| 
				
					| 
							
								|  | Forum FiestaKlubPolska - 
 |  |  Mechanika - [MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie
 
 n0n1ck - 2 Sie 2010,  22:04
 Temat postu: [MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie
 Witam,
 
 mam problem jak w temacie i chciałbym się poradzić czy lepiej kupić używaną niecieknącą i wymienić czy dać swoja do regeneracji i czy ktoś zna jakiś warsztat gdzie robią cała wymianę wraz z regeneracją w rozsądnej cenie w okolicach Katowic.
 Z góry dzięki!
 jackrzec - 3 Sie 2010,  10:53
 
 Daj do regeneracji, a jeśli masz jakieś pojęcie, to sam możesz spróbować powymieniać simmeringi. Potrzebujesz komplet naprawczy taki: http://ford.sklep.pl/pl,p...,simbo,kpl.html Ja z tym walczyłem w sobotę i pół niedzieli, ale jak na razie nie cieknie (już).
 TSRules - 3 Sie 2010,  11:02
 
 jackrzec oby ci jak najdłużej wytrzymało, jestem ciekaw bo przekładnia to cho... droga zabawa więc fajnie gdyby ten zestaw naprawdę działał
 jackrzec - 3 Sie 2010,  11:07
 
 W sumie mikrometrem mierzyłem ten wałek i praktycznie nie jest wyrobiony, za to simmeringi były zdarte kompletnie (prawie 1mm różnicy na średnicy wewnętrznej między nowym a starym). Musi działać. W sumie od kiedy założyłem wspomaganie, to od 4 lat go nie ruszałem, ale teraz co 500 km musiałem dolewać po pół zbiorniczka płynu.
 n0n1ck - 4 Sie 2010,  08:10
 
 W garażu bez kanału poradzę sobie z demontażem ? Wtedy bym oddał do regeneracji.
 jackrzec - 4 Sie 2010,  12:35
 
 Poradzisz, bo ja to robiłem na podwórku przed domem. Ale odkręcania to jest sporo. i trzeba mieć kobyłki pod samochód.
 bidżej - 4 Sie 2010,  12:38
 
 jak dobrze kojarzę, to jest gdzieś opis jak wyciągnąć przekładnię. co prawda chyba bez wspomagania, ale idea ta sama. trzeba szukać przez szukajkę, na listę FAQ się nie załapało...
 jackrzec - 4 Sie 2010,  12:44
 
 bidżej, idea jest ta sama - trzeba wyjąć , ale sposób wyciągania przekładni ze wspomaganiem a bez jest kompletnie inny. Nie wyjmiesz jej tak jak zwykłej przez dziurę w lewym nadkolu. Ona jest sporo grubsza i ma wystające rurki. Można spróbować zsunąć gumy i odkręcić drążki, ale dostęp jest fatalny i ciężko to zrobić. Jesli by się udało, to bez problemu wyjdzie górą. Ja np. musiałem odkręcać całe mocowanie prawego wahacza i dopiero wtedy udało mi się ją wyjąć.
 n0n1ck - 6 Sie 2010,  13:33
 
 Czy jest problem z odkręceniem mocowania wahacza ?
 cypis290 - 6 Sie 2010,  16:19
 
 Teoretycznie nie ma. Praktycznie do klucza przyda Ci się przedłużka bo najczęściej śruby są dość mocno zapieczone.
 
 |  |