| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Sport w FKP - Rally Sprinty, Kajtki i inne Rally...
 
 Parzych - 15 Lut 2011,  19:12
 Temat postu: Rally Sprinty, Kajtki i inne Rally...
 W końcu się zebrałem w sobie i postanowiłem co nie co napisać o swoim nowym hobby, RallySprincie organizowanym przez Automobilklub Centrum na terenie Centrum Hal Targowych Marywilska 44...
 
 1. Nazwa imprezy: Rally Sprint Marywilska 44
 2. Data startu: 31.01.2011
 3. Krótki opis startu/uczestnictwa:
 Pierwszy start w oficjalnej imprezie, na śniegu i lodzie, dwie próby po 2 przejazdy, jako pilota miałem MARIUSZA.B, który nie pozwalał mi zabłądzić między pachołkami i krecił filmy z przejazdów. Ruszanie w warunkach arktycznych, nawet z dwójki, zajmowało dużo czasu, a prędkości na każdym z przejazdów były na poziomie 35-45km/h, autko jechało gdzie chciało... Ambitne plany nie bycia ostatnim w klasie, spaliły na panewce, ósmy na osiem załóg, w generalce już lepiej - czterdziesty dziewiąty na 57 załóg... Tragedii nie było, za mną były prętsze autka...
 KLASY
 GENERALKA
 
 Rysunek prób:
 
   
 4. Foty (niestety tylko z oczekiwania w kolejce...
  ) 
       
 I filmiki on board by MARIUSZ.B:
 Drugi przejazd pierwszej próby
 Drugi przejazd drugiej próby
 
 Wygrzebałem w necie 2 fotki (sprzed startu do i z 4-ego przejazdu) i za zgoda fotującego zamieszczam:
 
     trzeci - 15 Lut 2011,  19:20
 
 Z tego co już wiemy to w drugiej eliminacji poszło znacznie lepiej
   Namawiaj innych z Wawa Team na starty i powodzenia !
 Parzych - 15 Lut 2011,  19:36
 
 1. Nazwa imprezy: Rally Sprint Marywilska
 2. Data startu: 14.02.2011
 3. Krótki opis startu/uczestnictwa:
 Co tu dużo pisac, pojechałem, wystartowałem (w egipskich ciemnościach bo mieli awarię oświetlenia), adrenalina skoczyła, bo prędkość w F16 dochodziła pod stówkę, mimo braku pilota - nie zabłądziłem... Dwa przejazdy pierwszej próby bezbłędnie, pierwszy przejazd drugiej próby z karą 5 sekund - przestrzeliłem hamowanie na mecie, drugi bezbłędnie... Miałem nadzieję, że nie będę tym razem ostatni w klasie, a tu niespodzianka:
 KLASY
 GENERALKA
 Gdyby nie kara, w klasie byłbym na 1-szym a w generalce na 22-gim miejscu
 Rysunek prób:
 
   
 
 4. Foty by inno:
 
         Jak na egipskie ciemności przystało - nic nie widać...
 
 Filmiki mam, ale też nic nie widać... Jak potnę na poszczególne przejazdy, to zapodam linki...
 
 EDIT 17.02.11
 Jeden filmik pociąłem na 2 przejazdy i rozjaśniłem (bo nic nie było widać)...
 Pierwszy przejazd pierwszej próby
 Pierwszy przejazd drugiej próby
 
 EDIT 17.02.11
 Drugi filmik też pocięty i rozjaśniony...
 Drugi przejazd pierwszej próby
 Drugi przejazd drugiej próby
 inno - 15 Lut 2011,  20:59
 
 Tnij i wstawiaj, a w marcu szykuj się na rywalizację z kosiarką
   Zalew - 16 Lut 2011,  14:01
 
 A mógłby ktoś podesłać jakąs stronę z konkretnym opisem imprezy i jej regulaminem, ponieważ jakoś nie mogę nigdzie tego znaleźć?
 arecki - 16 Lut 2011,  14:07
 
 http://www.ak-centrum.pl/
 Parzych - 16 Lut 2011,  15:12
 
 Zalew, TUTAJ masz wszystko dokładniej niż pokierował Cię arecki...
 Zalew - 16 Lut 2011,  16:54
 
 
  	  | Parzych napisał/a: |  	  | Zalew, TUTAJ masz wszystko dokładniej niż pokierował Cię arecki... | 
 O, wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło.
 Żółwik Tuptuś - 17 Lut 2011,  17:53
 
 Dobra robota . Zarówno ze startami jak i z opisem .
 
