Forum FiestaKlubPolska -

Tuning stylistyczny - [MK1] Design dla Wanny

Żółwik Tuptuś - 21 Gru 2008, 22:33
Temat postu: [MK1] Design dla Wanny
Jako że największym komplementem jaki otrzymałem od Loy-a było stwierdzenie że jest na tym forum jeden może dwa auta brzydsze od mojego ożyganego trupa postanowiłem nieco powalczyć z designem Wanny .

Tył auta chcę przywrócić do oryginału ( klapa od mk1 ) . Poprawie także pasowanie elementów ( no dobra - postaram się )

Niestety myśle o zdjeciu zderzaków ( te są ładne i trudnodostępne ) co myślicie o wersji bez nich ? czy warto je czymś zastępować ?

Myślałem także o założeniu chlapetników z epoki rajdowych .

Aha i ostatnia sprawa - wnętrze będzie najprawdopodobniej golas - na jaki kolor je pomalować ? Biały ? Czarny ?

Dawajcie Wasze pomysły i rady

LOY - 21 Gru 2008, 22:45

świat sie konczy :rotfl: ..dookoła recesja ..a jakby tego jeszcze było mało żółw chce zeby wanna była ładna........
a pamietasz projekt jaki kiedys dla wanny zrobiłem :fox:

Laskosz - 21 Gru 2008, 22:51

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Tył auta chcę przywrócić do oryginału ( klapa od mk1 ) . Poprawie także pasowanie elementów ( no dobra - postaram się )

klapa tył fajno :) pasowanie? w mk1? co do czego chcesz pasować? :) i tak będzie odstawać :P

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Niestety myśle o zdjeciu zderzaków ( te są ładne i trudnodostępne ) co myślicie o wersji bez nich ? czy warto je czymś zastępować ?

wg mnie bez zderzaków mk1 wygląda brzydko i jak nie mk1 wiec jak Ci szkoda chromów to załóż czarne

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Myślałem także o założeniu chlapetników z epoki rajdowych .

no nie głupi pomysł :)

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Aha i ostatnia sprawa - wnętrze będzie najprawdopodobniej golas - na jaki kolor je pomalować ? Biały ? Czarny ?

tylko na czarno :) czarny potrafi dużo ukryc :-P

Żółwik Tuptuś - 21 Gru 2008, 23:45

LOY, Wszystko oki - auto będzie na taki styl ( przedni spojler się już pasuje ) ale zderzak musi być pełen bo za nim nic nie ma .

Laskosz, Masz czarne zderzaczki na zbyciu ? - właśnie o tym myślałem , ale nie mam takich ( a chcę czarne wąskie a nie takie jak w mk2 )

Co do koloru wnętrza - czarny Matt sporo kryje , ale na białym nei widać tak kurzu ;) poza tym myślalem czy by w białe nie dać dla kontrastu :)

zefir - 22 Gru 2008, 11:04

mi sie by biale podobalo tak jak mial Adi w swojej mk2 , genialnie to wygladalo ;D
Laskosz - 22 Gru 2008, 18:29

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Masz czarne zderzaczki na zbyciu ? - właśnie o tym myślałem , ale nie mam takich ( a chcę czarne wąskie a nie takie jak w mk2 )

mam ale malowane z pedzla :| poza tym w przednim są 2 dziury na kierunki a w tylnym na środku dziura na oświetlwenie tablicy rejestracyjnej (bo wiesz ja mam na tylnym pasie)

Żółwik Tuptuś - 22 Gru 2008, 18:52

powiedz ile cenisz - przednie i tak bym musiał powiercić bo muszę dorobić mocowania pod dodatkowe światła ( wiesz jak świecą główne lampy w mk1 :| )
Laskosz - 22 Gru 2008, 20:23

Żółwik Tuptuś napisał/a:
wiesz jak świecą główne lampy w mk1 :| )

naprawde nie narzekam :) jedynie jak jest mokro to nic nie widze :P tam z tego co pamietam były chyba na górze 2 dziurki do zamontowania halo :)
a co do ceny to odezwij sie na gg :)

JoeMix - 22 Gru 2008, 20:44

Auto ma pewien styl,,, jest rozpoznawalne i zapamiętywane,,, dobrze zastanów się czy warto to ruszać,,,

Odnośnie zderzaków to Ci kiedyś mówiłem jak to wygląda bez nich i zdania nie zmieniłem, tylna klapa tak samo, na wielu stronach, stare stare foto chodzi jak przykład dobrze zaspawanej klapy,,, fartuchy mogą być,,,

Wnętrze,,, możesz zostać w kolorze,,, i wtedy czarne, ale wydaje mi się że czerwony może ładnie kontrastować i wyglądać...

