Forum FiestaKlubPolska -

Mechanika - [MK3] Wlot powietrza do filtra

wojchr - 16 Lip 2009, 13:04
Temat postu: [MK3] Wlot powietrza do filtra
Witam.
Klapka wydaje mi się, że nie chodzi. Cały czas idzie ciepłe powietrze od silnika.
Czy dlatego mam kłopoty z jazdą na gazie?
Pozdrawiam.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci

bidżej - 16 Lip 2009, 13:55

patrzyłeś zarówno na zimnym, jak i na gorącym silniku? wyciągnij to i obejrzyj dokładnie, jak zablokowane na amen (zdechły termostat w dolocie) to wywal klapkę i termostat i zaślep wlot z dołu
luki - 16 Lip 2009, 14:02

wojchr ja termostat wyłamałem całkowicie,od dołu zaślepiłem dolot ciepłego pow. i teraz jest znacznie lepie zarówno na benie jak i LPG
wojchr - 16 Lip 2009, 15:32

Dzięki za rady, zastosuję, powiadomię
znajomy19 - 16 Lip 2009, 21:57

to w tym wlocie to coś nazywa sie termostat ;-|
i to ma sie przestawiać??
o masz :-P powie ktoś coś więcej na ten temat

MARIUSZ.B - 16 Lip 2009, 22:06

znajomy19 napisał/a:
powie ktoś coś więcej na ten temat

Co tu dużo mówić jak silnik zimny to ma ssać ciepłe powietrze z kolektora wydechowego jak już sie nagrzeje to z pod maski. Nie bardzo wiem w czym to miało pomagać ale w większości fiestek już przestało działać i tylko pogarsza sprawę.

znajomy19 - 17 Lip 2009, 08:33

a jak sprawdzić czy ten termostat jest sprawny i jaki on ma wpływ na silnik??
Freeman - 17 Lip 2009, 08:53

Zobacz na zimnym silniku czy klapka jest zamknięta od strony wlotu zimnego powietrza, a potem podmuchaj np suszarką i sprawdź czy się otwiera. Wpływ ma taki że nierozgrzany silnik szczególnie zimą bierze cieplejsze powietrze.
znajomy19 - 17 Lip 2009, 16:05

rozebrałem ten dolot z tym termostatem i zrobiłem test ale nie suszarką a gorącą wodą będzie tak z 50-60 stopni może troche wiecej :-P i z moich obserwacji wynika ze słabo sie otwiera ten dolot chłodnego powietrza ale jaoś jeżdziła do tej pory tak to może i będzie dalej jeżdzić, no chyba że moc wzrośnie mi o 20KM to może bym sie tym zajął :hihihi:
jackrzec - 17 Lip 2009, 21:51

Suszarką?! Ludzie! Co wy! Do tego trzeba naprawdę temperatury, a nie 50-60 stopni! Ja też myślałem że jest zjeb..ny, ale dopiero po podgrzaniu opalarką (oczywiście rozsądnie) klapka się otworzyła na maksa. 50-60 stopni to ma samo powietrze pod maską jak samochód zostawisz na słońcu na pół godziny... Na kolektorem jest dobre 150 stopni, a ten plastik jest zadżebiście odporny na temperature - wiem bo sprawdzałem osobiście.
MARIUSZ.B - 17 Lip 2009, 23:01

Po co go podgrzewać nie łatwiej sprawdzić jak silnik jest gorący.
zebros - 17 Lip 2009, 23:13

a powiedzcie bo ja mam ten sam problem :D co sie stanie jak ona sie zablokuje?? i bedzie bralo zimne powietrze ale latem tak jak teraz np 30 stopni
jak sie zachowa silnik??

JoeMix - 18 Lip 2009, 09:33

ni jak. zimny silnik lepiej pracuje na ciepłym powietrzu i tyle. po to to jest.
szogoon - 18 Lip 2009, 09:51

jackrzec napisał/a:
Na kolektorem jest dobre 150 stopni
nie przesadzasz trochę ? :|
to, że kolektora nie dotknę to ok, ale nad kolektorem aż tak dużo nie będzie...

bidżej - 18 Lip 2009, 17:35

szogoon, powietrze jest ciągnięte spod osłony termicznej kolektora. sam kolektor ma kilkaset stopni, więc powietrze bez problemu powinno tam osiągnąć temp. rzędu 100-150 st :)
Marcinowaty - 18 Lip 2009, 17:51

U mnie się w ogóle nie otwiera i ciągnie ciepłe. Nie do końca ciepłe, bo zdjąłem też przewód od gorącego powietrza. :hahaha:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group