|   | 
								Forum FiestaKlubPolska -
  | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Silniki diesla  - [MK4] 1,8D pali na dotyk, ale muli/zero gazu  przy minusowyc 
						
												 fpj - 20 Lut 2009,  00:10 Temat postu: [MK4] 1,8D pali na dotyk, ale muli/zero gazu  przy minusowyc Witam
 
 
W mojej fiescie 1,8D 96 mam taki problem
 
Po nocy przy minusowych temperaturach pali na dotyk ale nie da sie jezdzic:
 
- W piatek mialem wymieniane przewody paliwowe
 
- W sobote zatankowalem BIO na stacji Bliska
 
 
1) Przez moment jedzie normalnie ale po chwili jakby mu gaz odcielo, wciskam pedal do dechy ale na kazdym biegu slabnie az w koncu da sie jechac - ledwo- na jedynce
 
2) Jadac jakies 5 km\h czsami wtedy ma przeblyski (pewnie dostaje paliwa) i na moment "odzyskuje" pedal gazu - ale po chwili to samo
 
3) Po nocy w garazu samochod pali normalnie -nie muli
 
4) Wydawalo mi sie ze moze to byc parafina - wieckupilem preparat - dzisiaj udalo mi sie przejechac odcinek 10km prawie normalnie - po 7km to samo ale jakby w mniejszym stopniu - znaczy udawalo mi sie jechac na 2 a nawet 3 ale oczywiscie slabl
 
5) Nie dymi
 
6) Zabieram sie za wymiane filtru paliwa - ale przed tankowaniem i wymiana kabli jezdzil normalniei przy mrozach
 
7) Prosilem rowniez mechanikao wyregulowanie kata wtrysku - ale stwierdzil ze nie zrobi mi tego bo sa "na lampach" a on moze ustawic "komputer" tylko
 
 
 
Sugerowano mi zatkany\przymarzniety filtr paliwa (w polaczeniu z kiepskim BIO) jest to 
 
prawdopodobne ale jednak mysle ze to nie to...
 
 
Jakies pomysly?
												 drjanusz - 20 Lut 2009,  00:15
  Stawiał bym na filtr,wode w filtrze :fox:Bio zim± kiepski pomysł :patyk:
												 fpj - 20 Lut 2009,  17:05
  Po dwoch dniach odnalania preparatu - dzisiaj jechal normalnie
 
 
Pewnie bylo tak jak mowisz -woda w filtrze - jutro wymieniam filtr a bio zima wiencej nie  tankuje
 
 
Czy jest trudno wymienic ten filter samemu - jakos mi sie nie chce do mechanika z taka banalna wymiana?
												 Freeman - 20 Lut 2009,  17:47
  Większego problemu nie będziesz miał. TUTAJ  masz opisane jak to się robi w silniku 1,1i
												 drjanusz - 20 Lut 2009,  19:34
 
  	  | freeman napisał/a: | 	 		  | Większego problemu nie będziesz miał. TUTAJ  masz opisane jak to się robi w silniku 1,1i | 	  
 
Chłopie to diesel   
												 snowboardwp - 20 Lut 2009,  20:06
  wymiana zaden problem, odpinasz przewody , od razu lepiej wymienic na nowe, odkrecasz srube mocowania filtra i wymieniasz na nowy, zakladasz przewody, zaciski na koncowki i dzida   
												 Freeman - 20 Lut 2009,  21:42
 
  	  | drjanusz napisał/a: | 	 		  Chłopie to diesel    | 	   ja to widzę i dlatego napisałem jak się to robi w 1,1i, ale czy aż tak wielkie różnice s± przy dieslu je¶li chodzi o wymianę filtra? Nie pukaj tak bo Cię głowa rozboli   
												 drjanusz - 20 Lut 2009,  23:09
 
               
												 fpj - 2 Mar 2009,  14:43
  Po wymianie filtru paliwa smiga dobrze - fakt ze dodatnie temperatury sa - no ale poki co jezdzi
												 
					 | 
				 
			 
		 |