|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Tuning stylistyczny - [MK1] Design dla Wanny
Żółwik Tuptuś - 21 Gru 2008, 22:33 Temat postu: [MK1] Design dla Wanny Jako że największym komplementem jaki otrzymałem od Loy-a było stwierdzenie że jest na tym forum jeden może dwa auta brzydsze od mojego ożyganego trupa postanowiłem nieco powalczyć z designem Wanny .
Tył auta chcę przywrócić do oryginału ( klapa od mk1 ) . Poprawie także pasowanie elementów ( no dobra - postaram się )
Niestety myśle o zdjeciu zderzaków ( te są ładne i trudnodostępne ) co myślicie o wersji bez nich ? czy warto je czymś zastępować ?
Myślałem także o założeniu chlapetników z epoki rajdowych .
Aha i ostatnia sprawa - wnętrze będzie najprawdopodobniej golas - na jaki kolor je pomalować ? Biały ? Czarny ?
Dawajcie Wasze pomysły i rady
LOY - 21 Gru 2008, 22:45
świat sie konczy ..dookoła recesja ..a jakby tego jeszcze było mało żółw chce zeby wanna była ładna........
a pamietasz projekt jaki kiedys dla wanny zrobiłem
Laskosz - 21 Gru 2008, 22:51
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Tył auta chcę przywrócić do oryginału ( klapa od mk1 ) . Poprawie także pasowanie elementów ( no dobra - postaram się )
|
klapa tył fajno pasowanie? w mk1? co do czego chcesz pasować? i tak będzie odstawać
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Niestety myśle o zdjeciu zderzaków ( te są ładne i trudnodostępne ) co myślicie o wersji bez nich ? czy warto je czymś zastępować ? |
wg mnie bez zderzaków mk1 wygląda brzydko i jak nie mk1 wiec jak Ci szkoda chromów to załóż czarne
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Myślałem także o założeniu chlapetników z epoki rajdowych . |
no nie głupi pomysł
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Aha i ostatnia sprawa - wnętrze będzie najprawdopodobniej golas - na jaki kolor je pomalować ? Biały ? Czarny ? |
tylko na czarno czarny potrafi dużo ukryc
Żółwik Tuptuś - 21 Gru 2008, 23:45
LOY, Wszystko oki - auto będzie na taki styl ( przedni spojler się już pasuje ) ale zderzak musi być pełen bo za nim nic nie ma .
Laskosz, Masz czarne zderzaczki na zbyciu ? - właśnie o tym myślałem , ale nie mam takich ( a chcę czarne wąskie a nie takie jak w mk2 )
Co do koloru wnętrza - czarny Matt sporo kryje , ale na białym nei widać tak kurzu poza tym myślalem czy by w białe nie dać dla kontrastu
zefir - 22 Gru 2008, 11:04
mi sie by biale podobalo tak jak mial Adi w swojej mk2 , genialnie to wygladalo ;D
Laskosz - 22 Gru 2008, 18:29
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Masz czarne zderzaczki na zbyciu ? - właśnie o tym myślałem , ale nie mam takich ( a chcę czarne wąskie a nie takie jak w mk2 ) |
mam ale malowane z pedzla poza tym w przednim są 2 dziury na kierunki a w tylnym na środku dziura na oświetlwenie tablicy rejestracyjnej (bo wiesz ja mam na tylnym pasie)
Żółwik Tuptuś - 22 Gru 2008, 18:52
powiedz ile cenisz - przednie i tak bym musiał powiercić bo muszę dorobić mocowania pod dodatkowe światła ( wiesz jak świecą główne lampy w mk1 )
Laskosz - 22 Gru 2008, 20:23
Żółwik Tuptuś napisał/a: | wiesz jak świecą główne lampy w mk1 ) |
naprawde nie narzekam jedynie jak jest mokro to nic nie widze tam z tego co pamietam były chyba na górze 2 dziurki do zamontowania halo
a co do ceny to odezwij sie na gg
JoeMix - 22 Gru 2008, 20:44
Auto ma pewien styl,,, jest rozpoznawalne i zapamiętywane,,, dobrze zastanów się czy warto to ruszać,,,
Odnośnie zderzaków to Ci kiedyś mówiłem jak to wygląda bez nich i zdania nie zmieniłem, tylna klapa tak samo, na wielu stronach, stare stare foto chodzi jak przykład dobrze zaspawanej klapy,,, fartuchy mogą być,,,
Wnętrze,,, możesz zostać w kolorze,,, i wtedy czarne, ale wydaje mi się że czerwony może ładnie kontrastować i wyglądać...