Loy, twój rysunek bardzo ładny i pomysł ciekawy, ale przez prostą linię przedniej maski i te światła to mi za bardzo golfa przypomina,,, jednak fabryczne wcięcia na reflektory (czy to prostokątne czy okrągłe) jednoznacznie dla mnie odróżniają forda od volkswagena.

hubi_2006 - 22 Gru 2008, 21:27

Może jako były użytkownik mk3, a obecnie mk4 mało mogę się wypowiedzieć na temat mk1, ale... Po pierwsze podziwiam Loya za talent do kredek :-) Może mojej byś określił jakiś fajny styl :hihihi: Żółwiu JoeMix ma rację że autko ma swój styl i jest rozpoznawalne :yes: sugerowałbym znalezienie szprychowanych felg o złotych szprychach i polerowanym rancie :-) To do jazdy cywilnej (grunt to lans :ok: ) Halogeny na zderzak takie z białymi zaślepkami a wybebeszone wnętrze pomalować na biało czarno. Słupki i dach na biało, a podłogę i drzwi na czarno. Oczywiście obowiązkowo na podłodze czerwona gaśnica :-) W bagażniku na podłodze koło zapasowe przypięte pasami. Ot taki propozyszyn :-)
Piesek - 23 Gru 2008, 11:29

Ty ziom a nie chcesz z zewnatrz bardziej na kult? chrom chrom chrom :D ? wnęrze... proponuje na biały mat :] ja też myślę nad takim kolorkiem... nawet i całego autka :D
Qzyn - 23 Gru 2008, 12:41

A co zrobisz ze zderzakami chromowanymi?? Jak sa w dobrym stanie i nie chcesz ich juz to sie odezwij :)
Tommy - 23 Gru 2008, 14:18

Harry - ja bym poszedł w styl nieco nastawiony na grupę B. Wanna to samochód z epoki, z całą pewnością jest prętka i z Twoich ostatnich poczynań można założyć, że nastawiasz się na sport :)

Skupiłbym się na detalach mogących poprawić nieco użyteczność wanny i przy okazji mogących nadać jej nieco stylu. Np. tak jak wspomniałeś dorzucenie chlapaczy (oniegdaj zwanych błotochronami ;) zainwestowałbym też w elektrownię do przodu + uszył na każdy halogen pokrowce na czas kiedy nie będzą używane (wodoodporny materiał + jakaś naszywka z logiem z epoki). Może jakieś charakterystyczne poszerzenia (nakładki), wlot dachowy, oklejenie starymi logosami, cultowy numer na drzwiach, zapinki.. Ogólnie dróg jest wiele, w każdym razie tak jak mówisz zacznij od przywrócenia oryginalnej linii bo to ori powinno być bazą wyjściową. Projekt Loy'a jest też bardzo ciekawy - świetne moim zdaniem są te przednie zderzaki (a raczej zderzak w formie 2 częściowej) Dawno już się tego motywu nie spotyka w żadnych projektach a jest naprawdę fajnym rozwiązaniem stylistycznym ,a po drugie uprościłby Ci życie w kwestii IC.

Co do wnętrza.. Biały jest praktyczny, jeśli wewnątrz masz poprowadzone przewody i instalacje, oraz jeśli nastawiasz się na serwisowanie wanny po zmroku (np. w czasie trwania zawodów) jest wtedy latwiej zlokalizować ew. usterki i sama obsługa jest prostsza bo biały zdecydowanie lepiej odbija światło. Problemem jest jednak to, że będzie się to cholernie brudzić (szczególnie jeśli nie mamy do dyspozycji garażu o standardzie brytyjskiego msportu) i nie będzie to zbytnio pasować do calości

Czarny mat będzie chyba ciekawszym wyjściem - po pierwsze, bo będzie pasował do reszty samochodu, po drugie bo będzie łatwiejszy do utrzymania w odpowiedniej formie i po trzecie bo jesteś chory i potrzebujesz matu jak wanna dobrego paliwa :yes:
Jeśli nastawiasz się na montaż klatki to ja zrobiłbym tak - środek w czarny mat, a klatka np. w grafitową perłę (z lekkim połyskiem). Zrobiłoby się nieco ciekawiej, a jak do tego na rury kolizyjne założysz czarne gąbki to będzie to fajnie wyglądać.

