Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika ogólna - Nawiercane tarcze hamulcowe MIKODA

markos2101 - 26 Maj 2010, 19:14
Temat postu: Nawiercane tarcze hamulcowe MIKODA
Czy ktoś się spotkał z takimi w mk2 ? czy takie nawiercane + nacinane tarcze w mk2 z dieslem pozytywnie wpłyną na hamowanie?
http://www.mikoda.pl/sklep/

diodalodz - 28 Maj 2010, 01:25

wg mnie mikoda to szmaciana firma i tyle :) A w mk2 D najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane .
DziDzia - 28 Maj 2010, 09:12

diodalodz napisał/a:
wg mnie mikoda to szmaciana firma i tyle

Ale za to jaki katalog mają :-P
Ja mam w czarnej Mikody (zwykłe) i działają. Jedyne co to lubią czasem popiszczeć.
Jeśli chodzi o nawiercano nacinane to kumpel ma w syficu i jest bardzo zadowolony (tu warto dodać, że pałuje czasem to auto na wyścigach).
To tyle ode mnie na temat Mikody (chociaż nie o to chodziło :P ).



pozdro :!:

markos2101 - 28 Maj 2010, 18:40

diodalodz napisał/a:
najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane .


dość problematycznym jest dostanie zacisków do mk2 na wentylowane tarcze, że o cenie nie wspomnę ;-|

JoeMix - 28 Maj 2010, 21:49

markos2101, marudzisz,,, jest tego trochę,,, załóż z mk3 z 1,8D i tez będzie dobrze,,,
vegetagt - 28 Maj 2010, 22:49

markos2101 napisał/a:
diodalodz napisał/a:
najlepiej spisuje się wymiana hamulców na wentylowane .


dość problematycznym jest dostanie zacisków do mk2 na wentylowane tarcze, że o cenie nie wspomnę ;-|


100zł od Laskosza http://www.fiestaklubpols...p=488367#488367

markos2101 - 29 Maj 2010, 09:31

vegetagt napisał/a:
od Laskosza


Dzięki Vegetagt :jupi:

[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 09:43 ]
szukam, szukam i nie znalazłem... oczywiście mógłbym iść do garażu i zmierzyć, ale nie lubię iść na łatwiznę więc pytam - czy wentylowane tarcze z XR2 zmieszczą się w alufelgach 13" z capri ?

no dobra, zmieszczą się :głowąwmur: wkońcu to tylko 9,25 mm na promieniu :ups:

van - 29 Maj 2010, 21:14

100zł za hamulce wentylowane 240mm rozbój w biały dzień -przecież to to samo co w zwykłej sierrce
chyba, że się mylę to proszę mnie naprostować :9:
jak by co to taki zestaw będzie u mnie zalegał bo zmieniam hamulce na większe i tanio mogę to oddać

diodalodz - 29 Maj 2010, 21:29

240 to teoretycznie największe hamulce które wchodzą w 13" .Ale głowy nie daje że wejdą w dislowskie felgi bo jest inne ET .
van - 29 Maj 2010, 21:47

diodalodz, a jak jest z Fordowskim zamiennikiem ? Fiesta<->Sierra ? dla mnie 240mm ze Sierry wygląda tak samo jak te z Fiesty
Laskosz - 30 Maj 2010, 08:50

to są chyba te same tarcze ale tylko tarcze :)
a do tego wiadomo zacisk inny jarzmo itp

van - 30 Maj 2010, 18:04

chodziło mi o zacisk z jarzmem 240mm, tarcza na 99% jest taka sama Fiesta, Sierra czy inny fordon (mowa oczywiście o wentylowanej)
markos2101 - 30 Maj 2010, 22:51

diodalodz napisał/a:
dislowskie felgi bo jest inne ET


felgi alu z capri więc takie raczej mało dieslowskie :)

[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 22:56 ]
van81 napisał/a:
przecież to to samo co w zwykłej sierrce


jestem zielony więc proszę nie krzyczeć :ups: ale czy to znaczy że wyciągam zaciski z sierry, wkładam do fiesty i mogę mieć wentyle ???

vegetagt - 30 Maj 2010, 23:06

odrazu mówie, ze z escorta nie pasują, pomimo, ze escort to w 'fiesta sedan' ;)
markos2101 - 30 Maj 2010, 23:12

wg katalogu intercars wszystkie mk3 mają zaciski jak w mk2 XR2 :nawalony: prawda??
Laskosz - 30 Maj 2010, 23:18

może i tak ale różnica może być w samej zwrotnicy i już nie założysz zestawu
blood_brother - 31 Maj 2010, 01:44