Loy, twój rysunek bardzo ładny i pomysł ciekawy, ale przez prostą linię przedniej maski i te światła to mi za bardzo golfa przypomina,,, jednak fabryczne wcięcia na reflektory (czy to prostokątne czy okrągłe) jednoznacznie dla mnie odróżniają forda od volkswagena.
hubi_2006 - 22 Gru 2008, 21:27
Może jako były użytkownik mk3, a obecnie mk4 mało mogę się wypowiedzieć na temat mk1, ale... Po pierwsze podziwiam Loya za talent do kredek Może mojej byś określił jakiś fajny styl Żółwiu JoeMix ma rację że autko ma swój styl i jest rozpoznawalne sugerowałbym znalezienie szprychowanych felg o złotych szprychach i polerowanym rancie To do jazdy cywilnej (grunt to lans ) Halogeny na zderzak takie z białymi zaślepkami a wybebeszone wnętrze pomalować na biało czarno. Słupki i dach na biało, a podłogę i drzwi na czarno. Oczywiście obowiązkowo na podłodze czerwona gaśnica W bagażniku na podłodze koło zapasowe przypięte pasami. Ot taki propozyszyn
Piesek - 23 Gru 2008, 11:29
Ty ziom a nie chcesz z zewnatrz bardziej na kult? chrom chrom chrom ? wnęrze... proponuje na biały mat :] ja też myślę nad takim kolorkiem... nawet i całego autka
Qzyn - 23 Gru 2008, 12:41
A co zrobisz ze zderzakami chromowanymi?? Jak sa w dobrym stanie i nie chcesz ich juz to sie odezwij
Tommy - 23 Gru 2008, 14:18
Harry - ja bym poszedł w styl nieco nastawiony na grupę B. Wanna to samochód z epoki, z całą pewnością jest prętka i z Twoich ostatnich poczynań można założyć, że nastawiasz się na sport
Skupiłbym się na detalach mogących poprawić nieco użyteczność wanny i przy okazji mogących nadać jej nieco stylu. Np. tak jak wspomniałeś dorzucenie chlapaczy (oniegdaj zwanych błotochronami zainwestowałbym też w elektrownię do przodu + uszył na każdy halogen pokrowce na czas kiedy nie będzą używane (wodoodporny materiał + jakaś naszywka z logiem z epoki). Może jakieś charakterystyczne poszerzenia (nakładki), wlot dachowy, oklejenie starymi logosami, cultowy numer na drzwiach, zapinki.. Ogólnie dróg jest wiele, w każdym razie tak jak mówisz zacznij od przywrócenia oryginalnej linii bo to ori powinno być bazą wyjściową. Projekt Loy'a jest też bardzo ciekawy - świetne moim zdaniem są te przednie zderzaki (a raczej zderzak w formie 2 częściowej) Dawno już się tego motywu nie spotyka w żadnych projektach a jest naprawdę fajnym rozwiązaniem stylistycznym ,a po drugie uprościłby Ci życie w kwestii IC.
Co do wnętrza.. Biały jest praktyczny, jeśli wewnątrz masz poprowadzone przewody i instalacje, oraz jeśli nastawiasz się na serwisowanie wanny po zmroku (np. w czasie trwania zawodów) jest wtedy latwiej zlokalizować ew. usterki i sama obsługa jest prostsza bo biały zdecydowanie lepiej odbija światło. Problemem jest jednak to, że będzie się to cholernie brudzić (szczególnie jeśli nie mamy do dyspozycji garażu o standardzie brytyjskiego msportu) i nie będzie to zbytnio pasować do calości
Czarny mat będzie chyba ciekawszym wyjściem - po pierwsze, bo będzie pasował do reszty samochodu, po drugie bo będzie łatwiejszy do utrzymania w odpowiedniej formie i po trzecie bo jesteś chory i potrzebujesz matu jak wanna dobrego paliwa
Jeśli nastawiasz się na montaż klatki to ja zrobiłbym tak - środek w czarny mat, a klatka np. w grafitową perłę (z lekkim połyskiem). Zrobiłoby się nieco ciekawiej, a jak do tego na rury kolizyjne założysz czarne gąbki to będzie to fajnie wyglądać.