 Witamy W Race&Rally Team
 Freeman - 17 Lut 2011,  18:40
 
 Parzych wstawiaj te filmy to podrzucę je na nasz kanał i założę nową playlistę z filmami ze startów FKP Race & Rally.
 Parzych - 17 Lut 2011,  19:23
 
 
 Dzięki Szkorup 	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | Dobra robota . Zarówno ze startami jak i z opisem . 
 Witamy W Race&Rally Team
 | 
   W poście o starcie 14.02 dorzuciłem linki do dwóch pierwszych przejazdów (widać że momentami było prętko), z dwoma drugimi przejazdami nadal walczę, jak mi się uda skończyć \to od razu zapodam linki...
   
 [ Dodano: Pią 18 Lut, 2011 00:03 ]
 Dołożone linki do drugich przejazdów... Co ciekawe - oba wyniki poprawione...
   inno - 18 Lut 2011,  00:52
 
 
  	  | Parzych napisał/a: |  	  | EDIT 17.02.11 Drugi filmik też pocięty i rozjaśniony...
 Drugi przejazd pierwszej próby
 | 
 
 Zabrakło mi tutaj delikatnego OPR dla panów ze srebrnego subaru, którzy oślepiali Cię halogenami.
 Parzych - 21 Lut 2011,  11:10
 
 W pierwszym poście doszły dwie nowe fotki...
   inno, wyciąłem bo niepotrzebne było...
   
 [ Dodano: Wto 29 Mar, 2011 00:23 ]
 Wzmianka o Marywilskiej w Superstacji
 Parzych - 2 Lip 2011,  22:08
 
 Niestety Marywilska zapadła w śpiączkę...
  Dlatego zacząłem się rozglądać za innymi imprezami... Na początku czerwca trafił się Zlot Focusów: na 14 aut startujących (jedno nie ukończyło) byłem PIĄTY...
 Kilka fotek z KJS-a i filmik:
 
       
       
 F16 na OS2
 
 Następnie był Nasz Zlot w Bednarach - PIERWSZE miejsce w KJS-ie w klasie Sport...
   
           
 Zlot FKP Bednary 18.06.2011 karting
 Zlot FKP Bednary 18.06.2011 KJS...
 
 I w końcu pojawiła się szansa startu w Wawie w imprezie "Rally Służewiec" zorganizowanej przez Stowarzyszenie Race4Race, TRZECIE miejsce w klasie i 13/37 w generalce...
 Kilka fot by inno:
 
      . 
       I z portalu auto-spp.pl i nie tylko...
 
       
   
   
 Plus filmik by inno:
 I Rally Służewiec 28.06.2011
 tommirs - 2 Lip 2011,  22:24
 
 no prosze ile nam się scigantów pojawia.
 fajnie fajnie...rozwijaj się ....a to wciąga
   elmek13 - 3 Lip 2011,  01:10
 
 arecki, zdrajca...
 Żółwik Tuptuś - 3 Lip 2011,  20:08
 
 Parzych,  - jestem z Ciebie dumny i w sierpniu podjadę do Ciebie wypić Królewskie za to
   
 Swoją drogą - będziesz kolejnym ( po Romanie i paru innych ) których sprowadzę na złą drogę .
 Ładna fiesta zaczyna być szybka , a co za tym idzie będzie coraz bliżej krawędzi .
 
 Najpierw urwiesz nakładkę progu o opony na szykanie .
 
 Wtedy się odblokujesz .
 
 Na koniec zawodów , po dwóch Królewskich oberwiesz nakładkę nogą do końca .
 
 Później przyjdzie pora na przedni zderzak . Później tylni .
 
 A później stwierdzisz , że kubły w Wannie dużo lepiej trzymają i zamiana seryjnych siedzeń na nie wyjdzie z kożyścią dla Ciebie ( finansową też )
 
 No tak , ale trzeba by sprzedać wszystko razem z tylną kanapą ...
 
