|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Wlot powietrza do filtra
wojchr - 16 Lip 2009, 13:04 Temat postu: [MK3] Wlot powietrza do filtra Witam.
Klapka wydaje mi się, że nie chodzi. Cały czas idzie ciepłe powietrze od silnika.
Czy dlatego mam kłopoty z jazdą na gazie?
Pozdrawiam.
Kod: | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
bidżej - 16 Lip 2009, 13:55
patrzyłeś zarówno na zimnym, jak i na gorącym silniku? wyciągnij to i obejrzyj dokładnie, jak zablokowane na amen (zdechły termostat w dolocie) to wywal klapkę i termostat i zaślep wlot z dołu
luki - 16 Lip 2009, 14:02
wojchr ja termostat wyłamałem całkowicie,od dołu zaślepiłem dolot ciepłego pow. i teraz jest znacznie lepie zarówno na benie jak i LPG
wojchr - 16 Lip 2009, 15:32
Dzięki za rady, zastosuję, powiadomię
znajomy19 - 16 Lip 2009, 21:57
to w tym wlocie to coś nazywa sie termostat
i to ma sie przestawiać??
o masz powie ktoś coś więcej na ten temat
MARIUSZ.B - 16 Lip 2009, 22:06
znajomy19 napisał/a: | powie ktoś coś więcej na ten temat |
Co tu dużo mówić jak silnik zimny to ma ssać ciepłe powietrze z kolektora wydechowego jak już sie nagrzeje to z pod maski. Nie bardzo wiem w czym to miało pomagać ale w większości fiestek już przestało działać i tylko pogarsza sprawę.
znajomy19 - 17 Lip 2009, 08:33
a jak sprawdzić czy ten termostat jest sprawny i jaki on ma wpływ na silnik??
Freeman - 17 Lip 2009, 08:53
Zobacz na zimnym silniku czy klapka jest zamknięta od strony wlotu zimnego powietrza, a potem podmuchaj np suszarką i sprawdź czy się otwiera. Wpływ ma taki że nierozgrzany silnik szczególnie zimą bierze cieplejsze powietrze.
znajomy19 - 17 Lip 2009, 16:05
rozebrałem ten dolot z tym termostatem i zrobiłem test ale nie suszarką a gorącą wodą będzie tak z 50-60 stopni może troche wiecej i z moich obserwacji wynika ze słabo sie otwiera ten dolot chłodnego powietrza ale jaoś jeżdziła do tej pory tak to może i będzie dalej jeżdzić, no chyba że moc wzrośnie mi o 20KM to może bym sie tym zajął
jackrzec - 17 Lip 2009, 21:51
Suszarką?! Ludzie! Co wy! Do tego trzeba naprawdę temperatury, a nie 50-60 stopni! Ja też myślałem że jest zjeb..ny, ale dopiero po podgrzaniu opalarką (oczywiście rozsądnie) klapka się otworzyła na maksa. 50-60 stopni to ma samo powietrze pod maską jak samochód zostawisz na słońcu na pół godziny... Na kolektorem jest dobre 150 stopni, a ten plastik jest zadżebiście odporny na temperature - wiem bo sprawdzałem osobiście.
MARIUSZ.B - 17 Lip 2009, 23:01
Po co go podgrzewać nie łatwiej sprawdzić jak silnik jest gorący.
zebros - 17 Lip 2009, 23:13
a powiedzcie bo ja mam ten sam problem co sie stanie jak ona sie zablokuje?? i bedzie bralo zimne powietrze ale latem tak jak teraz np 30 stopni
jak sie zachowa silnik??
JoeMix - 18 Lip 2009, 09:33
ni jak. zimny silnik lepiej pracuje na ciepłym powietrzu i tyle. po to to jest.
szogoon - 18 Lip 2009, 09:51
jackrzec napisał/a: | Na kolektorem jest dobre 150 stopni | nie przesadzasz trochę ?
to, że kolektora nie dotknę to ok, ale nad kolektorem aż tak dużo nie będzie...
bidżej - 18 Lip 2009, 17:35
szogoon, powietrze jest ciągnięte spod osłony termicznej kolektora. sam kolektor ma kilkaset stopni, więc powietrze bez problemu powinno tam osiągnąć temp. rzędu 100-150 st
Marcinowaty - 18 Lip 2009, 17:51
U mnie się w ogóle nie otwiera i ciągnie ciepłe. Nie do końca ciepłe, bo zdjąłem też przewód od gorącego powietrza.
|
|