|
Forum FiestaKlubPolska -
|
|
Mechanika ogólna - Nawiercane tarcze hamulcowe MIKODA
markos2101 - 26 Maj 2010, 19:14 Temat postu: Nawiercane tarcze hamulcowe MIKODA Czy ktoś się spotkał z takimi w mk2 ? czy takie nawiercane + nacinane tarcze w mk2 z dieslem pozytywnie wpłyną na hamowanie?
http://www.mikoda.pl/sklep/
diodalodz - 28 Maj 2010, 01:25
wg mnie mikoda to szmaciana firma i tyle A w mk2 D najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane .
DziDzia - 28 Maj 2010, 09:12
diodalodz napisał/a: | wg mnie mikoda to szmaciana firma i tyle |
Ale za to jaki katalog mają
Ja mam w czarnej Mikody (zwykłe) i działają. Jedyne co to lubią czasem popiszczeć.
Jeśli chodzi o nawiercano nacinane to kumpel ma w syficu i jest bardzo zadowolony (tu warto dodać, że pałuje czasem to auto na wyścigach).
To tyle ode mnie na temat Mikody (chociaż nie o to chodziło ).
pozdro
markos2101 - 28 Maj 2010, 18:40
diodalodz napisał/a: | najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane . |
dość problematycznym jest dostanie zacisków do mk2 na wentylowane tarcze, że o cenie nie wspomnę
JoeMix - 28 Maj 2010, 21:49
markos2101, marudzisz,,, jest tego trochę,,, załóż z mk3 z 1,8D i tez będzie dobrze,,,
vegetagt - 28 Maj 2010, 22:49
markos2101 napisał/a: | diodalodz napisał/a: | najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane . |
dość problematycznym jest dostanie zacisków do mk2 na wentylowane tarcze, że o cenie nie wspomnę |
100zł od Laskosza http://www.fiestaklubpols...p=488367#488367
markos2101 - 29 Maj 2010, 09:31
vegetagt napisał/a: | od Laskosza |
Dzięki Vegetagt
[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 09:43 ]
szukam, szukam i nie znalazłem... oczywiście mógłbym iść do garażu i zmierzyć, ale nie lubię iść na łatwiznę więc pytam - czy wentylowane tarcze z XR2 zmieszczą się w alufelgach 13" z capri ?
no dobra, zmieszczą się wkońcu to tylko 9,25 mm na promieniu
van - 29 Maj 2010, 21:14
100zł za hamulce wentylowane 240mm rozbój w biały dzień -przecież to to samo co w zwykłej sierrce
chyba, że się mylę to proszę mnie naprostować
jak by co to taki zestaw będzie u mnie zalegał bo zmieniam hamulce na większe i tanio mogę to oddać
diodalodz - 29 Maj 2010, 21:29
240 to teoretycznie największe hamulce które wchodzą w 13" .Ale głowy nie daje że wejdą w dislowskie felgi bo jest inne ET .
van - 29 Maj 2010, 21:47
diodalodz, a jak jest z Fordowskim zamiennikiem ? Fiesta<->Sierra ? dla mnie 240mm ze Sierry wygląda tak samo jak te z Fiesty
Laskosz - 30 Maj 2010, 08:50
to są chyba te same tarcze ale tylko tarcze
a do tego wiadomo zacisk inny jarzmo itp
van - 30 Maj 2010, 18:04
chodziło mi o zacisk z jarzmem 240mm, tarcza na 99% jest taka sama Fiesta, Sierra czy inny fordon (mowa oczywiście o wentylowanej)
markos2101 - 30 Maj 2010, 22:51
diodalodz napisał/a: | dislowskie felgi bo jest inne ET |
felgi alu z capri więc takie raczej mało dieslowskie
[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 22:56 ]
van81 napisał/a: | przecież to to samo co w zwykłej sierrce |
jestem zielony więc proszę nie krzyczeć ale czy to znaczy że wyciągam zaciski z sierry, wkładam do fiesty i mogę mieć wentyle ???
vegetagt - 30 Maj 2010, 23:06
odrazu mówie, ze z escorta nie pasują, pomimo, ze escort to w 'fiesta sedan'
markos2101 - 30 Maj 2010, 23:12
wg katalogu intercars wszystkie mk3 mają zaciski jak w mk2 XR2 prawda??
