Forum FiestaKlubPolska -

Tuning mechaniczny - [MK3] redukcja masy

Yankes - 8 Maj 2009, 13:40
Temat postu: [MK3] redukcja masy
Slyszalem gdzies ze najtansze konie mechaniczne to te ktory uzyskujemy przez redukcje masy.
Mam pytanko ile musze wywalic zeby bylo to odczuwalne?

Fordon - 8 Maj 2009, 14:47

w twoim przypadku wszystko musisz wywalic i powycinac ale wiedz ze polowa z tego to nie przepisowe rzeczy, a kolejna 1/4 decyduje o twoim zyciu...
Do tego obowiazkowo czarne szyby tyl bo jak cie misiaki piznom z wyflaczonym autem to masz po dowodzie...
Zalecam zmiane silnika niz zabawe w kotka i myszke...

Hyuga - 8 Maj 2009, 15:02

...jest mi smutno, kiedy czytam takie pytania ;(
Skfarek - 8 Maj 2009, 15:17

Fordon napisał/a:
w twoim przypadku wszystko musisz wywalic i powycinac ale wiedz ze polowa z tego to nie przepisowe rzeczy, a kolejna 1/4 decyduje o twoim zyciu...
Do tego obowiazkowo czarne szyby tyl bo jak cie misiaki piznom z wyflaczonym autem to masz po dowodzie...
Zalecam zmiane silnika niz zabawe w kotka i myszke...


Fordon nie zawsze: ja odjechałem z dowodem (badanie techniczne było, OC też, pasy zapięte choć szelkowe, opowieści o homologacjach i przeróbkach w serwisie, alkomat pokazał 0.0) choć panom nie było to w smak :hihihi:

Krawiec - 8 Maj 2009, 16:27

Fordon, niby dlaczego nie możesz jeździć z wybebeszonym autem ??
ja jeżdżę z tylko 2 fotelami i nie raz mnie policja zatrzymała i nic... Ma byc trojkąt i gaśnic. Jak jest to dowidzenia !

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 16:28 ]
Yankes, najlepiej schodzić z masy na elementach wirujących czyli na kołach oponach tarczach ( nie polecam ) 2 kg z koła to jak 5 kg z budy

Grand - 8 Maj 2009, 17:48

redukcja mas wirujących to jedno ale redukcja mas nieamortyzowanych ma znaczenie.

zamiast tuningować bude dla 1.4 wsadź 1.8 i masz jednostkę pycącą

Daras84 - 8 Maj 2009, 18:07

krawiec niby dlatego ze w dowodzie masz ilosc miejsc siedzacych zazwyczaj 5 i to moze byc jeden z krotkich powodow zabrania dowodu ;)
Faza - 8 Maj 2009, 19:47

zeby cos odczuc musisz fieste potraktowac tak

lekka maska

powycinac drzwi

pociac klape

pousuwac zbedne pocowania siedzen

zalozyc lekkie szyby

wywalic maty z podlogi

ciag dalszy mat

ciag dalszy wycinania wzmocnien



jak tak zrobisz fiesta powinna przyspieszyc o jakies 2-3 dziesiate sekundy lepiej

Tommy - 8 Maj 2009, 20:32

U mnie poleciały wygłuszenia z bitumu, kanapa, wszystkie maty, zbędne plastiki ze środka i już da się odczuć lepszą dynamikę. Nie mówię tu o cudach, ale kiedy na święta założyłem kanapę, maty i wszystkie "gadżety" to nie poznawałem tego auta :/
Skfarek - 8 Maj 2009, 21:09

Yankes czyli jak nie jesteś jednym ze stukniętych ludzi jak wypowiadający się powyżej których jara widok gołej blachy w samochodzie, dźwięk każdego kamyczka przelatującego po podwoziu, huk opon, ciepełko zapieprzające od podłogi z racji braku izolacji, którzy uważają silniczek tylnej wycieraczki za zbędny i do tego ciężki złom, i do tego chcesz podróżować codziennie autem w miarę komfortowo to opuść sobie ten sposób poprawiania osiągów a skup się na silniku :)
Ps. Tommy u mnie tak samo, moje dychawiczne 1.3 po wyrzuceniu całego tego "złomu" (wygłuszenia jeszcze nie wszystkie wydłubałem) zaczęło się dużo lepiej przesuwać :twisted:

Fordon - 9 Maj 2009, 09:19

Krawiec napisał/a:
Fordon, niby dlaczego nie możesz jeździć z wybebeszonym autem ??

