to bardziewie przeabiac na skrzynke....  bo montaz tego od frontu w fiescie byl by dosc problematyczny.... kolektor wydechowy bedzie podstawowa przeszkoda, a dalej monraz samego kompresora bo do czego to tam montowac zeby bylo to polaczenie stabilne pamietajac o napedzie przez pasek klinowy...
												 TomeX500 - 12 Mar 2011,  02:14
  Chyba, że napęd przez koło zamachowe    Ewentualnie umiejscowienie sprężarki tak jakby pod kolektorem ssącym.
												 Stunt_Man - 12 Mar 2011,  08:29
  już łatwiej by było G60 zamontować
												 PumaRST - 12 Mar 2011,  14:50
  a nie lepiej T3?? widziałem na żywo mk3 zetec z etonem na KOE 2007. da się to poskładac.
												 MARCINEK__0 - 12 Mar 2011,  15:29
  A jak ma sie sprawa z zamontowaniem etona do cvh???
												 PumaRST - 12 Mar 2011,  21:47
  tylko po co?? skoro jest ten sam problem co w wypadku Turbo. strojenie, o ile masz elektronike od RST to jesz cze do 0,7 bara da rade to przy n/a jest problem
												 Qzyn - 13 Mar 2011,  09:19
  Hmm o ile w tym lotusie to pieknie brzamilo to dzwiek tego kompresora z fiesty z linka jest dla mnei nie do przejscia. Jezu jakie to paskudne. Wolalbym chyba juz jezdzic 50 koni slabszym N/A niz tego sluchac
												 TomeX500 - 13 Mar 2011,  10:58
  Bo w tej fieście chyba nie był do końca złożony dolot. Jakby wszystko było na miejscu to byłoby trochę ciszej.
												 Daras84 - 13 Mar 2011,  11:05
 
  	  | PumaRST napisał/a: | 	 		  | a nie lepiej T3?? widziałem na żywo mk3 zetec z etonem na KOE 2007. da się to poskładac. | 	  
 
 
ta fiesta miała chyba jeszcze NO2??
												 
					 | 
				 
			 
		 |