W wolnej chwili spróbuję zwizualizować moją wizję w foto-szopie i wrzucę Ci o co mniej więcej mi chodzi :) Może jakiś motyw Ci się spodoba albo będzie inspiracją do dalszych prac.

P.S No nie powiesz, że nie były piękne ;)



Pozdro od Tommy'ego ;)

Skfarek - 23 Gru 2008, 15:39

Zgadzam się z Tommym jak już to replika rajdówki/wyścigówki a nie żadne culty (niech któryś jeszcze wymyśli słomiane pokrowce na fotele i walizkę na dach :rotfl: ) ani german style :hihihi:
hubi_2006 - 23 Gru 2008, 18:19

Tommy generalnie pisząc w dużym skrócie proponujesz coś takiego jak w naszej galerii na stronie głównej :-) Tak? Tyle że w macie i bez tego bogatego w czuprynę pana za kierownicą jaki jest na tym foto :-)
Tommy - 23 Gru 2008, 21:49

Nie - ta w galerii zupełnie odbiega od mojej wizji :)
Darekmk3 - 24 Gru 2008, 17:32

zefir napisał/a:
mi sie by biale podobalo tak jak mial Adi w swojej mk2 , genialnie to wygladalo ;D


dokładnie :)

Żółwik Tuptuś - 1 Sty 2009, 17:56

Droga jaka sie wyklarowała przez ten sezon faktycznie przesądziła w którym kierunku pójdzie użytkowanie Wanny a co za tym idzie jej styl .

Może to niektórych zaskoczy , ale auto pozostanie czarne matowe :cojest: ( Tommy - masz rację - jestem chory :)

Co do wnętrza - waham sie albo czarny matt albo białe - jeszcze nei weim - zobaczymy .
Dalsze mody wnętrza - wylata kpl siedzeń i tapicerek - przednie tapicerki zastąpię cienką płytą z gumoleum , do nich jedynie paski do zamykania oraz korbki do szyb ( nie będe zostawiał gołych drzwi ze względu na przepisy , na bezpieczeństwo i ... na wiejacy przez nei wiatr :) )
W środku będą do tego dwa kubły , deska z wersji bravo a na niej wskaźniki będące do tej pory w konsoli środkowej ( konsoli brak ) dodatkowo przerobię deskę tak aby mieściłą wszystkie przełaczniki typu pałeczki ( z osłonkami niektóre ) .

Całość instalacji elektrycznej , hamulcowej oraz paliwowej będzie przeciągnięta środkiem auta , tak aby było ono jak najbardziej gładkie od spodu . W środku auta zostanie akumulator ( obudowany plastikowym pojemnikiem ) koło zapasowe , specjalny schowek na narzędzia siatka na kaski i specjalny schowek dla pilota ( wiecie - kobiety muszą mieć gdzie trzymać szminki , lakier do paznokci itd ) całości dopełni duża gaśnica dobrze umocowana oraz podnóżek dla pilota

W aucie zostanie rozbudowana rama rurowa na jakiej jest oparta komora silnikowa i zostanie ona rozciągnięta na całą konstrukcję spinając wszystkie punkty zawieszenia .
Nie będzie ono jednak posiadało klatki - zastanawiałem się dosyć intensywnei nad tym i doszedłem do wniosku że na tym etapie było by to możliwe , acz nie niezbędne . Sprawę nieco przypieczętowały przepisy , które weszły w życie dzisiaj :)

Na zewnątrz założę zewnętrzny hebel ( ale tak skonstruowany aby był używany tylko w trakcie zawodów ) , tylna klapa powróci do oryginału a z tyłu zagości cały zderzak .
Auto pójdzie także z tyłu na gwint oraz dodatkowe dystanse .
MArtwi mnie trochę to że musiałem odejść od moich ukochanych 13 stalowych - ale zostają one do jazdy rekreacyjnej - tylko na takim obuwiu wyobrażam sobię stylizację na rajdówkę z epoki .