 ...
   xr2fun - 3 Lip 2011,  20:44
 
 Skoro jesteśmy przy temacie- mój dzwon CA CUP.
 Nigdy nie pękałem mimo podeszłego wieku
   
 http://www.youtube.com/wa...WM1tAG46-U&t=1s
 tommirs - 4 Lip 2011,  08:24
 
 uuu..co się stało?, że odpuściłeś?
 czy zacząłeś juz hamowanie do szykany?
 niezle nieźle...mocno miniak ucierpiał?
 xr2fun - 4 Lip 2011,  20:38
 
 Było chyba za szybko czego nie mogłem przewidzieć przy tej pogodzie. Sądze, że obrót był przy ok. 100-110km/h wg obrotomierza.
 Po I przejeździe byłem 10 w generalce (było tam sporo dobrych aut)
 Do szykany było jeszcze b. daleko i na bank bym się wyrobił.
 Jak widać na filmie od razu pojechałem do przodu bo silnik pracował.
 Obrażenia już są niewielkie i zrobione. W środę geometria i w piątek na YTP.
 Żółwik Tuptuś - 5 Lip 2011,  18:18
 
 
  	  | xr2fun napisał/a: |  	  | Obrażenia już są niewielkie i zrobione. W środę geometria i w piątek na YTP.
 | 
 
 I o to chodzi
   
 Wrzuć foty jak auto wyglądało po dzwonie .
 xr2fun - 5 Lip 2011,  18:24
 
 Pytasz i masz.
 
   Żółwik Tuptuś - 5 Lip 2011,  18:46
 
 Zdrowo żeś przycedził .
 
 W fieście byłoby po balu .
 
 ps: Bo mi się przypomniało - przywieź naklejki ToporTuning na YTP
   Daras84 - 5 Lip 2011,  21:25
 
 koloa to 12??   co to za opony ?
 xr2fun - 5 Lip 2011,  21:42
 
 Felgi Revolution 6,5x10" opony Yokohama A-032 (soft).
 Ten czarny powyżej jest na 13" , czerwony na 12".
 Yoko soft jest doskonały na "zimne" warunki. W wersji 12" i 13" jest Yoko A-048 Medium i tu już trzeba ciepła. Na YTP w lipcu jadę na YOKO A-048R 12" (165/55/12).
 Dla klasyczych Fiest jest wymiar 175/50/13" YOKO A-048R
   Parzych - 5 Lip 2011,  21:57
 
 
 Szkorup na browara zapraszam, niestety co do krawędzi - jedyne auto w rodzinie, nie mogę za bardzo przeginać pały, kubły też raczej nie wlecą, prędzej z S-ki lub ST-eka... Fakt że w seryjnych szelki trzymają o niebo lepiej niż zwykłe... A co do progów i zderzaków - jest pewna koncepcja... 	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | Parzych, - jestem z Ciebie dumny i w sierpniu podjadę do Ciebie wypić Królewskie za to   
 Swoją drogą - będziesz kolejnym ( po Romanie i paru innych ) których sprowadzę na złą drogę .
 Ładna fiesta zaczyna być szybka , a co za tym idzie będzie coraz bliżej krawędzi .
 
 Najpierw urwiesz nakładkę progu o opony na szykanie .
 
 Wtedy się odblokujesz .
 
 Na koniec zawodów , po dwóch Królewskich oberwiesz nakładkę nogą do końca .
 
 Później przyjdzie pora na przedni zderzak . Później tylni .
 
 A później stwierdzisz , że kubły w Wannie dużo lepiej trzymają i zamiana seryjnych siedzeń na nie wyjdzie z kożyścią dla Ciebie ( finansową też )
 
 No tak , ale trzeba by sprzedać wszystko razem z tylną kanapą ...
 
 ...
   | 
   Pyros - 5 Lip 2011,  22:15
 
 
  	  | xr2fun napisał/a: |  	  | Na YTP w lipcu jadę na YOKO A-048R 12" (165/55/12). Dla klasyczych Fiest jest wymiar 175/50/13" YOKO A-048R
   | 
 Gdzie sie zaopatrujesz w takie oponki?
 xr2fun - 6 Lip 2011,  11:02
 
 Jedyny sensowny zakup to w GB. Na kontynencie są za drogie.
 Parzych - 13 Lip 2011,  02:17
 
 Na prętko tylko fotki, jak zachowują się TOYO T1R na dołku/dobiciu...
 