W wolnej chwili spróbuję zwizualizować moją wizję w foto-szopie i wrzucę Ci o co mniej więcej mi chodzi Może jakiś motyw Ci się spodoba albo będzie inspiracją do dalszych prac.
P.S No nie powiesz, że nie były piękne
Pozdro od Tommy'ego
Skfarek - 23 Gru 2008, 15:39
Zgadzam się z Tommym jak już to replika rajdówki/wyścigówki a nie żadne culty (niech któryś jeszcze wymyśli słomiane pokrowce na fotele i walizkę na dach ) ani german style
hubi_2006 - 23 Gru 2008, 18:19
Tommy generalnie pisząc w dużym skrócie proponujesz coś takiego jak w naszej galerii na stronie głównej Tak? Tyle że w macie i bez tego bogatego w czuprynę pana za kierownicą jaki jest na tym foto
Tommy - 23 Gru 2008, 21:49
Nie - ta w galerii zupełnie odbiega od mojej wizji
Darekmk3 - 24 Gru 2008, 17:32
zefir napisał/a: | mi sie by biale podobalo tak jak mial Adi w swojej mk2 , genialnie to wygladalo ;D |
dokładnie
Żółwik Tuptuś - 1 Sty 2009, 17:56
Droga jaka sie wyklarowała przez ten sezon faktycznie przesądziła w którym kierunku pójdzie użytkowanie Wanny a co za tym idzie jej styl .
Może to niektórych zaskoczy , ale auto pozostanie czarne matowe ( Tommy - masz rację - jestem chory
Co do wnętrza - waham sie albo czarny matt albo białe - jeszcze nei weim - zobaczymy .
Dalsze mody wnętrza - wylata kpl siedzeń i tapicerek - przednie tapicerki zastąpię cienką płytą z gumoleum , do nich jedynie paski do zamykania oraz korbki do szyb ( nie będe zostawiał gołych drzwi ze względu na przepisy , na bezpieczeństwo i ... na wiejacy przez nei wiatr )
W środku będą do tego dwa kubły , deska z wersji bravo a na niej wskaźniki będące do tej pory w konsoli środkowej ( konsoli brak ) dodatkowo przerobię deskę tak aby mieściłą wszystkie przełaczniki typu pałeczki ( z osłonkami niektóre ) .
Całość instalacji elektrycznej , hamulcowej oraz paliwowej będzie przeciągnięta środkiem auta , tak aby było ono jak najbardziej gładkie od spodu . W środku auta zostanie akumulator ( obudowany plastikowym pojemnikiem ) koło zapasowe , specjalny schowek na narzędzia siatka na kaski i specjalny schowek dla pilota ( wiecie - kobiety muszą mieć gdzie trzymać szminki , lakier do paznokci itd ) całości dopełni duża gaśnica dobrze umocowana oraz podnóżek dla pilota
W aucie zostanie rozbudowana rama rurowa na jakiej jest oparta komora silnikowa i zostanie ona rozciągnięta na całą konstrukcję spinając wszystkie punkty zawieszenia .
Nie będzie ono jednak posiadało klatki - zastanawiałem się dosyć intensywnei nad tym i doszedłem do wniosku że na tym etapie było by to możliwe , acz nie niezbędne . Sprawę nieco przypieczętowały przepisy , które weszły w życie dzisiaj
Na zewnątrz założę zewnętrzny hebel ( ale tak skonstruowany aby był używany tylko w trakcie zawodów ) , tylna klapa powróci do oryginału a z tyłu zagości cały zderzak .
Auto pójdzie także z tyłu na gwint oraz dodatkowe dystanse .