Z przodu zastanawiam się nad połówkowymi zderzakami ( takimi jakie kiedyś były w wannie oraz nad czterema światłami dodatkowymi .
Tommy - doskonały pomysł - pokrowce z logo FKP :yes:

Do tego dojdą błotochrony oraz auto zostanie przystosowane do szybkiego podnoszenia w różnych punktach . Zastanawiam się jeszcze nad zapinkami ( po zamknięciu liczniak maska przednia dziwnie drga )

Czyli stylizacja na rajdówkę z epoki , ale przy wykorzystaniu współczesnych udogodnień . Do tego pozostawię chromowane akcenty na zewnątrz ( te które już są a jest ich sporo )

Co Wy na to ? jakieś sugestie lub zastrzeżenia ?

ps: gdzi ekupić taką siatkę co by się na kaski nadawała :)

[ Dodano: Czw Sty 01, 2009 18:31 ]
przykład jak chcę założyć dodatkowe światła :

http://ladaklub.pl/mily_w...vfts-garaza.jpg

do tego mam prośbę o pomysły jak zrobić starego typu chlapacze z epoki :)

Laskosz - 1 Sty 2009, 19:38

na przód zostaw cały zderzak, i na nim 2 reflektory a 2 pod nim, tak będzie wg mnie milej :)
Skfarek - 1 Sty 2009, 19:53

No i słuszny kierunek obrał widzę nasz Żółwik :yes: Dodatkowe lampy jak najbardziej tak ([OT] swoją drogą fajny Ładilator :) ) Co do koloru wnętrza to biały będzie ok - przynajmniej nie będziesz musiał wszystkiego w aucie szukać z latarką :twisted:
hubi_2006 - 1 Sty 2009, 20:00

Żółwiu zacne plany. Zamiast tego gumoleum ja bym proponował blachę, ale może nie koniecznie ryflowaną tylko coś takiego jak miał główny bohater Szybkich i Wściekłych Tokio Drift w tym bodajże Chevrolecie co nim się ścigał na początku z Viperem...
Chlapacze takie jak przy starych rowerach :hihihi:

trzeci - 1 Sty 2009, 20:03

Żółwik Tuptuś napisał/a:
ps: gdzi ekupić taką siatkę co by się na kaski nadawała :)

TAKA się powinna nadać.
Pozdro ...

Żółwik Tuptuś - 1 Sty 2009, 20:09

Laskosz, - chcę - tylko sie zastanawiam jak on to wszystko przeżyje ;)
Swoją drogą pod dodatkowe światłą i tak musze dawać ramę mocowaną conajmniej w 4 punktach ( dwa pod mocowania zderzaka dwa gdzie indziej ) inaczej wszystko będzie drgało

Skfarek, - sprawę szukania z latarką i tak załatwie wstawiając w paru miejscach gniazda abym mógł podłączyć lampkę serwisówkę - to się przyda i to na 100 % ale białe będzie łatwiej utrzymać w czystości ( tak mi się wydaje :| )

hubi_2006, Gumoleum - czy płyta pilśniowa ( czy cokolwiek ) chciałem dać z paru powodów - łatwość obrabiania , łatwość czyszczenia , łatwość wymiany , cena - myśle że jednak zostanę przy tym

trzeci, :yes: :ok: kurde - to sie wydaje tak mało ważne ale z kaskiem trudno coś zrobić jak jest tylna kanapa - a jak jej nie ma to wogóle będzie masakra

Parzych - 1 Sty 2009, 20:15

Żółwik Tuptuś, na drzwi daj płyty ze spienianego PCV (PVC?), są różnej grubości, od 0,5mm do 1cm i bardzo łatwo się je obrabia, a jest sztywniejsze od gumoleum :yes:
Żółwik Tuptuś - 1 Sty 2009, 20:22

Parzych73, pewnie na czymś takim się skończy - boczków ori nie chcę zostawiać bo są dość ładne i pasują do reszty wnętrza , które wyjmuję , a po prostu pójdę do hipermarketu budowlanego i zobaczę co mają najtańsze z możliwych do zastosowania rzeczy i tyle :)
hubi_2006 - 1 Sty 2009, 21:31

Laskosz z tymi reflektorami to tak?:
http://www.passionford.co...&pictureid=1303

Tommy - 2 Sty 2009, 08:26

Dobrze, że zostajesz przy czarnym macie :) To jest część duszy wanny i gdybyś jej to zabrał to pewnie czuła by się jak tarpan na zlocie lans&low.