     Reszta fotek i relacja wkrótce...
 Tommur - 13 Lip 2011,  09:18
 
 Dodaj jeszcze na jakim ciśnieniu w gumie jechałeś. Bo jak 2.1 to
   Parzych - 13 Lip 2011,  12:26
 
 Przed Zlotem przód miał 2,2 a tył 2,0, ostatnio nie sprawdzałem... Fabryka podaje przód 2,0 tył 1,8... A ta opona to przednia i tak się zawinęła na nawrocie jak wpadłem w dołek...
 Tommur - 13 Lip 2011,  14:31
 
 A kolego do kjs to się nie pompuje 2,4 do 2,6 ?? Szczególnie takie miękie padło
  . Tył ok 1,8 do 2,0. Ale przód DziDzia - 13 Lip 2011,  15:19
 
 
  	  | Parzych napisał/a: |  	  | Fabryka podaje przód 2,0 tył 1,8... | 
 Wartości świetne, ale do normalnej jazdy
  To już wiem, czemu tak piszczało na tym zakręcie na Cargo   
 
 
 pozdro
   Żółwik Tuptuś - 13 Lip 2011,  16:36
 
 Tommur,  - zależy w jakim wieku są opony .
 
 Bo jak mają w okolicach pełnoletności , to trzeba "wypośrodkować"
 Pyros - 13 Lip 2011,  20:41
 
 U siebie w Clio mam T1R. Po jednym wypadzie na tor w Radomiu mam teraz no name'y ponieważ wszystkie boczne napisy starły się. Te opony mają strasznie miękkie ścianki i nawet mocne pompowanie nie pomaga.
 Na co dzień te opony są okej ale do wszelkiego rodzaju upalań odpadaja zdecydowanie.
 Parzych - 13 Lip 2011,  20:57
 
 Teraz już będę dawał odpowiedniejsze ciśnienie... "KILKA" FOTEK cykniętych moją Alfą przez inno... Tym razem byłem ostatni w klasie i przedostatni w generalce, za trzykrotne pobłądzenie dostałem 1:34.92 minuty kary...
  Jak potnę i posklejam filmiki kręcone moim telefonem przez DziaDzię (ble ble ble kręciłeś tego ślimaka podczas mojego przejazdu  ) to wrzucę... Byłbym zapomniał, żółw mi się znarowił i dwukrotnie chciał uciec:
 
     
 
       xr2fun - 13 Lip 2011,  21:04
 
 
  	  | Parzych napisał/a: |  	  | Teraz już będę dawał odpowiedniejsze ciśnienie | 
 Zmień opony na semi slicki i masz po problemie w deszczu też dają radę ale bez kałuż lub strumieni na drodze.
 Taki mały rekonesans po bandzie w moim wykonaniu zaraz na początku filmu (chyba kamerzyście się podobało - mnie nie)
   http://www.youtube.com/watch?v=Krt7DE7vz_M
 DziDzia - 13 Lip 2011,  23:06
 
 
  	  | Parzych napisał/a: |  	  | (ble ble ble kręciłeś tego ślimaka podczas mojego przejazdu | 
 Jego stanie w miejscu było.. Jakoś bardziej emocjonujące niż Twój przejazd
   
 xr2fun, Co to jest to małe szare na 1:58, 6:45, 10:47, 11:50
   
 
 
 pozdro
   Parzych - 14 Lip 2011,  02:14
 
 Zgodnie z obietnicami zapodaję FILMIK  z mojego przejazdu...
 And klasyfikacja generalna:
 
   xr2fun - 14 Lip 2011,  06:50
 
 
  	  | DziDzia napisał/a: |  	  | Co to jest to małe szare na 1:58, 6:45, 10:47, 11:50 | 
 Autobianchi A112 Abarth
 DziDzia - 14 Lip 2011,  09:01
 
 
  	  | xr2fun napisał/a: |  	  | Autobianchi A112 Abarth | 
 Fajne
   
  	  | Parzych napisał/a: |  	  | zapodaję FILMIK z mojego przejazdu... | 
 Chyba filmik z przejazdów
  A druga próba   I co Ty chcesz od tego ślimaka
   
 
 pozdro
   Parzych - 14 Lip 2011,  12:49
 
 
 Jest i druga próba 	  | DziDzia napisał/a: |  	  | A druga próba   | 
 To że się wjebaszył w kadr zamiast mnie... 	  | Cytat: |  	  | I co Ty chcesz od tego ślimaka   | 
   blood_brother - 14 Lip 2011,  14:47
 
