Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Kilka pytań po zakupie

kasspro - 27 Lis 2010, 22:25
Temat postu: [MK3] Kilka pytań po zakupie
Witam wszystkich to mój pierwszy post. Kupiłem dziś fajną fiestę http://poznan.szerlok.pl/...-km-ID3HHi.html w dobrej cenie troszkę lecz troszkę zniszczoną. Kilka pytań, co zmieniać od razu?, nie ma kartki kiedy był wymieniany olej itp. Zupełnie nie wiem co najpierw, olej i filtry to podstawa ale co jeszcze czy tu się wymienia rozrząd czy pompę wody również, a i nie podnosi mi się wskazówka od wody od czego zacząć. Czytałem wasze forum dosyć przenikliwie ale zupełnie jestem laikiem w tym temacie a nie chce dać auta do mechanika i powiedzieć mu niech pan mi zrobi wszystko (co nie wiem). Proszę o pomoc w nakierowaniu mnie na właściwe tory ;-)
kuba87 - 27 Lis 2010, 22:28

olej filtry rozrzą z pompą wody płyn w chłodnicy zajrzyj do hamulców itp
Stunt_Man - 27 Lis 2010, 22:31

no to mamy takie same silniczki :ok:
wymieniaj cały rozrząd, pompe wody, olej, filtry, zobacz na świeczki. sprawdź stan hamulców i zawieszenia
pojeździj i sprawdź czy dobrze przyśpiesza :devil: :ok:

Maki - 27 Lis 2010, 22:32

Na początek wymień:

1.Filtry:
-Paliwa
-Oleju
-Powietrza
2.Olej w silniku
3. Pasek rozrządu z napinaczem

a co do wskazówki temperatury płynu chłodniczego (Tam nie ma wody) to wymień czujnik.

Stunt_Man - 27 Lis 2010, 22:33

Maki napisał/a:
Na początek wymień:

1.Filtry:
-Paliwa
-Oleju
-Powietrza
2.Olej w silniku
3. Pasek rozrządu z napinaczem

a co do wskazówki temperatury płynu chłodniczego (Tam nie ma wody) to wymień czujnik.

a rolek to sie już nie wymienia?
i tam nie ma napinacza tylko rolka napinająca :2xf:

kasspro - 27 Lis 2010, 22:41

Dzięki bardzo za odpowiedz i poprawienie mojego tematu. :)
powiedzcie mi jeszcze jaki koszt (części) może być wymiany rozrządu?

Stunt_Man - 27 Lis 2010, 22:47

myśle że rozrząd Gates'a z rolkami INA wyjdzie 260-300zł ( zależy też gdzie kupujesz)
ewentualnie możesz mieć forda w przedziale 280-330zł