Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Trzęsie autem na wolnych obrotach - 1.1 gaźnik

RiM - 16 Gru 2009, 23:28
Temat postu: [MK3] Trzęsie autem na wolnych obrotach - 1.1 gaźnik
Witam, szukałem takiego tematu ale nie znalazlem(nie twierdze ze nie ma), więc proszę o pomoc.

Tak jak w temacie. Auto się trzęsie na wolnych obrotach np. przy postoju na światłach itd. A leciutko musne gaz i przestaje. Co jest nie tak i jak temu zaradzić? Podnieść obroty skoro to gaźnik(da się?), czy może poduszka jakaś.

Z góry dziękuje za pomoc:)

komo - 16 Gru 2009, 23:31

masz obrotomierz ??

jakie są obroty gdy trzęsie ??


od dawna tak masz ??

RiM - 16 Gru 2009, 23:35

niestety obrotomierza nie mam... kupilem go jak juz się trząsł;) auto mam od listopada
komo - 16 Gru 2009, 23:42

hm nie znam dokładnej budowy (szczegółów) ale możesz spróbować podkręcić linkę jak jest tak możliwość ewentualnie któraś z śrub na gaźniku odpowiada za obroty biegu jałowego poszukaj jakiegoś manuala


nie wydaje ci się że silnik chodzi za wolno jak go trzęsie tak jak by zaraz miał zgasnąć ??

RiM - 16 Gru 2009, 23:51

nie az tak wolno nie chodzi, poprostu wydaje mi się ze minimalnie wolniej niz powinien. Nie dusi sie na wolnych.
komo - 17 Gru 2009, 00:00

spróbuj podkręci obroty
RiM - 17 Gru 2009, 07:03

tylko nie wiem w ktorym miejscu.
JoeMix - 17 Gru 2009, 08:03

Jak masz gaźnik faktycznie to jak spojrzysz pod puszkę filtra to tam jest jedna śróba przystosowana do kręcenia ręką,,, i trzeba na pracującym pokręcić a jak nie jesteś pewny to zrób foto.
RiM - 17 Gru 2009, 18:07

ok. sprobuje, ale dopiero w poniedzialek i wtedy napisze co i jak;) dzieki za pomoc.
pablon - 17 Gru 2009, 23:18

Tak zgadza sie z tyłu za gaznikiem jest taki rodzaj sruby, pokretła, i nim zmieniasz obroty biegu jałowego. Krecisz na nagrzanym silniku.
JoeMix - 18 Gru 2009, 09:37

A dlaczego akurat na nagrzanym,,, ?
RiM - 18 Gru 2009, 15:49

chyba chodzilo mu o to ze kiedy będzie juz zrzucone ssanie, czyli nie będą podniesione obroty.
pablon - 18 Gru 2009, 16:06

JoeMix napisał/a:
A dlaczego akurat na nagrzanym,,, ?


Zimny silnik bez ssania lubi mieć wolne obroty:].

JoeMix - 18 Gru 2009, 19:58

Ja tam zawsze obroty silnika ustawiam na zimnym żeby były w granicach 900,,, jak się rozgrzeje są wtedy trochę wyższe, ale lepiej tak niż na ciepłym 900 a na zimnym żeby się dusił czy gasł,,, przewyższanie obrotów ssaniem to inna bajka,,,
RiM - 22 Gru 2009, 17:05

Witam ponownie!

Dziś patrzylem pod maske, a dokladnie pod puszke filtra powietrza i hm nie widzialem tam zadnej śruby? stojąc przed maską patrzylem pod puszke filtra po prawej stronie. Gdzie dokladnie mam tego szukac? Czy moze ta sroba jest pod pokrywą filtra(?).

Proszę o pomoc!

JoeMix - 23 Gru 2009, 20:45

Jak Ci pisze że jest jedna śruba do kręcenia ręką, to tak jest, i albo:

1. Nie masz gaźnika tylko co innego i nie masz śruby
2. Jesteś ślepy i kiepsko szukałeś
3. Wcale nie szukałeś,,,

4. Byś dał foto tego co masz by ło by jasne na 100%,,,


RiM - 23 Gru 2009, 23:24

znalazlem przed napisaniem przez Ciebie posta;) ale dziekuje za trud i za zdjecia. Podkrecilem obroty i juz jest o wiele lepiej, jeszcze minimalne drgania są, ale to juz nie przeszkadza(moze to normalne?). Po prostu nie szukałem od tylu gaźnika.

Jeszcze raz dzieki za pomoc;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group