|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechanika - [MK3] Problem z olejem, przedostawanie się benzyny 
						
												 pab - 20 Sty 2010,  11:50 Temat postu: [MK3] Problem z olejem, przedostawanie się benzyny mam problem z paliwem które leje się do oleju silnikowego, sprwdziłem pierścienie, pompkę i nadal przybywa stanu oleju, smochód jeździ bez zastrzeżeń nie zalewa świec jedyny mankament że gaśnie  na wolnych obrotach. Może ktoś miał tkai dziwny przypdek i wie jak bezyna może dostawac się do oleju.
 
 
 	  | Kod: | 	 		  Na przyszłość proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
 
- trzeci | 	  
												 JoeMix - 20 Sty 2010,  13:41
  Potwierdźmy - silnik gaźnikowy?
												 Marcinowaty - 20 Sty 2010,  14:09
  Jaką masz pewność że pierścienie są w porządku. Sprawdź kompresje.
												 pab - 20 Sty 2010,  18:55
  do JoeMix - tak gaźnikowy.
 
do Marcinowaty mam pewnośc bo sprawdziłem tłoki a przy okazji wymieniłem pierścienie chociaż stare nie były takie tragiczne, wymieniłem jeszczę pompkę paliwa. Samochód miał taki objaw że podczas jazdy zgasł i już nie odpalił , przy kolejnekj próbie zapalił ale wyżucił do filtra olej z bęzyną. poziom oleju był niemal dwókrotny  W tej chwili jeździ ale ciągle stan oleju się zwiększa i nie wiem co robić.
												 JoeMix - 20 Sty 2010,  19:56
  No to je3sli to na pewno paliwo do oleju się dostaje to raczej nie ma innej drogi jak przez pompkę paliwa lub komorę spalania - uszczelnienie tłoków (pierścienie) ewentualnie zawory ale to musiałby by być i zawory padnięte i uszczelniacze....
												 diodalodz - 21 Sty 2010,  02:51
 
  	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | ewentualnie zawory ale to musiałby by być i zawory padnięte i uszczelniacze.... | 	  
 
tej drogi paliwo pokonać nie może    
 
Ale tak jak pisał Joe bardzo często pada pompa paliwa i przelewa paliwo do oleju . 
 
Inna przyczyna to zatonięcie pływaka bądź uszkodzenie zaworu iglicowego w gaźniku .
 
Paliwo przelewa się przez gaźnik do cylindrów i przez pierścienie ląduje w oleju. Nawet super sprawne tłoki i idealnymi pierścieniami i super ciasnym cylindrem puszczą paliwo do miski gdy silnik z jakiegoś powodu dostaje go zbyt dużo .
 
Ale ja po twoich postach szukał bym usterki w gaźniku bo te problemy z uruchomieniem na to wskazują .
												 
					 | 
				 
			 
		 |