Co do wnętrza to myślę, że mogę Ci podsunąć kilka spostrzeżeń (niekoniecznie trafnych) bo też jestem obecnie na etapie przebudowy szczura do formy wyczynowej;)

PCV nie nadaje się na drzwi ponieważ w przypadku kolizji łamie się "na ostro" a to może być bardzo niebezpieczne dla załogi. Gumoleum będzie moim zdaniem rozsądniejsze, ew. blacha ocynkowana też by się nadała ze względu na stosunkowo niską masę (cienka) i sporą trwałość. Z innych materiałów może jeszcze być cienka sklejka ale ją trzeba by odpowiednio zabezpieczyć przed wilgocią. Czego byś nie wybrał polecam montować na nitach z podkładkami (dużo - w razie dzwona nie wyrwie tego od razu i może nawet wzmocni konstrukcję drzwi (blacha) a nawet uratuje Ci kończyny;) Wiadomo, że w fiestach konstrukcja drzwi nie budzi zbytnio zaufania... Co do uchwytów do zamykania drzwi to polecam Ci rączki mocowane przy podsufitce poczciwego fiata 126. Są lekkie i rozmiarem niemal idealne pod dłoń (nie za duże - już testowałem ;)
Halogeny to świetny pomysł, wystarczy znaleźć firmę zajmującą się haftowaniem ze wzoru (powinno coś być na allegro). Umiejscowienie polecam tak jak wyżej kolega wspominał. 2 nad i 2 pod poziomem zderzaka. Co do wnętrza to ja jednak zrobiłbym czarny mat (w mojej mam cały interior w czarnym macie i trzyma się dobrze, a też mam wnętrze w gołych blachach ;) nawet się nie brudzi, a wystarczy pronto antystatyczne i czerń robi się bardziej czarna i nie chwyta syfu). Zapinki to myślę pozycja obowiązkowa jeśli myślisz poważnie o takich zabawach, podobnie jak dobra gaśnica w szybko i łatwo dostępnym miejscu (np. przed nogami pilota, pod kokpitem).

Jeśli chcesz przebudowywać deskę to polecam Ci wstawić w centralne miejsce obrotomierz z shift lightem i pociągnięcie z niego linii do 2 dodatkowych czerwonych lampek (umieszczonych np. po dwóch jego stronach). Po wykresie z hamowni dobierzesz sobie optymalne ustawienia momentu sygnalizacji, a to bardzo ułatwia jazdę kiedy na torze jest nerwowo i nie można co nóż zerkać na wskazówkę obrotka. Podstawkę pod przełączniki możesz wykonać już z PCV, ale jest ono stosunkowo trudne w obróbce (łamie się jak cholera) i dlatego polecam Ci arkusz blachy ocynkowanej, ew, aluminiowej ze względu na wysoką trwałość i łatwość obróbki. Tanie przełączniki, lampki, kable etc. możesz znaleść tutaj:

http://nowyelektronik.pl/

choćby i taki:

http://nowyelektronik.pl/...e=opis&nr=20352

Jeśli będziesz chlastał deskę to możesz też puścić sobie linie do wentylacji bocznej (wyloty przy drzwiach kierowcy i pasażera) za pomocą giętkich rur wentylacyjnych (do kupienia w castoramie ;) i ustawić je "na sztywno" na szyby boczne co by nie parowały w czasie deszczowych eventów. Z elementów stylingu polecam Ci jeszcze siatkę na szybę boczną kierowcy (zdejmowaną na czas wyścigu). Ładnie będzie wyglądała na fotkach w takim klasyku :yes:

Laskosz - 2 Sty 2009, 17:13

hubi_2006 napisał/a:
Laskosz z tymi reflektorami to tak?:
http://www.passionford.co...&pictureid=1303

np :) tylko ze górne dałbym bliżej środka a dolne balrdziej na zewnątrz :)