Laskosz - 30 Maj 2010, 23:18
może i tak ale różnica może być w samej zwrotnicy i już nie założysz zestawu
blood_brother - 31 Maj 2010, 01:44
Co do zmieszczenia się tarcz wentylowanych w krzyżach z capri to ktoś gdzieś kiedyś mówił, że nie wejdą bez dystansów. Ja mam krzyże, ale z większym et (30 pare) i wchodzą.
vegetagt - 31 Maj 2010, 03:06
markos2101 napisał/a: | wg katalogu intercars wszystkie mk3 mają zaciski jak w mk2 XR2 prawda?? |
teoretycznie wszystkie mk3, ktore mialy wentylowane tarcze( w tym samym rozmiarze co mk2, neiwiem jak xr2i i rski mialy )... W praktyce niewiadomo, bo na szrocie nie mieli
van - 31 Maj 2010, 10:45
jak odbiorę gijankę od kumpla gdzie zmieniają się hamulce to dokładnie też obmierzę i obfotografuję zaciski 240mm, ba nawet mogę komuś je użyczyć do porównania
markos2101 - 31 Maj 2010, 11:56
Laskosz napisał/a: | różnica może być w samej zwrotnicy |
ale między mk2 diesel a XR2 nie ma różnicy?
JoeMix - 31 Maj 2010, 16:42
W zwrotnicy,,, na pewno jest różnica,,,
Laskosz - 31 Maj 2010, 22:12
u mnie na zwrotnicach z 1.1 nie pasiły żadne jarzma od żadnej XR czy eśka
dopiero pozałożeniu zwrotnic z mk2 diesla i reszty z xr mam u siebie zestaw wentylowany
Marcinowaty - 3 Cze 2010, 11:44
diodalodz napisał/a: | wg mnie mikoda to szmaciana firma i tyle |
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Mam tarcze mikody i żadnych uwag.
diodalodz - 3 Cze 2010, 13:22
na takiej że miałem tarcze mikody i po 2 tyś się pokrzywiły .
markos2101 - 4 Lip 2010, 12:17
dziś była przymiarka zestawu z XR2, po dołożeniu 4 mm podkładki między zwrotnicę a jarzmo, wszystko spasowało, oprócz alufelg z capri... I tu 2 pytania:
1. czy między jarzmem a zwrotnicą mogą być podkładki?
2. czy mogę przetoczyć stare tarcze tak żeby zrobić z nich dystanse pod alufelgi?
Parzych - 4 Lip 2010, 13:53
markos2101 napisał/a: | 2. czy mogę przetoczyć stare tarcze tak żeby zrobić z nich dystanse pod alufelgi? | Możesz...
markos2101 - 4 Lip 2010, 22:53
Parzych napisał/a: | Możesz... |
ale będę pewnie musiał dać jakieś pierścienie centrujące?
Parzych - 4 Lip 2010, 23:09
markos2101 napisał/a: | będę pewnie musiał dać jakieś pierścienie centrujące? | Nie wejdą... Ale śrubami powinno się nacentrować... Jeśli stalówki to chyba załapią się na pierścień z piasty (czy jak to się nazywa)...
JoeMix - 5 Lip 2010, 08:24
Jak ktoś ma opory przed jazdą na samych śrubach, to stara tarcza, przerobiona na dystans, się opiera o kołnierz na piaście, a w tarcze wspawuje się rurę stalową o odpowiedniej średnicy i grubości,,, w zasadzie to pierścień (plasterek) z takiej rury robiąc odpowiedni kołnierz na dystansie,,,
diodalodz - 12 Lip 2010, 12:26
JoeMix napisał/a: | a w tarcze wspawuje się rurę stalową o odpowiedniej średnicy i grubości,,, w zasadzie to pierścień (plasterek) z takiej rury robiąc odpowiedni kołnierz na dystansie,,, |
może być to trudne bo tarcze są odlewem żeliwnym i się raczej trwale nie spawają
JoeMix - 12 Lip 2010, 12:36
No to nie wiem,,, klei się,,, albo wprasowuje
markos2101 - 12 Lip 2010, 17:55
diodalodz napisał/a: | tarcze są odlewem żeliwnym |
bzdura, ja mam w fieście ceramiczne tarcze...
ukradłem mamie dwa spodki od filiżanek
diodalodz - 12 Lip 2010, 18:01
ale ceramiczne da się pospawać elektrodą bambusową .
markos2101 - 12 Lip 2010, 18:03
lub można obsadzić na kleju z kota
|
|