MArtwi mnie trochę to że musiałem odejść od moich ukochanych 13 stalowych - ale zostają one do jazdy rekreacyjnej - tylko na takim obuwiu wyobrażam sobię stylizację na rajdówkę z epoki .
Z przodu zastanawiam się nad połówkowymi zderzakami ( takimi jakie kiedyś były w wannie oraz nad czterema światłami dodatkowymi .
Tommy - doskonały pomysł - pokrowce z logo FKP
Do tego dojdą błotochrony oraz auto zostanie przystosowane do szybkiego podnoszenia w różnych punktach . Zastanawiam się jeszcze nad zapinkami ( po zamknięciu liczniak maska przednia dziwnie drga )
Czyli stylizacja na rajdówkę z epoki , ale przy wykorzystaniu współczesnych udogodnień . Do tego pozostawię chromowane akcenty na zewnątrz ( te które już są a jest ich sporo )
Co Wy na to ? jakieś sugestie lub zastrzeżenia ?
ps: gdzi ekupić taką siatkę co by się na kaski nadawała
[ Dodano: Czw Sty 01, 2009 18:31 ]
przykład jak chcę założyć dodatkowe światła :
http://ladaklub.pl/mily_w...vfts-garaza.jpg
do tego mam prośbę o pomysły jak zrobić starego typu chlapacze z epoki
Laskosz - 1 Sty 2009, 19:38
na przód zostaw cały zderzak, i na nim 2 reflektory a 2 pod nim, tak będzie wg mnie milej
Skfarek - 1 Sty 2009, 19:53
No i słuszny kierunek obrał widzę nasz Żółwik Dodatkowe lampy jak najbardziej tak ([OT] swoją drogą fajny Ładilator ) Co do koloru wnętrza to biały będzie ok - przynajmniej nie będziesz musiał wszystkiego w aucie szukać z latarką
hubi_2006 - 1 Sty 2009, 20:00
Żółwiu zacne plany. Zamiast tego gumoleum ja bym proponował blachę, ale może nie koniecznie ryflowaną tylko coś takiego jak miał główny bohater Szybkich i Wściekłych Tokio Drift w tym bodajże Chevrolecie co nim się ścigał na początku z Viperem...
Chlapacze takie jak przy starych rowerach
trzeci - 1 Sty 2009, 20:03
Żółwik Tuptuś napisał/a: | ps: gdzi ekupić taką siatkę co by się na kaski nadawała |
TAKA się powinna nadać.
Pozdro ...
Żółwik Tuptuś - 1 Sty 2009, 20:09
Laskosz, - chcę - tylko sie zastanawiam jak on to wszystko przeżyje
Swoją drogą pod dodatkowe światłą i tak musze dawać ramę mocowaną conajmniej w 4 punktach ( dwa pod mocowania zderzaka dwa gdzie indziej ) inaczej wszystko będzie drgało
Skfarek, - sprawę szukania z latarką i tak załatwie wstawiając w paru miejscach gniazda abym mógł podłączyć lampkę serwisówkę - to się przyda i to na 100 % ale białe będzie łatwiej utrzymać w czystości ( tak mi się wydaje )
hubi_2006, Gumoleum - czy płyta pilśniowa ( czy cokolwiek ) chciałem dać z paru powodów - łatwość obrabiania , łatwość czyszczenia , łatwość wymiany , cena - myśle że jednak zostanę przy tym
trzeci, kurde - to sie wydaje tak mało ważne ale z kaskiem trudno coś zrobić jak jest tylna kanapa - a jak jej nie ma to wogóle będzie masakra
Parzych - 1 Sty 2009, 20:15
Żółwik Tuptuś, na drzwi daj płyty ze spienianego PCV (PVC?), są różnej grubości, od 0,5mm do 1cm i bardzo łatwo się je obrabia, a jest sztywniejsze od gumoleum
Żółwik Tuptuś - 1 Sty 2009, 20:22
Parzych73, pewnie na czymś takim się skończy - boczków ori nie chcę zostawiać bo są dość ładne i pasują do reszty wnętrza , które wyjmuję , a po prostu pójdę do hipermarketu budowlanego i zobaczę co mają najtańsze z możliwych do zastosowania rzeczy i tyle
hubi_2006 - 1 Sty 2009, 21:31
Laskosz z tymi reflektorami to tak?:
http://www.passionford.co...&pictureid=1303
Tommy - 2 Sty 2009, 08:26
Dobrze, że zostajesz przy czarnym macie To jest część duszy wanny i gdybyś jej to zabrał to pewnie czuła by się jak tarpan na zlocie lans&low.