JoeMix - 2 Sty 2009, 19:01

Myślę że nie ma to jak podpatrzeć u speców:

Wszystkie radiówki jakie maiły dokładane palniki maiły to zrobione w wyżej pokazany sposób, czasem był tylko górny rząd, rzadziej tylko donny, najczęściej były oba, jeśli już coś kładli, wyjątkiem jest:

ale to jedyne foto jakie mam z takim układem, w dodatku auto ma cywilne reflektory główne... ciekawostką jest:

i sęk w tym że żadna lampa nie jest równolegle do drogi zamontowana (chodzi o strumień światła) - przy takim ustawieniu jest widno szeroko i dość daleko, trochę bliżej niż na pierwszej focie, ale zdecydowanie szerzej tam lampy jednak na długość układali, tu jest zdecydowanie na szerokość (przynajmniej tak to widać)

Qzyn - 4 Sty 2009, 09:28

Zolw - zaden market budowlany - oni tam maja tylko drogo :( Przynajmneij u mnie w praktikerze i obi. Ja podjechalem u siebie do zakladu handlujacego tylko alu i tworzywami sztucznymi i znalazlem cos ala spieniane PCV po 15zl/m2.
kostek88wjcz - 4 Sty 2009, 13:10

pomyslow jest duzo ... moim zdaniem ...
przod- dzielony zderzak i ewentualnei do nich przymocowane dodatkowe oswietlenie , tylko kwestia zobaczenia jak to bedzie wygladac )
kola- max 13 " i duzy "parapet " :)
tyl - ori klapa ale rejestracja nizej ... klapa wyglada swietnie jak jest "czysta"
boki - dystanse i fajnie by bylo zalozyc caly pakiet z rs ale chyab znaleznienie takiego graniczy z cudem ;( plus dobra gleba ..
srodek - na bialo ... jezeli wanna ma zostac czarno matowa to pomalowanie na czarno spowoduje ze to wszystko "zleje " w calosc a tak to bedzie widoczne odciencie .... ale bedzie ladnie kontrastowac .

Pozdr. i czekam na efekty przemyslen :)

PUCIO - 4 Sty 2009, 13:28

Żółwik Tuptuś,
jak chcesz moge przygotowac projekcik dla ciebie :ups:

Żółwik Tuptuś - 4 Sty 2009, 14:48

PUCIO, - każda propozycja to dla mnie swego rodzaju uczta i powód do rozważań - dawaj :yes:

kostek88wjcz, fele 13 - oczywiście - niestety tylko na pokaz :(

dystanse - z tyłu są po 20 mm na stronę ( będą 30 ) a z przodu będą 15 lub 20 na stronę .

pakiet RS - nie wejdzie :( - popatrz na zdjecia Wanny i jakie ma błotniki ( u mnie 15 cali wygląda jak 13 calówka w normalnej mk1 )

gleba - owszem , ale nie straszna - 40 mm - czyli tyle żeby auto wyglądało normalnie ( jak neiobniżana ikserka w mk3 ) ale przede wszystkim aby się prowadziło nie tylko po równym jak stół torze .

Qzyn, słuszan uwaga - takie coś będzi elepsze i tańsze :)

Tommy, dzięki za rady - z większości skorzystam - shiflight ? - powinien być tym bardziej że nei ma limitera obrotów pomyśle bo jazda na słuch może być neibezpieczna ;)

Dzieki za rady :) proszę o więcej :)

kostek88wjcz - 5 Sty 2009, 12:15

jak bedzieszm ial; kilka dobrych projektow to moze i ja sobei cos wybiore :) jezeli ktos ma zdolnosci tworze i jest w stanei zrobic projekt to prosilbym ze zderzakami i bez ;)
Żółwik Tuptuś - 5 Sty 2009, 21:37

Heh - wczoraj poprosiłem Skfarka aby zapodał Wannie VT z felami w kolorze tych jego . oto co otrzymałem :








kurde - trudna decyzja :)