 Parzych, nie przyznajesz się do swojego miejsca w generalce?
   Parzych - 14 Lip 2011,  15:14
 
 
 No jakto 	  | blood_brother2 napisał/a: |  	  | Parzych, nie przyznajesz się do swojego miejsca w generalce?   | 
  Przeca napisałem że przedostatni byłem...   A tabelka z wynikami mi się nie ta co trzeba wkleiła... Miała być ta: 	  | Parzych napisał/a: |  	  | Tym razem byłem ostatni w klasie i przedostatni w generalce, | 
 
   Tommur - 14 Lip 2011,  16:02
 
 W 1 i 3 biegu Parzyszek po bułki skoczył
  .  Nie piłuj tak po zakrętach i ciśnienia w oponach sobie popróbuj. A T1R dobrze kleją, ale żywot mają krótki. konxx91 - 14 Lip 2011,  16:24
 
 na takie pojeżdżawki proponował bym raczej r1r a nie t1r. Mnie osobiście nie stać na żadną z tych opon, ale nie raz widziałem jak się prowadzi na nich samochód, oraz jak wygląda opona po ostrej jeździe w zakrętach. t1r to opona raczej do użytku typowo ulicznego. r1r raczej podchodzi pod sportowa z homologacją. A jesli chodzi o ciśnienie w oponach to od troche starszych kolegów i od tych duuuużo starszych dowiedziałem sie, że na suchy asfalt w lekkim FWD z przyzwoitą nie haczącą bokami oponą pompuje się 2.3 przód i 1.8 tył. Odpowiednio do zmiany nawierzchni na przykład na mokry asfalt ~(-15%) na obie osie a na przyczepny suchy szorstki beton ~(+15%) na obie osie. Chociaż na przykład w przypadku semi-slicka produkcji polskiej markgum/coolway, który ma tendencje do haczenia bokami ciśnienie wyjściowe jest zawsze troche wyższe. Także wszystko zależy od opony i nawierzchni. Niema tak że pompujesz ile masz na tabliczce przy wlewie raz na pół roku i jeździsz aż opona się skończy
   tommirs - 15 Lip 2011,  00:53
 
 ja nie mam tabliczki przy wlewie
   ale tak serio to słusznie prawisz.
 A T1R nie nadaje sie, gdy juz poważnie walczysz o każda sekundę. Ale o tej oponie juz było.....
 Parzych - 15 Lip 2011,  01:39
 
 powiem tak: na razie muszą wystarczyć T1R... Jak się skończą, będę myślał nad lepszymi...
 Parzych - 20 Lip 2011,  12:31
 
 Wczoraj pojechałem se znowu na Rally Służewiec, tym razem już nie pobłądziłem i kary były mniejsze - 3 razy po 5 sekund - trącona szykana na drugiej próbie (nie podnieśli opony przez którą straciłem parę sekund - niestety złośliwy telefon nie nagrał mojej konsternacji na widok opony leżącej na środku "bramki") i 2 razy przestrzelona meta na próbach 1 i 3... Na przejazdach 1 i 2 próby jechałem na oparach, potem na stacji wlazło prawie 44 litry i F16 na próbach 3 i 4 zbierała się trochę wolniej...
 Pamiątka po trąceniu szykany:
 
   
 Wyniki:
 
   
 KJS03
 KJS04
 szczepan522 - 20 Lip 2011,  13:46
 
 Parzych, wreszcie ją porysowałeś
   blood_brother - 20 Lip 2011,  14:51
 
 A gdzie żółw tym razem poleciał?:)
 Parzych - 20 Lip 2011,  16:42
 
 
 Ten próg już od dłuższego czasu ma czarno-białą ocierkę przez całą długość... 	  | szczepan522 napisał/a: |  	  | Parzych, wreszcie ją porysowałeś   | 
 Żółw tym razem siedział pod fotelem pasażera (coby nie biegał po desce)... 	  | blood_brother2 napisał/a: |  	  | A gdzie żółw tym razem poleciał?:) | 
 
 |  |