Brak boczkow przod juz kwalifikuje do zabrania dowodu, kazdy element wywalony z auta do wysokosci srodkowego slupka takze, kazdy element zamieniony na tuningowy musi posiadac homologacje itd....
To nie moj wymysl ale w kuj-pom nie polatasz tak dlugo z dowodem rejestracyjnym.

Marcinowaty - 9 Maj 2009, 09:56

Jak można wycinać wzmocnienia z auta?? ;-(
Faza - 9 Maj 2009, 10:01

normalnie bierzesz fleksa i lycha...........
Marcinowaty - 9 Maj 2009, 10:11

http://images.google.pl/i...l%3Dpl%26sa%3DX

Wycinaj, wycinaj...

Krawiec - 10 Maj 2009, 01:53

Marcinowaty, co chcesz udowodnić ?? ze fiesta to gówno a nie bezpieczne auto ?? nie odkryłeś ameryki...

Grand, masa wirująca ( mowa o kołach oponach i tarczach ) jest automatycznie masa nieamortyzowaną :P

Marcinowaty - 10 Maj 2009, 10:35

Krawiec napisał/a:
Marcinowaty, co chcesz udowodnić ?? ze fiesta to gówno a nie bezpieczne auto ?? nie odkryłeś ameryki...


Chodzi mi o to że wycinanie ze środka wzmocnień spowoduje że auto rozpadnie się szybciej niż te które ma te nieszczęsne (bo ciężkie) rurki w drzwiach, itp.

Faza - 10 Maj 2009, 10:40

Widzisz twoj samochod a moj samochod to wielka roznica.... twoj sluzy do jazdy po miescie i uczestnictwie w ruchu drogowaym a moj sluzy do jazdy na cwiartke.... wiec mysle ze twoje jakies takie bezsensowne dogadywanie jest niepotrzebne
Marcinowaty - 10 Maj 2009, 11:22

Typowa reakcja na krytykę..
Uważam po prostu ze nie powinno się za mocno dłubać auta i tyle.

Daras84 - 10 Maj 2009, 11:49

a co te Twoje rurki w drzwiach maja do rozpadniecia sie auta?? głupie gadanie...
Piesek - 10 Maj 2009, 12:42

hmmm a jak to jest jak mam klatke bezpieczenstwa, mogę normalnie z nia jezdzic po ulicach? Czy trzeba isc do rzeczoznawcy zeby przerejestrowac to na 2 osobowe auto?

i jeszcze jedna sprawa: drzwi, klapa, maska musza być metalowe? jest gdzies to uwarunkowane? w niektrorych autach maska i klapa sa plastikowe... ale drzwi?
Czy poprostu tak jak wyjezdza z fabryki tak musi zostac?
I czy np tapicerke boczna mozna zastapic czyms innym np. carbonem?

Krawiec - 10 Maj 2009, 14:32

Marcinowaty napisał/a:
Typowa reakcja na krytykę..
Uważam po prostu ze nie powinno się za mocno dłubać auta i tyle.


skad wiesz ze te wraki były powybebeszane ? ;>

Faza - 10 Maj 2009, 17:31

Piesek napisał/a:
hmmm a jak to jest jak mam klatke bezpieczenstwa, mogę normalnie z nia jezdzic po ulicach? Czy trzeba isc do rzeczoznawcy zeby przerejestrowac to na 2 osobowe auto?


klatka musi miec homologacje bez tego niemozesz jezdzic po ulicy..... zeby przerejestrowac auto na 2 osoby to musisz jechac na przeglad i zmienic dane w dowodzie...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group