Ale stwierdzam że fele u mnei niekoniecznei muszą być białe albo takie jak odziedziczone czyli bure :)
Dzięki wielkie Zioom

odyniec - 5 Sty 2009, 21:56

chyba, że...chrom :twisted:
Skfarek - 5 Sty 2009, 21:59

Prąceim barzo żółwiu :hihihi: Ja osobiście z lekką nieśmiałością skłaniam się ku tym wypróbowanym już pierwszym :hihihi:
mwzr - 5 Sty 2009, 22:29

Moim skromnym zdaniem pierwsza wersja jak najbardziej
kostek88wjcz - 5 Sty 2009, 22:55

1 albo 3 :)
DziDzia - 5 Sty 2009, 23:15

kostek88wjcz napisał/a:
1 albo 3 :)

opcja 3 fajna. Wogule taki kolor fajnie się komponuje do auta. (Dodam, że to tylko moja, nic nie wnosząca opinia :P )




pozdro :!:

Żółwik Tuptuś - 5 Sty 2009, 23:32

odyniec, wiesz że projektowi przyświeca hasło : Wszystko marki qutas - czyli lepimy gila z piaskiem .

w Wannie szpanerskie chromowane fele by pasowały jak świni siodło .

Skfarek, 1 - :yes: czyli fachowcy od Subaru wiedzieli co robia ( no może zanim wyprodukowali tego lanosa ostatnio )

Skfarek - 6 Sty 2009, 00:00

Fachowcy jak mówisz nie w ciemię byli bici do momentu najnowszej Daewoo Imprezy oczywiście :fox: . No popatrz nie pomyślałem nawet, że moja mała przeróbka garage style pociągnie za sobą takie konsekwencje :devil: Czyli Żółwiu złoto na felgach będzie, jest już decyzja????
hubi_2006 - 6 Sty 2009, 00:12

Skoro wszystko marki qtas i Wanna ma być rajdowa to:
http://allegro.pl/item518...per_do_kjs.html
:-)

Laskosz - 6 Sty 2009, 17:20

walnij w cz.mat i będzie po problemie :yes: staniesz sie niewidzialny dla radarów <8>
kostek88wjcz - 6 Sty 2009, 17:24

jak dla mnie te bloto-lapacze to kiszka chociaz penwie samochod jest duzo czystszy
lehu8 - 22 Sty 2009, 21:48

Kurde Żółw, marzę abyś nie robił rajdówki z wanny, teraz jest fajna, kultowa i szybka :fox: tak jak powinno być.
Żadnych klatek, żadnego wybebeszania, tylko ładny środek XR2 i roskoszować się jazdą fajnym prętkim wozem.
Boję się że po tych wszystkich kombinacjach skończy się buda i po aucie będzie ;-|

Żółwik Tuptuś - 22 Sty 2009, 23:30

lehu8 to miłe co mówisz , bo jeżeli twierdzisz że jest kultowa tzn że zacząłem wyznaczać jakiś nowy kierunek w stylistyce ( LOY jak to przeczyta to chyba dostanie zawału )

Jeżeli chodzi o rajdowanie - w zeszłym sezonie otworzyła się , dość szeroko , furtka umożliwiająca używanie Wanny w szeroko pojętym sporcie amatorskim - czyli imprezy typu Youngtimer . Właśnie tam będzie wykorzystywana .

Widzisz - ona nigdy nie będzie najszybsza czy najładniejsza . Nie będzie także oryginałem , ani rajdową repliką ( mniej lub bardziej wierną ) . To będzie po prostu Wanna - czyli żółwiowa wariacja na temat mk1 .

Czy buda się skończy - to pewne - w końcu każdy z nas umiera , ale czy nie uważasz , że dla wózka na zakupy poskramianego przez kury domowe 30 lat temu śmierć na Torze lub w wyniku przenoszenia 130 KM na nierówne oesy , to nie piękna śmierć ?

Parzych - 23 Sty 2009, 00:04

Żółwik Tuptuś napisał/a:
śmierć na Torze lub w wyniku przenoszenia 130 KM na nierówne oesy , to nie piękna śmierć ?
Oj piękna, PIĘKNA :yes:
DziDzia - 23 Sty 2009, 09:23

Parzych73 napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
śmierć na Torze lub w wyniku przenoszenia 130 KM na nierówne oesy , to nie piękna śmierć ?
Oj piękna, PIĘKNA :yes:

Wanna nie umrze.. Nigdy...



pozdro :!:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group