|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Mechanika - [MK3] RST wymiary chlodnicy wody 
						
												 Fordon - 18 Sty 2010,  19:49 Temat postu: [MK3] RST wymiary chlodnicy wody Szybka sprawa lecz rzadkosc... 
 
Potrzebuje o wymiary chlodnicy z RST tj: 
 
szer. x wys. x gr.  
 
 
Nie moge odkopac w katalogu a bede potrzebowal to...    
												 Arkadius - 18 Sty 2010,  20:50
  wg moich danych:
 
 
(rdzeń)
 
 
600x330x43
 
 
przypomnij się jutro do południa to sprawdzę w robocie w bardziej pewnym katalogu. Bo w tym co mam w chacie podają jeszcze o takich wymiarach jak 1.8D ale to jest chyba babol...
												 Fordon - 18 Sty 2010,  20:59
  no to to jest napewno babol... bo tyle to ma RS-ka XR2i 8V i Diesel...  RST ma waska chlodnice...
												 Arkadius - 18 Sty 2010,  21:03
  znajduje jeszcze taką:
 
 
500x298x26
												 Fordon - 18 Sty 2010,  21:06
  Mi Niensen pokazuje do Diesla i w/w 500x315x22 oraz 500x303x26.
 
RST ma napewno wezsza chlodnice ze wzgledu na IC...
												 Arkadius - 18 Sty 2010,  21:10
  ale Nissens na online nie ma RST w katalogu   
 
 
Jutro sprawdze po OE w robocie dokładnie bo coś mi się w domu MC wysypał i nie mogę OE sobie poszukać.
												 Fordon - 18 Sty 2010,  21:15
  No OK... mi niensen wywala tylko to bo Behr Hella to samo daje      ale spoko jak cos to wklep to tez na forum bo sie moze przydac    
												 Żółwik Tuptuś - 18 Sty 2010,  21:15
  Nie wiem jak wasze katalogi , ale moja miara pokazuje 48 cm X 32,5 cm X 4 cm
												 Fordon - 18 Sty 2010,  21:17
 
  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: | 	 		  | 48 cm X 32,5 cm | 	  
 
Szer x wys. czy odwrotnie zebym wiedzial jaka zamawiac do robienia do zera i grubosc dam razy 2   
												 Żółwik Tuptuś - 18 Sty 2010,  21:20
  Szerokość( całości a nie rdzenia ) wyskość ( także całości - rdzeń będzie o około 2 cm mniejszy ) i grubość. 
 
 
2 razy grubszą - a wejdzie ?
												 Fordon - 18 Sty 2010,  21:32
  Wejdzie bynajmniej do MK3    bardziej zostanie wysunieta na front auta, bo same mocowanie tez bedzi troche inaczej ustawione niz w serii... Glownie rozchodzi sie o zamysl osadzenia FMIC-a na wzor tego co mialem w niebieskim TD-ku... a chlodnica ma byc przygotowana na ostre katowania z T, nie tylko street ale i Track Day... 
 
Reszta za czas jakis...
												 Żółwik Tuptuś - 18 Sty 2010,  21:47
  pchając ją na pas , przepychasz także wentylator i resztę . 
 
 
Co do katowania - zdrowa , seryjna chłodnica od RST wystarcza na TrackDayach , a nawet na wyścigach ( nie tych dla upośledzonych ) ile tam będzie koni 400 ?
												 Fordon - 18 Sty 2010,  22:23
  pi razy oko 270+... nic nie bedzie przechylane tylko montowane jak w serii RST tylko chodzi o grubosc rdzenia... auto typowe do zabaw... a ze mam mozliwosci robienia czegos na dany wymiar od zera to bym bardziej jest to dobre... ale skoro mowisz ze przy ostrym katowaniu na torze w upalny dzien jest OK taki radiator to jeszcze przemysle sprawe...
												 PumaRST - 19 Sty 2010,  08:09
  Fordon, nowa z xr2i/diesel wystarczy, nie trzeba wkładać  z RST a tym bardziej grubszej. szkoda kasy. jedyne co to wentylator pchając miedzy chłodnice i IC i tyle. Nie dokładaj sobie roboty
 
 
Ford to nie Honda że sie grzeje!!!!
												 
					 | 
				 
			 
		 |