|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechanika - [MK4] Duże obroty, duzo pali 
						
												 Maniek - 24 Paź 2010,  15:03 Temat postu: [MK4] Duże obroty, duzo pali Witam.
 
Mam poważny problem bowiem jak zapalam silnik to samochod dostaje dużych obrotów do 3 tys. i spada do 1  i znowu do 3 tys i tak jak by sam dodawał gazu... trzeba troche poczekac i samo się uspokaja. Co może być tym powodem ? Na początku myślałem że to spowodowane jest tym ze silnik jest zimny ale to nie to.
 
 
Wlałem niedawno 11 litrow paliwa i starczylo mi tylko na 100 km moze ktos mi pomoc tez z tym
												 drzeniow - 24 Paź 2010,  16:24
  wpisz w szukam, silnik krokowy i poczytaj.
												 Maniek - 24 Paź 2010,  20:49
  drzeniow, to mi pomogłeś to ja zrobilem szukalem ale no jakos wole zeby ktos mi pomogl osobiscie 
 
 
Mam silnik ZETEC 1.25 
 
P.s. tez mam problem niedawno zatankowalem 11 litrow paliwa i starczylo mi na 100 km    Moze ktos mi tez z tym pomoc
												 Freeman - 24 Paź 2010,  21:05
  Oj maniek. Co Ty chcesz żebym przyjechał i Ci to naprawił? 
 
 
dobrze Ci drzeniow napisał co masz zrobić.  Poczytaj o krokowcu, napraw go, to i spalanie się zmniejszy. Dodatkowo poczytaj o CCP. Bo często to są połączone problemy.
												 Fordon - 24 Paź 2010,  21:40
  Freeman,TPS ale nie w 1.25 . Glupawka na obrotach moze byc spowodowana przez: 
 
-silnik krokowy (Idle Speed Sensor) 
 
-uszkoszony przewod podcisnienia no od regulatora cisnienia paliwa
 
-uszkodzona sonda (uszkodzenie jednej z grzalek) lub obwodu ktory raz styka a raz nie.
 
Stad tez wysokie spalanie.
												 Maniek - 25 Paź 2010,  05:19
  Fordon, prawdopodobnie ja nie mam w samochodzie gaznika czyli tez silniczka krokowego.
 
możesz mi napisać jaki koszt tego może być ?
												 drzeniow - 25 Paź 2010,  05:43
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Silnik: 1.25i/75KM | 	  
 
 
W profilu podajesz ze masz wtrysk.
 
Nie mozliwe abys w mk4 miał gaznik.
 
Z taką wiedzą proponuję podjechać do jakiegoś mechanika. 
 
Szkoda nerwów naszych i Twoich. 
 
 
[ Dodano: Pon Paź 25, 2010 06:44 ]
 
 	  | Maniek napisał/a: | 	 		  | czyli tez silniczka krokowego.  | 	  
 
Nie występuje przy gazniku ;]
 
I musisz go mieć    
												 Maniek - 25 Paź 2010,  12:13
  drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac.
												 Marcin - 25 Paź 2010,  15:30
 
  	  | Maniek napisał/a: | 	 		  | no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego..  | 	  
 
i tak i nie      sam tak przeważnie pisze w odpowiedziach, a nie bypass(który tak na prawdę też jest silnikiem krokowym tyle że sterowanym elektrycznie a nie mechanicznie jak w kosiarkach z mk3), bo wtedy to już w ogóle większość ludzi robi wielkie oczy.
												 drzeniow - 25 Paź 2010,  16:21
 
  	  | Maniek napisał/a: | 	 		  | drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac. | 	  
 
 
 	  | Kod: | 	 		  | Za kłótnie oraz wyzwiska na forum. I dodatkowo za zmuszanie administracji forum do dodatkowej pracy związanej z usuwaniem postów.  | 	  
 
Umiej czytać.
 
 
 	  | Kod: | 	 		  
 
Zawór bocznikowy (zawór bocznikowy powietrza, zawór powietrza dodatkowego) odpowiedzialny za obroty biegu jałowego. | 	  
 
 
Gdyby się koło nazywało "gówno" to nie kręciło by się po posadzce? 
 
 
Nie wazne jak to sie nazywa czy krokowiec czy zawor bocznikowi zadanie ma jedno i wlasnie to mozesz mieć zepsute.
 
 
Ale z takim podejściem i wiedzą jedz lepiej do mechanika bo uszkodzisz swój dupowozik.
												 Freeman - 25 Paź 2010,  17:03
  OK. Już Mańkowi na GG wyjaśniłem, że ma krokowca bo napisał do mnie.
												 
					 | 
				 
			 
		 |