Forum FiestaKlubPolska -

Car Audio i CB - [Mk3] jakie radio/przejściówka do fiesty 92r

lukasz149 - 15 Kwi 2009, 13:40
Temat postu: [Mk3] jakie radio/przejściówka do fiesty 92r
Witam,
tak jak w temacie.
Zakupiłem fieste z 1992r bez radia.
Mam w domu radio staruszka weterana, ale na początek by wystarczyło, wiecie może jakie potrzebuje przejściówki żeby podłączyć to radio?
przejściówki ISO na allegro są niby dopiero dla fiest od 1995r

kable samochodowe:

kable od radia:

szogoon - 15 Kwi 2009, 19:09

to z radia to nie wygląda na iso ;)

a z samochodu to może być przejściówka z allegro
http://allegro.pl/item608...40.html#gallery

a te głośnikowe to chyba lepiej uciąć i zmienić na iso

lukasz149 - 15 Kwi 2009, 19:23

Powiem, że jeśli chodzi o takie podłączenia to jestem laikiem ;-( Co mi da dokładnie ta przejściówka no i które to są przewody głośnikowe i w jaki sposób to podmienić na iso, bo chciałbym to jakoś tak zrobić żeby jak zmienie radio na nowsze nie zmieniać na nowo czegoś w przewodach.....

edit:
A powiedzcie mi czy na tych obecnych przewodach podepne bezproblemowo to radio (bez przejściówek) Niestety nie posiadam fotki tylnego panela dlatego też pytam Was :)

szogoon - 15 Kwi 2009, 19:58

na głośnikowe wyglądają te po lewej (czerwona kostka), bierzesz bateryjke, przykładasz do drutów, jak głośnik wyskakuje do przodu to masz na plusie plus głośnika, na minusie minus głośnika. Teraz to przewody połącz z uniwersalnymi wtyczkami ISO:
http://allegro.pl/item603...az.html#gallery
kable są opisane który to który
jak będziesz miał iso to przy zmianie radia nie powinno być problemów :)

kosma1985 - 11 Maj 2009, 22:15

hej słuchaj mam podobny problem z radiem do fiesty mk3 i mam pytanie czy te przejsciówki co sa na allegro od fiesty 95r pasuja do mk3?pozdrawiam i prosze o pomoc
hubi_2006 - 13 Maj 2009, 19:29

kosma1985 napisał/a: