Forum FiestaKlubPolska -

Silniki diesla - [MK3] 1.8D - przewód przelewowy - gdzie ma iść?

souxen - 12 Gru 2009, 23:47
Temat postu: [MK3] 1.8D - przewód przelewowy - gdzie ma iść?
Witam, oddałem ostatnio do mechanika auto bo miał mi wymienić przewody paliwowe, ale po odebraniu coś auto źle zapalało i czuć było ropę. I teraz zauważyłem że jak są wtryski - to oprócz metalowych przewodów są jeszcze takie krótkie połącznia elastyczne - gumowe wężyki 7cm z oplotem materiałowym. Niestety na ostatnim (4 patrząc od lewej) przewód wychodzący jest obcięty i nie wiem gdzie ma iść :( pomocy!
kamil wolski - 12 Gru 2009, 23:58

Nigdzie. Są to przewody przelewowe.

Wtrysk czwarty cofa na trzeci, ten na drugi, by finalnie doszło wszystko na pierwszy z którego to wraca do pompy. Jako że konstrukcja wtrysków jest identyczna, bez względu na to na którym miejscu są zamontowane, czwarty wtrysk ma jeden przewód niepodłączony, zaślepiony.

souxen - 13 Gru 2009, 00:16

acha czyli "wyjście" z czwartego muszę po prostu zaślepić? i teraz mam "otwarte" i mi paliwo rosi po całym silniku, i dodatkowo układ sie zapowietrza i trudno odpala, ale nie wiem czy jest to bezpośrednia przyczyna czy tez paliwo sie wraca do baku inną drogą
kamil wolski - 13 Gru 2009, 10:11

souxen napisał/a:
acha czyli "wyjście" z czwartego muszę po prostu zaślepić? i teraz mam "otwarte" i mi paliwo rosi po całym silniku, i dodatkowo układ sie zapowietrza i trudno odpala, ale nie wiem czy jest to bezpośrednia przyczyna czy tez paliwo sie wraca do baku inną drogą


Czwarty ma dwa przewody. jeden Łączy czwarty z trzecim, drugi ma być zaślepiony, a po całej akcji, odpowietrz dla pewności układ.

Fordon - 13 Gru 2009, 13:27

souxen napisał/a:
(4 patrząc od lewej
4 od lewej to gar nr 1 strona rozrzadu...
gary liczysz od strony rozrzadu, jesli dobrze mysle to ten przewod musi byc podlaczony do pompy, dalej 2-3-4 i na 4 garze (strona skrzyni) musi byc zaslepiony.

kamil wolski - 13 Gru 2009, 15:33

Fordon napisał/a:
souxen napisał/a:
(4 patrząc od lewej

4 od lewej to gar nr 1 strona rozrzadu...
gary liczysz od strony rozrzadu, jesli dobrze mysle to ten przewod musi byc podlaczony do pompy, dalej 2-3-4 i na 4 garze (strona skrzyni) musi byc zaslepiony.


Konrad, nie zamieszałeś teraz czasami z rozpędu?

Zakładam że Souxen liczy od lewej do prawej stojąc przed autem, czyli po lewej ma rozrząd a po prawej skrzynię. Wynikałoby więc że pierwszy od lewej, to jest pierwszy od rozrządu, czyli jest to faktycznie pierwszy gar, więc tym tropem idąc, czwarty, powinien być zaślepiony, a pierwszy podłączony do pompy.

Fordon - 13 Gru 2009, 15:37

No tak troche zakrecilem... hehe ale wiadomo o co chodzi :)
JoeMix - 13 Gru 2009, 20:37

Nie ważne z której strony - sznurek z jednej strony ma być powrót na pompę (tak?) z drugiej zaślepiony,,, tyle, czy pompa będzie podpięta pod 1 a 4 zatkany czy odwrotnie nie będzie to mieć znaczenia (nie powinno) na prace układu.
komo - 17 Gru 2009, 00:07

JoeMix napisał/a:
Nie ważne z której strony - sznurek z jednej strony ma być powrót na pompę (tak?) z drugiej zaślepiony,,, tyle, czy pompa będzie podpięta pod 1 a 4 zatkany czy odwrotnie nie będzie to mieć znaczenia (nie powinno) na prace układu.


Słuszna uwaga :D nie ma znaczenia ;Đ

adik_zory - 21 Gru 2009, 14:18

No ja powiem tyle że pierwszy wtrysk (patrząc od lewej jak się stoi przed autem) powinien być podpięty do pompy wtryskowej, bynajmniej ja mam tak u siebie

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group