Co do zmieszczenia się tarcz wentylowanych w krzyżach z capri to ktoś gdzieś kiedyś mówił, że nie wejdą bez dystansów. Ja mam krzyże, ale z większym et (30 pare) i wchodzą.
vegetagt - 31 Maj 2010, 03:06

markos2101 napisał/a:
wg katalogu intercars wszystkie mk3 mają zaciski jak w mk2 XR2 :nawalony: prawda??



teoretycznie wszystkie mk3, ktore mialy wentylowane tarcze( w tym samym rozmiarze co mk2, neiwiem jak xr2i i rski mialy )... W praktyce niewiadomo, bo na szrocie nie mieli :P

van - 31 Maj 2010, 10:45

jak odbiorę gijankę od kumpla gdzie zmieniają się hamulce to dokładnie też obmierzę i obfotografuję zaciski 240mm, ba nawet mogę komuś je użyczyć do porównania
markos2101 - 31 Maj 2010, 11:56

Laskosz napisał/a:
różnica może być w samej zwrotnicy


ale między mk2 diesel a XR2 nie ma różnicy?

JoeMix - 31 Maj 2010, 16:42

W zwrotnicy,,, na pewno jest różnica,,,
Laskosz - 31 Maj 2010, 22:12

u mnie na zwrotnicach z 1.1 nie pasiły żadne jarzma od żadnej XR czy eśka
dopiero pozałożeniu zwrotnic z mk2 diesla i reszty z xr mam u siebie zestaw wentylowany

Marcinowaty - 3 Cze 2010, 11:44

diodalodz napisał/a:
wg mnie mikoda to szmaciana firma i tyle


Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Mam tarcze mikody i żadnych uwag.

diodalodz - 3 Cze 2010, 13:22

na takiej że miałem tarcze mikody i po 2 tyś się pokrzywiły .
markos2101 - 4 Lip 2010, 12:17

dziś była przymiarka zestawu z XR2, po dołożeniu 4 mm podkładki między zwrotnicę a jarzmo, wszystko spasowało, oprócz alufelg z capri... I tu 2 pytania:

1. czy między jarzmem a zwrotnicą mogą być podkładki?
2. czy mogę przetoczyć stare tarcze tak żeby zrobić z nich dystanse pod alufelgi?

Parzych - 4 Lip 2010, 13:53

markos2101 napisał/a:
2. czy mogę przetoczyć stare tarcze tak żeby zrobić z nich dystanse pod alufelgi?
Możesz... :yes:
markos2101 - 4 Lip 2010, 22:53

Parzych napisał/a:
Możesz... :yes:


ale będę pewnie musiał dać jakieś pierścienie centrujące?

Parzych - 4 Lip 2010, 23:09

markos2101 napisał/a:
będę pewnie musiał dać jakieś pierścienie centrujące?
Nie wejdą... Ale śrubami powinno się nacentrować... Jeśli stalówki to chyba załapią się na pierścień z piasty (czy jak to się nazywa)...
JoeMix - 5 Lip 2010, 08:24

Jak ktoś ma opory przed jazdą na samych śrubach, to stara tarcza, przerobiona na dystans, się opiera o kołnierz na piaście, a w tarcze wspawuje się rurę stalową o odpowiedniej średnicy i grubości,,, w zasadzie to pierścień (plasterek) z takiej rury robiąc odpowiedni kołnierz na dystansie,,,
diodalodz - 12 Lip 2010, 12:26

JoeMix napisał/a:
a w tarcze wspawuje się rurę stalową o odpowiedniej średnicy i grubości,,, w zasadzie to pierścień (plasterek) z takiej rury robiąc odpowiedni kołnierz na dystansie,,,

może być to trudne bo tarcze są odlewem żeliwnym i się raczej trwale nie spawają :)

JoeMix - 12 Lip 2010, 12:36

No to nie wiem,,, klei się,,, albo wprasowuje :hihihi:
markos2101 - 12 Lip 2010, 17:55

diodalodz napisał/a:
tarcze są odlewem żeliwnym

bzdura, ja mam w fieście ceramiczne tarcze...

ukradłem mamie dwa spodki od filiżanek :rotfl:

diodalodz - 12 Lip 2010, 18:01

ale ceramiczne da się pospawać elektrodą bambusową .
markos2101 - 12 Lip 2010, 18:03

lub można obsadzić na kleju z kota

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group