Co do wnętrza to myślę, że mogę Ci podsunąć kilka spostrzeżeń (niekoniecznie trafnych) bo też jestem obecnie na etapie przebudowy szczura do formy wyczynowej;)
PCV nie nadaje się na drzwi ponieważ w przypadku kolizji łamie się "na ostro" a to może być bardzo niebezpieczne dla załogi. Gumoleum będzie moim zdaniem rozsądniejsze, ew. blacha ocynkowana też by się nadała ze względu na stosunkowo niską masę (cienka) i sporą trwałość. Z innych materiałów może jeszcze być cienka sklejka ale ją trzeba by odpowiednio zabezpieczyć przed wilgocią. Czego byś nie wybrał polecam montować na nitach z podkładkami (dużo - w razie dzwona nie wyrwie tego od razu i może nawet wzmocni konstrukcję drzwi (blacha) a nawet uratuje Ci kończyny;) Wiadomo, że w fiestach konstrukcja drzwi nie budzi zbytnio zaufania... Co do uchwytów do zamykania drzwi to polecam Ci rączki mocowane przy podsufitce poczciwego fiata 126. Są lekkie i rozmiarem niemal idealne pod dłoń (nie za duże - już testowałem
Halogeny to świetny pomysł, wystarczy znaleźć firmę zajmującą się haftowaniem ze wzoru (powinno coś być na allegro). Umiejscowienie polecam tak jak wyżej kolega wspominał. 2 nad i 2 pod poziomem zderzaka. Co do wnętrza to ja jednak zrobiłbym czarny mat (w mojej mam cały interior w czarnym macie i trzyma się dobrze, a też mam wnętrze w gołych blachach nawet się nie brudzi, a wystarczy pronto antystatyczne i czerń robi się bardziej czarna i nie chwyta syfu). Zapinki to myślę pozycja obowiązkowa jeśli myślisz poważnie o takich zabawach, podobnie jak dobra gaśnica w szybko i łatwo dostępnym miejscu (np. przed nogami pilota, pod kokpitem).
Jeśli chcesz przebudowywać deskę to polecam Ci wstawić w centralne miejsce obrotomierz z shift lightem i pociągnięcie z niego linii do 2 dodatkowych czerwonych lampek (umieszczonych np. po dwóch jego stronach). Po wykresie z hamowni dobierzesz sobie optymalne ustawienia momentu sygnalizacji, a to bardzo ułatwia jazdę kiedy na torze jest nerwowo i nie można co nóż zerkać na wskazówkę obrotka. Podstawkę pod przełączniki możesz wykonać już z PCV, ale jest ono stosunkowo trudne w obróbce (łamie się jak cholera) i dlatego polecam Ci arkusz blachy ocynkowanej, ew, aluminiowej ze względu na wysoką trwałość i łatwość obróbki. Tanie przełączniki, lampki, kable etc. możesz znaleść tutaj:
http://nowyelektronik.pl/
choćby i taki:
http://nowyelektronik.pl/...e=opis&nr=20352
Jeśli będziesz chlastał deskę to możesz też puścić sobie linie do wentylacji bocznej (wyloty przy drzwiach kierowcy i pasażera) za pomocą giętkich rur wentylacyjnych (do kupienia w castoramie i ustawić je "na sztywno" na szyby boczne co by nie parowały w czasie deszczowych eventów. Z elementów stylingu polecam Ci jeszcze siatkę na szybę boczną kierowcy (zdejmowaną na czas wyścigu). Ładnie będzie wyglądała na fotkach w takim klasyku
Laskosz - 2 Sty 2009, 17:13
np tylko ze górne dałbym bliżej środka a dolne balrdziej na zewnątrz
JoeMix - 2 Sty 2009, 19:01
Myślę że nie ma to jak podpatrzeć u speców:
Wszystkie radiówki jakie maiły dokładane palniki maiły to zrobione w wyżej pokazany sposób, czasem był tylko górny rząd, rzadziej tylko donny, najczęściej były oba, jeśli już coś kładli, wyjątkiem jest:
ale to jedyne foto jakie mam z takim układem, w dodatku auto ma cywilne reflektory główne... ciekawostką jest:
i sęk w tym że żadna lampa nie jest równolegle do drogi zamontowana (chodzi o strumień światła) - przy takim ustawieniu jest widno szeroko i dość daleko, trochę bliżej niż na pierwszej focie, ale zdecydowanie szerzej tam lampy jednak na długość układali, tu jest zdecydowanie na szerokość (przynajmniej tak to widać)
Qzyn - 4 Sty 2009, 09:28
Zolw - zaden market budowlany - oni tam maja tylko drogo :( Przynajmneij u mnie w praktikerze i obi. Ja podjechalem u siebie do zakladu handlujacego tylko alu i tworzywami sztucznymi i znalazlem cos ala spieniane PCV po 15zl/m2.
