|
Forum FiestaKlubPolska -
|
 |
Mechanika - [MK3] Padła pompa?
snowboardwp - 16 Lis 2008, 12:54 Temat postu: [MK3] Padła pompa? witam
mam taki problem, krotki opis choroby mk3 1.8 D.
Kupilem fiestke jakies 2 miesiace temu. bylo wszystko ok, na zimnym silniku czasem przerywalo, ale to doslownie sekunda jedna, maly przeskok, rozgrzal sie i bylo ok.
wraz z uplywem czasu, zalewania ropy z roznych stacji zaczeło gorzej przerywac, na zimnym silniku, czasem na cieplym. zalałem ropy niby ze stacji rosyjskiej, i zaczeło przerywac jeszcze gorzej, kupilem specyfik do czyszczenia ukladow i wtryskwiaczy. zrobilem trase 250 km, nie zalowalem mocy i pomoglo troszke. nie przerywalo tak przy dodawaniu gazu i na wolnych obrtoach, tylko na zimnym silniku troszke. ale znow sie pojawil problem, przerywa na zimnym, na cieplym na wolnych troszke przerywa i przy dodowaniu gazu, powzyej 3 tysiecy obrotow przycina , blokuje tak i odpsuzcza i idzie ladnie. wiec w czym lezy problem???
znajomy mechanior mowil iz zapewne pompa pada i do wymiany jest. mam pompe BOSCHa.
dodam ze : swiece nowe, filtr paliwa i powietrza nowy, przewody paliwowe sa ok, pali za pierwszzym bez zadnych problemow, na cieplym i zimnym silniku. rece mi opadaja juz i boje sie ze czeka mnie niezly wydatek na pompę ;/;/
Jezeli kto kolwiek spotkal sie z czyms takim itp prosze o wszelakie rady i pomoc !!! z gory dziekuje.
Fordon - 16 Lis 2008, 17:56
Ale jak mechanik przyszedl tak, opowiedziales co jest grane a on bez sprawdzania czego kolwiek powiedzial ci ze pompa pada ??
snowboardwp - 16 Lis 2008, 18:09
tak, tylko mowilem co i jak, jakie są objawy, cała historie i mowil ze to moe byc najprawdopodobniej pompa. dlatego pytam sie czy ktos moze zetknal sie z czyms takim i co nalezy posprawdzac aby w duze koszta sie nie ladowac, bo moze uda mi sie samemu cos zrobic, moze to jednak nie pompa.
Fordon - 16 Lis 2008, 20:07
samemu napewno nic przy tym nie zrobisz, skoro piszesz ze auto odpala na dotyk, przewody paliwa sa OK, ze swiece i filtry sa nowe to tym bardziej... moge zasugerowac jedna rzecz, nie droga a mozliwe ze podpowie nam cos...
kup z 1,5m weza ale przezroczystego, zalozyc go miedzy filtr paliwa a pompe wtryskowa, zkrecic ladnie opaskami, po nocy odpalic silnik i zwrocic uwage czy nie ida bable powietrza w duzych ilosciach, bo zetknolem sie z przypadkiem nowego filtra paliwa ktory byl winny takich zachowan sie silnika bo na dole zaciagal powietrze ktore dostawalo sie do ukladu gdy silnik byl zimny (ssanie) a gdy auto bylo rozgrzane tylko przy bardzo wysokim kreceniu silnika...
Jesli to nie zaowocuje to tylko i wylaczeni wizyta u dieslowca zeby zobaczyl jakie cisnienie wytwarza pompa wtryskowa i czy nadaje sie do dalszej eksploatacji czy tez nie...
snowboardwp - 16 Lis 2008, 20:33
okey, jutro kupie i zaloze ten przewod przezroczysty i zoabcze co i jak.
[ Dodano: Wto Lis 18, 2008 12:19 ]
witam
zaraz juz zakladam przewod, rano dzis odpalilem, mroz juz, ale odpalil za pierwszym, ale przerywal jak nigdy;/ rozgrzal sie to juz mniej, eghh, masakra, zaraz zaloze przewod i powiem co i jak. pozdro
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 15:10 ]
wymienilem przewody wszystkie w komorze silnika, na przezroczyste, powietrze szlo i to niezle, wymienilem filtr paliwa i wszystko ustalo, juz tak nie idzie i jest ok, ale delikatnie dalej przerywa,i jak przygajesz to z tylu siwo jest;) to co dalej ?
|
|