kostek88wjcz - 4 Sty 2009, 13:10
pomyslow jest duzo ... moim zdaniem ...
przod- dzielony zderzak i ewentualnei do nich przymocowane dodatkowe oswietlenie , tylko kwestia zobaczenia jak to bedzie wygladac )
kola- max 13 " i duzy "parapet "
tyl - ori klapa ale rejestracja nizej ... klapa wyglada swietnie jak jest "czysta"
boki - dystanse i fajnie by bylo zalozyc caly pakiet z rs ale chyab znaleznienie takiego graniczy z cudem ;( plus dobra gleba ..
srodek - na bialo ... jezeli wanna ma zostac czarno matowa to pomalowanie na czarno spowoduje ze to wszystko "zleje " w calosc a tak to bedzie widoczne odciencie .... ale bedzie ladnie kontrastowac .
Pozdr. i czekam na efekty przemyslen
PUCIO - 4 Sty 2009, 13:28
Żółwik Tuptuś,
jak chcesz moge przygotowac projekcik dla ciebie
Żółwik Tuptuś - 4 Sty 2009, 14:48
PUCIO, - każda propozycja to dla mnie swego rodzaju uczta i powód do rozważań - dawaj
kostek88wjcz, fele 13 - oczywiście - niestety tylko na pokaz :(
dystanse - z tyłu są po 20 mm na stronę ( będą 30 ) a z przodu będą 15 lub 20 na stronę .
pakiet RS - nie wejdzie :( - popatrz na zdjecia Wanny i jakie ma błotniki ( u mnie 15 cali wygląda jak 13 calówka w normalnej mk1 )
gleba - owszem , ale nie straszna - 40 mm - czyli tyle żeby auto wyglądało normalnie ( jak neiobniżana ikserka w mk3 ) ale przede wszystkim aby się prowadziło nie tylko po równym jak stół torze .
Qzyn, słuszan uwaga - takie coś będzi elepsze i tańsze
Tommy, dzięki za rady - z większości skorzystam - shiflight ? - powinien być tym bardziej że nei ma limitera obrotów pomyśle bo jazda na słuch może być neibezpieczna
Dzieki za rady proszę o więcej
kostek88wjcz - 5 Sty 2009, 12:15
jak bedzieszm ial; kilka dobrych projektow to moze i ja sobei cos wybiore jezeli ktos ma zdolnosci tworze i jest w stanei zrobic projekt to prosilbym ze zderzakami i bez
Żółwik Tuptuś - 5 Sty 2009, 21:37
Heh - wczoraj poprosiłem Skfarka aby zapodał Wannie VT z felami w kolorze tych jego . oto co otrzymałem :
kurde - trudna decyzja
Ale stwierdzam że fele u mnei niekoniecznei muszą być białe albo takie jak odziedziczone czyli bure
Dzięki wielkie Zioom
odyniec - 5 Sty 2009, 21:56
chyba, że...chrom
Skfarek - 5 Sty 2009, 21:59
Prąceim barzo żółwiu Ja osobiście z lekką nieśmiałością skłaniam się ku tym wypróbowanym już pierwszym
mwzr - 5 Sty 2009, 22:29
Moim skromnym zdaniem pierwsza wersja jak najbardziej
kostek88wjcz - 5 Sty 2009, 22:55
1 albo 3
DziDzia - 5 Sty 2009, 23:15
kostek88wjcz napisał/a: | 1 albo 3 |
opcja 3 fajna. Wogule taki kolor fajnie się komponuje do auta. (Dodam, że to tylko moja, nic nie wnosząca opinia )
pozdro
Żółwik Tuptuś - 5 Sty 2009, 23:32
odyniec, wiesz że projektowi przyświeca hasło : Wszystko marki qutas - czyli lepimy gila z piaskiem .
w Wannie szpanerskie chromowane fele by pasowały jak świni siodło .
Skfarek, 1 - czyli fachowcy od Subaru wiedzieli co robia ( no może zanim wyprodukowali tego lanosa ostatnio )
Skfarek - 6 Sty 2009, 00:00
Fachowcy jak mówisz nie w ciemię byli bici do momentu najnowszej Daewoo Imprezy oczywiście . No popatrz nie pomyślałem nawet, że moja mała przeróbka garage style pociągnie za sobą takie konsekwencje Czyli Żółwiu złoto na felgach będzie, jest już decyzja????
hubi_2006 - 6 Sty 2009, 00:12
Skoro wszystko marki qtas i Wanna ma być rajdowa to:
http://allegro.pl/item518...per_do_kjs.html
Laskosz - 6 Sty 2009, 17:20
walnij w cz.mat i będzie po problemie staniesz sie niewidzialny dla radarów
kostek88wjcz - 6 Sty 2009, 17:24
jak dla mnie te bloto-lapacze to kiszka chociaz penwie samochod jest duzo czystszy
lehu8 - 22 Sty 2009, 21:48
Kurde Żółw, marzę abyś nie robił rajdówki z wanny, teraz jest fajna, kultowa i szybka tak jak powinno być.
Żadnych klatek, żadnego wybebeszania, tylko ładny środek XR2 i roskoszować się jazdą fajnym prętkim wozem.
Boję się że po tych wszystkich kombinacjach skończy się buda i po aucie będzie
Żółwik Tuptuś - 22 Sty 2009, 23:30
lehu8 to miłe co mówisz , bo jeżeli twierdzisz że jest kultowa tzn że zacząłem wyznaczać jakiś nowy kierunek w stylistyce ( LOY jak to przeczyta to chyba dostanie zawału )
Jeżeli chodzi o rajdowanie - w zeszłym sezonie otworzyła się , dość szeroko , furtka umożliwiająca używanie Wanny w szeroko pojętym sporcie amatorskim - czyli imprezy typu Youngtimer . Właśnie tam będzie wykorzystywana .
Widzisz - ona nigdy nie będzie najszybsza czy najładniejsza . Nie będzie także oryginałem , ani rajdową repliką ( mniej lub bardziej wierną ) . To będzie po prostu Wanna - czyli żółwiowa wariacja na temat mk1 .
Czy buda się skończy - to pewne - w końcu każdy z nas umiera , ale czy nie uważasz , że dla wózka na zakupy poskramianego przez kury domowe 30 lat temu śmierć na Torze lub w wyniku przenoszenia 130 KM na nierówne oesy , to nie piękna śmierć ?
Parzych - 23 Sty 2009, 00:04
Żółwik Tuptuś napisał/a: | śmierć na Torze lub w wyniku przenoszenia 130 KM na nierówne oesy , to nie piękna śmierć ? | Oj piękna, PIĘKNA
DziDzia - 23 Sty 2009, 09:23
Parzych73 napisał/a: | Żółwik Tuptuś napisał/a: | śmierć na Torze lub w wyniku przenoszenia 130 KM na nierówne oesy , to nie piękna śmierć ? | Oj piękna, PIĘKNA |
Wanna nie umrze.. Nigdy...
pozdro
|
|